Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat “hekje” moet weg. Dan is het weer brandveilig.
Ik ookquote:Op donderdag 3 april 2025 21:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben het wel met de woningbouw eens
ze kunnen best nog buiten gaan zitten , dat is niet het probleemquote:Op donderdag 3 april 2025 20:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het komt door die brand in Arnhemse flat tijdens oud en nieuw. Daardoor zijn de regels strenger geworden.
Lees je wel mijn post voordat je onzin komt te verkondigen.quote:Op donderdag 3 april 2025 21:05 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ze kunnen best nog buiten gaan zitten , dat is niet het probleem
Een afscheiding maken van de potten waar je nog wel doorheen kunt met een rollator, probleem opgelostquote:Op donderdag 3 april 2025 21:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Het gaat dus vooral om de erfafscheiding. Die tuinmeubels en bloempotten doen niemand kwaad.
nee dat gaat niet werken , paniek paniekquote:Op donderdag 3 april 2025 21:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Een afscheiding maken van de potten waar je nog wel doorheen kunt met een rollator, probleem opgelost
jouw post ? waar?quote:Op donderdag 3 april 2025 21:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Lees je wel mijn post voordat je onzin komt te verkondigen.
niks mag , buiten zitten, dat mag altijd en daar gaat het toch om ?/quote:Op donderdag 3 april 2025 21:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het is meer de vraag wat mag er wel door de nieuwe regels.
Waarom quote je me dan?quote:
jouw?quote:
Voor hun 300 anderen als niet meerquote:Op donderdag 3 april 2025 22:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ze hadden het erover dat ze misschien daar niet meer zouden wille wonen als hun tuintje wegmoest. Kan me niet voorstellen dat zoiets uitmaakt voor een grote coöperatie als die woningbouw. Gewoon de zoveelste bewoners...
Dat bedoel ik dusquote:Op donderdag 3 april 2025 22:30 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Voor hun 300 anderen als niet meer
Dat is geen gemeenschappelijke ruimte maar jouw eigendom. Je belemmert jezelf en niemand anders.quote:Op donderdag 3 april 2025 23:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zal wel geen fuck van brandveiligheid snappen hoor, maar de achtertuin van mijn eengezinswoning heeft ook allerlei meubels erin staan en is toch ook omringd door een schutting met een poort die op slot zit met een echt slot in plaats van een elastiek. Maar dat is zeker anders omdat je dan gelijk buiten bent en niet nog een algemene ruimte door moet voordat je veilig bent?
? Hoezo onzin.quote:Op donderdag 3 april 2025 21:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Lees je wel mijn post voordat je onzin komt te verkondigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |