Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat “hekje” moet weg. Dan is het weer brandveilig.
Ik ookquote:Op donderdag 3 april 2025 21:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben het wel met de woningbouw eens
ze kunnen best nog buiten gaan zitten , dat is niet het probleemquote:Op donderdag 3 april 2025 20:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het komt door die brand in Arnhemse flat tijdens oud en nieuw. Daardoor zijn de regels strenger geworden.
Lees je wel mijn post voordat je onzin komt te verkondigen.quote:Op donderdag 3 april 2025 21:05 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ze kunnen best nog buiten gaan zitten , dat is niet het probleem
Een afscheiding maken van de potten waar je nog wel doorheen kunt met een rollator, probleem opgelostquote:Op donderdag 3 april 2025 21:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Het gaat dus vooral om de erfafscheiding. Die tuinmeubels en bloempotten doen niemand kwaad.
nee dat gaat niet werken , paniek paniekquote:Op donderdag 3 april 2025 21:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Een afscheiding maken van de potten waar je nog wel doorheen kunt met een rollator, probleem opgelost
jouw post ? waar?quote:Op donderdag 3 april 2025 21:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Lees je wel mijn post voordat je onzin komt te verkondigen.
niks mag , buiten zitten, dat mag altijd en daar gaat het toch om ?/quote:Op donderdag 3 april 2025 21:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het is meer de vraag wat mag er wel door de nieuwe regels.
Waarom quote je me dan?quote:
jouw?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |