Ik heb dit nu een paar keer gelezen. Misschien lees ik er overheen. Maar ik mis het stuk van "Talpa grijpt in" ??? Hoe grijpt Talpa in dan?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:29 schreef Nober het volgende:
Talpa grijpt in na AD-artikel: is Viktor Brand stiekem een KRENG?
[..]
Door de titels van de YouTube fragmenten minder asociaal te maken.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:19 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ik heb dit nu een paar keer gelezen. Misschien lees ik er overheen. Maar ik mis het stuk van "Talpa grijpt in" ??? Hoe grijpt Talpa in dan?
Het woord kreng staat dan wel tussen aanhalingstekens als zijnde citaat van de 2 zussen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:33 schreef Stepperoller het volgende:
Uit het AD-artikelblijkt dat er veelvuldig scheldwoorden in de titel worden gebruikt en dan niet als citaat.
‘KRENG steelt van HATENDE ZUSSEN’ bijvoorbeeld.
[..]
Dat was ook wel een bizarre aflevering trouwens. Die twee andere zussen waren echt niet goed.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:59 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Het woord kreng staat dan wel tussen aanhalingstekens als zijnde citaat van de 2 zussen.
Maar ik kan me voorstellen dat Solange er niet blij mee is.
Dat vond ik ook opvallend, maar ze steekt er aan de andere kant waarschijnlijk al veel tijd in en met een boekhouding erbij neigt het wel meer naar een onbetaalde baan dan vrijwilligerswerk.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:26 schreef Sorella het volgende:
Het viel me tegen dat die jonge blonde mevrouw niet met een boekhouding hoefde te beginnen. Ze heeft het dan wel over goed vertrouwen maar ik zou ook wel willen weten waar de centen ingestoken worden. Volgens mij is dat wel verplicht ?
Zo moeilijk is dat toch ook niet en anders een cursusje basis boekhouden gaan volgen
Mooi begin voor YouTube titel.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:03 schreef matthijst het volgende:
Teruggekeken. Irritant wijf die pittig kort blond. Wie is zij om te bepalen wanneer die ruimte open gaat.
Ook vaag dat er zoveel volk van buiten in die ruimte komt.
De verhuurder vindt het wel best allemaal, blij dat er zo'n vrouwtje is die de boel voor ze wil runnen.
Sneu wijf ook, geen hand geven
Ja ben nu ook bij. Zou zeggen je eigen tuin gewoon lekker doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |