SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
✅ geschiktquote:Op donderdag 14 november 2024 20:34 schreef maily het volgende:
ik had "dikgedrukt" als TT @:greysbones
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Amyzzzzzquote:![]()
![]()
en ja daar issie dan GG genotjesquote:![]()
Nou heb het liever warmquote:Op donderdag 14 november 2024 20:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Gewoon koud hebben is makkelijker
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Jazeker.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Amyzzzzz![]()
![]()
[..]
en ja daar issie dan GG genotjes![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Greyyyyysquote:Op donderdag 14 november 2024 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Amyzzzzz![]()
![]()
[..]
en ja daar issie dan GG genotjes![]()
![]()
![]()
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Lekker knus.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wil je geen nieuwe?quote:Op donderdag 14 november 2024 20:38 schreef maily het volgende:
[..]
jij hebt een houtkachel
((ik ook maar mijnes is versleten dus die stook ik niet meer))Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee.quote:
Staat ook in een andere kamer dan waar we meestal zitten.
En dan moet er hout zijn ....
Ook gewoon geen zin meer in.![]()
Ik zou niet zonder kunnenquote:Op donderdag 14 november 2024 20:40 schreef maily het volgende:
[..]
Nee.
Staat ook in een andere kamer dan waar we meestal zitten.
En dan moet er hout zijn ....
Ook gewoon geen zin meer in.
Nee ga door, ga door!quote:Op donderdag 14 november 2024 20:41 schreef MizzezAmy het volgende:
Dat zijn er wel weer genoeg voor vandaag![]()
![]()
Ik zaag en hak volgend jaar wel weer wat kuub wegquote:Op donderdag 14 november 2024 20:41 schreef maily het volgende:
[..]
Kon ik "vroeger" ook niet.
Maar tijden veranderen
Dan kunnen we weer even verderThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Justin is voor alles wel in
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
jij hebt een glazen bol?quote:Op donderdag 14 november 2024 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Justin zit binnenkort in KPD SC![]()
Wat moet ik daar?quote:Op donderdag 14 november 2024 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Justin zit binnenkort in KPD SC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gezelligquote:Op donderdag 14 november 2024 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Justin zit binnenkort in KPD SC
quote:Op donderdag 14 november 2024 20:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wat moet ik daar?
Op zoek naar een pakje slaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Das wel saai danquote:Op donderdag 14 november 2024 20:44 schreef maily het volgende:
[..]
nee, ik lurk hier om met jou mee te lezen
Want zoveel was ik er niet
Kom danquote:Op donderdag 14 november 2024 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Op zoek naar een pakje slaag![]()
![]()
![]()
Ik las "een pakje shag"quote:Op donderdag 14 november 2024 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Op zoek naar een pakje slaag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ook nietquote:Op donderdag 14 november 2024 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Das wel saai dan
Want zoveel was ik er niet![]()
![]()
Maar in de kpd sc betekent dat natuurlijk iets andersquote:
Owwwwwwquote:Op donderdag 14 november 2024 20:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar in de kpd sc betekent dat natuurlijk iets anders
vertel .....quote:Op donderdag 14 november 2024 20:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar in de kpd sc betekent dat natuurlijk iets anders![]()
Wequote:Op donderdag 14 november 2024 20:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
[..]
Ja die taal spreken we hier niet...
Justin K
Moet jij ons iets vertellen
Ik zou niet weten wat?quote:Op donderdag 14 november 2024 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
We
Justin K
Moet jij ons iets vertellen![]()
![]()
Maar stiekem toch!quote:Op donderdag 14 november 2024 20:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
[..]
Ja die taal spreken we hier niet...
Ik heb Jus alquote:
Behoorlijk wat opmerking zien maken die prima in KPD passenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee spuit 11 is leukerquote:Op donderdag 14 november 2024 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gmta zou beter zijn
Gemiste kans deze![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 november 2024 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb Jus al
Behoorlijk wat opmerking zien maken die prima in KPD passendeze bijvoorbeeldquote:![]()
![]()
Dank voor deze tipquote:Op donderdag 14 november 2024 20:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je dik wil drukken, dan moet je meer vezels eten.
Wat gaat erin?quote:Op donderdag 14 november 2024 20:49 schreef ToT het volgende:
Dolfje voorgelezen en gelijk de airfryer aangeslingerd!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik zie dat van de meeste mensen welquote:Op donderdag 14 november 2024 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb Jus al
Behoorlijk wat opmerking zien maken die prima in KPD passen
Maar goed, ik ben natuurlijk een kenner
Als meest oversekste user hierquote:Op donderdag 14 november 2024 20:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zie dat van de meeste mensen wel
Maar goed, ik ben natuurlijk een kenner![]()
![]()
juist niet over voeten .....quote:Op donderdag 14 november 2024 20:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Alleen als het over voeten gaat toch
sorry @loveyoulongtime![]()
Neuh die kan overal iets seksgerelakteerds in vindenquote:Op donderdag 14 november 2024 20:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Alleen als het over voeten gaat tochThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat is juist z'n fetish!quote:Op donderdag 14 november 2024 20:53 schreef maily het volgende:
[..]
juist niet over voeten .....
sorry @:loveyoulongtime![]()
![]()
Ja dat scheelt iddquote:Op donderdag 14 november 2024 20:55 schreef maily het volgende:
[..]
gelukkig leest hij niet terug en reageert hij niet op mentions
@:loveyoulongtime
@loveyoulongtime![]()
heerlijkquote:Op donderdag 14 november 2024 20:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja dat scheelt idd
schaamteloos @loveyoulongtime mentionen, sorry![]()
Ik weet niet ik elke keer @loveyoulongtime wil gaan mentionen hoor...quote:Op donderdag 14 november 2024 20:56 schreef maily het volgende:
[..]
heerlijk
schaamteloos @:loveyoulongtime mentionen![]()
na al die kippepootjesquote:Op donderdag 14 november 2024 20:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach nu maar ff 3 bitterballen en 3 andere kleine snacks. Heb niet zo gek veel trek.![]()
![]()
Ik heb daar eens een note voor gehadquote:Op donderdag 14 november 2024 20:56 schreef maily het volgende:
ik bedoel natuurlijk eindeloos ....
Voor iemand anders
quote:Op donderdag 14 november 2024 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoals dit
@:loveyoulongtimeDat is gemeen!
![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 november 2024 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb daar eens een note voor gehad
Voor iemand anders![]()
![]()
Je kan die Whopper en dat pakje boter altijd later nog halenquote:Op donderdag 14 november 2024 20:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach nu maar ff 3 bitterballen en 3 andere kleine snacks. Heb niet zo gek veel trek.![]()
![]()
Jij hebt goede ideeën!quote:Op donderdag 14 november 2024 20:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je kan die Whopper en dat pakje boter altijd later nog halen![]()
![]()
Ywquote:Op donderdag 14 november 2024 20:58 schreef greysbones het volgende:
Thnx Jus
Nu heb ik zin in een big mac![]()
![]()
2 kippepootjes ..... dat is toch niet zoveel?quote:Op donderdag 14 november 2024 20:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow we hebben er ieders 2 gehad hoor.
drumsticks toch?![]()
Lindt heeft een hele hele hele grote adventskalenderquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee wel wat groter.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:58 schreef maily het volgende:
[..]
2 kippepootjes ..... dat is toch niet zoveel?
drumsticks toch?![]()
![]()
dat is heel vervelendquote:Op donderdag 14 november 2024 20:59 schreef ToT het volgende:
Maar ik ben vandaag sowieso ff wat blergh....![]()
![]()
Ja die had @Fogel geplaatst.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lindt heeft een hele hele hele grote adventskalender
Had je nog gementioned![]()
![]()
Tottieeeequote:Op donderdag 14 november 2024 20:59 schreef ToT het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 november 2024 20:59 schreef ToT het volgende:
![]()
Owwquote:Op donderdag 14 november 2024 21:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja die had @:Fogel geplaatst.
Had je nog gementioned
Ja ik klik soms die mentions weg
Per ongeluk
quote:Op donderdag 14 november 2024 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oww
Per ongeluk
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
lastig is dat jaquote:Op donderdag 14 november 2024 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oww
Per ongeluk
als je aan het teruglezen bent![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 november 2024 21:01 schreef maily het volgende:
[..]
lastig is dat ja
als je aan het teruglezen bent
ZEG!quote:Op donderdag 14 november 2024 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oww
Per ongeluk
Mijn dm's zeker ook?![]()
![]()
Even de muziek keihard morgenvroegquote:Op donderdag 14 november 2024 21:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja onrustig, en lichamelijke kwaaltjes, dit dat zus zo swa.
En dan keihard meezingen en dansen
ook last van de volle maan erbij?quote:Op donderdag 14 november 2024 21:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja onrustig, en lichamelijke kwaaltjes, dit dat zus zo swa.
heel vervelend!
((((probeer het een beeeeeeeeeeeeeetje los te laten))))![]()
Stiekem ben je net als @loveyoulongtimequote:Op donderdag 14 november 2024 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oww
Per ongeluk
stiekem?quote:Op donderdag 14 november 2024 21:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Stiekem ben je net als @:loveyoulongtime![]()
![]()
![]()
![]()
Jij dm’s mij nooitquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zegquote:Op donderdag 14 november 2024 21:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Stiekem ben je net als @:loveyoulongtime
quote:Op donderdag 14 november 2024 21:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Overduidelijk een beter woord?![]()
![]()
Rage against the machine misschien.quote:Op donderdag 14 november 2024 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Even de muziek keihard morgenvroeg
En dan keihard meezingen en dansen![]()
![]()
I know, I know.quote:Op donderdag 14 november 2024 21:02 schreef maily het volgende:
[..]
ook last van de volle maan erbij?
heel vervelend!
((((probeer het een beeeeeeeeeeeeeetje los te laten))))
Mja heb nu ook carpaletunnelsyndroom, goftedomme....![]()
quote:Op donderdag 14 november 2024 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb daar eens een note voor gehad
Voor iemand anders![]()
![]()
m2
Smile, it's free therapy.![]()
links, rechts of aan 2 kanten?quote:Op donderdag 14 november 2024 21:04 schreef ToT het volgende:
[..]
I know, I know.
Mja heb nu ook carpaletunnelsyndroom, goftedomme....![]()
![]()
kende ge lezen of nie?quote:Op donderdag 14 november 2024 21:06 schreef maily het volgende:
[..]
jij bent nu toch niet gementioned of wa?
Goed klotequote:Op donderdag 14 november 2024 21:04 schreef ToT het volgende:
[..]
I know, I know.
Mja heb nu ook carpaletunnelsyndroom, goftedomme....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Links erger dan rechts, en ook wat in mijn tenen.quote:
Maar ik merk wel dat als ik volkomen passief zit te bolken, dat het dan wel wat minder wordt dus het zel nog niet onomkeerbaar zijn.![]()
Tis een kwestie vanquote:Op donderdag 14 november 2024 21:06 schreef maily het volgende:
[..]
jij bent nu toch niet gementioned of wa?![]()
geduld
Ja ik had het hier al eens over die gevoelloze vingertoppen, de pijnlijke scheuten en de korter wordende nagel.quote:
Goed dat je me toch ff aanspoorde om wel ff te bellen.![]()
![]()
in je tenen wtf .....quote:Op donderdag 14 november 2024 21:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Links erger dan rechts, en ook wat in mijn tenen.
Maar ik merk wel dat als ik volkomen passief zit te bolken, dat het dan wel wat minder wordt dus het zel nog niet onomkeerbaar zijn.
doe maar voorzichtig dan ....![]()
![]()
Goed dat je het gedaan hebt. En nu hopen dat er wat aan gedaan kan worden.quote:Op donderdag 14 november 2024 21:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik had het hier al eens over die gevoelloze vingertoppen, de pijnlijke scheuten en de korter wordende nagel.
Goed dat je me toch ff aanspoorde om wel ff te bellen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik denk dat ik door spanningen overal veel te veel kracht op zet of zo.quote:Op donderdag 14 november 2024 21:07 schreef maily het volgende:
[..]
in je tenen wtf .....
doe maar voorzichtig dan ....![]()
Je zou echt eens op zo’n hunebed moeten gaan staan en dan een half uur de longen uit je lijf schreeuwenquote:Op donderdag 14 november 2024 21:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat ik door spanningen overal veel te veel kracht op zet of zo.
Even alle spanning eruitThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja de huisarts wil ff zelf kijken (heb alleen een assistent gesproken) en als hij ook denkt dat dit echt zo is, dan ramt hij er een spuit in. Als dat de klachten tijdelijk vermindert, is dat het dus echt.quote:Op donderdag 14 november 2024 21:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Goed dat je het gedaan hebt. En nu hopen dat er wat aan gedaan kan worden.![]()
of gewoon iets lekker kapot gooienquote:Op donderdag 14 november 2024 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je zou echt eens op zo’n hunebed moeten gaan staan en dan een half uur de longen uit je lijf schreeuwen
Even alle spanning eruit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Tja er is 1 factor die de spanningen continu laat terugkeren, maar dat sta ik nu gewoon veel minder toe.quote:Op donderdag 14 november 2024 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je zou echt eens op zo’n hunebed moeten gaan staan en dan een half uur de longen uit je lijf schreeuwen
Even alle spanning eruit
Nou ja, 2 factoren maar die 2e limiteer ik nu ook.![]()
quote:Op donderdag 14 november 2024 21:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
of gewoon iets lekker kapot gooien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het enige waar je invloed op hebt ben jezelfquote:Op donderdag 14 november 2024 21:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja er is 1 factor die de spanningen continu laat terugkeren, maar dat sta ik nu gewoon veel minder toe.
Nou ja, 2 factoren maar die 2e limiteer ik nu ook.
Een ander kun je niet veranderen
Je kunt alleen veranderen hoe jij met diegene omgaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 14 november 2024 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het enige waar je invloed op hebt ben jezelf
Een ander kun je niet veranderen
Je kunt alleen veranderen hoe jij met diegene omgaatWat een gelul zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Graag gedaanquote:Op donderdag 14 november 2024 21:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Bedankt nog voor de mention!!!!!![]()
![]()
![]()
(ah)![]()
Oh en die lemon cheececake vond ik niet zo..
Earl Greys?quote:Op donderdag 14 november 2024 21:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
heb je ondertussen al thee van greysie gekregen?![]()
quote:Op donderdag 14 november 2024 21:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Oh en die lemon cheececake vond ik niet zo..![]()
vond je een ander smaakje wel lekker?
die met mandarijn vind ik ook lekker.Smile, it's free therapy.![]()
Stop it!quote:Op donderdag 14 november 2024 21:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je bent zelluf een lekker smaakje
Moet ik wel zijn adres hebben hèquote:Op donderdag 14 november 2024 21:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
heb je ondertussen al thee van greysie gekregen?
Wat denk je?quote:Op donderdag 14 november 2024 21:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
heb je ondertussen al thee van greysie gekregen?![]()
![]()
Is wel zo handig of naar een pakketpunt sturenquote:Op donderdag 14 november 2024 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Moet ik wel zijn adres hebben hè![]()
Ergens in Ned ..zoals de fokstok..
quote:Op donderdag 14 november 2024 21:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Is wel zo handig of naar een pakketpunt sturen![]()
Ergens in Ned ..zoals de fokstok..![]()
![]()
Ik hou liever mijn lange haarquote:Op donderdag 14 november 2024 21:21 schreef ToT het volgende:
[..]!
Kale koppen thee niet te stoppen hee!
Ik had het over de kop thee!quote:Op donderdag 14 november 2024 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hou liever mijn lange haar![]()
![]()
Viezzz woordquote:Op donderdag 14 november 2024 21:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Is wel zo handig of naar een pakketpunt sturen![]()
Ergens in Ned ..zoals de fokstok..
FokstokThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kom je het dan zelf brengen?quote:Op donderdag 14 november 2024 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Moet ik wel zijn adres hebben hè![]()
![]()
Ja die met aardbei witte en stracciatella, kersen chocola en framboos met nog ietsquote:Op donderdag 14 november 2024 21:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
vond je een ander smaakje wel lekker?
die met mandarijn vind ik ook lekker.
Oh en die knijpdingen er van..
Framboos is ook met citroenquote:Op donderdag 14 november 2024 21:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja die met aardbei witte en stracciatella, kersen chocola en framboos met nog iets
Oh en die knijpdingen er van..![]()
vind ik ook jammie
jaa die knijpdingen zijn ook lekker
Party bij Greys?
* gebrokenglas maakt agenda vrijAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Zou komenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 14 november 2024 21:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zou komenzou laten komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is handiger
quote:Op donderdag 14 november 2024 21:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zou komenJus en AmyzzzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sitting in a tree
K
I
s
s
i
N
GSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ftfyquote:Op donderdag 14 november 2024 21:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zou later komenis handiger
![]()
![]()
Witte sportsokken.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
met een verrekijker ookquote:Op donderdag 14 november 2024 21:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
Met zwarte sokken zie je alles![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 november 2024 21:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
Met zwarte sokken zie je allesnooit gemerkt.
Ik heb happy socks
quote:Op donderdag 14 november 2024 21:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]nooit gemerkt.
Ik heb happy socks![]()
![]()
![]()
![]()
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 14-11-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2440 / +115 / +143 / 5797 / 6399
2. Dr.Mikey / 798 / +112 / +114 / 805 / 1137
3. KillemWieft / 664 / +60 / +91 / 275 / 510
4. AardappelSchotel / 433 / +47 / +8 / 1795 / 2098
5. ToT / 426 / +21 / +136 / 1856 / 2109
6. Rob / 362 / +38 / +3 / 262 / 346
7. Lovely / 354 / +10 / +37 / 1855 / 2109
8. aeque / 328 / +0 / +0 / 450 / 509
9. mario390 / 296 / +49 / +25 / 139 / 232
10. Pinnenmutske / 273 / +8 / +22 / 887 / 1144
11. hemarookworst / 238 / +13 / +34 / 612 / 781
12. HappyCharly / 224 / +6 / +47 / 515 / 623
13. loveyoulongtime / 197 / +13 / +0 / 755 / 886
14. devzero / 184 / +0 / +4 / 377 / 474
15. Bally-b / 171 / +0 / +0 / 38 / 64
16. sp3c / 169 / +28 / +16 / 299 / 379
17. gebrokenglas / 165 / +9 / +4 / 917 / 1060
18. mascara-klodder / 164 / +12 / +0 / 216 / 301
19. Fogel / 150 / +19 / +3 / 398 / 510
20. MizzezAmy / 135 / +7 / +2 / 1162 / 1321SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
inb4 Dead Or Alive.quote:Op donderdag 14 november 2024 21:31 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Lekker slingeren met die kwast![]()
![]()
Soms zou ik er best een willenquote:
Eigenlijk bijna altijd wel
Misschien dan een nemenquote:Op donderdag 14 november 2024 21:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Soms zou ik er best een willen
Eigenlijk bijna altijd wel. Ik zelf niet,poets liever zelf..
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: