SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
✅ geschiktquote:Op donderdag 14 november 2024 20:34 schreef maily het volgende:
ik had "dikgedrukt" als TT @:greysbones
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Amyzzzzzquote:![]()
![]()
en ja daar issie dan GG genotjesquote:![]()
Nou heb het liever warmquote:Op donderdag 14 november 2024 20:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Gewoon koud hebben is makkelijker
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Jazeker.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Amyzzzzz![]()
![]()
[..]
en ja daar issie dan GG genotjes![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Greyyyyysquote:Op donderdag 14 november 2024 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Amyzzzzz![]()
![]()
[..]
en ja daar issie dan GG genotjes![]()
![]()
![]()
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Lekker knus.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Wil je geen nieuwe?quote:Op donderdag 14 november 2024 20:38 schreef maily het volgende:
[..]
jij hebt een houtkachel
((ik ook maar mijnes is versleten dus die stook ik niet meer))Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee.quote:
Staat ook in een andere kamer dan waar we meestal zitten.
En dan moet er hout zijn ....
Ook gewoon geen zin meer in.![]()
Ik zou niet zonder kunnenquote:Op donderdag 14 november 2024 20:40 schreef maily het volgende:
[..]
Nee.
Staat ook in een andere kamer dan waar we meestal zitten.
En dan moet er hout zijn ....
Ook gewoon geen zin meer in.
Nee ga door, ga door!quote:Op donderdag 14 november 2024 20:41 schreef MizzezAmy het volgende:
Dat zijn er wel weer genoeg voor vandaag![]()
![]()
Ik zaag en hak volgend jaar wel weer wat kuub wegquote:Op donderdag 14 november 2024 20:41 schreef maily het volgende:
[..]
Kon ik "vroeger" ook niet.
Maar tijden veranderen
Dan kunnen we weer even verderThinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: