Kun je geen frikandel delenquote:Op donderdag 14 november 2024 13:57 schreef rival het volgende:
Je kan ook samen lunchen als je geen halal koopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 november 2024 14:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je geen frikandel delenWie deelt dan ook z'n frikandelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koop lunch! .....quote:Op donderdag 14 november 2024 13:59 schreef Aether het volgende:
Koop vega, kun je met iedereen lunchen!
Die zogenaamde zorgen over het slachtprocess van halal-vleesquote:Op donderdag 14 november 2024 14:04 schreef Leandra het volgende:
Nou nee, halal vlees zodat ik zeker weet dat het dier onverdoofd geslacht is?
Dat dacht ik niet.
Laat mijn halal etende collega ook maar een broodje biologisch vlees eten.
Valt niet tegen. Ik had inderdaad minder respect verwacht voor een ME'er.quote:Op donderdag 14 november 2024 15:05 schreef marc0871 het volgende:
Laat iedereen zich lekker met zijn eigen bordje bemoeien.
Ik werk al bijna mijn hele werkzame leven met moslims.
Turken, marokkanen, Syriėrs, Irakesen, Egyptenaren, Afghanen.
Ze zaten soms stijf naast me, terwijl ik mijn broodjes at
De eerste moet nog steeds langskomen die commentaar heeft op mijn broodje ham of Saksische leverworst.
Waarom is er überhaupt commerciėle propaganda in de buitenruimte?quote:Op donderdag 14 november 2024 13:58 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Het is een reclamecampagne van een halalslagerij.
Je zou je maar zo druk maken over een reclame die je toevallig op Utrecht CS zag
Omdat wie betaalt, die bepaalt. Zo rolt onze wereld anno 2024.quote:Op dinsdag 19 november 2024 09:36 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Waarom is er überhaupt commerciėle propaganda in de buitenruimte?
Afbreken en weggooien, die reclameborden.quote:Op dinsdag 19 november 2024 10:19 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Omdat wie betaalt, die bepaalt. Zo rolt onze wereld anno 2024.
En wat is precies de moeite om halal vlees erbij kopen, wanneer iemand dat gelukkig maakt?quote:Op donderdag 14 november 2024 13:57 schreef rival het volgende:
Je kan ook samen lunchen als je geen halal koopt.
Wat is precies de moeite om je niet druk te maken om wat een ander eet?quote:Op dinsdag 19 november 2024 13:36 schreef my92 het volgende:
[..]
En wat is precies de moeite om halal vlees erbij kopen, wanneer iemand dat gelukkig maakt?
Waarom zou ik vlees van onverdoofd geslachtte dieren moeten eten omdat een ander vindt dat dieren onverdoofd geslacht moeten worden?quote:Op dinsdag 19 november 2024 13:36 schreef my92 het volgende:
[..]
En wat is precies de moeite om halal vlees erbij kopen, wanneer iemand dat gelukkig maakt?
Alleen omdat er moslims achter het bedrijf zitten? Ik probeer je retoriek te begrijpen.quote:Op dinsdag 19 november 2024 11:09 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Afbreken en weggooien, die reclameborden.
Waarom zou ik verplicht halal eten moeten kopen om met een Moslim collega te kunnen eten? Ik vind dat een zeer bizarre reclame uiting. Je zou ten alle tijden met elkaar moeten kunnen lunchen ongeacht wat er op een boterham zit.quote:Op dinsdag 19 november 2024 13:59 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Alleen omdat er moslims achter het bedrijf zitten? Ik probeer je retoriek te begrijpen.
Ik koop de ander zijn/haar lunch toch niet?quote:Op dinsdag 19 november 2024 13:36 schreef my92 het volgende:
[..]
(licht)reclame is lelijk, nutteloos, probeert je alleen maar meer troep te laten kopen (het is niet voor niets commerciėle propaganda) leidt af en kost energie: compleet overbodig dus.quote:Op dinsdag 19 november 2024 13:59 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Alleen omdat er moslims achter het bedrijf zitten? Ik probeer je retoriek te begrijpen.
Op de bouw gebeurt het volgens mij vrij regelmatig dat 1 iemand naar de supermarkt gaat om voor iedereen lunch te halenquote:Op dinsdag 19 november 2024 14:04 schreef rival het volgende:
[..]
Ik koop de ander zijn/haar lunch toch niet?
De hoofddoekmevrouw of baardmeneer kan ook iets niet-halal kopen om samen te lunchen. En je kunt ook best samen lunchen als je allebei iets anders eet, toch? Of maken booslims zich ook al druk over wat hun tafelgenoten naar binnen werken?quote:Op donderdag 14 november 2024 13:54 schreef Paul het volgende:
Ben jij het eens met deze advertentie?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |