SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
Ik vergeet het pak sneeuw waar ik een pad doorheen heb geploegd voor m'n oma nooit meer. Dat was in maart.quote:Op donderdag 14 november 2024 11:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahaha, true![]()
Die gaat in mn hoofd wel met tussenstapjes, zo van 'het is nu bijna december, december gaat snel dus dan is het zo januari. Januari is saai maar als het feb is dan gaat het weer snel en dan heb ik vakantie. En daarna is het maart, en dan wordt het weer beter. WE CAN DO THIS'![]()
![]()
[..]
Oh dat is wel erg vroegben je dan niet meer moe of dat wel maar het lukt gewoon niet meer?
Ik hoop op een dik pak sneeuwquote:Op donderdag 14 november 2024 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vergeet het pak sneeuw waar ik een pad doorheen heb geploegd voor m'n oma nooit meer. Dat was in maart.
Dus "bijna richting warmer weer", ehhh.... Eerst de échte wintermaanden nog even door.
Ja, dat probeer ik Krek ook duidelijk te maken, maar ze is een beetje koppig.quote:Op donderdag 14 november 2024 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vergeet het pak sneeuw waar ik een pad doorheen heb geploegd voor m'n oma nooit meer. Dat was in maart.
Dus "bijna richting warmer weer", ehhh.... Eerst de échte wintermaanden nog even door.
Goed, lokaal bij jou.quote:
Is goed, laat maar hier komen.quote:Op donderdag 14 november 2024 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed, lokaal bij jou.Ik moet er dagelijks door en ik heb slush trauma's
quote:
ik weet niet waarom maar ik word helemaal zenuwachtig bij het idee dat we de donkere maanden nog in moeten gaanquote:Op donderdag 14 november 2024 11:20 schreef Recce het volgende:
[..]
We gaan alweer op weg naar de langste dag van het jaar!![]()
Eerst gaan we nog even een keer een flinke sneeuwtoestand krijgen, hoop ik.
[..]
Dan lig ik de rest van de nacht te piekeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klote piekerenga je wel een 's nachts wandelen?
Baby darling doll face honey
Dat verandert voor mij niet het 'we gaan richting warmer weer'quote:Op donderdag 14 november 2024 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zoveel positiviteit van een nieuwe gezicht. Kan @Nattekat nog iets van leren.quote:Op donderdag 14 november 2024 11:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Treur niet om de seizoenen. Waardeer gewoon de draaiing van de aarde als zodanig en kop op, hoofdje vooruit, we gaan ertegenaan. Die mentaliteit wil ik zien!
Die mogen naar Zwitserland of Oostenrijk.quote:Op donderdag 14 november 2024 11:33 schreef Crack_ het volgende:
Van mij mogen we sneeuw overslaan maar gun de sneeuwliefhebbers ook wel wat plezier
'gewoon waarderen' 'gewoon niet sip zijn'quote:Op donderdag 14 november 2024 11:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoveel positiviteit van een nieuwe gezicht. Kan @:Nattekat nog iets van leren.
Het leven is gewoon zo simpelquote:Op donderdag 14 november 2024 11:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
'gewoon waarderen' 'gewoon niet sip zijn'
gewoon gewoon, doe dan!!!!!
quote:Op donderdag 14 november 2024 11:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik weet niet waarom maar ik word helemaal zenuwachtig bij het idee dat we de donkere maanden nog in moeten gaanmisschien ben ik gewoon in ontkenning in de hoop dat het werkt
De kortste dag is al over iets meer dan vijf weken en dan worden de dagen al weer langer. We kunnen dit!! En er zijn vast ook dingen gelukt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat heb ik niet vaak gedaan. Ik zit vlakbij het buitengebied en daar is het dan ook echt HEEL donker. Dat is op zich wel spannend.quote:Klote piekerenga je wel een 's nachts wandelen?
ik wil ook wel naar zwitserland of oostenrijk, krijg je dit vergoed?quote:Op donderdag 14 november 2024 11:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die mogen naar Zwitserland of Oostenrijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |