SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
Ik vergeet het pak sneeuw waar ik een pad doorheen heb geploegd voor m'n oma nooit meer. Dat was in maart.quote:Op donderdag 14 november 2024 11:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahaha, true![]()
Die gaat in mn hoofd wel met tussenstapjes, zo van 'het is nu bijna december, december gaat snel dus dan is het zo januari. Januari is saai maar als het feb is dan gaat het weer snel en dan heb ik vakantie. En daarna is het maart, en dan wordt het weer beter. WE CAN DO THIS'![]()
![]()
[..]
Oh dat is wel erg vroegben je dan niet meer moe of dat wel maar het lukt gewoon niet meer?
Ik hoop op een dik pak sneeuwquote:Op donderdag 14 november 2024 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vergeet het pak sneeuw waar ik een pad doorheen heb geploegd voor m'n oma nooit meer. Dat was in maart.
Dus "bijna richting warmer weer", ehhh.... Eerst de échte wintermaanden nog even door.
Ja, dat probeer ik Krek ook duidelijk te maken, maar ze is een beetje koppig.quote:Op donderdag 14 november 2024 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vergeet het pak sneeuw waar ik een pad doorheen heb geploegd voor m'n oma nooit meer. Dat was in maart.
Dus "bijna richting warmer weer", ehhh.... Eerst de échte wintermaanden nog even door.
Goed, lokaal bij jou.quote:
Is goed, laat maar hier komen.quote:Op donderdag 14 november 2024 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed, lokaal bij jou.Ik moet er dagelijks door en ik heb slush trauma's
quote:
ik weet niet waarom maar ik word helemaal zenuwachtig bij het idee dat we de donkere maanden nog in moeten gaanquote:Op donderdag 14 november 2024 11:20 schreef Recce het volgende:
[..]
We gaan alweer op weg naar de langste dag van het jaar!![]()
Eerst gaan we nog even een keer een flinke sneeuwtoestand krijgen, hoop ik.
[..]
Dan lig ik de rest van de nacht te piekeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klote piekerenga je wel een 's nachts wandelen?
Baby darling doll face honey
Dat verandert voor mij niet het 'we gaan richting warmer weer'quote:Op donderdag 14 november 2024 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zoveel positiviteit van een nieuwe gezicht. Kan @Nattekat nog iets van leren.quote:Op donderdag 14 november 2024 11:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Treur niet om de seizoenen. Waardeer gewoon de draaiing van de aarde als zodanig en kop op, hoofdje vooruit, we gaan ertegenaan. Die mentaliteit wil ik zien!
Die mogen naar Zwitserland of Oostenrijk.quote:Op donderdag 14 november 2024 11:33 schreef Crack_ het volgende:
Van mij mogen we sneeuw overslaan maar gun de sneeuwliefhebbers ook wel wat plezier
'gewoon waarderen' 'gewoon niet sip zijn'quote:Op donderdag 14 november 2024 11:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoveel positiviteit van een nieuwe gezicht. Kan @:Nattekat nog iets van leren.
Het leven is gewoon zo simpelquote:Op donderdag 14 november 2024 11:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
'gewoon waarderen' 'gewoon niet sip zijn'
gewoon gewoon, doe dan!!!!!
quote:Op donderdag 14 november 2024 11:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik weet niet waarom maar ik word helemaal zenuwachtig bij het idee dat we de donkere maanden nog in moeten gaanmisschien ben ik gewoon in ontkenning in de hoop dat het werkt
De kortste dag is al over iets meer dan vijf weken en dan worden de dagen al weer langer. We kunnen dit!! En er zijn vast ook dingen gelukt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat heb ik niet vaak gedaan. Ik zit vlakbij het buitengebied en daar is het dan ook echt HEEL donker. Dat is op zich wel spannend.quote:Klote piekerenga je wel een 's nachts wandelen?
ik wil ook wel naar zwitserland of oostenrijk, krijg je dit vergoed?quote:Op donderdag 14 november 2024 11:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die mogen naar Zwitserland of Oostenrijk.
"Heb je al eens geprobeerd om niet depressief te zijn?"quote:Op donderdag 14 november 2024 11:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is wel een goede tip! Thanks!quote:Op donderdag 14 november 2024 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Heb je al eens geprobeerd om niet depressief te zijn?"
Ik snap hierbij je punt wel. Zo simpel is het allemaal niet.quote:Op donderdag 14 november 2024 11:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hey, als die gedachtegang je helpt om door de leegte van januari en februari te komen, dikke prima toch?quote:Op donderdag 14 november 2024 11:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat verandert voor mij niet het 'we gaan richting warmer weer'. Zomer komt hoe dan ook dichterbij, of er dan nog even wat koudere dagen tussen komen of niet
Geen idee of het logisch is hoor, maar zo verwerk ik het
Nee, helaas, daar is geen potje voor.quote:Op donderdag 14 november 2024 11:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik wil ook wel naar zwitserland of oostenrijk, krijg je dit vergoed?
Ook dat is wat simpeler gezegd dan het in veel gevallen is, want het gebrek aan zonlicht heeft wel degelijk impact op gemoedstoestand (want bepaalde stofjes die minder aangemaakt worden)quote:Op donderdag 14 november 2024 11:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik snap hierbij je punt wel. Zo simpel is het allemaal niet.
Wat meer mijn punt is is: laat het niet van het weer afhangen.
waarom doet ons brein niet net zo simpel, dat zou geweldig zijnquote:
Ik vind de deal van 'de dagen worden weer langer maar het wordt nu wel kouder' opzich ook prima. Blij dat het niet tegelijk isquote:Op donderdag 14 november 2024 11:35 schreef Recce het volgende:
[..]
De kortste dag is al over iets meer dan vijf weken en dan worden de dagen al weer langer. We kunnen dit!! En er zijn vast ook dingen gelukt.
[..]
Nee, dat heb ik niet vaak gedaan. Ik zit vlakbij het buitengebied en daar is het dan ook echt HEEL donker. Dat is op zich wel spannend.
quote:Op donderdag 14 november 2024 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 november 2024 11:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is wel een goede tip! Thanks!
okiquote:Op donderdag 14 november 2024 11:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik snap hierbij je punt wel. Zo simpel is het allemaal niet.
Wat meer mijn punt is is: laat het niet van het weer afhangen.
quote:Op donderdag 14 november 2024 11:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hey, als die gedachtegang je helpt om door de leegte van januari en februari te komen, dikke prima toch?
quote:Op donderdag 14 november 2024 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, helaas, daar is geen potje voor.
het is denk ik gewoon heel vermoeiend als je ongevraagde adviezen gaat geven en eigenlijk geen idee hebt over waar de ander mee zit, heeft geprobeerd etc etcquote:Op donderdag 14 november 2024 11:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kijk en een kloteperiode hebben snap ik ook. Ben er zelf ook vaak genoeg doorheen gegaan. En nu ben ik weer fier aanwezig, met het nodige gebabbel over mentaliteit. Maar als ik er iets van kan overbrengen aan een ander, is dat alleen maar winning.
quote:Op donderdag 14 november 2024 11:45 schreef bitterbal het volgende:
vandaag heb ik voor het eerst dat ik geen zin heb om naar buiten te gaan voor eten
Tja, uiteindelijk heeft het ook allemaal geen zin omdat iedereen doodgaat. Je moet er zelf betekenis aan geven dus. Er is ook niet een soort centrale instantie die controleert of die dingen die je kunt wel iets toevoegen. Dat moet je voor jezelf bepalen. Echt lastig allemaal.quote:Op donderdag 14 november 2024 11:43 schreef Crack_ het volgende:
En jaaa, er zijn zeker dingen gelukt hoor. Maak daar ook vaak lijstjes van, maar weet niet of ik me daar nou beter door ga voelen![]()
het komt vaak neer op 'je kunt dingen in het leven maar het voegt niks toe' en dat voelt soms weer extra shitje. Oh well
![]()
Er zit ook een uil daar. WOOOHOEEE!!!quote:En dat is waar, echt donker is wel heel spannend. Als je dan een geluidje hoort, OHBOYYYY
Nee wil thuis blijvenquote:Op donderdag 14 november 2024 11:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wil je nu alleen rondjes rijden?
ja ben echt zo moe. Ben ook al een week lang elke dag met mensenquote:Op donderdag 14 november 2024 11:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat wil je thuis doen dan? Smurfen?
brrrquote:Op donderdag 14 november 2024 11:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ben echt zo moe. Ben ook al een week lang elke dag met mensen
Dat is ook niets voor een FOK!-er inderdaad. Maar even goed bijkomen dan. Of gaat die vriendin weer bellen dat je om zeven uur ergens iets moet gaan eten?quote:Op donderdag 14 november 2024 11:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee inderdaad klopt zeker. Soms heb ik ook eee down periode totaal niet om een aanwijsbare reden.quote:Op donderdag 14 november 2024 11:47 schreef Crack_ het volgende:
En het is echt een illusie dat je happy de peppy zou zijn als je maar denkt aan leuke dingen, ons brein werkt zo niet
Zelfde als dat men soms denkt dat je alleen depressief zou kunnen zijn met gegronde redenen en er weet ik veel voor heftige shit zou moeten gebeurd zijn in je leven
Mensenquote:Op donderdag 14 november 2024 11:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee heb gezegd dat ik even snel iets ga eten en weer naar huisquote:Op donderdag 14 november 2024 11:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is ook niets voor een FOK!-er inderdaad. Maar even goed bijkomen dan. Of gaat die vriendin weer bellen dat je om zeven uur ergens iets moet gaan eten?
Heb je een burn-out?quote:Op donderdag 14 november 2024 11:52 schreef bitterbal het volgende:
kijk in de bezorg app maar zie niet echt iets denk ik
Dat kost ook gewoon energie, lekker even cocoonen thuis.quote:Op donderdag 14 november 2024 11:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
“Ga gewoon leuke dingen doen en maak je niet zo druk”quote:Op donderdag 14 november 2024 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind van mezelf al dat ik niet somber mag zijn want alles zit toch mee enzo?quote:Op donderdag 14 november 2024 11:47 schreef Crack_ het volgende:
En het is echt een illusie dat je happy de peppy zou zijn als je maar denkt aan leuke dingen, ons brein werkt zo niet
Zelfde als dat men soms denkt dat je alleen depressief zou kunnen zijn met gegronde redenen en er weet ik veel voor heftige shit zou moeten gebeurd zijn in je leven
Jeetjequote:Op donderdag 14 november 2024 12:03 schreef datismijnmening het volgende:
Het enige positieve in mijn leven is een coronatest
De winst van Trump is toch ook een lichtpuntje?quote:Op donderdag 14 november 2024 12:03 schreef datismijnmening het volgende:
Het enige positieve in mijn leven is een coronatest
Wiequote:Op donderdag 14 november 2024 12:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Emma Heesters heeft baarmoederhalskanker.
"Ga lekker buiten wandelen"quote:Op donderdag 14 november 2024 12:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
“Ga gewoon leuke dingen doen en maak je niet zo druk”
Ik bedoelde met toevoegen ook voornamelijk mn eigen gelukquote:Op donderdag 14 november 2024 11:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, uiteindelijk heeft het ook allemaal geen zin omdat iedereen doodgaat. Je moet er zelf betekenis aan geven dus. Er is ook niet een soort centrale instantie die controleert of die dingen die je kunt wel iets toevoegen. Dat moet je voor jezelf bepalen. Echt lastig allemaal.
[..]
Er zit ook een uil daar. WOOOHOEEE!!!
Ja joh, ik heb een fijne relatie, fijn huis, goeie baan, leuke vrienden en hobby's, dus ik mag niet zeiken.quote:Op donderdag 14 november 2024 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind van mezelf al dat ik niet somber mag zijn want alles zit toch mee enzo?
Ik geef de linker stoeptegel altijd de schuldquote:Op donderdag 14 november 2024 11:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee inderdaad klopt zeker. Soms heb ik ook eee down periode totaal niet om een aanwijsbare reden.
En, hoe gaat dat?quote:Op donderdag 14 november 2024 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind van mezelf al dat ik niet somber mag zijn want alles zit toch mee enzo?
Oh jezus, jong ook.quote:Op donderdag 14 november 2024 12:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Emma Heesters, 'zangeres'.
quote:Op donderdag 14 november 2024 12:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oja, dit verklaart alles.quote:Op donderdag 14 november 2024 12:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niet?quote:Op donderdag 14 november 2024 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
We zeggen ook geen Luctor van de 'administratie'.
Dit. En iedereen mag zn mening hebben, fijn zelfs! Maar ben je bewust van je mening zeg maar, dat een beetjequote:Op donderdag 14 november 2024 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Die ' ' mogen wel weg ja, dat iets je type muziek niet is, is ook een beetje een kulreden om iemand z'n beroep in twijfel te trekken.
We zeggen ook geen Luctor van de 'administratie'.
Om je bureau in elkaar te zetten?quote:Op donderdag 14 november 2024 12:10 schreef bitterbal het volgende:
Begin januari komt er een collega van IKEA hier naartoe
Je bent een vrouw, dus dan doe je dat toch wel.quote:Op donderdag 14 november 2024 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja joh, ik heb een fijne relatie, fijn huis, goeie baan, leuke vrienden en hobby's, dus ik mag niet zeiken.
Misschien als we wat anders bedoelen dan daadwerkelijke administratie.quote:
Shit. Goed punt.quote:Op donderdag 14 november 2024 12:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent een vrouw, dus dan doe je dat toch wel.
Ik ken die naam, maar daar is ook meteen alles mee gezegd.quote:Op donderdag 14 november 2024 12:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet ook wie het is. Ze is niet onbekend ofzo.
Hoezo?quote:Op donderdag 14 november 2024 12:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
al vonden die mij niet zo heel aardig volgens mij.
Beetje FOK!ken, beetje Excellen.quote:Op donderdag 14 november 2024 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien als we wat anders bedoelen dan daadwerkelijke administratie.
(Overigens een aanname op basis van bepaalde taken die wel eens voorbij zijn gekomen, ik pretendeer niet te weten wat Luctor daadwerkelijk uitvoert naast het op fok hangen.)
quote:Op donderdag 14 november 2024 12:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Om je bureau in elkaar te zetten?
Daar zijn die twee beeldschermen voor natuurlijk.quote:Op donderdag 14 november 2024 12:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Beetje FOK!ken, beetje Excellen.
Omdat ik niet de antwoorden gaf die ze graag wilde horen. Zal dat straks wel weer via mijn baas horen; maar ik kan maar tot op een bepaald niveau onzin verkopen.quote:
Ja, precies.quote:Op donderdag 14 november 2024 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar zijn die twee beeldschermen voor natuurlijk.
Ahh, altijd leuk.quote:Op donderdag 14 november 2024 12:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Omdat ik niet de antwoorden gaf die ze graag wilde horen. Zal dat straks wel weer via mijn baas horen; maar ik kan maar tot op een bepaald niveau onzin verkopen.
Oei hopelijk valt het dan mee maar ik snap je wel.quote:Op donderdag 14 november 2024 12:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Omdat ik niet de antwoorden gaf die ze graag wilde horen. Zal dat straks wel weer via mijn baas horen; maar ik kan maar tot op een bepaald niveau onzin verkopen.
wat voor broodjes, en wat erop?quote:
heb je met ze geluncht? bammie met een plakje kaasquote:Op donderdag 14 november 2024 12:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb mijn lunch al op. Was al heel vroeg met Aziatische vrienden aan het bellen; al vonden die mij niet zo heel aardig volgens mij.
Wat zei je, ik ben geen AI?quote:Op donderdag 14 november 2024 12:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hmmmmquote:
doe een bagel!!! met roomkaas + zalm = nomnom extra nomquote:Op donderdag 14 november 2024 12:22 schreef Ama het volgende:
Wat voor broodjes ga ik zo in de supermarkt besluiten. Zal wel Italiaanse bol worden of pistolet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |