Dat wil ze juist graag, don't give in!quote:Op donderdag 14 november 2024 11:04 schreef Mikeytt het volgende:
Hierdoor ben ik elke dag godverdomme 20 minuten met mn haar bezig...
Nog steeds niet in staat om een foutloze titel te typen?quote:Op donderdag 14 november 2024 11:03 schreef Mikeytt het volgende:
Bij ons werkt er een bloedschone meid die elke dag cunt serveert als ze binnen komt.
Wanneer ze de deur open doet, is het nog net niet zo dat er een reuzenventilator op haar gericht staat
[ afbeelding ]
Full glam make-up, elke dag een totaal nieuwe outfit die precies is uitgezocht om bij al haar accessories te passen.
Natuurlijk een perfect plaatje, maar hierdoor voelt de rest zich ook genoodzaakt om meer te doen aan onze outfits...
Klacht: Mensen die letterlijk elke dag cunt serveren
Ben je nog steeds aan het doen alsof je een vrouw bent?quote:Op donderdag 14 november 2024 11:04 schreef Mikeytt het volgende:
Hierdoor ben ik elke dag godverdomme 20 minuten met mn haar bezig...
Fijn dat hen überhaupt nog haar heeft na alles wat hen heeft moeten doorstaanquote:Op maandag 18 november 2024 13:32 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ben je nog steeds aan het doen alsof je een vrouw bent?
Heb nog *nooit* aangegeven een vrouw te zijn. Jij leeft echt in elk topic in je eigen fantasiewereld hequote:Op maandag 18 november 2024 13:32 schreef SpecialK het volgende:
[..]
serve cuntquote:
Full glam make-up:quote:Op donderdag 14 november 2024 11:03 schreef Mikeytt het volgende:
Bij ons werkt er een bloedschone meid die elke dag cunt serveert als ze binnen komt.
Wanneer ze de deur open doet, is het nog net niet zo dat er een reuzenventilator op haar gericht staat
[ afbeelding ]
Full glam make-up, elke dag een totaal nieuwe outfit die precies is uitgezocht om bij al haar accessories te passen.
Ahja.. dit fantaseer ik toch?quote:Op maandag 18 november 2024 14:16 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Heb nog *nooit* aangegeven een vrouw te zijn. Jij leeft echt in elk topic in je eigen fantasiewereld he
Dat betekent dat ik vrouw ben? Heb lang haar, dus dat poppetje is passender. Hoef geen poppetje met lelijk pak en haarstijlquote:Op maandag 18 november 2024 14:30 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ahja.. dit fantaseer ik toch?
[ afbeelding ]
Luister het staat je vrij om achter het invulveld "mannelijk/vrouwelijk" alles in te vullen wat je wil omdat je denkt dat dat icoontje per se moet passen bij hoe je er uit ziet.quote:Op maandag 18 november 2024 14:31 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat betekent dat ik vrouw ben? Heb lang haar, dus dat poppetje is passender. Hoef geen poppetje met lelijk pak en haarstijl
Mensen die in genders denkenquote:Op maandag 18 november 2024 14:44 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Luister het staat je vrij om achter het invulveld "mannelijk/vrouwelijk" alles in te vullen wat je wil omdat je denkt dat dat icoontje per se moet passen bij hoe je er uit ziet.
Maar nou haal je dus dat invulveld door de war met je usericon.
maar ga niet verbaast zitten doen als mensen dat denken dat je probeert te doen alsof je een wijf bent. Vooral gezien het op mobile niet getoond wordt met die icon maar met een kleurtje naast je posts.
Je bent probeert echt krampachtig vleesgeworden ragebait te zijn, he.quote:Op maandag 18 november 2024 16:30 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Mensen die in genders denken
Lang haar is mooi, dus dan vul ik dat in. Niet mijn probleem dat je daar in de war van raakt.
Als ik 1 voorbeeld kan vinden van alle posts op dit forum waarbij het relevant was of de TS man of vrouw was dan heb je dus deze discussie verloren?quote:Is het *ooit* relevant op FOK! of mensen weten wat je gender is?
jaquote:Op maandag 18 november 2024 17:52 schreef SpecialK het volgende:
Als ik 1 voorbeeld kan vinden van alle posts op dit forum waarbij het relevant was of de TS man of vrouw was dan heb je dus deze discussie verloren?
gadverdamme.quote:Op maandag 18 november 2024 14:17 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
serve cunt
phrase used for when your absolutely slaying. the ultimate form of yassification. pussy popping off slay so hard you cant contain it and everyone looks in awe. once you serve cunt you’ll never stop.
Hoe is haar gender daar relevant? "Mijn partner is zwanger" volstaat ook.quote:Op dinsdag 19 november 2024 10:40 schreef SpecialK het volgende:
[..]
OUD / Zwanger
You're done. Pack your knives and go.
Kijk je eens wegkruipen.quote:Op dinsdag 19 november 2024 12:12 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Hoe is haar gender daar relevant? "Mijn partner is zwanger" volstaat ook.
Wegkruipen? Jij post willens en wetens een topic waarin het letterlijk niet relevant is wat iemands gender is.quote:Op dinsdag 19 november 2024 15:22 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Kijk je eens wegkruipen.
Met je "gender"... je weet niet eens hoe je je eigen termen moet gebruiken.
Mijn persoon die kan baren is zwangerquote:Op dinsdag 19 november 2024 15:22 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Kijk je eens wegkruipen.
zelfs ik ben het hier met Mikeytt eensquote:Op dinsdag 19 november 2024 15:22 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Kijk je eens wegkruipen.
Je snapt je eigen terminologie niet. Je haalt sekse en gender door elkaar.quote:Op dinsdag 19 november 2024 17:13 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wegkruipen? Jij post willens en wetens een topic waarin het letterlijk niet relevant is wat iemands gender is.
Jij bent er ook ingetrapt zo te zien.quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:33 schreef kun_bbongal het volgende:
[..]
zelfs ik ben het hier met Mikeytt eensde TS zijn gender maakt geen hol uit in dat topic.
waarom maakt dat uit? is dat iets speciaals ofzo dan? je zoekt een donor uit, kwakje erin spuiten en bam zwanger als alles goed gaat.quote:Op woensdag 20 november 2024 11:49 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Jij bent er ook ingetrapt zo te zien.
Waarom gebruik je het woord "zijn" als de TS van dat topic een vrouw is.
Wat ons allerhande extra informatie geeft over de situatie. Namelijk dat het een lesbisch stel is en dat dat kind van een donor komt.
Het is super relevant.
Zo kan je alles wel reduceren tot "wat maakt het uit". Dit is een forum waar mensen het met elkaar hebben over situaties. In dit geval zie je dat iemands geslacht weten helpt om direct door een hoop uitleg heen te snijden zodat je mee kan praten over iemands specifieke situatie "is de vader nog in beeld?" etc...quote:
Dat topic ging over de vrouw van TS, niet over TS zelf. De TS gender maakte dus geen hol uit.quote:Op woensdag 20 november 2024 12:04 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Zo kan je alles wel reduceren tot "wat maakt het uit". Dit is een forum waar mensen het met elkaar hebben over situaties. In dit geval zie je dat iemands geslacht weten helpt om direct door een hoop uitleg heen te snijden zodat je mee kan praten over iemands specifieke situatie "is de vader nog in beeld?" etc...
Doe normaal met je "ohhh niks maakt uit ooit in gesprekken en je kan nergens conclusies aan verbinden" krampachtig tegen iemand in lullen wat je probeert.
Ook interessantquote:Op woensdag 20 november 2024 12:14 schreef kun_bbongal het volgende:
[..]
Dat topic ging over de vrouw van TS, niet over TS zelf. De TS gender maakte dus geen hol uit.
Volgens jouw logica is ook dat niet relevant of interessant.quote:De enige info die je moet weten is dat ze zwanger is, nou dat is mooi en dat is het.
Echt een hele vreemde standaard om te hangen aan forum posts. "je mag alleen maar praten over dingen die voor het eerst zijn gebeurd in nederland .. de rest is niet interessant of relevant"quote:het is niet raar ofzo dat 2 vrouwen een kind samen nemen.
je probeert nu zelf belang er aan te hangen wat er niet is. Zelfs de TS meldt het niet dus is het blijkbaar niet belangrijk.
Als het de eerste keer was dat het gebeurd in NL, dan had het pas van belang geweest.
Heb geen beter voorbeeld nodig. Dat je dankzij de feature "man of vrouw" kan achterhalen dat iemand namens zijn vrouw aan het typen is is allemaal relevant. Hoe je het ook wend of keert.quote:Zoals ik al zei, er zijn vast wel betere voorbeelden te vinden
Daar denken ze in Srebrenica anders over.quote:
Als je nou gewoon zegt "IK vind het relevant" en niet "het is relevant".quote:Op woensdag 20 november 2024 14:40 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ook interessant
[..]
Volgens jouw logica is ook dat niet relevant of interessant.
Wat maakt het uit dat iemand zwanger is. Post het topic maar niet. Die persoon is niet de eerste die zwanger is geworden in de geschiedenis.
[..]
Echt een hele vreemde standaard om te hangen aan forum posts. "je mag alleen maar praten over dingen die voor het eerst zijn gebeurd in nederland .. de rest is niet interessant of relevant"
[..]
Heb geen beter voorbeeld nodig. Dat je dankzij de feature "man of vrouw" kan achterhalen dat iemand namens zijn vrouw aan het typen is is allemaal relevant. Hoe je het ook wend of keert.
Als het voor iemand waarde heeft en iemand kan daardoor bepaalde inhoudelijke conclusies trekken dan is het relevant op een forum wat vol zit met mensen die op basis van stukjes informatie conclusies trekken.quote:Op woensdag 20 november 2024 20:49 schreef kun_bbongal het volgende:
[..]
Als je nou gewoon zegt "IK vind het relevant" en niet "het is relevant".
En nu in het Nederlands.quote:Op maandag 18 november 2024 14:17 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
serve cunt
phrase used for when your absolutely slaying. the ultimate form of yassification. pussy popping off slay so hard you cant contain it and everyone looks in awe. once you serve cunt you’ll never stop.
quote:Op maandag 18 november 2024 13:32 schreef SpecialK het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 november 2024 13:32 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Lang haar? je had toch kanker?quote:Op maandag 18 november 2024 14:31 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat betekent dat ik vrouw ben? Heb lang haar, dus dat poppetje is passender. Hoef geen poppetje met lelijk pak en haarstijl
Waarom neem je dit zo hoog op? is er iets voorgevallen tussen jullie twee?quote:Op woensdag 20 november 2024 11:49 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Jij bent er ook ingetrapt zo te zien.
Waarom gebruik je het woord "zijn" als de TS van dat topic een vrouw is.
Wat ons allerhande extra informatie geeft over de situatie. Namelijk dat het een lesbisch stel is en dat dat kind van een donor komt.
Het is super relevant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |