SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lach met een schone bips![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik heb van iemand gehoord dat diegene tralies voor het raam in het ziekenhuis moest hebben om een duikeling naar beneden te voorkomen uit gekte door de ziekte.quote:Op woensdag 13 november 2024 22:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb mijn eerste vaccinatie daarvoor inmiddels gehad, over 2 maanden de 2e. Ik wil dat nooit meer meemaken.![]()
![]()
Dat is engThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja er zijn rare ziektes in deze wereld.quote:
Onze Lieve Heer is duidelijk wel dol op ons dat hij ons dit allemaal gunt!![]()
![]()
Dat is onzin, je hebt teveel pijn in je ledematen om ook maar ergens over heet te kruipenquote:Op woensdag 13 november 2024 22:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb van iemand gehoord dat diegene tralies voor het raam in het ziekenhuis moest hebben om een duikeling naar beneden te voorkomen uit gekte door de ziekte.
Ja dat had ik ook begrepen, maar diegene was helemaal aan het hallucineren en weet ik wat nog meer.quote:Op woensdag 13 november 2024 22:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat is onzin, je hebt teveel pijn in je ledematen om ook maar ergens over heet te kruipen
Maar goed, ik weet dat die persoon niet geheel betrouwbaar is met informatie correct door te geven dus kan het ook heel goed een andere tropische ziekte geweest zijn.![]()
Dames in de dopThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
R.I.P DTS.![]()
Voor mij eigenlijk wel; ik heb morgen weer heel vroeg een blije koter die boven op me komt duiken.quote:![]()
Hier staat de wekker op half 7.quote:Op woensdag 13 november 2024 22:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor mij eigenlijk wel; ik heb morgen weer heel vroeg een blije koter die boven op me komt duiken.![]()
Ik ben hier ook viesdik aan het kanen.quote:Op woensdag 13 november 2024 22:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik denk dadelijk toch nog een late night snack halen![]()
Ook voor mij?quote:Op woensdag 13 november 2024 22:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik denk dadelijk toch nog een late night snack halen
♡♡♡♡![]()
BorrelnootjesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik party snack mix of zo van Mora en wat overgebleven snoep van Sint Maarten.quote:Op woensdag 13 november 2024 22:42 schreef hemarookworst het volgende:
Wat kanen we?
Hier een te doorgekookte noedelsoep![]()
![]()
Kan, moet je wel langskomen op het op te eten. Kun je daarna op de logeerkamer uitbuiken *burp*quote:
Ik denk dat ik nog effe zo 2 kipcorns ga halen
Nu moet ik aan draadstaal snackbar sketch denken, haalt je ook standaard 2 kipcorn met curryquote:Op woensdag 13 november 2024 22:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kan, moet je wel langskomen op het op te eten. Kun je daarna op de logeerkamer uitbuiken *burp*
Ik denk dat ik nog effe zo 2 kipcorns ga halenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Neh met mayo... Meestal ook nog wel een friet zonder zout erbij. Alleen flikker ik van de friet dan weer de helft wegquote:Op woensdag 13 november 2024 22:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nu moet ik aan draadstaal snackbar sketch denken, haalt je ook standaard 2 kipcorn met curryTe veel.
Yellow clawThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is die Bizzy tegenwoordig solo nog he.
Die doet heel geheimzinnig over zijn leeftijd omdat hij zich veel jonger voordoet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 13 november 2024 23:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb nog nooit van Bizzy gehoord
R.I.P DTS.![]()
Ja die man is 39 en maakt liedjes over schudden met je billen en laag voor tieners.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb je wat te lezen als die in je bed ligt.quote:Op woensdag 13 november 2024 23:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja die man is 39 en maakt liedjes over schudden met je billen en laag voor tieners.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Dacht dat dat Def Rhymz wasquote:Op woensdag 13 november 2024 23:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja die man is 39 en maakt liedjes over schudden met je billen en laag voor tieners.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Amybolkje
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ziet er goed uitquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Dat was vroegerquote:
R.I.P DTS.![]()
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Def Rymz zijn nummers wilde top notch eerst niet uitbrengen vonden ze te mainstream.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
BålkI'm surrounded by morons!
KlonkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: