abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215574695
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2024 22:47 schreef Lospedrosa het volgende:
“De driehoek heeft besloten” De Driekhoek.
Dat klinkt zo serieus en stoer maar is ook maar een dom excuses van mensen om verantwoordelijkheid af te schuiven.
Jaaa maaar de Driehoek had dat beslist he?!
Ik vind De Driehoek wel een geschikte naam voor een of andere goddelijke entiteit en haar volgers. Met prismavormige gebedshuizen, waar men de hongerigen voedt met doritos. Driewerf Dank aan De Driehoek!
pi_215574708
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 22:48 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Oh ik dacht dat onschuldige burgers rammen juist het hele issue van dit topic was.
Nee hoor.

Jodenhatende Jodenjagers wel.

Hoe dom en ''onwetend'' ben jij wel niet?
pi_215574710
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2024 22:52 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Ik vind De Driehoek wel een geschikte naam voor een of andere goddelijke entiteit en haar volgers. Met prismavormige gebedshuizen, waar men de hongerigen voedt met doritos. Driewerf Dank aan De Driehoek!
Triforce klinkt wel beter.
pi_215574711
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2024 22:52 schreef opgebaarde het volgende:
[ x ]

Er ontbreekt heel wat context en vast en zeker 'gunstig' geknipt, maar dit ziet er toch wel heel lomp uit

Het gaat alleen om de video en niet het wanstaltelijke bijschrift. Ik zag een gezette dame de video ook posten maar ik heb geen enkele behoefte om reacties over haar te krijgen van boze fokkers
Dat volk provoceert dus terecht.
graag op anoniem
pi_215574717
Ze krijgt ook genoeg tijd om zelf weg te gaan en dan gaan liggen :') doe normaal zeg joh
graag op anoniem
pi_215574754
quote:
[ x ]

Er ontbreekt heel wat context en vast en zeker 'gunstig' geknipt, maar dit ziet er toch wel heel lomp uit

Het gaat alleen om de video en niet het wanstaltelijke bijschrift. Ik zag een gezette dame de video ook posten maar ik heb geen enkele behoefte om reacties over haar te krijgen van boze fokkers
Wat een opruier op X.

De me verplicht ze te vertrekken en dat doen ze dan niet snel genoeg.

Ze blijven hangen en hadden 10x sneller weg kunnen lopen.
Zelfs na de stokslagen blijven ze sjokken.
Sjongejonge man man man
Vakman pur sang
pi_215574762
quote:
[ x ]

Wie niet horen wil moet maar voelen en aangezien hun ouders hun dat niet bijgebracht hebben doet de politie dat nu. Dat gezeik over, ja maar ik heb rechten, ja die heb je maar je hebt ook plichten, luisteren dus.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_215574771
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 22:32 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Maar die normale Marokkaan zo lees ik maar steeds in dit topic moet wel de boel oplossen want het is 'hun tuig'. Daar zit dus precies dat acceptatiegedeelte in. Die Marokkaan is prima, maar blijft wel een Marokkaan, hoe graag hij hier ook geaccepteerd wil worden als normaal mens.
Het blijkt toch wel dat ze zichzelf daarmee identificeren. Daarom zal volledig integreren ook moeilijk zijn, wanneer je aangeeft evenveel Nederlander te zijn als je blanke buurman maar eigenlijk niks met het land hebt (ergens geboren en getogen hoeft sowieso niet voldoende te zijn, zeker wanneer dat getogen deel wat schimmig is).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_215574778
quote:
[ x ]

Weet je wat nog het ergste is:

quote:
Assistant Prof in Econ Geography, Radboud University: emerging forms of labor and survival in MENA. Author of The Labor of Hope
Als ik de directeur, of hoe je het wil noemen, van de Radboud Universiteit zou zijn, had hij per direct wat anders kunnen zoeken.

Dan ben je zogenaamd 'assistent professor' en dan heb je niet de geestelijke vermogens om in te zien dat dit filmpje ergens halverwege begint, zonder context o.i.d.

Koekoek 8)7
pi_215574784
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 23:11 schreef Saekerhett het volgende:

[..]
Weet je wat nog het ergste is:
[..]
Als ik de directeur, of hoe je het wil noemen, van de Radboud Universiteit zou zijn, had hij per direct wat anders kunnen zoeken.

Dan ben je zogenaamd 'assistent professor' en dan heb je niet de geestelijke vermogens om in te zien dat dit filmpje ergens halverwege begint, zonder context o.i.d.

Koekoek 8)7
Radboud universiteit is een parodie op een universiteit

@RamboDirk @Wereldgozer @Nober @Caland
graag op anoniem
  woensdag 13 november 2024 @ 23:37:05 #61
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_215574868
quote:
[ x ]

Goede zaak, moeten ze vaker doen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_215574887
In vorige deeltjes zijn er opmerkingen gemaakt over het niveau van de amsterdamse raadsleden.
Nou in de tweede kamer loopt ook wat rond.
Net een stukje gezien van een mevrouw van de dieren. Wat een giller hoe ze zichzelf te kakken zet.
Even meelachen op:
https://www.telegraaf.nl/(...)ik-letterlijk-gezegd
-
pi_215574893
quote:
4s.gif Op woensdag 13 november 2024 22:56 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Triforce klinkt wel beter.
Ik denk niet dat iedereen hier de link begrijpt.
pi_215574899
En de politie stond erbij en keek ernaar.....maar voert geen ene fuck uit. Blijkbaar willen ze er graag nachtwerk van maken.
  donderdag 14 november 2024 @ 00:00:42 #65
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_215574925
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 23:44 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Ik denk niet dat iedereen hier de link begrijpt.
Zelda zo’n slechte woordgrap gezien.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  Trouwste user 2022 donderdag 14 november 2024 @ 00:10:53 #66
7889 tong80
Spleenheup
pi_215574951
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 00:00 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Zelda zo’n slechte woordgrap gezien.
Joop Becker oud-ploeggenoot van je vader en mij noemde me gisteren de beste voetballer van NIVO ooit op een reünie in Helmond van zijn school daar. Joop inmiddels 75 gaf daar Nederlands en gym. Hij sprak Marcella Kooijman die is daar leidinggevende en komt oorspronkelijk ook uit Bommel. Die namen zeggen je pa wel iets denk ik. :)

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_215575010
Er is geen sprake van antisemitisme aangezien Israëlieten zelf uit waren op geweld en terreur. Met talloze beelden en ooggetuigen is er gebleken dat media en politiek hebben gelogen en nu bewust antisemitisme gebruiken om moslims aan te pakken. En dat in opdracht van haat Israel die momenteel aan de lopende band moslims uitroeit in Gaza en Libanon.

Nu deze feiten allemaal boven water zijn gekomen, waarom wordt het woord antisemitisme nog toegestaan in topic titels?
pi_215575017
''VVD-leider Yesilgöz : klaar met 'ja maar' na geweld tegen Joden''

Deze incapabele vrouw is nog te dom om te schijten.

Wanneer zij geconfronteerd wordt met allerlei soorten oorlogsmisdaden van Israël dan antwoord zij die vragen met ja maar Hamas.

Echt zo schijtziek geworden van deze hypocriete figuren die in naam van Israël politiek bedrijven.
  Moderator donderdag 14 november 2024 @ 00:58:46 #69
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215575019
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 00:52 schreef Werkperd het volgende:
Er is geen sprake van antisemitisme aangezien Israëlieten zelf uit waren op geweld en terreur. Met talloze beelden en ooggetuigen is er gebleken dat media en politiek hebben gelogen en nu bewust antisemitisme gebruiken om moslims aan te pakken. En dat in opdracht van haat Israel die momenteel aan de lopende band moslims uitroeit in Gaza en Libanon.

Nu deze feiten allemaal boven water zijn gekomen, waarom wordt het woord antisemitisme nog toegestaan in topic titels?
Dat is wat er aan de hand was en is
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 14 november 2024 @ 00:59:03 #70
396386 sturmpie
for night & nature
pi_215575020
De reactie is overdreven, laten we 't daarbij laten
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
  Moderator donderdag 14 november 2024 @ 01:01:21 #71
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215575025
De reactie was antisemitisch en vooral illegaal, laten we het daar op houden
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_215575029
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 00:58 schreef sp3c het volgende:

[..]
Dat is wat er aan de hand was en is
Laten we dat vooral over aan de beelden die gedocumenteerd zijn en ooggetuigen die alles verteld hebben.
  donderdag 14 november 2024 @ 01:35:01 #73
396386 sturmpie
for night & nature
pi_215575076
kom op, zo erg is 't nou ook weer niet. onze nederlandse moslims werden uitgedaagd door israeliers en er was 'n reactie, meer is 't niet.
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_215575087
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 22:23 schreef Haags het volgende:
[ x ]

Hamasha heeft ook weer wat te schijten.
Zo jammer dat ik geblokkeerd ben op haar Twitter. Hamasha had altijd mooie avonturen en verhalen uit wokecity.
pi_215575095
quote:
[ x ]

Sta op en loop weg, en dan vervolgens in het gras gaan liggen klieren als een kleuter…

Morgen en de rest van de week aub een politiestaking voor rellen in A’dam, kan die agent ook gewoon thuis eten met zijn kids.
Gewoon niet meer komen werken morgen… zoek het lekker uit met je Amsterdam. Stinkstad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')