Ik wilde eerst nog een hatelijke opmerking over Eerdmans maken, bedacht me maar vergat mijn eerste woorden weg te halen.quote:
En terecht.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:11 schreef Puzzie het volgende:
Uitermark staat naast de burgermeesters.
Absoluut! Maar we weten allemaal hoe Geert bezig is over Halsema.quote:
Hoop geschreeuw weer en er gaat niets veranderen, behalve de vuurwerk controlequote:
Ah, de BBB heeft nog een nieuw potje symboolpolitiek gevonden.quote:Het kabinet denkt dat een verbod op Cestmocro, zoals BBB wil, kan. Cestmocro is een Instagrampagina waarop een selectie van nieuwsitems wordt geplaatst. Die items zijn afkomstig van Nederlandse en internationale nieuwsorganisaties, maar ook van X en andere socialemediakanalen. Veelvoorkomend thema is de oorlog in Gaza, maar er is ook veel aandacht voor ander nieuws en voetbal.
Ja. Snel. laten we media gaan verbieden. Want dat kan nooit fout gaan.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:13 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ah, de BBB heeft nog een nieuw potje symboolpolitiek gevonden.
Echt? I stand correctedquote:Op woensdag 13 november 2024 21:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook die moet een chauffeurskaart hebben. En om die te verkrijgen heb je een VOG nodig.
Onder punt 5: https://www.uber.com/nl/nl/drive/requirements/quote:
Op de tracker.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:17 schreef capricia het volgende:
Willen jullie je hier niet meer negatief uitlaten over de regering of bepaalde (insert any) bevolkingsgroepen? En al helemaal niet over boeren.
Anders komt de lange arm van de BBB langs.
![]()
Je kan niet zomaar uberchauffeur worden. Die hebben gewoon een taxipas nodig e.d.quote:
Maar goed dat Caroline hier geen mod isquote:Op woensdag 13 november 2024 21:17 schreef capricia het volgende:
Willen jullie je hier niet meer negatief uitlaten over de regering of bepaalde (insert any) bevolkingsgroepen? En al helemaal niet over boeren.
Anders komt de lange arm van de BBB langs.
Waarschijnlijk een gevalletje symboolpolitiek/beeldvorming (ik stel de vraag , maar ik weet het anwoord al).quote:Op woensdag 13 november 2024 21:22 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Goede afstemming, nsc minister schiet plannetje van nsc fractievoorzitter af, over recht om afvallige te worden.![]()
Mijn zegen zou het hebben.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:24 schreef Mutant01 het volgende:
Geen gesprekken aangaan met conservatieve of religieuze organisaties. Waaronder de SGP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |