Nogmaals, dit heeft NIETS te maken met "Europa" (in de zin vd EU).quote:Op woensdag 13 november 2024 20:38 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De uitspraak staat vast. Zoals gezegd is het heel genuanceerd. De overheid heeft de bewijslast om aan te tonen dat een demonstratie een gevaar vormt voor de nationale of openbare veiligheid.
Ook moet de politie zo'n demonstratie altijd faciliteren, ook als deze niet is toegestaan.
Gaat niet altijd goed, zoals interne onderzoeken van de overheid aangeven. Dat het demonstratierecht niet wordt gerespecteerd, betekent niet dat het wettelijk goed zit.
Europa heeft wel vaker aangegeven dat er niet adequaat wordt gehandeld om het Europees recht tot demonstratie te waarborgen door verschillende lidstaten, waaronder Nederland.
Met betrekking tot wat? Ik mis de context van je vraag.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:45 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Werd even gestoord, wat denkt van Weel dat we nu missen?
Een van de weinige die hij er verbaal niet onder krijgt, of juist op de kast krijgt. En dat stoort hem enorm. Daarnaast links, en links is het kwaad.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:10 schreef Charmian het volgende:
Wat heeft Wilders eigenlijk tegen Halsema? Heeft ze lelijk tegen hem gedaan toen ze nog in de TK zat?
Ik hoorde alleen dat hij nog iets ging toevoegen want we missen iets. Meer context heb ik ook niet naar ik kijk terug bij Debat Directquote:Op woensdag 13 november 2024 20:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Met betrekking tot wat? Ik mis de context van je vraag.
Inmiddels heb ik erna al zoveel gehoord dat ik het ook niet meer kan reconstrueren, excuus.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:57 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik hoorde alleen dat hij nog iets ging toevoegen want we missen iets. Meer context heb ik ook niet naar ik kijk terug bij Debat Direct
We schorsen 15 minuten voor een sanitaire stopquote:Op woensdag 13 november 2024 20:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb behoefte aan een plaspauze
Vog om op joden te jagen vooralsnog.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:59 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Welke vog heeft een über chauffeur?
Ook die moet een chauffeurskaart hebben. En om die te verkrijgen heb je een VOG nodig.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:59 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Welke vog heeft een über chauffeur?
quote:Op woensdag 13 november 2024 21:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Vog om op joden te jagen vooralsnog.
Nee joh, dank voor je reactie überhauptquote:Op woensdag 13 november 2024 20:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Inmiddels heb ik erna al zoveel gehoord dat ik het ook niet meer kan reconstrueren, excuus.
Een NSC'er die wel daadwerkelijk goed bestuur nastreeft.quote:
Eerdmans bedoelde ik nietquote:Op woensdag 13 november 2024 21:06 schreef -XOR- het volgende:
Oh en Eerdmans
[..]
Een NSC'er die wel daadwerkelijk goed bestuur nastreeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |