Het is wel apart te noemen dat de PVV van menig was dat de kamervoorzitter uit de oppositie moest komen.quote:Op donderdag 14 november 2024 12:04 schreef Klopkoek het volgende:
Wat een schande blijft het dat de VVD en NSC die Bosma kamervoorzitter hebben laten worden.
"Rode Neuzen afhakken, ik zie ze al bloedend liggen". Nuff said.quote:Op donderdag 14 november 2024 12:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is wel apart te noemen dat de PVV van menig was dat de kamervoorzitter uit de oppositie moest komen.
Maar goed, waarom is het een schande?
2009, als we zo gaan beginnen...quote:Op donderdag 14 november 2024 12:08 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
"Rode Neuzen afhakken, ik zie ze al bloedend liggen". Nuff said.
quote:Tom van der Lee, manager campagnes van Oxfam Novib
Nee. Dus daar gaat je whataboutism.quote:Op donderdag 14 november 2024 12:10 schreef Nober het volgende:
[..]
2009, als we zo gaan beginnen...
Deed Van der Lee ook mee bij de seksfeesten van Oxfam Novib?
[..]
Ah, nu kunnen Tweede Kansen opeens wel?quote:
Hij wist er wel van en deed niks. Nuff said.quote:Op donderdag 14 november 2024 12:13 schreef VoMy het volgende:
[..]
Nee. Dus daar gaat je whataboutism.
Niet voor Bosma wel voor Van der Lee? Bijzonder.quote:Op donderdag 14 november 2024 12:18 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ah, nu kunnen Tweede Kansen opeens wel?
Die waren er niet bij Oxfam Novib NL, waar Van der Lee werkzaam was. Je bent dus iets heel geks aan het insinueren. Als jij werkt bij een multinational vallen we je ook niet aan op wat er op het kantoor in de VS gebeurt.quote:Op donderdag 14 november 2024 12:10 schreef Nober het volgende:
[..]
2009, als we zo gaan beginnen...
Deed Van der Lee ook mee bij de seksfeesten van Oxfam Novib?
[..]
Hij trekt het toch wel los? Hij schuift het feitelijk naar de voorjaarsnota.quote:Op donderdag 14 november 2024 12:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heinen wil de BTW-verhoging niet lostrekken van hele belastingsplan dus ik ben erg benieuwd of dit wel een meerderheid gaat halen in Eerste Kamer
Dit is een al duizendmaal doorgeprikt sprookje.quote:Op donderdag 14 november 2024 12:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij wist er wel van en deed niks. Nuff said.
Mwa, ik hoor nog steeds erg weinig steun.quote:Op donderdag 14 november 2024 12:23 schreef Hanca het volgende:
[..]
Hij trekt het toch wel los? Hij schuift het feitelijk naar de voorjaarsnota.
Ik vind het wel een tegemoetkoming. En Van Dijk en Grinwis zien het ook, volgens mij.quote:Op donderdag 14 november 2024 12:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mwa, ik hoor nog steeds erg weinig steun.
Welke subsidies zijn "onzinnig" dan? Vaak is dat oordeel toch maar wat ideologisch gekleurd en zelden gebaseerd op doelmatigheid of effectiviteit. En daar wordt nu al fors op bezuinigd (en rechts-conservatief ingekleurd; wat met drie niet-regenboog partijen ook valt te verwachten).quote:Op donderdag 14 november 2024 12:28 schreef RipCity het volgende:
Goed nieuws. Ga maar eens kijken naar alle onzinnige subsidies ipv btw verhoging. Hotels mag idd wel omhoog. Dat treft grotendeels ook de toerist die toch wel komt. En daar wordt genoeg op verdiend door veel multinationals.
Ja en wie gaat de rekening hiervan betalen straks?quote:Op donderdag 14 november 2024 12:29 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik vind het wel een tegemoetkoming. En Van Dijk en Grinwis zien het ook, volgens mij.
Ja, wat wil die nu dan? Even benadrukken dat het extraparlementair is? Rutte I t/m IV deden door hun minderheid in de EK exact hetzelfde, zijn die met terugwerkende kracht ook extraparlementair?quote:
Dat is nog niet bekend, maar er zijn wel een aantal vreemde uitsluitingen in de BTW waar best wel wat mogelijk is volgens mij.quote:Op donderdag 14 november 2024 12:45 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ja en wie gaat de rekening hiervan betalen straks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |