De koningin van het populisme past ook wel bij haarquote:Op woensdag 13 november 2024 23:04 schreef TheVulture het volgende:
Caroline BBB is ook wel een koningin in het indienen van onrealistische moties he
Ziek idd.quote:Op woensdag 13 november 2024 23:14 schreef TheVulture het volgende:
Wilders gelooft de Israelische minister op zijn woord maar het kabinet en de AIVD niet... wow
Volgens mij hebben ze dat wel, maar Wilders wil zijn Israelische vrienden beschermen die overduidelijk hun eigen propagandapolitiek willen verspreiden. Het is toch bezopen dat de woorden van een Israelische minister voor een coalitiepartner meer waarde hebben dan het oordeel van een eigen minister, gesteund door een onderzoek vanuit de veiligheidsdiensten.quote:Op woensdag 13 november 2024 23:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wel bijzonder dat kabinet niet scherper heeft uitgezocht hoe het contact met Israël die nacht is verlopen.
De minister was vrij duidelijk dacht ik. Dat Wilders er niet aan wil, en dat zowaar ook nog vrij vriendelijk doet ook, doet daar niks aan af.quote:Op woensdag 13 november 2024 23:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wel bijzonder dat kabinet niet scherper heeft uitgezocht hoe het contact met Israël die nacht is verlopen.
Terwijl zijn woordvoerder een groot bewonderaar is van Mussolini en hij bij het CPAC op een podium gaat staan met Posobiec en andere antisemietenquote:Op woensdag 13 november 2024 23:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze dat wel, maar Wilders wil zijn Israelische vrienden beschermen die overduidelijk hun eigen propagandapolitiek willen verspreiden. Het is toch bezopen dat de woorden van een Israelische minister voor een coalitiepartner meer waarde hebben dan het oordeel van een eigen minister, gesteund door een onderzoek vanuit de veiligheidsdiensten.
Ik hoop dat ooit nog eens duidelijk wordt hoe erg Wilders in de zak van Israel zit/heeft gezeten... want dit stinkt al jaren en wordt steeds rotter qua geur.
Ze komen er nog op terug in een brief, omdat er gecheckt is bij de diensten maar blijkbaar niet bij ander soortige liasons of bz ofzo. Althans, ze kon er geen uitsluitsel over gevenquote:Op woensdag 13 november 2024 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De minister was vrij duidelijk dacht ik. Dat Wilders er niet aan wil, en dat zowaar ook nog vrij vriendelijk doet ook, doet daar niks aan af.
Ze had het toch inmiddels nagevraagd?quote:Op woensdag 13 november 2024 23:28 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ze komen er nog op terug in een brief, omdat er gecheckt is bij de diensten maar blijkbaar niet bij ander soortige liasons of bz ofzo. Althans, ze kon er geen uitsluitsel over geven
Ja, bij de geheime diensten was er niks. Maar blijkbaar had de Israëlische minister het over Dutch authorities. Dat kan breder worden geïnterpreteerd dus dat gaat men alsnog na, en komen er op terug in een brief.quote:Op woensdag 13 november 2024 23:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze had het toch inmiddels nagevraagd?
Van de NOS.quote:Ook zegt de hoogleraar dat premier Schoof "zijn ware gezicht begint te vertonen". "Ik ken hem vanuit de NCTV. Daar gaf hij leiding aan praktijken waarvan wij zeiden: dat zit op of zelfs over de grens van rechtsstatelijk denken. Hij komt nu met hele ferme maatregelen, dus ik denk dat je naar aanleiding van deze dag de conclusie kunt trekken dat hij zijn ware gezicht laat zien."
Dat het rechtsstatelijke randje opzoeken was reeds bekend. Dat is inderdaad niet iets waar ik persoonlijk enthousiast van word.quote:Op woensdag 13 november 2024 23:36 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Als ik een beetje teruglees heb ik niks meer gemist aan de rest van het debat. Kansloze zooi deze regering, ze kunnen echt niks behalve toneelspelen.
[..]
Van de NOS.
Was en bleef Schoof maar in Baku.
Niet verbazingwekkend geloof jij dit verhaal.quote:Op woensdag 13 november 2024 22:16 schreef Mutant01 het volgende:
Haha, nu worden de belaagde taxichauffeurs ook nog eens even verder de grond in geboord.
Eens, Schoof blijft heel zwak overkomenquote:Op woensdag 13 november 2024 23:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat het rechtsstatelijke randje opzoeken was reeds bekend. Dat is inderdaad niet iets waar ik persoonlijk enthousiast van word.
Verder ben ik persoonlijk sowieso niet zo'n fan van Schoof. Hij laat zich teveel sturen ipv zelf te sturen. En hij komt vrij onzeker en chaotisch over. Hakkelen, op dingen terug moeten komen, aarzelen, niet overtuigend zijn. Wat dat betreft vond ik het optreden van bijvoorbeeld Van Weel vanavond veel sterker. Die was duidelijk, gaf (al dan niet juridische) grenzen aan etc..
Niet dat ik het in alles met hem eens was overigens. Maar hij kwam m.i. wel stukken beter over dan Schoof.
Zwak? Waardeloos. Hij speelt gewoon een debiele marionet van Wilders. Hele bevolkingsgroep wegzetten om een paar kutjochies in Amsterdam. Idiote dingen zeggen over wetten, oh ja we vinden dat het bijna terrorisme is ofzo.quote:Op donderdag 14 november 2024 00:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eens, Schoof blijft heel zwak overkomen
Hoe laat begint dat?quote:Op donderdag 14 november 2024 08:31 schreef Hanca het volgende:
Straks het belastingplan. Ze misten al eerder, maar opvallend dat JA21 (3 zetels EK) en FvD (2 zetels EK) afwezig blijven. Zeker JA21 kan hier gewoon een beslissende rol hebben.
Alle amendementen van de oppositie zijn op een klein amendement van het CDA over het WBSO budget ontraden.
10.15, gelijk bij opening. Stemming moet vandaag, anders heeft de belastingdienst niet genoeg tijd om alles te implementeren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |