SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Kan gewoonquote:Op woensdag 13 november 2024 17:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee, maar ik neem maar gewoon aan dat het met mij is![]()
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
hshs zit ff te denken moet ik dat nog delen rest. want boeit wss meeste niet zo..en ik heb het wel en music score, maarja Music trade international is daar lastig mee enzo en ben je de lul
Alleen PM erover dan maar
Maar ze zeiden wel; neuken.Do what you love, love what you do!![]()
Neukenquote:Op woensdag 13 november 2024 17:28 schreef kree het volgende:
hshs zit ff te denken moet ik dat nog delen rest. want boeit wss meeste niet zo..en ik heb het wel en music score, maarja Music trade international is daar lastig mee enzo en ben je de lul
Alleen PM erover dan maar
Maar ze zeiden wel; neuken.![]()
![]()
Het houdt niet op, niet vanzelfquote:Op woensdag 13 november 2024 17:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
Gaat het nog steeds daarover?![]()
nou mij of meer gaat die hele musical over ik wil liever neuken en heb schijt aan de wereld. en daarbij probeer wat te verbeteren..... tja het sprak mij altijd aanquote:
Do what you love, love what you do!![]()
Klopt.quote:Op woensdag 13 november 2024 17:31 schreef kree het volgende:
[..]
nou mij of meer gaat die hele musical over ik wil liever neuken en heb schijt aan de wereld. en daarbij probeer wat te verbeteren..... tja het sprak mij altijd aan![]()
ik zeg het ongenuanceerd enzo zo. maar eigenlijk is dat gewoon waar het over gaat. hoe mooie gedachten eigenlijk wel. snap niet dat dit nooit meer populair werd.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Hier mag je alles zeggen...quote:Op woensdag 13 november 2024 17:32 schreef kree het volgende:
[..]
ik zeg het ongenuanceerd enzo zo. maar eigenlijk is dat gewoon waar het over gaat. hoe mooie gedachten eigenlijk wel. snap niet dat dit nooit meer populair werd.![]()
Het gaat hier best vaak over neuken toch?quote:Op woensdag 13 november 2024 17:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
Gaat het nog steeds daarover?
Alleen noemen we het soms iets anders.
De liefde bedrijven klinkt al veel mooier![]()
Een nummertje maken is toepasselijkerquote:Op woensdag 13 november 2024 17:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het gaat hier best vaak over neuken toch?
![]()
![]()
Bedrijven klinkt zo zakelijk..quote:Op woensdag 13 november 2024 17:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het gaat hier best vaak over neuken toch?
![]()
haha ja dat weet ik, maar mss begin ik jullie te vervelen nu?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Een beetje maarquote:Op woensdag 13 november 2024 17:34 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja dat weet ik, maar mss begin ik jullie te vervelen nu?![]()
![]()
Nee joh. Mij niet hoorquote:Op woensdag 13 november 2024 17:34 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja dat weet ik, maar mss begin ik jullie te vervelen nu?![]()
![]()
Dat klinkt wel mooiquote:Op woensdag 13 november 2024 17:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja.
Euh.
Uit liefde samensmelten?![]()
![]()
zo totale bs woorden die jullie ervan maken?quote:Op woensdag 13 november 2024 17:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja.
Euh.
Uit liefde samensmelten?Do what you love, love what you do!![]()
Maar dit is geen teltopic!quote:Op woensdag 13 november 2024 17:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een nummertje maken is toepasselijkerCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op woensdag 13 november 2024 17:35 schreef kree het volgende:
[..]
zo totale bs woorden die jullie ervan maken?pardon? Geloof jij niet in uit liefde samensmelten?
het is mss toch meer simpel als het lijkt denk?
want je merkt wel echt verliefd wel. em dan is het stuk makkelijker of makkelijker als het leek wss.Do what you love, love what you do!![]()
ik denk trouwens want hier toch beetje oudere generatie fok?
allemaal wel eens echt verliefd geweest toch ook?Do what you love, love what you do!![]()
ja dat wel, en ben geen jood ofzo, maar als ik het. voor het zeggen had dan had ik alle jeugd die daar dat rellen keihard neergeslagen. goeie straf, doen ze daar ook.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Met de stok eroverheen ja.quote:Op woensdag 13 november 2024 17:44 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat wel, en ben geen jood ofzo, maar als ik het. voor het zeggen had dan had ik alle jeugd die daar dat rellen keihard neergeslagen. goeie straf, doen ze daar ook.![]()
ALtijd je woordje klaar hequote:Op woensdag 13 november 2024 17:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Er worden anders wel punten geteld!
Mijn rug maar even ingesmeerd hopen dat de pijn wat afzakt"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
nouja je weet gewoon welk volk het is, maar niemand zegt er dan wat van, want ooooooeh dan is t discriminatie,quote:
keihard neerslaan met wapenstokken. dat zal ze lerenDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op woensdag 13 november 2024 17:45 schreef Lovely het volgende:
Mijn rug maar even ingesmeerd hopen dat de pijn wat afzaktop je rug
Volgende keer kan ik 'm wel insmeren hoor![]()
![]()
Thnx!quote:Op woensdag 13 november 2024 17:47 schreef JustinK het volgende:
[..]op je rug
Volgende keer kan ik 'm wel insmeren hoor
Is goed, zal je dan wel even een DM sturen dan
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Uhhm waar baseer je dat op?quote:Op woensdag 13 november 2024 17:48 schreef kree het volgende:
[..]
je houd wel van vastgebonden worden jah?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Top!quote:Op woensdag 13 november 2024 17:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Thnx!
Is goed, zal je dan wel even een DM sturen dan![]()
![]()
Nou neequote:Op woensdag 13 november 2024 17:50 schreef kree het volgende:
[..]
beetje toch wel kinky lovely. hahahahahaha"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
nou het insunnieerd wel beetjequote:
kut woord btw want weet ik spel het niet goed. LOLDo what you love, love what you do!![]()
Nee je ziet dingen die er niet zijn, ik post gewoon random twee vogeltjesquote:Op woensdag 13 november 2024 17:52 schreef kree het volgende:
[..]
nou het insunnieerd wel beetje
kut woord btw want weet ik spel het niet goed. LOL"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik post nu random 2 koeienquote:Op woensdag 13 november 2024 17:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee je ziet dingen die er niet zijn, ik post gewoon random twee vogeltjes![]()
![]()
Waar hou ik van?![]()
![]()
voor oordelen? net als ik het ook doe?quote:
zo niet allemaal ff lieve boontjes nu zijn. he?Do what you love, love what you do!![]()
is dat zo?quote:Op woensdag 13 november 2024 17:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee je ziet dingen die er niet zijn, ik post gewoon random twee vogeltjes
zou trouwen met je btw
Do what you love, love what you do!![]()
Nou deze kwam wel een beetje uit de lucht vallenquote:Op woensdag 13 november 2024 17:56 schreef kree het volgende:
[..]
voor oordelen? net als ik het ook doe?
zo niet allemaal ff lieve boontjes nu zijn. he?![]()
Hamburgerquote:Op woensdag 13 november 2024 17:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik post nu random 2 koeien![]()
![]()
Waar hou ik van?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
is toch niet erg? tis maar beetje waar ik over denke. ben wel vaak recht voor zijn raap. tjaquote:Op woensdag 13 november 2024 17:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nou deze kwam wel een beetje uit de lucht vallenDo what you love, love what you do!![]()
Jij bakt ze wel bruin hequote:Op woensdag 13 november 2024 17:59 schreef MizzezAmy het volgende:
Gekke koeien
Ik ga broodjes bakken
Smakelijk alvast!![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: