Bedankt, ik heb een team uitje.quote:Op donderdag 14 november 2024 11:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja en @:scrummie heeft ook nog niks gepost vandaag dus dan weet je ook wel hoe laat het is
Sterkte @:scrummie
Ik binnenkort ook maar op de menukaart van waar we gaan eten allemaal van die sjieke shit, door een chef die twee dingen op je bord legt.quote:Op donderdag 14 november 2024 16:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bedankt, ik heb een team uitje.
Ik ook!quote:Op donderdag 14 november 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Nasi met mora kuipje sate.quote:Op donderdag 14 november 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Van dat decadente konijnenvoer weet je wel...1 sperzieboontje op een bordje met wat druppeltjes saus en viseitjes. Wat is er mis met ouderwets steengrillen en karten.quote:Op donderdag 14 november 2024 16:58 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik binnenkort ook maar op de menukaart van waar we gaan eten allemaal van die sjieke shit, door een chef die twee dingen op je bord legt.
Ik wou dat we gewoon naar een vreetschuur gingen. Wat is mis met wokken of zo.
Ja precies die zooi met een chef die elke maand het menu veranderd. Ik wil gewoon inderdaad beetje steengrillen of zo.quote:Op donderdag 14 november 2024 18:46 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Van dat decadente konijnenvoer weet je wel...1 sperzieboontje op een bordje met wat druppeltjes saus en viseitjes. Wat is er mis met ouderwets steengrillen en karten.
Steengrillen en karten. Lol.quote:Op donderdag 14 november 2024 18:46 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Van dat decadente konijnenvoer weet je wel...1 sperzieboontje op een bordje met wat druppeltjes saus en viseitjes. Wat is er mis met ouderwets steengrillen en karten.
Geniet ervan straks. Welke?quote:
ik ben benieuwd of @GGMM een robotstofzuiger heeftquote:Op donderdag 14 november 2024 20:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Even een robotstofzuiger besteld.
Dit valt mij tegen van je.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik ben benieuwd of @:ggmm een robotstofzuiger heeft
Rene heeft dit jaar een sybian gekocht van zijn vakantiegeld.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik ben benieuwd of @:ggmm een robotstofzuiger heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |