Dat kan ook natuurlijk.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik sla het even over. Ik zie het later wel in het journaal.
Beter voor mijn bloeddruk als ik dat niet kijkquote:
Die is bij sowieso al wat aan de hoge kantquote:Op woensdag 13 november 2024 11:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Beter voor mijn bloeddruk als ik dat niet kijk
Rustaagh aan danquote:Op woensdag 13 november 2024 11:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die is bij sowieso al wat aan de hoge kant
Oh maar daar komt niet doorquote:Op woensdag 13 november 2024 12:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Rustaagh aan danEn niet teveel Schoof kijken
Haha nee snap ikquote:
Dit is voor mij popcorn tijdquote:Op woensdag 13 november 2024 12:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha nee snap ikmaar bevorderlijk kan het ook niet zijn
Dit topic heeft meer kitty posts nodig, ik ga even zoeken :pquote:
Ik ben vooorrrrrquote:Op woensdag 13 november 2024 13:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit topic heeft meer kitty posts nodig, ik ga even zoeken :p
Ik kom weinig op twitter maar ik wil mijn account ook verwijderen .quote:Op woensdag 13 november 2024 14:38 schreef pullup het volgende:
Overigens de laatste dag dat ik op twitter kijk, heb het gehad met die spacenazi en alles wat er mee te maken heeft
Ik bleef tot nu toe nog een beetje vanwege de wat leukere dierenfilmpjes en zo maar het is een dik haatfeest geworden aldaar.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kom weinig op twitter maar ik wil mijn account ook verwijderen .
Ik bleef er omdat ik te lui was om al dat gedoe om mijn account te verwijderen. Maar ik ben er helemaal klaar mee. Vooral ook door de haat en macht van Musk.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik bleef tot nu toe nog een beetje vanwege de wat leukere dierenfilmpjes en zo maar het is een dik haatfeest geworden aldaar.
Ja zag wat beelden ... uit Ronda ...quote:Op woensdag 13 november 2024 15:34 schreef pullup het volgende:
Het is alweer mis in Spanje met al de regen @:chufi
Ja ik al uit Malaga en ook Cataloni schijnt het weer te moeten ontgeldenquote:Op woensdag 13 november 2024 15:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zag wat beelden ... uit Ronda ...
Oh jee, het werd al verwacht ,maar vreselijkquote:Op woensdag 13 november 2024 15:34 schreef pullup het volgende:
Het is alweer mis in Spanje met al de regen @:chufi
Ach jeequote:Op woensdag 13 november 2024 15:52 schreef chufi het volgende:
Morgen geen school in Valencia , en later die dag is verkeer in zona-cero verboden ...
Nu idd code rood in Malaga en Taragona
Vreselijk idd , laten we dat idd hopen.quote:Op woensdag 13 november 2024 16:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het nooit meer zo erg wordt als vorige week ..
Hulloquote:
Zo dan, wat een ellende is het toch overal zeg bah bahquote:Op woensdag 13 november 2024 18:02 schreef Superbadeendje het volgende:
Daarom zat ik dus vanmorgen ineens rechtop in mijn bed.
[ afbeelding ]
Je hebt hier meerdere van dat soort zaakjes zitten. Een tijdje geleden was het bij mij aan de overkant raak.quote:Op woensdag 13 november 2024 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan, wat een ellende is het toch overal zeg bah bah
Avond.quote:
Lekker dan. Je schrikt je ook rot. Je zal er maar net langslopenquote:Op woensdag 13 november 2024 18:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt hier meerdere van dat soort zaakjes zitten. Een tijdje geleden was het bij mij aan de overkant raak.
Met sausquote:
Wat maakt het deluxe?quote:
Beter dan droge pastaquote:
ik maak er altijd saus bijquote:Op woensdag 13 november 2024 19:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Beter dan droge pastaook geen idee wat het anders luxe zou maken
quote:Op woensdag 13 november 2024 19:54 schreef D. het volgende:
[..]
Told you so
Was een foutje, maar smaakte prima
Wel een lekker foutje.quote:Op woensdag 13 november 2024 19:54 schreef D. het volgende:
[..]
Told you so
Was een foutje, maar smaakte prima
Kijk niet zo boos.quote:
Broodjes kip vandaagquote:
Hulloquote:
Een kat natuurlijkquote:Op donderdag 14 november 2024 10:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Owja ik ging nog kiezen of ik in de toekomst misschien een hond of een kat wil.
Wel/niet?quote:Op donderdag 14 november 2024 15:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik weet het nog zo goed hoor.
Dat heb ik ookquote:Op donderdag 14 november 2024 15:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Niet
Ik vergeet de laatste tijd te vaak belangrijke woorden in een zin
Ik weet niet eens zo goed hoe het kan. Ik ben aan het tikken, weet zeker dat het woord er staat. En dan post ik, en dan poef woord verdwenen. Heeft er natuurlijk nooit gestaan, maar dan nogquote:
Ik herken hetquote:Op donderdag 14 november 2024 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik weet niet eens zo goed hoe het kan. Ik ben aan het tikken, weet zeker dat het woord er staat. En dan post ik, en dan poef woord verdwenen. Heeft er natuurlijk nooit gestaan, maar dan nog
Ik ben gek op kikkersquote:Op donderdag 14 november 2024 17:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die kikker was van vrienden van mij. Ik zorgde ervoor als zij op vakantie waren.
Het is wat het isquote:
Nog 2 lange lange wekenquote:
Best leuke versie overigensquote:
Weet je wat het is .........?quote:
Zingen kon hij en hoe.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hij heeft veel mooie muziek gemaakt in zijn veel te korte leven.
Nooit wat aan gevonden hoewel ze wel een leuke rol had in James Bond.quote:
Een van mijn favoriete artiestenquote:Op donderdag 14 november 2024 21:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nooit wat aan gevonden hoewel ze wel een leuke rol had in James Bond.
Ik nu ook zeker wel.quote:Op donderdag 14 november 2024 21:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Een van mijn favoriete artiesten
Die was toch al leeg ....quote:Op donderdag 14 november 2024 22:39 schreef marcb1974 het volgende:
Ah, ze zijn nu in Parijs aan het rellen, daar speelt Israel tegen Frankrijk.
Fijne beelden van de tribune weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Die had aan 1 visje niet genoeg schijnbaarquote:
Ik ben het hier mee eensquote:Op vrijdag 15 november 2024 09:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Mogguh
Mss wordt het toch een kat
Maar ik sluit een hond ook niet uitquote:
Als het een hond gaat worden, welk ras dan?quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar ik sluit een hond ook niet uit
Klein en handzaam, omdat het mee moet kunnen op de fiets en in ik het naar boven of beneden moet kunnen dragen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Als het een hond gaat worden, welk ras dan?
Die hondbeesten kunnen toch zelf wel traplopen?quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klein en handzaam, omdat het mee moet kunnen op de fiets en in ik het naar boven of beneden moet kunnen dragen.
Maar geen chiwauwau, chiwauwo, chihauha of hoe je zo'n hondrat ook schrijft.
Voor heelveel honden is veel traplopen slecht voor de rug. Maar je moet er ook aandenken als er wel iets is met het beestje dat ik naar beneden kan tillenquote:Op vrijdag 15 november 2024 14:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Die hondbeesten kunnen toch zelf wel traplopen?
Liefst nog even wachtenquote:Op vrijdag 15 november 2024 14:47 schreef marcb1974 het volgende:
zijn jullie al klaar voor nieuwe verkiezingen?
Ik hoop voor je dat ze daarop wachtenquote:
Dus je hebt liever je geld dan dat de haat stopt?quote:
Sowieso liefst nog ff wachten , dit zou alleen maar nog meer stemmen voor Geert opleveren vrees ikquote:Op vrijdag 15 november 2024 14:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat ze daarop wachten
Ik wed niet om geldquote:Op vrijdag 15 november 2024 14:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus je hebt liever je geld dan dat de haat stopt?
Daar geef je gelijk aan en dat is precies waar hij op doelt.quote:Op vrijdag 15 november 2024 15:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sowieso liefst nog ff wachten , dit zou alleen maar nog meer stemmen voor Geert opleveren vrees ik
En daar voel ik weinig voor.quote:Op vrijdag 15 november 2024 15:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar geef je gelijk aan en dat is precies waar hij op doelt.
Zolang links ook groeit en die haattrol niet in een nieuw kabinet kan komen heb ik daar niet perse moeite mee.quote:Op vrijdag 15 november 2024 15:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sowieso liefst nog ff wachten , dit zou alleen maar nog meer stemmen voor Geert opleveren vrees ik
Dat laatste zeker!!quote:Op vrijdag 15 november 2024 15:09 schreef marcb1974 het volgende:
Begrijp dat er ieder moment nu nieuws kan komen of ze vallen of niet ......![]()
![]()
[..]
Zolang links ook groeit en die haattrol niet in een nieuw kabinet kan komen heb ik daar niet perse moeite mee.
Meer met die hoeveelheid mensen die op hem stemmen
quote:Op vrijdag 15 november 2024 15:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar PVV lost echt de problemen op!
Ah, jij bent een echt FvD-stemmer hoor ikquote:Op vrijdag 15 november 2024 15:13 schreef ieniminimuis het volgende:
En extreem-links wil van Nederland een grote opvangplek maken voor vluchtelingen en dat op elke hoek van de straat iemand verkracht wordt door een vluchteling!!!!!
En overal alleen maar regenboog.
Dubbele regenbogenquote:Op vrijdag 15 november 2024 15:13 schreef ieniminimuis het volgende:
En extreem-links wil van Nederland een grote opvangplek maken voor vluchtelingen en dat op elke hoek van de straat iemand verkracht wordt door een vluchteling!!!!!
En overal alleen maar regenboog.
Uiteraard,quote:Op vrijdag 15 november 2024 15:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, jij bent een echt FvD-stemmer hoor ik
Hoe vaak ben jij al een onderzeer tegen gekomen bij het trainen?quote:
Wel veel niet goed zichtbare planken die vrijwel onderwater zittenquote:Op vrijdag 15 november 2024 15:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe vaak ben jij al een onderzeer tegen gekomen bij het trainen?
Waarom komt ie vandaan?quote:Op vrijdag 15 november 2024 15:19 schreef pullup het volgende:
Deze dan ienie, een redelijk acceptabel honden merk
[ afbeelding ]
Die zijn mij veel te actief joh en het liefst heb ik geen herder, maar meer een jachtquote:Op vrijdag 15 november 2024 15:19 schreef pullup het volgende:
Deze dan ienie, een redelijk acceptabel honden merk
[ afbeelding ]
Het is zelfs een border collie dus die heeft wel wat met de gransquote:Op vrijdag 15 november 2024 15:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom komt ie vandaan?
Heeft ie een dubbel paspoort? Is ie hier wel welkom?
Maar niet dit dus?quote:Op vrijdag 15 november 2024 15:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Wel veel niet goed zichtbare planken die vrijwel onderwater zitten
Nee we zijn geen vissersquote:Op vrijdag 15 november 2024 15:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar niet dit dus?
https://www.hln.be/buiten(...)hun-netten~afe188fb/
Ik denk even door, maar een kat is een steeds logischer optiequote:Op vrijdag 15 november 2024 15:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die zijn mij veel te actief joh en het liefst heb ik geen herder, maar meer een jacht
Het sarcasme was herkenbaarquote:Op vrijdag 15 november 2024 15:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens ben ik lid van GL. Laat dat duidelijk zijn
Maar de kat gaat niet mee wandelen of op vakantiequote:Op vrijdag 15 november 2024 15:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk even door, maar een kat is een steeds logischer optie
Nog beterquote:Op vrijdag 15 november 2024 15:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar de kat gaat niet mee wandelen of op vakantie
En stiekem wil ik juist een maatje om de natuur mee te ontdekkenquote:
Hossel een boswachter(in) dan?quote:Op vrijdag 15 november 2024 15:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En stiekem wil ik juist een maatje om de natuur mee te ontdekken
Katten hebben wel de neiging om mee te lopen ...en te mauwenquote:Op vrijdag 15 november 2024 15:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar de kat gaat niet mee wandelen of op vakantie
Precies genoeg tijd voor een speelfilmquote:Op vrijdag 15 november 2024 15:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet mij nog 1,5 uur vermaken tijdens werk, maar ik zit wel thuis
Waar maak je lawaai mee? Dynamiet?quote:Op vrijdag 15 november 2024 15:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Nu beginnen de onderburen te klagen
Ik zet een ivar in elkaar van ikea, maar dat moet je tegenwoord deuvels in slaan en dat moet nogal met geweld. Dus het lag op de vloer met een deken eronder en ja dat maakt lawaaiquote:Op vrijdag 15 november 2024 16:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waar maak je lawaai mee? Dynamiet?
Dat is toch geen lawaai maar wat harder geluid.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zet een ivar in elkaar van ikea, maar dat moet je tegenwoord deuvels in slaan en dat moet nogal met geweld. Dus het lag op de vloer met een deken eronder en ja dat maakt lawaai
Er kon een tijd geleden toevallig een hoi vanaf toen ik zelf hoi zeiquote:Op vrijdag 15 november 2024 16:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is toch geen lawaai maar wat harder geluid.
Jij hebt vast geen leuke onderburen
Zekersquote:
Ik hoorde namen van heks agema en die debiele troll van asielquote:Op vrijdag 15 november 2024 18:04 schreef pullup het volgende:
Het schijnt nog een VVD minister ook te zijn die verantwoordelijk was voor die betreffende uitspraak Marc
Dat was blijkbaar de druppelquote:Op vrijdag 15 november 2024 18:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik hoorde namen van heks agema en die debiele troll van asiel
En lees nu dat Heinen, die toch al zwaar onder vuur ligt, ook zich niet kan gedragen
DE bom?quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:19 schreef Puzzie het volgende:
Laat maar vallen dan. Dit is te erg voor woorden
Jij zei "laat maar vallen dan" hequote:Op vrijdag 15 november 2024 18:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb geen letterlijke bom af zien gaan
Het kabinet, dohquote:Op vrijdag 15 november 2024 18:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij zei "laat maar vallen dan" he
Geen songtekstens posten danquote:
quote:Carriere maken voordat de bom valt
Werken aan mijn toekomst voordat de bom valt
Ik ren om mijn agenda voordat de bom valt
Veilig in het ziekenfonds voordat de bom valt
En als de bom valt
Dan lig ik in mijn nette pak, diploma's en mijn cheques op zak
Mijn polis en mijn woordenschat aaoei
Onder de flatgebouwen van de stad naast jou
Laat maar vallen dan, het komt er toch wel van
Het geeft niet of je rent
'k Heb jou nooit gekend, 'k wil weten wie je bent
'k Wil weten wie je bent
Ik ben verzeker van succes tegen brand en voor mijn leven
Ik heb van alles, maar geen tijd, ook niet voor heel even
Ik moet aan mijn salaris denken en aan mijn relaties
Maar liever weet ik wie jij bent voordat het te laat is
Want als de bom valt (etc)
Jij moet nog huiswerk maken voordat de bom valt
Een diploma halen voordat de bom valt
E is MC kwadraat voordat de bom valt
Mit nach nebst naechst samt bei seit von zu zuwider entgegen ausser aus
We dachten meteen allebei hetzelfde.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij zei "laat maar vallen dan" he
Jij ookquote:
Helemaal niets mis met een 'staycation'quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Niet weg ofzo.
Gewoon thuis met kerst
Raarwquote:Op vrijdag 15 november 2024 19:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We dachten meteen allebei hetzelfde.
Oeps, marcb1974 en ik dachten hetzelfde.quote:
Ja raarwquote:Op vrijdag 15 november 2024 19:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oeps, marcb1974 en ik dachten hetzelfde.
Zo is datquote:Op vrijdag 15 november 2024 19:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Helemaal niets mis met een 'staycation'
De weken van kerst en oud en nieuwquote:
Verplichte kerstvakantiequote:Op vrijdag 15 november 2024 20:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Zo is dat
[..]
De weken van kerst en oud en nieuw
Gezellige kerstdiners dus, als je moet slaanquote:
Dan begint een nieuw hoofdstukquote:Op vrijdag 15 november 2024 20:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Voor je het weet is het weer voorbij
Wtfquote:Op vrijdag 15 november 2024 21:24 schreef Superbadeendje het volgende:
Net huisarts gebeld, hij gaat met spoed langskomen.
Jemig nog steeds niet in orde dusquote:Op vrijdag 15 november 2024 21:24 schreef Superbadeendje het volgende:
Verbaast mij niets.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:04 schreef pullup het volgende:
Het schijnt nog een VVD minister ook te zijn die verantwoordelijk was voor die betreffende uitspraak Marc
Wat?quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:24 schreef Superbadeendje het volgende:
Ben je DTS uitgeschopt?quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat?![]()
Mag ik vragen wat er scheelt?
Oh, guttoguttogut...........quote:
Trek dan eens eerder aan de bel domboquote:Op vrijdag 15 november 2024 21:24 schreef Superbadeendje het volgende:
Nou niks, het verbaasd me niks. Maar meestal zijn de op hun tenen getrapte users ook weer snel terug. Anyhow moet nog maar afwachten hoe dat gaat per 1 dec.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat? Had er geen zin meer in
Sterkte SBE..quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:24 schreef Superbadeendje het volgende:
Shit. Sterktequote:Op vrijdag 15 november 2024 21:24 schreef Superbadeendje het volgende:
Sterkte.quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:24 schreef Superbadeendje het volgende:
Gaat gewoon door toch..quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou niks, het verbaasd me niks. Maar meestal zijn de op hun tenen getrapte users ook weer snel terug. Anyhow moet nog maar afwachten hoe dat gaat per 1 dec.
Net als jijquote:
Jij geeft altijd opquote:Op vrijdag 15 november 2024 23:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Altijd h.
Geef nooit op.
Bekijk deze YouTube-video
Hahaquote:Op vrijdag 15 november 2024 23:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij geeft altijd opEn dan weer met hangende peutjes terug
Nou weet ik niet maar die ik ben zielig kaart werkt iig niet bij mij.quote:
Geeft niks.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou weet ik niet maar die ik ben zielig kaart werkt iig niet bij mij.
Dat ze maar goed op je mogen passen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 00:02 schreef Superbadeendje het volgende:
Groeten vanuit het ziekenhuis.
Wat is er aan de hand dan? Gelukkig kun je nog groeten doen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 00:02 schreef Superbadeendje het volgende:
Groeten vanuit het ziekenhuis.
Hopelijk laat mijn killerparkiet de boel heel.quote:Op zaterdag 16 november 2024 00:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ze maar goed op je mogen passen.
Hopelijk mag je snel weer naar huis
En weten ze nou ook wat er mis is?quote:Op zaterdag 16 november 2024 00:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hopelijk laat mijn killerparkiet de boel heel.
Ik voel mij al enige tijd zwak, vanmiddag ineens een hoge hartslag en de huisarts gebeld.quote:Op zaterdag 16 november 2024 00:10 schreef Shii het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand dan? Gelukkig kun je nog groeten doen.
Goed dat je gebeld hebtquote:Op zaterdag 16 november 2024 00:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik voel mij al enige tijd zwak, vanmiddag ineens een hoge hartslag en de huisarts gebeld.
Damm... nou je wordt iig even aan de monitor gelegd.quote:Op zaterdag 16 november 2024 00:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik voel mij al enige tijd zwak, vanmiddag ineens een hoge hartslag en de huisarts gebeld.
Ben je opgenomen of zit je op de SEH?quote:Op zaterdag 16 november 2024 00:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sterkte. Gelukkig wordt er nu goed op je gelet.quote:Op zaterdag 16 november 2024 00:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nogmaals sterkte .. hoop dat het meevalt... Mocht je met de ambulance of kreeg je een lift van e huisarts ?quote:Op zaterdag 16 november 2024 00:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hebben ze je wel een 1persoonskamer gegeven? Dan kan je in ieder geval rustiger slapen zoquote:Op zaterdag 16 november 2024 00:24 schreef Superbadeendje het volgende:
Bedankt allen, ik ben met de ambu naar het ziekenhuis gebracht. Ik kreeg net vd verpleegkundige te horen dat de bloeduitslag in orde is.
Nou nou het is geen hotel, hup gewoon bij 3 snurkersquote:Op zaterdag 16 november 2024 00:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hebben ze je wel een 1persoonskamer gegeven? Dan kan je in ieder geval rustiger slapen zo
En een zo'n bloeduitslag is al weer goed
Maar tikt je hart nog zo snel ?quote:Op zaterdag 16 november 2024 00:24 schreef Superbadeendje het volgende:
Bedankt allen, ik ben met de ambu naar het ziekenhuis gebracht. Ik kreeg net vd verpleegkundige te horen dat de bloeduitslag in orde is.
Sterkte en beterschap, goed dat je aan de bel hebt getrokken, ik hoop dat het allemaal meevalt.quote:Op zaterdag 16 november 2024 00:24 schreef Superbadeendje het volgende:
Jeetje wat naar voor jequote:Op zaterdag 16 november 2024 00:24 schreef Superbadeendje het volgende:
Gelukkig maar. Veel sterkte nog!quote:Op zaterdag 16 november 2024 00:24 schreef Superbadeendje het volgende:
Dat is schrikken SBE Beterschapquote:Op zaterdag 16 november 2024 00:24 schreef Superbadeendje het volgende:
Morguhquote:
quote:
Sterkte SBEquote:Op zaterdag 16 november 2024 00:24 schreef Superbadeendje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |