Dat kan ook natuurlijk.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik sla het even over. Ik zie het later wel in het journaal.
Beter voor mijn bloeddruk als ik dat niet kijkquote:
Die is bij sowieso al wat aan de hoge kantquote:Op woensdag 13 november 2024 11:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Beter voor mijn bloeddruk als ik dat niet kijk
Rustaagh aan danquote:Op woensdag 13 november 2024 11:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die is bij sowieso al wat aan de hoge kant
Oh maar daar komt niet doorquote:Op woensdag 13 november 2024 12:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Rustaagh aan danEn niet teveel Schoof kijken
Haha nee snap ikquote:
Dit is voor mij popcorn tijdquote:Op woensdag 13 november 2024 12:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha nee snap ikmaar bevorderlijk kan het ook niet zijn
Dit topic heeft meer kitty posts nodig, ik ga even zoeken :pquote:
Ik ben vooorrrrrquote:Op woensdag 13 november 2024 13:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit topic heeft meer kitty posts nodig, ik ga even zoeken :p
Ik kom weinig op twitter maar ik wil mijn account ook verwijderen .quote:Op woensdag 13 november 2024 14:38 schreef pullup het volgende:
Overigens de laatste dag dat ik op twitter kijk, heb het gehad met die spacenazi en alles wat er mee te maken heeft
Ik bleef tot nu toe nog een beetje vanwege de wat leukere dierenfilmpjes en zo maar het is een dik haatfeest geworden aldaar.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kom weinig op twitter maar ik wil mijn account ook verwijderen .
Ik bleef er omdat ik te lui was om al dat gedoe om mijn account te verwijderen. Maar ik ben er helemaal klaar mee. Vooral ook door de haat en macht van Musk.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik bleef tot nu toe nog een beetje vanwege de wat leukere dierenfilmpjes en zo maar het is een dik haatfeest geworden aldaar.
Ja zag wat beelden ... uit Ronda ...quote:Op woensdag 13 november 2024 15:34 schreef pullup het volgende:
Het is alweer mis in Spanje met al de regen @:chufi
Ja ik al uit Malaga en ook Cataloni schijnt het weer te moeten ontgeldenquote:Op woensdag 13 november 2024 15:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zag wat beelden ... uit Ronda ...
Oh jee, het werd al verwacht ,maar vreselijkquote:Op woensdag 13 november 2024 15:34 schreef pullup het volgende:
Het is alweer mis in Spanje met al de regen @:chufi
Ach jeequote:Op woensdag 13 november 2024 15:52 schreef chufi het volgende:
Morgen geen school in Valencia , en later die dag is verkeer in zona-cero verboden ...
Nu idd code rood in Malaga en Taragona
Vreselijk idd , laten we dat idd hopen.quote:Op woensdag 13 november 2024 16:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het nooit meer zo erg wordt als vorige week ..
Hulloquote:
Zo dan, wat een ellende is het toch overal zeg bah bahquote:Op woensdag 13 november 2024 18:02 schreef Superbadeendje het volgende:
Daarom zat ik dus vanmorgen ineens rechtop in mijn bed.
[ afbeelding ]
Je hebt hier meerdere van dat soort zaakjes zitten. Een tijdje geleden was het bij mij aan de overkant raak.quote:Op woensdag 13 november 2024 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan, wat een ellende is het toch overal zeg bah bah
Avond.quote:
Lekker dan. Je schrikt je ook rot. Je zal er maar net langslopenquote:Op woensdag 13 november 2024 18:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt hier meerdere van dat soort zaakjes zitten. Een tijdje geleden was het bij mij aan de overkant raak.
Met sausquote:
Wat maakt het deluxe?quote:
Beter dan droge pastaquote:
ik maak er altijd saus bijquote:Op woensdag 13 november 2024 19:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Beter dan droge pastaook geen idee wat het anders luxe zou maken
quote:Op woensdag 13 november 2024 19:54 schreef D. het volgende:
[..]
Told you so
Was een foutje, maar smaakte prima
Wel een lekker foutje.quote:Op woensdag 13 november 2024 19:54 schreef D. het volgende:
[..]
Told you so
Was een foutje, maar smaakte prima
Kijk niet zo boos.quote:
Broodjes kip vandaagquote:
Hulloquote:
Een kat natuurlijkquote:Op donderdag 14 november 2024 10:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Owja ik ging nog kiezen of ik in de toekomst misschien een hond of een kat wil.
Wel/niet?quote:Op donderdag 14 november 2024 15:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik weet het nog zo goed hoor.
Dat heb ik ookquote:Op donderdag 14 november 2024 15:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Niet
Ik vergeet de laatste tijd te vaak belangrijke woorden in een zin
Ik weet niet eens zo goed hoe het kan. Ik ben aan het tikken, weet zeker dat het woord er staat. En dan post ik, en dan poef woord verdwenen. Heeft er natuurlijk nooit gestaan, maar dan nogquote:
Ik herken hetquote:Op donderdag 14 november 2024 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik weet niet eens zo goed hoe het kan. Ik ben aan het tikken, weet zeker dat het woord er staat. En dan post ik, en dan poef woord verdwenen. Heeft er natuurlijk nooit gestaan, maar dan nog
Ik ben gek op kikkersquote:Op donderdag 14 november 2024 17:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die kikker was van vrienden van mij. Ik zorgde ervoor als zij op vakantie waren.
Het is wat het isquote:
Nog 2 lange lange wekenquote:
Best leuke versie overigensquote:
Weet je wat het is .........?quote:
Zingen kon hij en hoe.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hij heeft veel mooie muziek gemaakt in zijn veel te korte leven.
Nooit wat aan gevonden hoewel ze wel een leuke rol had in James Bond.quote:
Een van mijn favoriete artiestenquote:Op donderdag 14 november 2024 21:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nooit wat aan gevonden hoewel ze wel een leuke rol had in James Bond.
Ik nu ook zeker wel.quote:Op donderdag 14 november 2024 21:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Een van mijn favoriete artiesten
Die was toch al leeg ....quote:Op donderdag 14 november 2024 22:39 schreef marcb1974 het volgende:
Ah, ze zijn nu in Parijs aan het rellen, daar speelt Israel tegen Frankrijk.
Fijne beelden van de tribune weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |