Tammiequote:
Was het daar ook zo mistig? Ik heb nog geen stap gezet vandaag.quote:Op woensdag 13 november 2024 08:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb alvast een lekkere ochtendwandeling achter de rug. 3,55 km. Al 5500 stapjes vandaag
Knuffels!!!quote:Op woensdag 13 november 2024 09:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
![]()
Welkom in de R&P SC
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
🧸🧸🧸🧸🧸🧸
Ja behoorlijk. Trekt nu wat op trouwens.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Was het daar ook zo mistig? Ik heb nog geen stap gezet vandaag.
Ik heb helemaal geen zin in stapjes vandaag en ik had er gisteren ook maar 6000. Vanmiddag maar even zin maken.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja behoorlijk. Trekt nu wat op trouwens.
Dankjewel!quote:
Sallyquote:
Zo slecht vind ik 6000 niet hoorquote:Op woensdag 13 november 2024 10:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin in stapjes vandaag en ik had er gisteren ook maar 6000. Vanmiddag maar even zin maken.
Goed bezig! Ik zat op een bizar weekgemiddelde van 18000 een paar dagen geleden.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo slecht vind ik 6000 niet hoorMaar vandaag een goede start gemaakt dus goeie hoop op meer
Dat is vrij overdreven ja. Als ik een week lang 10.000 per dag loop vind ik het wel tijd om de linkerbaan weer even te verlaten zeg maarquote:Op woensdag 13 november 2024 10:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Goed bezig! Ik zat op een bizar weekgemiddelde van 18000 een paar dagen geleden.Maar ik slaap kut de laatste tijd en nu heb ik het ook nog koud en het ziet er buiten echt niet vrolijk uit.
Het moet ook geen obsessie worden inderdaad.quote:Op woensdag 13 november 2024 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is vrij overdreven ja. Als ik een week lang 10.000 per dag loop vind ik het wel tijd om de linkerbaan weer even te verlaten zeg maar
PostNietLeverbaar.quote:
En de optie: boeien, ik hoor wel wanneer ik het kan ophalen bij het pakketpuntquote:Op woensdag 13 november 2024 13:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]en de optie je moet nog eindeloos wachten
Tegen die optie ben ik tegenquote:Op woensdag 13 november 2024 13:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En de optie: boeien, ik hoor wel wanneer ik het kan ophalen bij het pakketpunt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |