Knuffelmoment?quote:
Flash's tips kalender. Ik kijk er naar uit.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
#TIL
Als je EMMA lippenbalsem "Kamille" niet snel genoeg opmaakt gaat het meuren naar een muffe kerkzolder.
Wist u dat...quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Flash's tips kalender. Ik kijk er naar uit.
Lompe Fles in actie.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Sriracha flesjes hebben een nieuw design. Ze zien er precies hetzelfde uit, alleen het open-en-sluit mechanisme werkt anders. Vroegah was het zo'n sportdop die je omhoog moest trekken, nu is het gewoon een spuitmondje. Lang verhaal kort:
HET IS NU AL KAPOT JA>
De ene fles weet niet hoe 'ie met een andere fles moet omgaan.quote:
Hier kroketten en bitterballenquote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig voor jou post ik ook hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
k.quote:
Ja vandaag wordt een leuke dagquote:Op zaterdag 16 november 2024 08:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Goedemorgen op deze prachtige zaterdag!
Wat ga je doen dan? Ik ga vanavond naar een klassiek concert.quote:Op zaterdag 16 november 2024 08:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja vandaag wordt een leuke dag
Oh leuk! Wat gaan ze spelen?quote:Op zaterdag 16 november 2024 08:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat ga je doen dan? Ik ga vanavond naar een klassiek concert.
De Hohe Messe van Bach.quote:Op zaterdag 16 november 2024 08:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh leuk! Wat gaan ze spelen?
Ik ga zo naar een handwerkbeurs en vanavond videobellen met een vriendin (samen schilderen op afstand)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |