De ene fles weet niet hoe 'ie met een andere fles moet omgaan.quote:
Hier kroketten en bitterballenquote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig voor jou post ik ook hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
k.quote:
Ja vandaag wordt een leuke dagquote:Op zaterdag 16 november 2024 08:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Goedemorgen op deze prachtige zaterdag!
Wat ga je doen dan? Ik ga vanavond naar een klassiek concert.quote:Op zaterdag 16 november 2024 08:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja vandaag wordt een leuke dag
Oh leuk! Wat gaan ze spelen?quote:Op zaterdag 16 november 2024 08:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat ga je doen dan? Ik ga vanavond naar een klassiek concert.
De Hohe Messe van Bach.quote:Op zaterdag 16 november 2024 08:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh leuk! Wat gaan ze spelen?
Ik ga zo naar een handwerkbeurs en vanavond videobellen met een vriendin (samen schilderen op afstand)
Bach is altijd goedquote:Op zaterdag 16 november 2024 09:01 schreef Recce het volgende:
[..]
De Hohe Messe van Bach.
Grappig dat je samen schildert met videobellen.
Thanks! Ik hoop dat het mooi wordt.quote:Op zaterdag 16 november 2024 09:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Bach is altijd goed![]()
Kan niet zo snel dit stuk in mijn hoofd naar voren halen, sorry #dom
Geniet ervan
Goed bedacht! Samen schilderen is een stuk gezelliger.quote:Ja, wonen ver uit elkaar en willen wel samen schilderen. Dus eens per week spreken we af om het samen te doen
Ik doe dat met een andere vriendin ookmaar dan met een andere knutsel. Erg gezellig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |