SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Goedemorgen Dotteke
Alles in je huis is nu klaar toch? De vloer ligt erin...
Of nog een behang in de keuken?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Mogguhh glasquote:Op woensdag 13 november 2024 08:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Goedemorgen Dotteke
Alles in je huis is nu klaar toch? De vloer ligt erin... Of nog een behang in de keuken?![]()
![]()
thanks, nou waarom is ingeplande natuurlijk met aannemers enzo. en hoe lomp het mag zijn, want de scwerkvergunningen en ingeplande staan dan wel al vast?quote:Op woensdag 13 november 2024 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hee Kree. Beterschap. Hoezo gelijk problemen?
dus altijd probleem en moeten ze wijzigen enzo veel en iemand anders want handtekeningen zijn heilig hoewel het mensen zijn die er al 100 jaar komen. maarja zo is als t wil, ik blokkeer daardoor schriftelijke procedure en LOTO enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Hey GG. Alleen de plinten in de gang en keuken. En dat ene muurtje dan is alles weer klaarquote:Op woensdag 13 november 2024 08:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Goedemorgen Dotteke
Alles in je huis is nu klaar toch? De vloer ligt erin... Of nog een behang in de keuken?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mogguhh kreequote:Op woensdag 13 november 2024 08:18 schreef kree het volgende:
[..]
thanks, nou waarom is ingeplande natuurlijk met aannemers enzo. en hoe lomp het mag zijn, want de scwerkvergunningen en ingeplande staan dan wel al vast?
dus altijd probleem en moeten ze wijzigen enzo veel en iemand anders want handtekeningen zijn heilig hoewel het mensen zijn die er al 100 jaar komen. maarja zo is als t wil, ik blokkeer daardoor schriftelijke procedure en LOTO enzo.![]()
![]()
O ja natuurlijk. Dat is dan zeker ellende. Maar ziek is ziek daar doe je helaas niets aan.quote:Op woensdag 13 november 2024 08:18 schreef kree het volgende:
[..]
thanks, nou waarom is ingeplande natuurlijk met aannemers enzo. en hoe lomp het mag zijn, want de scwerkvergunningen en ingeplande staan dan wel al vast?
dus altijd probleem en moeten ze wijzigen enzo veel en iemand anders want handtekeningen zijn heilig hoewel het mensen zijn die er al 100 jaar komen. maarja zo is als t wil, ik blokkeer daardoor schriftelijke procedure en LOTO enzo.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Assiequote:
Griep?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit vind ik lastig te volgen. Als je ziek bent ben je ziek, dat het ingeplande werk daardoor misschien in de knel komt, dat is dan zo. Een beetje planner houdt daar rekening mee.quote:Op woensdag 13 november 2024 08:18 schreef kree het volgende:
[..]
dus altijd probleem en moeten ze wijzigen enzo veel en iemand anders want handtekeningen zijn heilig hoewel het mensen zijn die er al 100 jaar komen. maarja zo is als t wil, ik blokkeer daardoor schriftelijke procedure en LOTO enzo.
Die laatste alinea, daar snap ik geen jota van.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, klopt. Heb jij corona nu?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gelukkig niet.quote:Op woensdag 13 november 2024 08:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, klopt. Heb jij corona nu?
Ik ben gevaccineerd![]()
![]()
Is dat niet. Lock Out ,,, out. Weet niet meer waar die T voor staatquote:Op woensdag 13 november 2024 08:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dit vind ik lastig te volgen. Als je ziek bent ben je ziek, dat het ingeplande werk daardoor misschien in de knel komt, dat is dan zo. Een beetje planner houdt daar rekening mee.
Die laatste alinea, daar snap ik geen jota van.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja dat is ook zo en zullen ze niks van zeggen, Maarja moet t wel uitleggen enzo weer. want gaat me bellen vanmiddag.quote:Op woensdag 13 november 2024 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja natuurlijk. Dat is dan zeker ellende. Maar ziek is ziek daar doe je helaas niets aan.
tja ziek is ziek zeg ik dan ook, denk wel morgen gewoon weer werk, ondanks. maarja voel me gewoon neit lekker ff. en denk zelfs over soppen met roken, allenen die gedachte al.Do what you love, love what you do!![]()
half uurtje plee en beetje beroerd zo ernstig zal t niet zijn.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Gewoon doorgaanquote:Op woensdag 13 november 2024 08:23 schreef kree het volgende:
[..]
half uurtje plee en beetje beroerd zo ernstig zal t niet zijn.![]()
![]()
Wat heb je dan.quote:Op woensdag 13 november 2024 08:22 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat is ook zo en zullen ze niks van zeggen, Maarja moet t wel uitleggen enzo weer. want gaat me bellen vanmiddag.
tja ziek is ziek zeg ik dan ook, denk wel morgen gewoon weer werk, ondanks. maarja voel me gewoon neit lekker ff. en denk zelfs over soppen met roken, allenen die gedachte al.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Jussiequote:
tja weet ik veel buikgriep achtig? verder ga ik nooit naar dokter tenzij het heel erg is.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Zie het even aan...quote:Op woensdag 13 november 2024 08:25 schreef kree het volgende:
[..]
tja weet ik veel buikgriep achtig? verder ga ik nooit naar dokter tenzij het heel erg is.![]()
Op de wc kun je prima bolken.quote:Op woensdag 13 november 2024 08:25 schreef kree het volgende:
[..]
tja weet ik veel buikgriep achtig? verder ga ik nooit naar dokter tenzij het heel erg is.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
dat roken stoppen heb ik wel overwogen steeds vaker, en weet ik kan t.Do what you love, love what you do!![]()
Het zit tussen je oren...quote:Op woensdag 13 november 2024 08:26 schreef kree het volgende:
dat roken stoppen heb ik wel overwogen steeds vaker, en weet ik kan t.![]()
quote:Op woensdag 13 november 2024 08:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Op de wc kun je prima bolken.![]()
![]()
![]()
Nu dus doen!quote:Op woensdag 13 november 2024 08:26 schreef kree het volgende:
dat roken stoppen heb ik wel overwogen steeds vaker, en weet ik kan t.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
weet ik want kan t wel, jaar gestopt he. tis niet zo moeilijk als mensen zeggen dat t is, m aar wil vinden wel.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Heb het 5 dagen gehad, aan de dunne en stront misselijk.quote:Op woensdag 13 november 2024 08:25 schreef kree het volgende:
[..]
tja weet ik veel buikgriep achtig? verder ga ik nooit naar dokter tenzij het heel erg is.
Heerst momenteel wel heel erg.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
mss moet ik knoop doorhakken en want werkt wel voor mij. mss nu moment.Do what you love, love what you do!![]()
Ik ben nu 16 jaar gestoptquote:Op woensdag 13 november 2024 08:27 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik want kan t wel, jaar gestopt he. tis niet zo moeilijk als mensen zeggen dat t is, m aar wil vinden wel.![]()
![]()
Lekker geslapen Jussie?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Denk aan wat voor leuke dingen je met die vele duizenden euros die je gaat uitsparen kunt doen, geld dat je nu letterlijk in rook doet opgaan.quote:Op woensdag 13 november 2024 08:27 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik want kan t wel, jaar gestopt he. tis niet zo moeilijk als mensen zeggen dat t is, m aar wil vinden wel.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dan geen woorden maar dadenquote:Op woensdag 13 november 2024 08:26 schreef kree het volgende:
dat roken stoppen heb ik wel overwogen steeds vaker, en weet ik kan t.
ja dat lijkt eropquote:Op woensdag 13 november 2024 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb het 5 dagen gehad, aan de dunne en stront misselijk.
Heerst momenteel wel heel erg.Do what you love, love what you do!![]()
Luister naar deze vrouw.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Was van de week op tv dat met je mobiel op de wc zitten helemaal niet goed is. .quote:
Je zit dan in een verkeerde houding. Het schijnt dat mensen dan met hun ellebogen op de knieen gaan zitten, dat klemt de blaas en de darmen af. Wat op den duur vervelende klachten kan gaan gevenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echt niet. Als ik bij iemand op visite kom die thuis rookt, dan kan ik als ik thuis ben alle kleren gaan wassen.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
het gaat niet om geld, maarja dat zeggen die verslaafd zijn aan coke ook vast?quote:Op woensdag 13 november 2024 08:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Denk aan wat voor leuke dingen je met die vele duizenden euros die je gaat uitsparen kunt doen, geld dat je nu letterlijk in rook doet opgaan.
hmm zo blij dat ik nooit verder gegaan ben als alcohol en roken? tik zou er nl niet tegen kunnen.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op woensdag 13 november 2024 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was van de week op tv dat met je mobiel op de wc zitten helemaal niet goed is. .
Je zit dan in een verkeerde houding. Het schijnt dat mensen dan met hun ellebogen op de knieen gaan zitten, dat klemt de blaas en de darmen af. Wat op den duur vervelende klachten kan gaan geven![]()
Vast een 'onderzoek' van iemand die hier helemaal de moeder gebolkt wordt![]()
hurken dus.quote:Op woensdag 13 november 2024 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was van de week op tv dat met je mobiel op de wc zitten helemaal niet goed is. .
Je zit dan in een verkeerde houding. Het schijnt dat mensen dan met hun ellebogen op de knieen gaan zitten, dat klemt de blaas en de darmen af. Wat op den duur vervelende klachten kan gaan geven
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Fijn zoquote:Op woensdag 13 november 2024 08:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
HeerlijkJij ook nog een beetje?
Vannacht weer tv liggen kijken en daarna toch nog weer wat geslapen.
Dat was maar een van de dingen die je misschien aanmoedigt om te stoppen.quote:Op woensdag 13 november 2024 08:31 schreef kree het volgende:
[..]
het gaat niet om geld, maarja dat zeggen die verslaafd zijn aan coke ook vast?
hmm zo blij dat ik nooit verder gegaan ben als alcohol en roken? tik zou er nl niet tegen kunnen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Het kan je een hoop geld en een hoop ellende besparenquote:
Ik vond het stoppen helemaal niet moeilijk, en ik rookte echt veel te veel.
Maar ik had een hele goede stok achter de deur, dat scheelt natuurlijk ook wel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelukkig roken de mensen waar ik kom niet meer binnen.quote:Op woensdag 13 november 2024 08:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Echt niet. Als ik bij iemand op visite kom die thuis rookt, dan kan ik als ik thuis ben alle kleren gaan wassen.
Maar als er iemand aan de deur komt of bij je in de lift staat dan stinkt het behoorlijk
Je pikt de rokers er zo uitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 13 november 2024 08:31 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]![]()
Vast een 'onderzoek' van iemand die hier helemaal de moeder gebolkt wordtdat zou maar zo kunnen
Ja.quote:Op woensdag 13 november 2024 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig roken de mensen waar ik kom niet meer binnen.
Maar als er iemand aan de deur komt of bij je in de lift staat dan stinkt het behoorlijk
Je pikt de rokers er zo uit
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Even een flinke Bolk geplaatstquote:Op woensdag 13 november 2024 08:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb net op de wc gebolkt![]()
Daar kom ik dan sowieso niet.quote:Op woensdag 13 november 2024 08:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Echt niet. Als ik bij iemand op visite kom die thuis rookt, dan kan ik als ik thuis ben alle kleren gaan wassen.![]()
Je moest recht op gaan zitten, je schouders op heup hoogte en je bekken iets naar achter kantelen.quote:
Boven dien was het ook vies je mobiel mee naar de wc te nemen ivm de poepbacterieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Snap ikquote:Op woensdag 13 november 2024 08:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat luchtte wel enorm op![]()
Mij bolken, dat is pas viesquote:Op woensdag 13 november 2024 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moest recht op gaan zitten, je schouders op heup hoogte en je bekken iets naar achter kantelen.
Boven dien was het ook vies je mobiel mee naar de wc te nemen ivm de poepbacterie![]()
jaaa? heb alles verkeerd aan gegaan, maar weet echt wel van mezelf met hard-drugs ik zou het geweldig vinden. Dus naja probeer het maar niet? Hou ook graag zo. gehehe mss zien jullie ook nog een licht puntje in mee danquote:Op woensdag 13 november 2024 08:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat was maar een van de dingen die je misschien aanmoedigt om te stoppen.
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op woensdag 13 november 2024 08:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb net op de wc gebolkt
Snap ook niet waarom men dat doet hoor, snap jij het?quote:Op woensdag 13 november 2024 08:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mij bolken, dat is pas viesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja tochquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik snap er niets vanquote:Op woensdag 13 november 2024 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom men dat doet hoor, snap jij het?![]()
Hey Moonquote:
Alles goed met Moon?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fijn te horenquote:
![]()
ALtijd lekker zo bakkie
Ik ga zo een bakkie bij Max drinken, hij loopt stage hier op het winkelcentrum bij een broodjeszaakWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh gezellig!quote:Op woensdag 13 november 2024 09:02 schreef Dotteke het volgende:
ALtijd lekker zo bakkie
Ik ga zo een bakkie bij Max drinken, hij loopt stage hier op het winkelcentrum bij een broodjeszaak![]()
![]()
Meer koffie gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
O dat at ik toen ik kind was heel vaak.quote:
Nu al jaren en jaren niet meer gehadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben geen koffiemachinequote:
Super lekkerquote:Op woensdag 13 november 2024 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat at ik toen ik kind was heel vaak.
Nu al jaren en jaren niet meer gehad![]()
![]()
Je kunt hem wel bedienenquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Dat kan ik, zo jammer dat jij dat niet kanquote:
Mutske bolkquote:
Het heeft bij jou gewerktquote:Op woensdag 13 november 2024 09:11 schreef ToT het volgende:
Als deze TT geen users hier naar toe lokt...![]()
![]()
Ow, hopelijk lukt het nog om even te slapenquote:Op woensdag 13 november 2024 09:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik blijf niet plakken. Slapies doen.
Slecht geslapen![]()
Valt wel mee, de vorige TT was het zelfde en heb geen andere users gezienquote:Op woensdag 13 november 2024 09:11 schreef ToT het volgende:
Als deze TT geen users hier naar toe lokt...
Morguh ToT
Ook weer bar slecht geslapen.
Vrij laat naar bed gegaan, paar keer uit een diepe slaap wakker geworden en ben op zolder bij Mini-ToT gaan checken omdat ik "Papa?" hoorde, maar dat was het buurjochie die om zijn vader riep (zijn kamer is direct naast die van mij), en Mini-ToT was al weer om een uur of 6 op mijn kamer.![]()
Ow balen. Was Mini niet wakker geworden van het geroep?quote:Op woensdag 13 november 2024 09:16 schreef ToT het volgende:
Vrij laat naar bed gegaan, paar keer uit een diepe slaap wakker geworden en ben op zolder bij Mini-ToT gaan checken omdat ik "Papa?" hoorde, maar dat was het buurjochie die om zijn vader riep (zijn kamer is direct naast die van mij), en Mini-ToT was l weer om een uur of 6 op mijn kamer.![]()
Er zijn speciale wekkers in omloop. die kan je op een tijd zetten dat je kind uit bed mag komen of je wakker mag maken.quote:Op woensdag 13 november 2024 09:16 schreef ToT het volgende:
Vrij laat naar bed gegaan, paar keer uit een diepe slaap wakker geworden en ben op zolder bij Mini-ToT gaan checken omdat ik "Papa?" hoorde, maar dat was het buurjochie die om zijn vader riep (zijn kamer is direct naast die van mij), en Mini-ToT was l weer om een uur of 6 op mijn kamer.
Heeft mijn kleindochter ook, die was ook altijd heel vroeg wakker.
Nu blijft ze netjes liggen tot het lampje uit gaat
Misschien ook iets voor Mini?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, hij had het wel blijkbaar meegekregen in zijn slaap, maar bleef wel doorslapen.quote:Op woensdag 13 november 2024 09:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow balen. Was Mini niet wakker geworden van het geroep?
De zolder is minder gehorig dan zijn oude kamer.![]()
![]()
Welcome to the club.quote:Op woensdag 13 november 2024 09:16 schreef ToT het volgende:
Vrij laat naar bed gegaan, paar keer uit een diepe slaap wakker geworden en ben op zolder bij Mini-ToT gaan checken omdat ik "Papa?" hoorde, maar dat was het buurjochie die om zijn vader riep (zijn kamer is direct naast die van mij), en Mini-ToT was al weer om een uur of 6 op mijn kamer.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Oh dat is wel fijnquote:Op woensdag 13 november 2024 09:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, hij had het wel blijkbaar meegekregen in zijn slaap, maar bleef wel doorslapen.
De zolder is minder gehorig dan zijn oude kamer.![]()
![]()
Ach ik moet er gewoon weer meer op hameren dat hij tot 7.30 in bed moet blijven liggen.quote:Op woensdag 13 november 2024 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn speciale wekkers in omloop. die kan je op een tijd zetten dat je kind uit bed mag komen of je wakker mag maken.
Heeft mijn kleindochter ook, die was ook altijd heel vroeg wakker.
Nu blijft ze netjes liggen tot het lampje uit gaat
Misschien ook iets voor Mini?
Met de verhuizing is daar een beetje de klad in gekomen.![]()
Nee slecht geslapen.quote:Op woensdag 13 november 2024 09:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Jouw buurjochie zat ook om z'n papa te roepen waardoor je op zolder bent gaan checken?Werewolf
Ow als Mini-ToT wakker wordt is nu het eerste wat hij ziet Magere Hein met een zeis en een grafzerk aan z'n voeten.
1 van de cadeaus die we hebben gekregen in dat grote pakket!![]()
![]()
Begreep ik!quote:
Jij kan tenminste terug je nest in kruipen, ik moet straks naar de huisarts en daarna Mini-ToT weer ophalen omdat de school vanmiddag gesloten is vanwege een vergadering of cursus of weet ik veel wat.![]()
Slapen, goed plan. Maar ik denk dat mijn collegas me dan weer wakker gaan maken.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Dat is nog eens lekker wakker worden!quote:Op woensdag 13 november 2024 09:20 schreef ToT het volgende:
Ow als Mini-ToT wakker wordt is nu het eerste wat hij ziet Magere Hein met een zeis en een grafzerk aan z'n voeten.
1 van de cadeaus die we hebben gekregen in dat grote pakket!![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 november 2024 09:21 schreef Fogel het volgende:
Slapen, goed plan. Maar ik denk dat mijn collegas me dan weer wakker gaan maken.
Een emmer koffie dan maar?![]()
Rustig plekje zoekenquote:Op woensdag 13 november 2024 09:21 schreef Fogel het volgende:
Slapen, goed plan. Maar ik denk dat mijn collegas me dan weer wakker gaan maken.![]()
![]()
vinden jullie wss weer niks. haha het is allemaal amateur enzo.
maarja dit doel die hele band tr9ouwens is niet Perce israel want zoek oudere nrs en luister lied over verdriet enzo.
Maar ok dit is beetje thema nu enzo. Onderhand uit stichting is er kringloopewinkel en alles naar goeie doel
en waterputten maken in Nepal en India. zoek op maar
ik draag er maar steentje aan bij beetje inkomsten met band enzo
√Bekijk deze YouTube-video
en hoop echt na al dat nieuws dat me ze mij niet omleggen ofzo door een andere extremist............Do what you love, love what you do!![]()
Drukke dag zie ik. Succes.quote:Op woensdag 13 november 2024 09:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Begreep ik!
Jij kan tenminste terug je nest in kruipen, ik moet straks naar de huisarts en daarna Mini-ToT weer ophalen omdat de school vanmiddag gesloten is vanwege een vergadering of cursus of weet ik veel wat.Werewolf
Hij vindt het helemaal prachtig, net als dat Egyptische hoofd!quote:Op woensdag 13 november 2024 09:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat is nog eens lekker wakker worden!
Nefertiti? Cleopatra?
Geen idee. Stond ook niet op de verpakking.![]()
Cleo achtig jaquote:Op woensdag 13 november 2024 09:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij vindt het helemaal prachtig, net als dat Egyptische hoofd!
[ afbeelding ]
Nefertiti? Cleopatra?
Geen idee. Stond ook niet op de verpakking.![]()
![]()
Ja zo'n neukhok die laatst in een universiteit is weggehaald; die was voor meditatie en rust geplaatst in de bibliotheek of zo, maar werd voor andere doeleinden gebruikt.quote:![]()
En het manneke neemt de hoofddame van zijn harem ook weer mee.quote:
Oh, en aan het eind van de middag heeft hij weer zwemles.![]()
Was dat niet in belgie?quote:Op woensdag 13 november 2024 09:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja zo'n neukhok die laatst in een universiteit is weggehaald; die was voor meditatie en rust geplaatst in de bibliotheek of zo, maar werd voor andere doeleinden gebruikt.Werewolf
Ja 'stilte' ruimtequote:Op woensdag 13 november 2024 09:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja zo'n neukhok die laatst in een universiteit is weggehaald; die was voor meditatie en rust geplaatst in de bibliotheek of zo, maar werd voor andere doeleinden gebruikt.![]()
![]()
In ieder geval in het buitenlandquote:Op woensdag 13 november 2024 09:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik dacht in Limbabwe, maar dat is reserve-België.![]()
![]()
Ergens op aarde dusquote:Op woensdag 13 november 2024 09:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik dacht in Limbabwe, maar dat is reserve-België.Werewolf
Kan je beter doen, kost je misschien wel even wat energie maar voor jou rust zeker beter.quote:Op woensdag 13 november 2024 09:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach ik moet er gewoon weer meer op hameren dat hij tot 7.30 in bed moet blijven liggen.
Met de verhuizing is daar een beetje de klad in gekomen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In Dolfje's boek zitten we nu in de 3e nacht van de transformaties en hij heeft net de banden van de pestkop leeg laten lopen voor een plannetje.quote:En dat terwijl hij al een hap uit de been van die arme jongen heeft genomen!
![]()
![]()
Dolfjequote:Op woensdag 13 november 2024 09:27 schreef ToT het volgende:
[..]
In Dolfje's boek zitten we nu in de 3e nacht van de transformaties en hij heeft net de banden van de pestkop leeg laten lopen voor een plannetje.En dat terwijl hij al een hap uit de been van die arme jongen heeft genomen!
![]()
![]()
NSProRail
quote:Op woensdag 13 november 2024 08:22 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat is ook zo en zullen ze niks van zeggen, Maarja moet t wel uitleggen enzo weer. want gaat me bellen vanmiddag.
tja ziek is ziek zeg ik dan ook, denk wel morgen gewoon weer werk, ondanks. maarja voel me gewoon neit lekker ff. en denk zelfs over soppen met roken, allenen die gedachte al.quote:![]()
![]()
![]()
![]()
Koter hier is altijd enorm speels tijdens het voorlezen, wil plaatjes opzoeken, vertelt over allerlei dingen wat als hij het in het verhaal hoort enz.quote:Op woensdag 13 november 2024 09:30 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ben half begonnen in het derde boek.
Zo schattig!Maar ik wil ook door kunnen lezen natuurlijk!
En deels kletsen en deels verhaaltje is voor hem niet genoeg; hij moet wel een flink deel van het verhaal gehoord hebben als hij gaat slapen.
Ja jammer dan, op een gegeven moment ga ik wel naar beneden.
"Maar ik heb bijna geen verhaaltje gehoord!"
- "Ja, volgende keer minder kwebbelen, jochie! Dan kan ik meer voorlezen!"![]()
![]()
tja vind sowieso liedjes maken en doen leuker, en werk ook wel. maar zit beetje met hoeveel tijd ik mss aan moet verdelen.quote:
Ja dan zou ik ook gaan rokenquote:Op woensdag 13 november 2024 09:37 schreef kree het volgende:
[..]
tja vind sowieso liedjes maken en doen leuker, en werk ook wel. maar zit beetje met hoeveel tijd ik mss aan moet verdelen.![]()
![]()
mijn creatieve zegt veel meer mee doen.
beetje het rationele, van doe maar je werk en ben je goed genoeg.
tevreden ermee. hahaha no way nog.Do what you love, love what you do!![]()
Mannetje is het ook hoorquote:Op woensdag 13 november 2024 09:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Koter hier is altijd enorm speels tijdens het voorlezen, wil plaatjes opzoeken, vertelt over allerlei dingen wat als hij het in het verhaal hoort enz.
En deels kletsen en deels verhaaltje is voor hem niet genoeg; hij moet wel een flink deel van het verhaal gehoord hebben als hij gaat slapen.
![]()
Ohjaquote:Op woensdag 13 november 2024 09:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij had het over soppen met roken he, niet stoppen!![]()
![]()
![]()
naja dat roken heeft er niet eens mee te maken. ik ervaar toch stress enzo om werk.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ja Prima hoor. Maar waarom moet ik er last van hebben.?quote:
Dat is vaak wel het idee achter stakenquote:Op woensdag 13 november 2024 09:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja Prima hoor. Maar waarom moet ik er last van hebben.?![]()
U is nu Koos Werkeloos?quote:Op woensdag 13 november 2024 09:39 schreef kree het volgende:
[..]
naja dat roken heeft er niet eens mee te maken. ik ervaar toch stress enzo om werk.![]()
ZIt jij in deze band?quote:Op woensdag 13 november 2024 09:22 schreef kree het volgende:
vinden jullie wss weer niks. haha het is allemaal amateur enzo.
maarja dit doel die hele band tr9ouwens is niet Perce israel want zoek oudere nrs en luister lied over verdriet enzo.
Maar ok dit is beetje thema nu enzo. Onderhand uit stichting is er kringloopewinkel en alles naar goeie doel
en waterputten maken in Nepal en India. zoek op maar
ik draag er maar steentje aan bij beetje inkomsten met band enzo
√Bekijk deze YouTube-video
en hoop echt na al dat nieuws dat me ze mij niet omleggen ofzo door een andere extremist............Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik ken iemand die apotheek werkt, maarja ik zou mijn bed niet uitkomen voor salaris die hun krijgen. dus ja snap ze wel.quote:Op woensdag 13 november 2024 09:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja Prima hoor. Maar waarom moet ik er last van hebben.?Do what you love, love what you do!![]()
Omdat ze mensen moeten pesten om hun gelijk te krijgen.quote:Op woensdag 13 november 2024 09:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja Prima hoor. Maar waarom moet ik er last van hebben.?![]()
nee hoor natuurlijk niet. gewoon contract vast. maarja denk er wel eens over.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Nou daar gaat je plan om maar te stoppen, was een korte rit dit keerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was een korte gedachtenquote:
Ftfyquote:Op woensdag 13 november 2024 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou daar gaat je plan om maar te soppen, was een korte rit dit keer![]()
![]()
ja beetje verborgen achter keyboard rechts maar hoef niet zo in beeld te staan ookquote:
Maar voor goeie doel is het en niet Perce israel. bandje bestaat al veel langer nl en met levensliedjes (zoek terug). ik ben er 2 jaar bij.Do what you love, love what you do!![]()
3xquote:Op woensdag 13 november 2024 09:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij de naam van die band krijg ik een beetje Beetlejuice-vibes.
[ afbeelding ]![]()
Ik heb nooit aan voorlezen gedaan als ze in bed lagenquote:Op woensdag 13 november 2024 09:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Koter hier is altijd enorm speels tijdens het voorlezen, wil plaatjes opzoeken, vertelt over allerlei dingen wat als hij het in het verhaal hoort enz.
Ik deed het lekker voor ze het bed in gingen, geen reden om de tijd te rekken als ze in bed lagen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En een peuk verhelpt dat echt nietquote:Op woensdag 13 november 2024 09:39 schreef kree het volgende:
[..]
naja dat roken heeft er niet eens mee te maken. ik ervaar toch stress enzo om werk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik had het over de NS en ProRail.quote:Op woensdag 13 november 2024 09:41 schreef kree het volgende:
[..]
ik ken iemand die apotheek werkt, maarja ik zou mijn bed niet uitkomen voor salaris die hun krijgen. dus ja snap ze wel.Ik heb er één en ik ben er trots op
ja hahahaquote:Op woensdag 13 november 2024 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En een peuk verhelpt dat echt nietDo what you love, love what you do!![]()
Oh ik vind het wel fijn, zo'n moment samen.quote:Op woensdag 13 november 2024 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb nooit aan voorlezen gedaan als ze in bed lagen![]()
Ik deed het lekker voor ze het bed in gingen, geen reden om de tijd te rekken als ze in bed lagen.En voorlezen is ook goed voor de ontwikkeling.
Ik leer hem zo ook veel nieuwe woordjes, en hij leert zo ook stapje voor stapje om een verhaal goed te volgen. (Met Dolfje onderbreekt hij dat veel meer dan met meer kinderlijke verhaaltjes trouwens.)![]()
Ik las het later dat het soppen wasquote:![]()
Maar ja als je een peuk sopt kan je hem niet meer roken
quote:Op woensdag 13 november 2024 09:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij de naam van die band krijg ik een beetje Beetlejuice-vibes.
[ afbeelding ]
En Mini vindt het ook altijd super fijn als papa voorleest.![]()
Met zo'n super cute stemmetje: "Papa, verhaaltje?"![]()
![]()
Ideale manier om te stoppen dus!quote:Op woensdag 13 november 2024 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las het later dat het soppen was![]()
Maar ja als je een peuk sopt kan je hem niet meer roken![]()
![]()
Soppen helpt dan ook bij stoppenquote:Op woensdag 13 november 2024 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las het later dat het soppen was![]()
Maar ja als je een peuk sopt kan je hem niet meer roken![]()
![]()
Die haalt z'n pillen achter het station!quote:Op woensdag 13 november 2024 09:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het is kree he
En de NS staakt niet![]()
![]()
Verklaart wel een hoopquote:Op woensdag 13 november 2024 09:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Die haalt z'n pillen achter het station!![]()
![]()
nier kunnen jullie geld kwijt trouwens
https://www.stichtinghelponshelpen.nl
noem het maar ff, weet dat iedereen niet betaald krijgt enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Loopt-ie met z'n receptje naar een schimmig figuur in een regenjas af die daar op een hoekje om zich heen staat te kijken...quote:![]()
Klopt. Maar de NS is sowiesoquote:Op woensdag 13 november 2024 09:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het is kree he
En de NS staakt niet
quote:Op woensdag 13 november 2024 09:43 schreef kree het volgende:
[..]
ja beetje verborgen achter keyboard rechts maar hoef niet zo in beeld te staan ook
Maar voor goeie doel is het en niet Perce israel. bandje bestaat al veel langer nl en met levensliedjes (zoek terug). ik ben er 2 jaar bij.![]()
Mooie stem heeft zij. Het klinkt niet slecht zo samen.
En als je verborgen zit zullen ze ook niet makkelijk vinden
Ik hou ze liever allebei, ik heb ze zelf nodig!quote:Op woensdag 13 november 2024 09:47 schreef kree het volgende:
nier kunnen jullie geld kwijt trouwens
https://www.stichtinghelponshelpen.nl
noem het maar ff, weet dat iedereen niet betaald krijgt enzo.![]()
![]()
Maar altijd goed om te weten dat je daar eentje kunt verkopen!
Alhoewel....als niet iedereen betaald krijgt na zo'n operatie....![]()
quote:Op woensdag 13 november 2024 09:48 schreef ToT het volgende:
Maar altijd goed om te weten dat je daar eentje kunt verkopen!![]()
![]()
Ik las ook wel voor hoor, maar niet in bed.quote:Op woensdag 13 november 2024 09:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ik vind het wel fijn, zo'n moment samen.En voorlezen is ook goed voor de ontwikkeling.
Ik leer hem zo ook veel nieuwe woordjes, en hij leert zo ook stapje voor stapje om een verhaal goed te volgen. (Met Dolfje onderbreekt hij dat veel meer dan met meer kinderlijke verhaaltjes trouwens.)
In de avond lekker douchen, dan samen zitten in de woonkamer en een verhaaltje voorlezen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog even ToT en hij kan zelf lezenquote:Op woensdag 13 november 2024 09:46 schreef ToT het volgende:
En Mini vindt het ook altijd super fijn als papa voorleest.![]()
Met zo'n super cute stemmetje: "Papa, verhaaltje?"Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je mag mij ook wel een verhaaltje voorlezenquote:Op woensdag 13 november 2024 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las ook wel voor hoor, maar niet in bed.
In de avond lekker douchen, dan samen zitten in de woonkamer en een verhaaltje voorlezen.![]()
![]()
![]()
Hier beginnen we rond een uur of 5 met eten, het mannetje is meestal rond half 8 pas klaar en dan gaat hij helemaal los tot hij naar bed moet!quote:Op woensdag 13 november 2024 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las ook wel voor hoor, maar niet in bed.
In de avond lekker douchen, dan samen zitten in de woonkamer en een verhaaltje voorlezen.![]()
![]()
die stemmen zijn heel ok, ook met man enzo. en heb best veel verschillende bandjes gespeeld enzo. maar deze is echt iets die ik doe voor goeie doel. `;0quote:Op woensdag 13 november 2024 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Mooie stem heeft zij. Het klinkt niet slecht zo samen.
En als je verborgen zit zullen ze ook niet makkelijk vinden
t kan nog veel beter enzo, maarja kost tijd enzo.Do what you love, love what you do!![]()
2,5 uur eten ja?quote:Op woensdag 13 november 2024 09:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier beginnen we rond een uur of 5 met eten, het mannetje is meestal rond half 8 pas klaar en dan gaat hij helemaal los tot hij naar bed moet!![]()
![]()
Er was eens.......quote:Op woensdag 13 november 2024 09:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je mag mij ook wel een verhaaltje voorlezen
jahaha spelling. paar euro is welkom enzo en anbi belasting i aftrekbaar enzo,.quote:Op woensdag 13 november 2024 09:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hou ze liever allebei, ik heb ze zelf nodig!
doe maar paar euro alleen al om mij re motiveren ofzo. hahaha
het bandje opzich haalt trouwens best aardige bedragen op zo, maar we kosten ook niks.Do what you love, love what you do!![]()
Klopt ja!quote:Op woensdag 13 november 2024 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog even ToT en hij kan zelf lezenHeerlijk, die ontwikkelingen!
Ik moet weer denken aan dat nieuwe grietje die hier gisteren kwam spelen en hoe ongelooflijk random ze met elkaar zaten te praten.
"Ik heb een neef en die is heel goed in verstoppertje spelen. Hij verstopt zich altijd achter de stoel!"
- "Ik heb 2 cavia's, een langharige en een kortharige en die kortharige is heeeeel dik!"
"Wij hebben een pony, en die sloopt zijn waterbak. Dat is dom, want dan kan hij niet drinken."
- "Mijn papa heeft een Renault Modus en die is zwart!"
"Toen ik nog klein was, heb ik een keer naar een paardrijles gekeken, maar daar kan ik me niets meer van herinneren."
enz enz enz.![]()
![]()
Jemig zo lang aan tafel zitten met eten.quote:Op woensdag 13 november 2024 09:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier beginnen we rond een uur of 5 met eten, het mannetje is meestal rond half 8 pas klaar en dan gaat hij helemaal los tot hij naar bed moet!
Ben toch blij dat ik dat nooit gehad had.
Mochten ze trouwens ook niet van mij hoor.
ALs wij klaar waren mochten ze nog een kwartiertje zitten en was het niet op dan pech.
Maar kregen ze later ook niets meer.
Dat werkte perfect, na een keertje of 5 aten ze wel doorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
IPV Bolken muziek maken is het betere werkquote:Op woensdag 13 november 2024 09:51 schreef kree het volgende:
[..]
die stemmen zijn heel ok, ook met man enzo. en heb best veel verschillende bandjes gespeeld enzo. maar deze is echt iets die ik doe voor goeie doel. `;0
t kan nog veel beter enzo, maarja kost tijd enzo.
Heb je hem al gezien?quote:Op woensdag 13 november 2024 09:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Keversap, keversap, supergrote ster!![]()
zaterdag weer eind weg, en mag hopen want mijn ma bv is er meer banger voor als ik, dat we drama daar krijgen.quote:Op woensdag 13 november 2024 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IPV Bolken muziek maken is het betere werkDo what you love, love what you do!![]()
Het eten moet in zo klein mogelijke stukjes, en dan pakt hij zo'n klein stukje tussen duim en wijsvinger, blijft wat tv kijken in de tussentijd, en na een tijdje stopt hij dat stukje in zijn mondje en gaat er heel langzaam op kauwen, gaat van tafel om te spelen, kijkt weer wat tv, gaat weer aan tafel zitten bij z'n bordje, wacht weer een tijd, en op een gegeven moment pakt hij weer een klein stukje enz.quote:
Vorige week begonnen met een timer, dat scheelt wel behoorlijk maar dan nog duurt het vrij lang.
De tv moet aan blijven anders wordt hij nog onrustiger. Toch wil ik stapsgewijs er aan werken dat die uiteindelijk uit blijft tijdens het eten.![]()
1 gek he hoeft er maar te zijn?
naja zit beetje rand podium dan maar want een doelwit wil ik niet zijn.Do what you love, love what you do!![]()
Ik ben nogal van de Hollandse opvoeding, maar dat is bij ons vanaf het begin helemaal mis gegaan, en nu hoop ik de boel in de loop der tijd weer recht te kunnen trekken.quote:Op woensdag 13 november 2024 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig zo lang aan tafel zitten met eten.
Ben toch blij dat ik dat nooit gehad had.
Mochten ze trouwens ook niet van mij hoor.
ALs wij klaar waren mochten ze nog een kwartiertje zitten en was het niet op dan pech.
Maar kregen ze later ook niets meer.
Dat werkte perfect, na een keertje of 5 aten ze wel door![]()
wil het maar ff gezegd hebbenquote:
haha verder kijken jullie maar of je steunt ofzo, maargoed aantal in Nepal zullen blij zijn met waterput
Die nieuwe? Nog niet.quote:
Ik heb begrepen dat-ie op zich vrij aardig is, maar dat Beetlejuice bij lange na niet zo veel energie heeft als voorheen (zou misschien verklaard kunnen worden met de 73-jarige leeftijd van de acteur), en dat er veel te veel verhaallijnen in zitten.
Toch heb ik wel interesse 'm te gaan kijken.![]()
![]()
Ik denk dat een christelijk muziekbandje die gratis optreedt nou niet het eerste doelwit van Hamas zal zijn.quote:Op woensdag 13 november 2024 09:57 schreef kree het volgende:
1 gek he hoeft er maar te zijn?
naja zit beetje rand podium dan maar want een doelwit wil ik niet zijn.![]()
Anders ff MrBeast vragen of hij een keertje echt waterputten wil laten aanleggen.quote:Op woensdag 13 november 2024 09:58 schreef kree het volgende:
[..]
wil het maar ff gezegd hebben
haha verder kijken jullie maar of je steunt ofzo, maargoed aantal in Nepal zullen blij zijn met waterput![]()
![]()
Geweldig he deze gesprekkenquote:Op woensdag 13 november 2024 09:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt ja!Heerlijk, die ontwikkelingen!
Ik moet weer denken aan dat nieuwe grietje die hier gisteren kwam spelen en hoe ongelooflijk random ze met elkaar zaten te praten.
"Ik heb een neef en die is heel goed in verstoppertje spelen. Hij verstopt zich altijd achter de stoel!"
- "Ik heb 2 cavia's, een langharige en een kortharige en die kortharige is heeeeel dik!"
"Wij hebben een pony, en die sloopt zijn waterbak. Dat is dom, want dan kan hij niet drinken."
- "Mijn papa heeft een Renault Modus en die is zwart!"
"Toen ik nog klein was, heb ik een keer naar een paardrijles gekeken, maar daar kan ik me niets meer van herinneren."
enz enz enz.
Een paar maanden terug Max was ziek en lag hier op de bank.
Ondertussen een spelletje spelen met een jochie van de kartclub die ook ziek was.
Dan praten ze samen tijdens het spelen en hebben ze het geluid zo staan dat je mee kan luisteren. Ik zat gewoon aan de eettafel achter de PC
Dat jochie was nog geen 10 Max is 15SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nou ik ook niet, maarja omdat het pro israel is maak ik me beetje zorgen zeker aanstaande zaterdag.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat een christelijk muziekbandje die gratis optreedt nou niet het eerste doelwit van Hamas zal zijn.
het bandje opzich is niet eens pro israel ofzo. maar wel beetje wat we doen natuurlijk nu.Do what you love, love what you do!![]()
ja nouja denk niet dat hij dat niet gaat worden meer enzo als ik alle filmpjes zag erover, ook niet eens mee trouwens.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Anders ff MrBeast vragen of hij een keertje echt waterputten wil laten aanleggen.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op woensdag 13 november 2024 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geweldig he deze gesprekken
Ondertussen een spelletje spelen met een jochie van de kartclub die ook ziek was.
Dan praten ze samen tijdens het spelen en hebben ze het geluid zo staan dat je mee kan luisteren. Ik zat gewoon aan de eettafel achter de PC
Dat jochie was nog geen 10 Max is 15SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Holy shit!!!!
![]()
![]()
tis wat er gedaan wordt van stichting uit en waar ik dus bij speel van bandje, wordt wel echt ook gedaan en persoonlijk. ze gaan daarheen op eigen kosten en gebruiken budget van inzameling om te realiseren.
voorstander van dat soort hulporganisatie.Do what you love, love what you do!![]()
Ach als je een Palestijnse vlag ziet gewoon ff heel hard "Allahu akhbar!" roepen en ze laten je met rust!quote:Op woensdag 13 november 2024 10:02 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik ook niet, maarja omdat het pro israel is maak ik me beetje zorgen zeker aanstaande zaterdag.
het bandje opzich is niet eens pro israel ofzo. maar wel beetje wat we doen natuurlijk nu.![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 november 2024 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geweldig he deze gesprekken
Dat jochie was nog geen 10 Max is 15ik zat nog ff te denken, mss zit hier een ander bedoel of levensles achter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar eigenlijk is het niet meer als normaal?Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: