Ik gok dat we na een paar jaar een meer gemixt beeld gaan zien. De meeste dorpen weer met zwarte pieten en de meeste steden zonder.quote:Op zondag 17 november 2024 13:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat er gebeurt na volgend jaar.
quote:Op zondag 17 november 2024 13:36 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Beetje actie reactie.
Geen tegengeluid laten horen en alles maar slikken is dan weer typisch Nederlands. Geeft men een keer een tegengeluid is het gelijk tokkievolk.
Tegengeluid is prima, het is eerder de manier.quote:Op zondag 17 november 2024 13:36 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Beetje actie reactie.
Geen tegengeluid laten horen en alles maar slikken is dan weer typisch Nederlands. Geeft men een keer een tegengeluid is het gelijk tokkievolk.
Hou er maar rekening mee dat na volgend jaar die tendens weer andersom zal gaan.quote:Op zondag 17 november 2024 13:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Desalniettemin vind ik het wel prima dat we in rap tempo minder en minder van de ouderwetse Zwarte Piet zien.
Geen enkele stad gaat haar vingers er nog aan branden. Het is ook helemaal geen discussie meer buiten de krochten van het internet.quote:Op zondag 17 november 2024 13:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hou er maar rekening mee dat na volgend jaar die tendens weer andersom zal gaan.
Zeker in de steden niet, misschien in wat achterblijvende dorpjes. Dat zou me eigenlijk ook bijzonder weinig kunnen schelen verder. Ik heb wel meer dingen om me daadwerkelijk druk over te maken dan de kleur van de knecht van Sinterklaas eigenlijk, maar het lijkt me heerlijk als alles zo heerlijk loopt in iemand's leven dat dit nou echt een ding is om de tanden in te zetten.quote:Op zondag 17 november 2024 13:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hou er maar rekening mee dat na volgend jaar die tendens weer andersom zal gaan.
Wat zielig voor die kindjes voren. Dat die zo'n zwaar misvormd gezicht hebben.quote:
Ik vind het niet zo lief van je dat je bezorgde burgers downies noemt.quote:Op zondag 17 november 2024 13:41 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Een downie die een hitlergroet brengt. En dat heb je gevonden?
Als geen groep demonstranten het stokje van KOZP overneemt dan zal de scherpte van de discussie geleidelijkquote:Op zondag 17 november 2024 13:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker in de steden niet, misschien in wat achterblijvende dorpjes. Dat zou me eigenlijk ook bijzonder weinig kunnen schelen verder. Ik heb wel meer dingen om me daadwerkelijk druk over te maken dan de kleur van de knecht van Sinterklaas eigenlijk, maar het lijkt me heerlijk als alles zo heerlijk loopt in iemand's leven dat dit nou echt een ding is om de tanden in te zetten.
Ja dat denk ik ook, uiteindelijk volgen ook de steden met een mix van zwart en roetveeg.quote:Op zondag 17 november 2024 13:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik gok dat we na een paar jaar een meer gemixt beeld gaan zien. De meeste dorpen weer met zwarte pieten en de meeste steden zonder.
Zou goed kunnen. Het is dan hopen op de volgende lading demonstranten.quote:Op zondag 17 november 2024 13:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik gok dat we na een paar jaar een meer gemixt beeld gaan zien. De meeste dorpen weer met zwarte pieten en de meeste steden zonder.
Oh, ik heb geen shit sensor. Vandaar. Zal even plichtmatig lachen zodat ik op een mens lijkquote:Op zondag 17 november 2024 11:19 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Sarcasme modus had ik aan staan hoor...
Waarom zou je daar op hopen? Lekker onruststokertje ben je danquote:Op zondag 17 november 2024 13:48 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. Het is dan hopen op de volgende lading demonstranten.
Dat mag je vinden, ik vind het vooral onzin en de manier waarop walgelijk.quote:Op zondag 17 november 2024 13:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Desalniettemin vind ik het wel prima dat we in rap tempo minder en minder van de ouderwetse Zwarte Piet zien.
Grappig dat je dat wel zegt tegen iedereen die zwarte piet oké vind, maar dat je dat niet zegt tegen de KOZP lui. Stiekem ben je wel beetje hypocriet bezig nuquote:Op zondag 17 november 2024 13:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker in de steden niet, misschien in wat achterblijvende dorpjes. Dat zou me eigenlijk ook bijzonder weinig kunnen schelen verder. Ik heb wel meer dingen om me daadwerkelijk druk over te maken dan de kleur van de knecht van Sinterklaas eigenlijk, maar het lijkt me heerlijk als alles zo heerlijk loopt in iemand's leven dat dit nou echt een ding is om de tanden in te zetten.
quote:Op zondag 17 november 2024 13:48 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. Het is dan hopen op de volgende lading demonstranten.
Kijk heywood, hier heb je er 1.quote:Op zondag 17 november 2024 13:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er zijn zeer zeker belangrijkere zaken in de wereld. Als Yerseke af brand slaap ik er ook geen nacht minder om.quote:Op zondag 17 november 2024 13:50 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Waarom zou je daar op hopen? Lekker onruststokertje ben je dan![]()
Wat boeit een paar zwarte pietjes in fucking yersekeer zijn echt belangrijkere zaken in de wereld.
ok extremistquote:Op zondag 17 november 2024 13:54 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Er zijn zeer zeker belangrijkere zaken in de wereld. Als Yerseke af brand slaap ik er ook geen nacht minder om.
Ik zie zelf echter liever dat het ZP figuur verdwijnt. Roetveeg vind ik een prima oplossing.
Paar maanden geleden heeft de NPO nog een programma over zwarte pieten van ON geweigerd omdat er zwarte pieten in voor kwamenquote:Op zondag 17 november 2024 13:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, ik vind het vooral onzin en de manier waarop walgelijk.
Idd, dat drammen.quote:Op zondag 17 november 2024 13:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, ik vind het vooral onzin en de manier waarop walgelijk.
Deal ermee meid.quote:Op zondag 17 november 2024 13:46 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo lief van je dat je bezorgde burgers downies noemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |