Wat een onzin, zeg maar liever leugens gooit ze er uit zeg ! Met name haar uitspraak over de pro-Palestijnen betogers is gewoon klinkklare onzin.quote:Ze begint met haar afschuw uitspreken over de gebeurtenissen in de stad. "Wie in onze stad oproept en uitvoering geeft aan Jodenjacht raakt niet alleen Joden in kern van hun bestaan, maar bezorgt alle Amsterdammers ijskoude rillingen." Toch wil zij ook niet een hele bevolkingsgroep de schuld geven van alle gebeurtenissen, stelt zij expliciet.
"Antisemitisme komt veel te vaak voor in alle lagen van samenleving, waaronder jongeren met migratieachtergrond extreemlinks en extreemrechts. Maar ik laat niet een hele bevolkingsgroep wegzetten als antisemitisch en ook niet pro-Palestijnse betogers als antisemitisch. Ook die horen bij Amsterdam."
Ik lees nog geen klachten van jou in het feedbacktopic, dus blijkbaar valt het allemaal wel mee wat ik schrijf.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
ISIS was er niks bij inderdaad.
Die clubs walgelijk noemen is inderdaad bullshit. Heb dan gewoon de ballen om er voor uit te komen dat je islamitische belangengroepen per definitie walgelijk vindt. Maar dat durft hij dan weer niet.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
"Stichting Al Houda, Moskee Alert, Dappere Dames, de Raad van Marokkaanse Moskeeën en Moskee Taqwa" allemaal dependances van Hamas dat zie je zo.
Nou, laat ik beginnen met ze hypocriet en eenzijdig te noemen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:04 schreef probeer het volgende:
[..]
Die clubs walgelijk noemen is inderdaad bullshit. Heb dan gewoon de ballen om er voor uit te komen dat je islamitische belangengroepen per definitie walgelijk vindt. Maar dat durft hij dan weer niet.
Dat maatschappelijk middenveld zou je juist een beetje te vriend moeten houden, daar valt de 'middle ground' te vinden.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:04 schreef probeer het volgende:
[..]
Die clubs walgelijk noemen is inderdaad bullshit. Heb dan gewoon de ballen om er voor uit te komen dat je islamitische belangengroepen per definitie walgelijk vindt. Maar dat durft hij dan weer niet.
Mona Keizer werd bijna gekruisigd vanwege een onwelgevallig feit. Halsema komt hiermee wel weer weg.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:04 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Wat een onzin, zeg maar liever leugens gooit ze er uit zeg ! Met name haar uitspraak over de pro-Palestijnen betogers is gewoon klinkklare onzin.
Tja, dat is nou eenmaal inherent aan belangengroepen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nou, laat ik beginnen met ze hypocriet en eenzijdig te noemen.
Mwah, belangengroepen voor moslims zijn wat dat betreft wel een klasse apart.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Tja, dat is nou eenmaal inherent aan belangengroepen.
Oeh nice! Kunnen we ze nadien bovendien inzetten als goedkopere arbeidskrachten dan Ali en Ahmet ooit waren!quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:04 schreef Aether het volgende:
[..]
Jodenjacht? Laten we Noord-Koreaanse huurlingen inzetten
https://opiniez.com/2024/(...)zetten/simon-soesan/
Ik ben zelf lid van de belangengroep voor natuurbehoud en het aanleggen van zesbaans-snelwegen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Tja, dat is nou eenmaal inherent aan belangengroepen.
Nice. Bijenhotel op de vluchtstrook en klaar.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben zelf lid van de belangengroep voor natuurbehoud en het aanleggen van zesbaans-snelwegen.
Ik hoop vooral op een stream van dat Bender jochie. Wat een baasje. die Bender jongeman. Wat een baas.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Krijgen we volgende week eigenlijk weer een livestream als ze de rellen van vanavond gaan bespreken?
Uiteindelijk zal het wel pay-TV worden, net zoals al het leuks.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Krijgen we volgende week weer een livestream als ze de rellen van vanavond gaan bespreken?
Ik zit weer bij een belangengroep die opkomt voor het op open zee mogen schoonspoelen van tankers en het behoud van koraalriffen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben zelf lid van de belangengroep voor natuurbehoud en het aanleggen van zesbaans-snelwegen.
Verbeterd, zo kom jij in ieder geval eerlijker of minder hypocriet over.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Mwah, belangengroepen voor moslims zijn wat dat mij betreft wel een klasse apart.
Een burgemeester doet het pas goed als al die lui terug naar Afrika gejaagd zijn.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:11 schreef quo_ het volgende:
[..]
Met dit soort vrienden heb je geen vijanden meer nodig.
Lekker gescoord ook als je op handen gedragen wordt door de haatbaar-gemeenschap.
Ik ga mezelf even herhalen; Halsema is níet de burgemeester van alle Amsterdammers.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:11 schreef quo_ het volgende:
[..]
Met dit soort vrienden heb je geen vijanden meer nodig.
Lekker gescoord ook als je op handen gedragen wordt door de haatbaar-gemeenschap.
Op eigen kosten.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een burgemeester doet het pas goed als al die lui terug naar Afrika gejaagd zijn.
Vermoeidheid waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:12 schreef epicbeardman het volgende:
Waarom praat Halsema met een dubbele tong.
Goh.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:13 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ik ga mezelf even herhalen; Halsema is níet de burgemeester van alle Amsterdammers.
Maar vanavond zijn er geen 2 partijen die zich gaan misdragen. Alleen de 'scooterjeugd' zal zich vanavond gaan misdragen. Weet niet of dat voor Bender nog interessant is.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:11 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik hoop vooral op een stream van dat Bender jochie. Wat een baasje.
Zolang ze een braaf GL moslim en diversiteit vrindje blijft wel ja. Zodra ze het op gaat nemen voor de originele en echte Amsterdammers vliegt ze er uit.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:06 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Mona Keizer werd bijna gekruisigd vanwege een onwelgevallig feit. Halsema komt hiermee wel weer weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |