Als je je druk wil maken over al dan niet bestaande nazi's, open er een topic over.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:21 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Die zorgen van Rusland kunnen me een zorg wezen. Nazi's uitroeien is iets dat sowieso op de agenda staat van een weldenkend land, of er nou eisen zijn van buitenaf of niet.
Deze discussie is niet eens begonnen met de insteek dat de oorlog legitiem is of niet. De stelling die deze discussie begon was dat deze oorlog het begin was van de instabiliteit in de regio, wat natuurlijk gewoon flauwekul is.quote:
Je gaat er nogal makkelijk aan voorbij dat die instabiliteit voornamelijk intern was en grotendeels aangesticht door Rusland...quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:23 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Deze discussie is niet eens begonnen met de insteek dat de oorlog legitiem is of niet. De stelling die deze discussie begon was dat deze oorlog het begin was van de instabiliteit in de regio, wat natuurlijk gewoon flauwekul is.
Nope, want je hebt overal nazi's. NL, het VK, belgie vast ook wel, ook al ken ik geen voorbeelden.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:23 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Deze discussie is niet eens begonnen met de insteek dat de oorlog legitiem is of niet. De stelling die deze discussie begon was dat deze oorlog het begin was van de instabiliteit in de regio, wat natuurlijk gewoon flauwekul is.
Er was een akkoord op handen, en de extreem liberale krachten (denk aan verhofstadt, Rutte, Johnsen, etc etc) hebben Zalensky geadviseerd dat niet te doen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:20 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Waarom komt je dan weer met dat er in Istanbul een vredesakkoord was? Wat niet het geval is heb je daar ooit al een stuk over gestuurd en toen was je weer een paar weekjes stil. Wie herhalen constant dat er een akkoord was terwijl die er niet was juist, het Kremlin. Waarom begin je weer over dat Oekraïne zich heeft laten ophitsen door het westen wat ook weer compleet onzin is en bewezen is dat het propaganda is wat uit het Kremlin komt. Zo kan ik wel even doorgaan daar is niks genuanceerd aan.
Het nazi probleem in rusland is geintegreerd in het Kremlin. Dus de NAVO mag volgens jouw logica nu rusland binnenvallen, want nazi's.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:09 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Kom op zeg. Oekraïne heeft een enorm nazi-probleem dat niet te vergelijken is met de rest van Europa.
https://www.nbcnews.com/t(...)laim-war-ncna1290946
https://www.reuters.com/a(...)oblem-idUSKBN1GV2TC/
https://www.tuftsdaily.co(...)g-ukraines-neo-nazis
Ja, rus had het idd fantastisch gevonden als oekraine zich de facto gewoon over had gegeven.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:25 schreef phpmystyle het volgende:
Dat akkoord was destijds ook aanlokkelijk geweest voor de Russen, want die oorlog ging in het begin ronduit slecht.
quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:33 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, gewoon deze desinformatie blijven herhalen.
https://www.atlanticcounc(...)truction-of-ukraine/
[..]
volgens welke logica?quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:27 schreef oheng het volgende:
Dus de NAVO mag volgens jouw logica nu rusland binnenvallen, want nazi's.
Dat had in dat akkoord niet gehoeven.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:27 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, rus had het idd fantastisch gevonden als oekraine zich de facto gewoon over had gegeven.
[..]
Waarom doet Rusland niet eens wat aan de zorgen van de Navo, EU en Oekraïne?quote:
Heb je het wel gelezen, of niet?quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat had in dat akkoord niet gehoeven.
quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat had in dat akkoord niet gehoeven.
Nu zal er veel meer gebloed moeten worden.
We worden gegijzeld door extremistische liberalen onderhand.
Situaties zijn niet zwart-wit.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:25 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Je gaat er nogal makkelijk aan voorbij dat die instabiliteit voornamelijk intern was en grotendeels aangesticht door Rusland...
Dat akkoord was er niet.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Er was een akkoord op handen, en de extreem liberale krachten (denk aan verhofstadt, Rutte, Johnsen, etc etc) hebben Zalensky geadviseerd dat niet te doen.
Dat akkoord was destijds ook aanlokkelijk geweest voor de Russen, want die oorlog ging in het begin ronduit slecht. De hele wereld verkneukelde zich over die 25 km lange colonne naar Kiev. Of totaal onwetende 18-21 jarige soldaten die dienstplichtig waren.
Dat akkoord was een mooie weg eruit geweest. En ik ben er heilig van overtuigd dat Zalensky die met handen en voeten zou aangrijpen met de kennis van nu.
quote:Istanbul is nu al anderhalf jaar een ander woord voor een mislukte vredesoptie. President Vladimir Poetin laat bijna geen gelegenheid onbenut om de schuld van dit fiasco eenzijdig bij het Westen te leggen en zijn eigen rol buiten beschouwing te laten. Medestanders in het Westen zeggen hem dat na.
Omdat dat, in de ogen van Rusland, geen legitieme zorgen zijn waarin Rusland fout zit.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Waarom doet Rusland niet eens wat aan de zorgen van de Navo, EU en Oekraïne?
Goh.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:33 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Omdat dat, in de ogen van Rusland, geen legitieme zorgen zijn waarin Rusland fout zit.
Jij geeft aan dat de navo Rusland mag binnenvallen volgens mijn logica. Ik wil dan graag weten om welke logica dat gaat.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:32 schreef oheng het volgende:
[..]
Dat vraag ik me bij jou non stop af: welke logica heeft dat figuur.
Even een klein vraagje hè: Wie heeft precies Rusland tot de opperscheidsrechter gemaakt in het beoordelen of zorgen wel of niet terecht zijn?quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:33 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Omdat dat, in de ogen van Rusland, geen legitieme zorgen zijn waarin Rusland fout zit.
Ik snap het punt niet helemaal dat je probeert te maken... Er wordt hier constant goor gesuggereerd dat ik een Russische invasie prima vind, maar dat is nooit ter sprake gekomen hier.quote:
Omdat dat, in de ogen van Oekraïne, geen legitieme zorgen zijn waarin Oekraine fout zit.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:36 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De redenen waren niet legitiem, maar laten we niet doen alsof die regio voor de Russische invasie stabiel was.
Ik vind het vooral zorgwekkend dat Oekraïne NIETS doet met de zogenaamde 'zorgen' van Rusland. Die geven telkens aan dat er grote zorgen zijn over nazi's in Oekraïne, om vervolgens een regering in Oekraïne te hebben die niks doet om de nazi's in kwestie uit te roeien.
Kijk, de contouren worden duidelijker.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:33 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Maar dat zal wel weer desinformatie zijnquote:Ja, maar rus vind dat niet boeiend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |