Ik heb Belarus niet voor niks even doorgestreept, maar nice try.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:18 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Volgens mij is Lukashenko toch aardig pro-Rusland.
En is Wit-Rusland zelfs een douane-unie met de Russische Federatie. (Waardoor je als westerse toerist niet per trein van Minsk naar Moskou kunt reizen).
Er zijn Russische troepen in Wit-Rusland.
Maar blijkbaar zijn ze erg pro EU. Als jij het zegt, zal het wel zo zijn dan. Geen idee waarom mensen massaal op Lukashenko stemmen, mysterie wel.
Lukashenko is zo populair dat hij de laatste verkiezingen heeft “gewonnen” door middel van grootschalige fraude en het gevangenzetten van de tegenkandidaten.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:18 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Volgens mij is Lukashenko toch aardig pro-Rusland.
En is Wit-Rusland zelfs een douane-unie met de Russische Federatie. (Waardoor je als westerse toerist niet per trein van Minsk naar Moskou kunt reizen).
Er zijn Russische troepen in Wit-Rusland.
Maar blijkbaar zijn ze erg pro EU. Als jij het zegt, zal het wel zo zijn dan. Geen idee waarom mensen massaal op Lukashenko stemmen, mysterie wel.
Ja, net als dat er veel mensen op Kim Jong-un stemmen, hoe zou dat nou komen?quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:18 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
We willen vooral correcte spelling.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:27 schreef phpmystyle het volgende:
De vraag wordt uiteindelijk tweeledig als ik het even vertaal naar het "pro" Oekraiene perspectief. Wil je vrede of gerechtigheid?
Waarom?quote:Op dinsdag 12 november 2024 11:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Rare vergelijking. Belgie en Duitsland zijn in principe geen imperiale mogendheden. Rusland ten dele wel.
Onethisch om dan een zwakker land te gaan ophitsen tegen een groter en sterker land. De oorlog eerst steunen, en daarna weinig meer van je laten horen.
Valse dilemma's altijd leuk.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:27 schreef phpmystyle het volgende:
De vraag wordt uiteindelijk tweeledig als ik het even vertaal naar het "pro" Oekraiene perspectief. Wil je vrede of gerechtigheid?
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 12 november 2024 16:31 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
We willen vooral correcte spelling.
Met je casus bellie.
Ja, kan me voorstellen dat <20 eu/maand een godsfortuin is voor je, ja.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:21 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Spasiba.
Van het Kremlin kan ik elke eerste maandag van de maand bij het consulaat in Den Haag een zakje roebels ophalen voor mijn schrijven alhier.
Dus echt tof allemaal.
Ik wist eerst helemaal niet dat je recht had op roebels, maar de NPO en het NRC Handelsblad wees me erop, dus ja, heb ik toch maar eens het consulaat gebeld en inderdaad. Elke maand weer 2.000 Roebels. Helemaal te gek.![]()
![]()
Nee, dat is daar we weten dat het kremlin gewoon hitlists heeft, waar mensen met een vervelende politieke mening opstaan, en we kunnen lezen dat er zelfs martelkamers voor kinderen zijn niet de keuze die er is.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:27 schreef phpmystyle het volgende:
Beiden spelen geen rol en worden slechts gebruikt om het klootjesvolk @Straatcommando. te mobiliseren.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:27 schreef phpmystyle het volgende:
Ze zijn vaak genoeg genaaid door de Russische regering. Waarom zouden ze het risico weer nemen? Het zijn namelijk nogal bedragen die je moet investeren.quote:Op dinsdag 12 november 2024 14:33 schreef LXIV het volgende:
[..]
Er valt genoeg te halen, dan komen ze vanzelf wel
Is dat zo?quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:21 schreef phpmystyle het volgende:
onze vijander zijn in aantallen en sterkte groter dan ons.
Het is ook iets wat continu wordt geroepen door al die zogenaamde vredesduifjes. “Het heeft geen zin, de Russen zijn toch met teveel”.quote:Op dinsdag 12 november 2024 17:34 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hoezo hebben ze zulke problemen als ze zo ontzettend veel manschappen hebben? Volgens mij is die 140 miljoen inwoners en de onuitputtelijke hoeveelheid soldaten gewoon pure bluf.
The source: 'trust me bro'.quote:Op dinsdag 12 november 2024 17:56 schreef Nyamuk het volgende:
Oekrane gebruikt chemische wapens
https://x.com/MyLordBebo/(...)wHyoMQvmWXOoqSw&s=19
Dus het regime van Zelensky houdt zich ook niet aan het oorlogsrecht of de Geneve-richtlijnen?quote:Op dinsdag 12 november 2024 17:56 schreef Nyamuk het volgende:
Terecht. De Russische ratten en de Noord-Koreaanse kakkerlakken moeten branden.quote:Op dinsdag 12 november 2024 17:56 schreef Nyamuk het volgende:
Omdat n of andere twitteraar wat roept?quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:01 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dus het regime van Zelensky houdt zich ook niet aan het oorlogsrecht of de Geneve-richtlijnen?
Misschien moet Zelensky ook maar naar Den Haag en voor het oorlogstribunaal verschijnen.
Wat zit woke weer als vanouds vol liefde.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:02 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Terecht. De Russische ratten en de Noord-Koreaanse kakkerlakken moeten branden.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:04 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Wat zit woke weer als vanouds vol liefde.
Ik heb wel vaker dit soort verhalen gehoord in Belgrado van Russen. Volgens mij ook e.e.a. over gelezen op RT. In Nederland helaas geblokkeerd en in het buitenland kan ik op rare wijze nooit inloggen op FOK! dus kan ik niet reageren. Alhoewel een quote van RT weinig zin heeft omdat deze site in Nederland niet te lezen is en geblokkeerd is door onze overheid.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:02 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Omdat n of andere twitteraar wat roept?
Rusland stuurt geen dienstplichtigen naar Oekranequote:Op dinsdag 12 november 2024 17:34 schreef Ulx het volgende:
[..]
Is dat zo?
Het is nogal opvallend dat Rusland, een land met 140 miljoen inwoners, vrijwel gelijke problemen heeft met het vinden van soldaten als Oekrane, een land met ~40 miljoen inwoners. Het zou voor Rusland helemaal niet moeilijk moeten zijn om veel en veel meer soldaten naar het front te sturen. Maar toch moeten ze gevangenen naar het front sturen, moeten ze rekruteren in Afrika en Azi, hebben ze manschappen uit Noord-Korea nodig.....En daarnaast heb je de berichten over tekorten aan arbeidskrachten in de industrie natuurlijk ook nog
Hoezo hebben ze zulke problemen als ze zo ontzettend veel manschappen hebben? Volgens mij is die 140 miljoen inwoners en de onuitputtelijke hoeveelheid soldaten gewoon pure bluf.
Waar gevochten wordt is geannexeerd en dus Rusland volgens hun wet.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Rusland stuurt geen dienstplichtigen naar Oekrane
Prima, laat ze samem gaanquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:01 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dus het regime van Zelensky houdt zich ook niet aan het oorlogsrecht of de Geneve-richtlijnen?
Misschien moet Zelensky ook maar naar Den Haag en voor het oorlogstribunaal verschijnen.
Now the monkey comes out of the sleevequote:Op dinsdag 12 november 2024 18:02 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Terecht. De Russische ratten en de Noord-Koreaanse kakkerlakken moeten branden.
Het klinkt misschien gek, maar sommige lui geloven alles wat er op het internet staat. Alles.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:02 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Omdat n of andere twitteraar wat roept?
Totaal niet pro-Rusland, maar hier slaan ze wel de spijker op de kopquote:The West aims to preserve dominance by undermining regional stability: Russian defense minister
MOSCOW, Nov. 12 (Xinhua) -- In a bid to preserve its global dominance, the West is attempting to undermine regional stability, Russian Defense Minister Andrei Belousov said on Tuesday.
"In order to preserve its role of the hegemon, the collective West is trying to undermine regional stability," Belousov said at a meeting of the Council of Defense Ministers of the Commonwealth of Independent States (CIS) in Moscow.
He said that consequently, the participants of the expanded BRICS summit in Kazan, Russia, focused on promoting a peaceful settlement of conflicts, and "the formation of a fair multipolar world order."
The meeting of the Council of Defense Ministers of the CIS kicked off in Moscow on Tuesday.
According to Belousov, senior defense officials from Azerbaijan, Belarus, Kazakhstan, Kyrgyzstan, Tajikistan, Uzbekistan and Russia attended the meeting.
The participants will focus on the agenda concerning multilateral military cooperation within the CIS, said Belousov, adding that they will also discuss the preparations to commemorate the 80th anniversary of the Victory in the Great Patriotic War.
Ruzzia moet een stevige les krijgen , Ruzzia gaat faillietquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:20 schreef oheng het volgende:
[..]
Het klinkt misschien gek, maar sommige lui geloven alles wat er op het internet staat. Alles.
Zie bijvoorbeeld: Zelensky is een joodse nazi. Of: rusland mag andere landen annexeren want redenen.
quote:"De aard van oorlogsvoering is veranderd", legt Giorgi Tskhakaia uit, een defensieadviseur van het Oekraense ministerie van Digitale Transformatie.
"Het is een technologische oorlog. Als je niet weet hoe je luchtverdediging en EW (elektronische oorlogsvoering) kunt ontwijken, verlies je de meeste of al je drones. Het is een kat-en-muisspel. Wij leren, en de onderdrukker leert ook."
President Volodymyr Zelensky heeft beloofd dat Oekrane dit jaar 1 miljoen drones zal bouwen om de slinkende voorraad wapens en artillerie uit het Westen aan te vullen. Op een willekeurige dag heeft elke kant bijna 3.000 drones in de lucht, zegt Tskhakaia. De frontlinie is een digitale schietbaan geworden.
gruwelijke video's waarin ze wanhopige soldaten achtervolgen totdat ze contact maken in een witte lichtflits, lijken op militaire versies van een snuff-film.
Ik reisde hierheen met een team van Palantir dat de Oekraense overheid adviseert over softwaretools voor dit voortdurend veranderende strijdtoneel.
"De vraag is hoe snel je je kunt aanpassen," legde de Palantir-ingenieur uit die de activiteiten van het bedrijf hier cordineert.
.
Ik heb in Polen een pistool gekocht voor als Rusland een NAVO-land aanvalt en die ik ga dan zeker gebruiken.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:17 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Now the monkey comes out of the sleeve
Poetin durft niets tegen een NATO land te doen , dan gaat ie zelf doodquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:24 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Ik heb in Polen een pistool gekocht voor als Rusland een NAVO-land aanvalt en die ik ga dan zeker gebruiken.
quote:Deze revolutie in de strijd wordt aangestuurd door een buitengewoon technologisch ecosysteem.
In de afgelopen 18 maanden is het aantal Oekraense dronebedrijven gegroeid van zeven naar bijna 300, zegt Tskhakaia.
Deze lokale ondernemingen worden geholpen door hightechondernemers van over de hele wereld die zich hebben verenigd in een moderne versie van de idealistische "internationale brigade"
Kan er ook wel bij...quote:DPRK ratificeert verdrag voor alomvattend strategisch partnerschap met Rusland
SEOUL, 12 nov. (Xinhua) -- De Democratische Volksrepubliek Korea (DPRK) heeft het Verdrag voor een Alomvattend Strategisch Partnerschap tussen de DPRK en Rusland geratificeerd onder een decreet van de president van de Staatszaken van de DPRK, meldde het officile Koreaanse Centraal Nieuwsagentschap (KCNA) op dinsdag.
Het KCNA meldde dat het DPRK-staatshoofd het decreet op maandag heeft ondertekend en dat het verdrag van kracht zal worden op de dag dat beide partijen de ratificatie-instrumenten uitwisselen.
In juni hebben de hoogste leiders van de twee landen het verdrag ondertekend na hun topontmoeting in Pyongyang.
Bizar.quote:
ze kunnen slaan wat ze willen maar Ruzzia die gaat helemaal faillietquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:23 schreef Mikeytt het volgende:
https://english.news.cn/2(...)22838c845229b/c.html
[..]
Totaal niet pro-Rusland, maar hier slaan ze wel de spijker op de kop
Iemand die z'n buurland aanvalt moet het niet hebben over regionale stabiliteit.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:23 schreef Mikeytt het volgende:
https://english.news.cn/2(...)22838c845229b/c.html
[..]
Totaal niet pro-Rusland, maar hier slaan ze wel de spijker op de kop
twee kleine heren met grote gewerenquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:28 schreef Mikeytt het volgende:
https://english.news.cn/2(...)82811e26a7c45/c.html
[..]
Kan er ook wel bij...
Gelijke monniken, gelijke kappen toch?quote:
Woke is een en al liefde.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:17 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Now the monkey comes out of the sleeve
De redenen waren niet legitiem, maar laten we niet doen alsof die regio voor de Russische invasie stabiel was.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:29 schreef ExTec het volgende:
[..]
Iemand die z'n buurland aanvalt moet het niet hebben over regionale stabiliteit.
Van alle Russische redenen om de Oekrane binnen te vallen is die van ‘nazi’s’ de meest onzinnigequote:Op dinsdag 12 november 2024 18:36 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De redenen waren niet legitiem, maar laten we niet doen alsof die regio voor de Russische invasie stabiel was.
Ik vind het vooral zorgwekkend dat Oekrane NIETS doet met de zogenaamde 'zorgen' van Rusland. Die geven telkens aan dat er grote zorgen zijn over nazi's in Oekrane, om vervolgens een regering in Oekrane die niks doet om de nazi's in kwestie uit te roeien.
er lopen in Rusland veel meer NAZI,s , Poetin is wel de grootste NAZIquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:36 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De redenen waren niet legitiem, maar laten we niet doen alsof die regio voor de Russische invasie stabiel was.
Ik vind het vooral zorgwekkend dat Oekrane NIETS doet met de zogenaamde 'zorgen' van Rusland. Die geven telkens aan dat er grote zorgen zijn over nazi's in Oekrane, om vervolgens een regering in Oekrane te hebben die niks doet om de nazi's in kwestie uit te roeien.
Volgens mij zijn er in die 'regio' anders al heel lang geen gewapende conflicten geweest.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:36 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
quote:Ik vind het vooral zorgwekkend dat Oekrane NIETS doet met de zogenaamde 'zorgen' van Rusland. Die geven telkens aan dat er grote zorgen zijn over nazi's in Oekrane, om vervolgens een regering in Oekrane die niks doet om de nazi's in kwestie uit te roeien.
Nouja, ik vind het best een legitieme reden als je met veel gemak honderden foto's van het leger kan doorspitten waar nazisymbolen zichtbaar zijn.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
Van alle Russische redenen om de Oekrane binnen te vallen is die van ‘nazi’s’ de meest onzinnige
Het kan best zo zijn dat er in Rusland meer nazi's zijn, maar dat maakt het nog niet zo dat het in Oekrane een non-issue is.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:39 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
er lopen in Rusland veel meer NAZI,s , Poetin is wel de grootste NAZI
laat ze daar maar eens naar kijken
Rusland moet failliet
Ow, en dan mag je een buurland binnenvallen?quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:42 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nouja, ik vind het best een legitieme reden als je met veel gemak honderden foto's van het leger kan doorspitten waar nazisymbolen zichtbaar zijn.
quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:39 schreef ExTec het volgende:
Volgens mij zijn er in die 'regio' anders al heel lang geen gewapende conflicten geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |