Ja, dit is gewoon een sterk staaltje geschiedvervalsing.quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:18 schreef Saekerhett het volgende:
"Enkele relschoppers"
"Waarvan we de achtergrond nog helemaal niet hebben vastgesteld"
KOEKOEK![]()
![]()
Wilders gooit geen olie op het vuur, Wilders benoemd problemen. Problemen die progressieve en linkse partijen juist bagatelliseren, ontkennen en op die manier antisemitisch geweld legitimeren.quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:16 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het valt niet te ontkennen dat hij olie op het vuur gooit en misbruik maakt van die narigheid.
Daarom komt de Mossad zelf wel even helpen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:18 schreef Scorpie het volgende:
"We hebben de achtergrond niet vastgesteld van de relschoppers."
Dit meen je niet toch?
Nee, heb begrepen dat die allemaal blank zijn en iedereen ze altijd makkelijk kan onderscheiden van andere woestijnbewoners.quote:
Resultaat van giftige mannelijkheidquote:Op dinsdag 12 november 2024 13:18 schreef Saekerhett het volgende:
"Enkele relschoppers"
"Waarvan we de achtergrond nog helemaal niet hebben vastgesteld"
KOEKOEK![]()
![]()
Ja, als gemeenteraadslid van Amsterdam ontvang je gewoon een volwaardig salaris. In kleinere gemeenten niet, dan heb je het echt over hobbywerk. Die debatten kunnen dan ook pas echt lachwekkend worden.quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:17 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Veel andere gemeenteraden doen het niet beter. De kleinste raden, op de Wadden, slingeren van verdeel en heers naar ons kent ons.
Het inhoudelijke debat, zoals we het op school of bij een politieke jongerenorganisatie leerden, verleden tijd. Wie helpt om het te reanimeren?
Heinhuis, PvdA.quote:
Een van de ontsporingen in het debat.quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:16 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee, ik zeg nergens dat ik dat goed vind?
Ik zeg in mijn post dat iedereen elkaar met rust moet laten.
Ik geef alleen aan dat Israel de agressor is en dat een aantal groepen daar boos over wordt en een reactie geeft.
Actie = reactie. Daarmee zeg ik niet dat het goed te praten is, maar als je ziet wat Israel doet(en dat al tientallen jaren) dan kan ik mij inbeelden dat mensen er niet blij van worden.
Speciale scooterbanen zodat ze veilig op jacht kunnen in de binnenstad.quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
'De veiligheid van Islamitische Amsterdammers'
Nou, dat vind ik teveel eer, hoor!quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:23 schreef Scorpie het volgende:
Zouden deze mensen nou zelf denken dat ze een heel belangrijke bijdrage leveren aan de maatschappij? Het zijn allemaal spreekbeurten van het gemiddelde niveau van groep 8.
Er de draak mee steken en op die manier zowel de gemeenteraad als die scooterlulletjes voor lul zetten. Ik ben vóórquote:Op dinsdag 12 november 2024 13:05 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ja weet je, misschien is enthousiast meedoen met de Jodenjacht en er een persiflage van maken wel de juiste manier. Doe je beste Herr Flick-imitatie, versper de weg met wat geuniformeerde Kameraden, vraag passanten naar hun Ausweiss, begeleid ongewenste elementen hardhandig naar het Bahnhof. Gaan de oogjes dan wel open?
Raar hoe dat altijd maar 1 kant op werktquote:
Ah, een blik in hoe men heel bewust is dat het hun niet gaat om Moslims, maar puur het verdelen van het volk.quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:21 schreef Nober het volgende:
Dagboek vrede
1. Moslimhaat
2. Moskeeën beschermen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |