Ja, maar men denkt dus aan de hand van de situatie in de Gazastrook, de ongeregeldheden en het antisemitisme te kunnen rechtvaardigen, dus daarom wordt het debat die richting op geduwd.quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:03 schreef Saekerhett het volgende:
Ze heeft het alleen maar over Palestina. Het gaat hier toch om de problemen in Amsterdam?
Links is een regelrecht gevaar voor de samenleving en rechtsstaat. Staatsvijandelijk.quote:Op dinsdag 12 november 2024 12:53 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Ik word er kots- en kotsmisselijk van. Wat zijn linksen toch afschuwelijke mensen. Echt, afschuwelijk. Niet te harden, niet te pruimen, niet te verdragen.
Het verschil tussen PVV/FvD en DENK/BIJ1 is niet zo groot, hoor. Enkel de invalshoek onderscheidt hen van elkaar. Verder zitten ze alleen met drogredenen, in het bijzonder whataboutismen en ontduiken van de bewijslast, anderen de maat te nemen, zonder zelf de handschoen op te pakken.quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:03 schreef Vallon het volgende:
Ook in de gemeenteraad maken ze gebruik van het uitgeholde woord genocide, apartheid etc.etc. Compleet losgezongen van een realiteit dat hamas zelf welbewust, haar burgers tot slachtoffer vermaakt.
Om vervolgens oorzakelijk in Amsterdam de reden te zoeken dat politie onvoldoende voorbereid was en Maccabi leuzen aanleiding was voor zg "individuen" om - als vooraf samen gepland - op Israëliers te gaan jagen.
Rechtstaat weet ik niet, dat denk ik niet. Maar een deel van het gedachtegoed van progressief links kan wel degelijk hele schadelijke gevolgen hebben voor de samenleving en het Westen in het algemeen, dat klopt zeker.quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:04 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Links is een regelrecht gevaar voor de samenleving en rechtsstaat. Staatsvijandelijk.
Zou kielhalen en vijf zweepslagen onder de voetzolen beter helpen?quote:Op dinsdag 12 november 2024 12:58 schreef Vallon het volgende:
AT5: D66 ziet de jodenjagers als individuen met wie je in gesprek moet gaan. Kortom pappen, nathouden en nuanceren.
Snap het gejank daarop ook niet zo, je krijgt als stad toch uiteindelijk gewoon waar je voor kiest.quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:07 schreef Saekerhett het volgende:
Maar goed, nu heb je een uurtje je gal gespuwd. En nu? Vanavond rellen in Osdorp lees ik net. Zitten ze dan morgen weer helemaal verontwaardigd bij elkaar over hoe dat nu kon gebeuren? En dat je vooral niet mag benoemen dat het Mo's, Ali's en Achmed's geweest zijn, want je mag niet generaliseren.
Ze zijn zo ontzettend goed in de slachtofferrol, op de basisscholen is dat volk al heer en meester in het uitbuiten van de slachtofferrol.quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Raadsleden die elkaar huilend troosten in de achtergrond
Dat lijkt idd de tactiek om de oorzaak en oplossing buiten de gemeenteraad te houden.quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:04 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ja, maar men denkt dus aan de hand van de situatie in de Gazastrook, de ongeregeldheden en het antisemitisme te kunnen rechtvaardigen, dus daarom wordt het debat die richting op geduwd.
Maar gelukkig maken sommige mensen zich zorgen om de Mossadquote:Op dinsdag 12 november 2024 13:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Gewoon een Free Palestine betoog van deze Fatima
Helen? Wat zijn het, Pokemon?quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:08 schreef -river- het volgende:
Och arme scooter jodenjagers moeten helen, niet meer normaal dit.
PvdA was ruim 30 jaar de grootste partij in Rotterdam. Sinds de komst van Fortuyn is de LPF en daarna diens opvolger Leefbaar Rotterdam de grootste geweest. Het kan dus wel...........maar ik zie dat in Amsterdam niet gebeuren , nee.quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Al jaren. Dus ook de komende decennias.
Correct.quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:07 schreef Saekerhett het volgende:
Maar goed, nu heb je een uurtje je gal gespuwd. En nu? Vanavond rellen in Osdorp lees ik net. Zitten ze dan morgen weer helemaal verontwaardigd bij elkaar over hoe dat nu kon gebeuren? En dat je vooral niet mag benoemen dat het Mo's, Ali's en Achmed's geweest zijn, want je mag niet generaliseren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |