Ik moet me er ook niet mee bemoeien, aangezien ik niet kijk.quote:
Ik zou er geen geld op inzetten. Groot Wassink & Co vinden dit allemaal helemaal prima.quote:Op dinsdag 12 november 2024 12:32 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het enige waar we van de gemeenteraad op kunnen hopen is dat die Halsema wegstuurt omdat ze te hard optreedt tegen jodenjagers.
Ik ben het wel eens met het 'handhaven' punt. Niet verplaatsen, oppakken en boetes uitdelen. Laat ze het maar voelen in hun portemonnee.quote:
Het was om en om, en misschien loop ik een paar seconden achter.quote:Op dinsdag 12 november 2024 12:32 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik moet me er ook niet mee bemoeien, aangezien ik niet kijk.
Nieuwsuur. Zat tegenover die mafkees van Denk.quote:Op dinsdag 12 november 2024 12:32 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik hoorde hem gisterenavond in een praatprogramma, goede gast.
Ja, dat bedacht ik me ook al. Als je het als normale partij voor elkaar wilt krijgen dat Halsema weggaat lukt je dat nooit door te wijzen op de vele maanden vol veel te slappe optredens. Door heel hard mee te huilen dat ze de racistische politie expres zomaar vredelievende scooterliefhebbers heeft laten aanvallen lukt het allicht wel.quote:Op dinsdag 12 november 2024 12:32 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het enige waar we van de gemeenteraad op kunnen hopen is dat die Halsema wegstuurt omdat ze te hard optreedt tegen jodenjagers.
Zou een briljante zet zijn, maar dat gaat niet gebeuren. Ik heb geen hoop voor Amsterdam.quote:Op dinsdag 12 november 2024 12:34 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja, dat bedacht ik me ook al. Als je het als normale partij voor elkaar wilt krijgen dat Halsema weggaat lukt je dat nooit door te wijzen op de vele maanden vol veel te slappe optredens. Door heel hard mee te huilen dat ze de racistische politie expres zomaar vredelievende scooterliefhebbers heeft laten aanvallen lukt het allicht wel.
Even dat goede verhaal van Wijnants totaal niet inhoudelijk besmeuren.quote:Op dinsdag 12 november 2024 12:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
![]()
Er word vervelend getwitterd over links en het linkse stadsbestuur
Ja dat was wat ik zag.quote:Op dinsdag 12 november 2024 12:34 schreef Gia het volgende:
[..]
Nieuwsuur. Zat tegenover die mafkees van Denk.
kloptquote:Op dinsdag 12 november 2024 12:37 schreef Starhopper het volgende:
Er zit een brom in het geluid. Heel vervelend.
https://nos.nl/livestream(...)-geweld-in-amsterdamquote:Op dinsdag 12 november 2024 12:37 schreef Starhopper het volgende:
Er zit een brom in het geluid. Heel vervelend.
Jaja, echt een fijne vent...quote:Op dinsdag 12 november 2024 12:32 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik hoorde hem gisterenavond in een praatprogramma, goede gast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |