SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ze hebben bij Ikea nou niet een heel geweldig wachtmuziekje al zeg ik het zelfTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
* Lovely gaat ook even Ikea bellen om te luisteren naar het wachtmuziekje
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op dinsdag 12 november 2024 11:29 schreef Lovely het volgende:
* Lovely gaat ook even Ikea bellen om te luisteren naar het wachtmuziekje![]()
![]()
Het is maar waar je zin in hebtquote:Op dinsdag 12 november 2024 11:29 schreef Lovely het volgende:
* Lovely gaat ook even Ikea bellen om te luisteren naar het wachtmuziekjeTrotste mama van Ambar
Nou niet eigenlijkquote:Op dinsdag 12 november 2024 11:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is maar waar je zin in hebt
Lalalalaquote:Op dinsdag 12 november 2024 11:29 schreef Lovely het volgende:
* Lovely gaat ook even Ikea bellen om te luisteren naar het wachtmuziekje![]()
![]()
Ik probeer het muziekje om te zetten naar woordenquote:Trotste mama van Ambar
Ohja, kunnen wij ook meegenietenquote:Op dinsdag 12 november 2024 11:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik probeer het muziekje om te zetten naar woorden![]()
Maar het klinkt een beetje alsof je in een stationshal loopt en iemand aan het pingelen is en er ook iemand met een gitaar naast staat.Trotste mama van Ambar
Is het irritant genoeg dat je zin krijgt om op te hangen?quote:Op dinsdag 12 november 2024 11:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar het klinkt een beetje alsof je in een stationshal loopt en iemand aan het pingelen is en er ook iemand met een gitaar naast staat.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Lalalalquote:Op dinsdag 12 november 2024 11:43 schreef JustinK het volgende:
Is het de bedoeling dat je zelf gaat zingen?![]()
![]()
Ze houdt het al even vol, dus waarschijnlijk nietquote:Op dinsdag 12 november 2024 11:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is het irritant genoeg dat je zin krijgt om op te hangen?![]()
Neequote:Op dinsdag 12 november 2024 11:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is het irritant genoeg dat je zin krijgt om op te hangen?Trotste mama van Ambar
Maar de aanhouder wint, de lade komt eraanTrotste mama van Ambar
Dan hebben ze hun doel niet bereikt.quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op dinsdag 12 november 2024 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar de aanhouder wint, de lade komt eraan![]()
![]()
![]()
Ik gebruikte het eerst als hooibak, maar ze vonden het lekker om er in te gaan liggen maffen.quote:
Prima, leuk voor zeAlleen toen de dikste er in zat, is de bal omgerold met de opening naar beneden!
![]()
![]()
#fatshaming!quote:Op dinsdag 12 november 2024 11:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik gebruikte het eerst als hooibak, maar ze vonden het lekker om er in te gaan liggen maffen.
Prima, leuk voor zeAlleen toen de dikste er in zat, is de bal omgerold met de opening naar beneden!
I'm surrounded by morons!
Ah ook eentje uit team #viesdikquote:Op dinsdag 12 november 2024 11:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik gebruikte het eerst als hooibak, maar ze vonden het lekker om er in te gaan liggen maffen.
![]()
![]()
![]()
OK, dan identificeer ik voortaan als cavia.quote:I'm surrounded by morons!
Helemaal prima.quote:Op dinsdag 12 november 2024 11:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
OK, dan identificeer ik voortaan als cavia.Trotste mama van Ambar
quote:Op dinsdag 12 november 2024 11:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ze smaken wel beter als ze dik zijn!
![]()
![]()
Oh en ToT voordat je denkt oh mss zijn kleintjes wel leuk: dat moet dus de 1e keer voor een bepaalde leeftijd gebeuren anders dan zijn de heupen volgroeid en komen de baby's vast te zitten.Trotste mama van Ambar
Dat die beesten de evolutie hebben overleefd zeg!quote:Op dinsdag 12 november 2024 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh en ToT voordat je denkt oh mss zijn kleintjes wel leuk: dat moet dus de 1e keer voor een bepaalde leeftijd gebeuren anders dan zijn de heupen volgroeid en komen de baby's vast te zitten.![]()
![]()
Omdat ze best vroeg vruchtbaar zijn dusquote:Op dinsdag 12 november 2024 12:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat die beesten de evolutie hebben overleefd zeg!
Trotste mama van Ambar
Ik had een hardbroodje met jamquote:Op dinsdag 12 november 2024 12:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb net wat noodles gegeten, maar ga nog wat meer eten."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Oh ik hou niet van geitenkaasquote:Op dinsdag 12 november 2024 12:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Met geitenkaas en walnoot!Lekker voor een keertje.
1 down, 1 to go. Vergaderingen.
Wait, what?quote:Op dinsdag 12 november 2024 12:36 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik voel de adem van ToT in mijn nek![]()
![]()
Een hijgende ToT
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ben je dat niet dan?quote:Op dinsdag 12 november 2024 12:37 schreef ToT het volgende:
Ow nummer 8!Ik dacht dat je bedoelde dat ik into furries was of zo!
Ik ook nietquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lovely kan nog over Rob heen als de goed bolktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Nee johquote:Op dinsdag 12 november 2024 13:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus je zit niet ziedend achter je scherm te schuimbekken?Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Zoals het hoortquote:Op dinsdag 12 november 2024 13:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus je zit niet ziedend achter je scherm te schuimbekken?![]()
Vriendin na het leven op de eoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb zin om verder te gaan met mijn kast, maarja eerst werk he?Trotste mama van Ambar
Alles uit de kast halen!quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb zin om verder te gaan met mijn kast, maarja eerst werk he?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Lekker in de eeuwig brandende zwavelmeren van de hel zitten chillen met je matties!
R.I.P DTS.![]()
Ja ik heb de afgelopen 50 jaar vrij weinig in die knakker geloofd en me ook niet al te druk gemaakt om al Zijn regeltjes enzo!quote:![]()
![]()
Nooit dat jij al zo oud bentquote:Op dinsdag 12 november 2024 13:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb de afgelopen 50 jaar vrij weinig in die knakker geloofd en me ook niet al te druk gemaakt om al Zijn regeltjes enzo!
R.I.P DTS.![]()
quote:En ik denken tot is ergens mijn leeftijd ofzo.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
65?quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
En ik denken tot is ergens mijn leeftijd ofzo.![]()
![]()
Ja min 30quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Soms denk ik was ik nog maar een broekie.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gezellige boelThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Weet je eindelijk waar de mosterd gehaald wordt.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet je eindelijk waar de mosterd gehaald wordt.![]()
![]()
![]()
Suc-6They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gewoon bij de AHquote:Op dinsdag 12 november 2024 13:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet je eindelijk waar de mosterd gehaald wordt.![]()
Smakelijkquote:Op dinsdag 12 november 2024 13:36 schreef mario390 het volgende:
kanackwurst met puree en spinta gegetenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:36 schreef mario390 het volgende:
kanackwurst met puree en spinta gegeten![]()
Wel lekker gegetenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gaan we dan gourmetten?quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:31 schreef ToT het volgende:
Feest zou ik bijvoorbeeld 28 december kunnen houden.
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Positive world communityThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:
R.I.P DTS.![]()
Geen bolk zinquote:Op dinsdag 12 november 2024 12:58 schreef Dotteke het volgende:
Lovely kan nog over Rob heen als de goed bolkt
Tja kan er niks anders van maken..quote:
Volgende maand beter of niet
Had lekker warmen handen op de fiets door mijn nieuwe handschoenen
Zijn maar 80 puncktjes!quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tja kan er niks anders van maken..
Volgende maand beter of niet![]()
Gewoon ff doorbolkenquote:Op dinsdag 12 november 2024 13:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is mogelijk mits je geen 1ste plek pakt![]()
![]()
Nou als iedereen dan even zijn bakkes houdt voor twee uurquote:
Broodje etenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bolkje geven.I'm surrounded by morons!
ImmersThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als @MizzezAmy nu eens enkele punten gaat halen kan ze mooi over mij heen, en ik daarna weer over haar. Lijkt me lekker
Niet jij!quote:
Dan weet je waar je het voor doet.quote:Op dinsdag 12 november 2024 14:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Manmanman, die voel ik nog wel ff![]()
quote:Op dinsdag 12 november 2024 14:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Manmanman, die voel ik nog wel ff![]()
![]()
Zomaar een avond in de kroeg.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja dat wil ik welquote:Op dinsdag 12 november 2024 13:49 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ga jij dan een pannenkoek voor me bakken in een pannetje?
Pannekoek.I'm surrounded by morons!
Nee, ik was al een cavia.I'm surrounded by morons!
quote:Op dinsdag 12 november 2024 14:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Hallo, widde gij Liev niet bolken, ja
Ik bolk haar snoei en snoeihardquote:Op dinsdag 12 november 2024 14:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Hallo, widde gij Liev niet bolken, ja![]()
Nein.I'm surrounded by morons!
Kerbosch maakte in 1981 zijn debuut tijdens de landelijke Intocht van Sinterklaas. Hij heette toen echter nog niet Wegwijspiet, maar werd aangesproken met slechts "Piet", zoals elke Zwarte Piet buiten Hoofdpiet destijds. In 1986 werd hij pas echt Wegwijspiet, toen Sinterklaas, die vertolkt werd door Bram van der Vlugt, in zijn eerste jaar "Wegwijs" voor het eerst bij die naam noemde. Sindsdien zijn er steeds meer verschillende Pietennamen gekomen om de Pieten een eigen identiteit te geven. Wegwijs is in steeds meer televisieprogramma's gaan verschijnen, en in de loop der jaren ontwikkelde hij zich tot misschien wel de meest bekende Zwarte Piet. Een van de bekendste zinnen van de Wegwijspiet was "recht zo die gaat", dit zei hij als om de koers van het schip werd gevraagd. De uitspraak week al snel uit naar andere gelegenheden en 'recht zo die gaat' werd een welbekend citaat.
In 2005 besloot Kerbosch met pensioen te gaan. Als reden om te stoppen gaf hij aan dat zijn schoenen versleten waren, "een teken om te stoppen". Er kwam geen nieuwe Wegwijspiet. Het wegwijzen en besturen van de stoomboot wordt sindsdien uitgevoerd door de Hoofdpiet en Pietje Precies, en soms ook door Sinterklaas. In 2006 keerde Wegwijspiet nog eenmaal terug in de film Sinterklaas & Pakjesboot 13; hierin maakte hij duidelijk: "Met pensioen, ís met pensioen". Tegenwoordig werkt Wegwijs weer in zijn Paella-restaurantje Pedro's Paella Palacio samen met zijn vrouw Rosita (actrice: Trudy Kerbosch). Dit restaurantje is hij in 1999 begonnen met de Chefpiet (acteur: Don van Dijke).
In 2019 was Wegwijspiet eenmalig te horen in Pietentube, De online serie van De Club van Sinterklaas. Wegwijspiet belde Pakjesboot 12 op om te melden dat het pietenpak van Muziekpiet nog in Spanje lag.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 12-11-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2102 / +232 / +146 / 4887 / 5382
2. Dr.Mikey / 555 / +73 / +76 / 643 / 905
3. KillemWieft / 513 / +39 / +40 / 261 / 467
4. AardappelSchotel / 369 / +35 / +27 / 1590 / 1861
5. aeque / 328 / +0 / +0 / 450 / 509
6. Rob / 320 / +12 / +61 / 223 / 296
7. Lovely / 284 / +34 / +14 / 1586 / 1794
8. ToT / 247 / +32 / +28 / 1449 / 1644
9. Pinnenmutske / 236 / +22 / +13 / 821 / 1057
10. mario390 / 222 / +2 / +88 / 97 / 164
11. hemarookworst / 183 / +5 / +5 / 513 / 651
12. loveyoulongtime / 175 / +4 / +5 / 688 / 803
13. devzero / 173 / +43 / +0 / 335 / 428
14. Bally-b / 171 / +0 / +11 / 38 / 64
15. HappyCharly / 164 / +14 / +6 / 448 / 532
16. mascara-klodder / 152 / +9 / +0 / 216 / 296
17. gebrokenglas / 146 / +20 / +0 / 767 / 886
18. sp3c / 125 / +4 / +11 / 232 / 291
19. Fogel / 124 / +21 / +28 / 377 / 481
20. MizzezAmy / 123 / +19 / +8 / 1029 / 1172SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
![]()
Tegenwoordig is die niels van der laan hoofdpiet dat wist ik niet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wie of wat is saai?quote:I'm surrounded by morons!
Aan de rol van Hoofdpiet is vanaf 1964 bij de landelijke intocht van Sinterklaas in Nederland gestalte gegeven door de volgende personen:
Willem Nijholt (1964)[3]
Jaap Maarleveld (1965-1967)[4]
Piet Römer (1968-1975, 1977-1980, 1982-1983) alias Señorpiet, in 1976 en in 1981 niet aanwezig bij de Landelijke Intocht.[5]
Will van Selst (1976)[6]
Lars Boom (1981)[7]
Frits Lambrechts (1984-1993)
Erik de Vogel (1994-1997)
Erik van Muiswinkel (1998-2015)
Harry Piekema (2017)
Niels van der Laan (2018-)
Na het vertrek van Erik van Muiswinkel als Hoofdpiet werd er aanvankelijk geen vervanger aangesteld om de rol over te nemen en daarom was het personage in 2016 niet te zien.
Toch apart he Erik De Vogel moest stoppen omdat hij te bekend zou zijn bij kinderen door zijn rol als Ludo Sanders en vervolgens neemt de AH manager het over zonder smink
R.I.P DTS.![]()
OKquote:I'm surrounded by morons!
Heb je wss mss een verhaal te vertellen zo saai hier hihihi hahaha LOLquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Wel veel groot nederlandse acteurs die dat hebben mogen spelen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Leuke topics in r&pThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gaat ie goed?quote:Op dinsdag 12 november 2024 14:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
DEZE BOLK HIHAHOHHIHAHAHAPAHAPAAJAPAJAJA"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Daar doelde ik opquote:
R.I.P DTS.![]()
De zeeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat ligt eraan hoe diep de zakken zijn en wat er in zitquote:Uw ADH vitamine Worst
Ik heb zekers nog een goed verhaal.
MANDTrotste mama van Ambar
Vraag mij wel eens af of het allemaal echt is maar erg vermakelijk.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Denk ook veel fantasie en misschien wel om aandacht te krijgenquote:Op dinsdag 12 november 2024 14:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vraag mij wel eens af of het allemaal echt is maar erg vermakelijk.
Gewoon een dikke vette kloon die verzinseltopics maaktTrotste mama van Ambar
![]()
R.I.P DTS.![]()
Het is niet heel koud nee.. maar vanmorgen scheen de zon wel en begin van de middag kwamen er steeds meer wolken"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Mensen we gaan eindelijk iets verkopen wat ik gemaakt heb
Trotste mama van Ambar
Ben je daar ook bijna 2 jaar lang mee bezig geweest?quote:Trotste mama van Ambar
quote:Op dinsdag 12 november 2024 14:03 schreef Fogel het volgende:
Als @:MizzezAmy nu eens enkele punten gaat halen kan ze mooi over mij heen, en ik daarna weer over haar. Lijkt me lekker
Ik was juist van plan me langzaam naar onderen te laten zakken, weg uit de top 20
Jij mag datquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Mag ik nu wat leuks kopen voor mezelf?![]()
![]()
Twee boekenquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Mag ik nu wat leuks kopen voor mezelf?
Als je je ver genoeg laat zakken, dan ga ik over je heenquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik was juist van plan me langzaam naar onderen te laten zakken, weg uit de top 20![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik was juist van plan me langzaam naar onderen te laten zakken, weg uit de top 20
Nee, anderhalve minuutquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ben je daar ook bijna 2 jaar lang mee bezig geweest?![]()
Boek die ik het lezen ben is niet veel aan, dus maar weer andere boeken halen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Oei dat klinkt wel als een dieptepuntquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als je je ver genoeg laat zakken, dan ga ik over je heen
Ja ik zou er niet teveel verwachtingen van hebbenquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oei dat klinkt wel als een dieptepunt![]()
![]()
Heb je niets in de kast?quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:13 schreef Lovely het volgende:
Boek die ik het lezen ben is niet veel aan, dus maar weer andere boeken halenTrotste mama van Ambar
Jawel, maar niet veel bijzondersquote:
Leen altijd boeken van de bieb"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Met ham en ananas?quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:14 schreef hemarookworst het volgende:
Pizzasaus over, dus lekker pizza tosti maken"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik had net vergadering, de anderen kwamen een kwartier te laat. Gelukkig zat in vanuit huis ingelogd, kon ik nog rustig andere dingen doen tijdens het wachten.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Een kwartier te laatquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:16 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik had net vergadering, de anderen kwamen een kwartier te laat. Gelukkig zat in vanuit huis ingelogd, kon ik nog rustig andere dingen doen tijdens het wachten.Dan was ik al lang weggegaan
![]()
![]()
Ja, maar ik ben thuis, ik heb helemaal geen zin om weg te gaan!quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een kwartier te laatDan was ik al lang weggegaan
Lekker buurten bij Hammyquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben thuis, ik heb helemaal geen zin om weg te gaan!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]![]()
ham kaas en kaas pepperoni![]()
Gefeliciteerd met je 62e verjaardag @KillemWieftThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
heb nooit ananas in huis, heel soms een verse maar die eet ik uit het vuistjeUw ADH vitamine Worst
zo'n ding die de man in mijn UI in zijn hand heeftquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:21 schreef JustinK het volgende:
Ik heb ook weleens iets in het vuistjeUw ADH vitamine Worst
Jah, die kwam tijdens mn vergadering na een half uur naar buiten. Was vast een teken dat we stil moesten zijnquote:
Juistquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zo'n ding die de man in mijn UI in zijn hand heeft![]()
bolkI'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: