Ik bewonder jouw volhardendheidquote:Op woensdag 13 november 2024 18:18 schreef Nattekat het volgende:
Zo maar eens een leuk zakcentje in ETH gooien.
Om vervolgens weer vrolijk door te stijgen.quote:Op woensdag 13 november 2024 18:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een ruime verdubbeling binnen een paar dagen wordt zelden niet gevolgd door een flinke correctie.
Dat zien we dan wel weerquote:Op woensdag 13 november 2024 18:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Om vervolgens weer vrolijk door te stijgen.
Als ie gaat dan zie je het vanzelf. Doodzonde om tot die tijd dat geld te laten verstoffen in een stablecoin.quote:Op woensdag 13 november 2024 18:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ooit moet ie gaan
Met Bitcoin heb ik boot-gemist-gevoel.
In een bullmarkt gelden toch net even andere wetten.quote:Op woensdag 13 november 2024 18:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zien we dan wel weer
Ik koop als er een dubbele top in elkaar gestort is.
Ik denk dat je bij Bitcoin nooit de boot mist, tenzij je niet opstaptquote:Op woensdag 13 november 2024 18:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ooit moet ie gaan
Als je de bottom van 15k had gekocht stond je nu op een aardige winst.quote:Op woensdag 13 november 2024 18:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ooit moet ie gaan
Eth heeft veel last van concurrentie, steeds een nieuwe 'next best thing' dat de groei remt. Mede omdat de netwerk fees zo achterlijk hoog zijn als de vraag stijgt. Nu al regelmatig boven de 100 dollar per transactie op Uniswap. Ik ben groot fan van Ethereum, maar dat doet de chain geen goed.quote:Op woensdag 13 november 2024 18:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat je bij Bitcoin nooit de boot mist, tenzij je niet opstapt
Maar wel raar dat je dat bij BTC hebt, en niet bij ETH, met de één na grootste marketcap
Niet mee eens. Denk je echt dat BTC eerder de 190K Euros aantikt dan dat ETH de 6K euros?quote:Op woensdag 13 november 2024 18:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Eth heeft veel last van concurrentie, steeds een nieuwe 'next best thing' dat de groei remt. Mede omdat de netwerk fees zo achterlijk hoog zijn als de vraag stijgt. Nu al regelmatig boven de 100 dollar per transactie op Uniswap. Ik ben groot fan van Ethereum, maar dat doet de chain geen goed.
Btc heeft nauwelijks concurrentie en is veel verder qua institutionele beleggers.
Eerlijk gezegd, vanaf dit punt, acht ik de kans dat BTC een 100%+ deze cycle groter dan dat Eth dat doet.
Ik denk dat 60-70% van wat ik nu aan crypto heb dit jaar gekocht is. Niet de bottom, maar leuk genoeg. De bottom moest ik vorig jaar op verkopen door geldproblemen.quote:Op woensdag 13 november 2024 18:30 schreef viceversa het volgende:
[..]
Als je de bottom van 15k had gekocht stond je nu op een aardige winst.
Meer 185k en 6,5k. Maar ja. Dat denk ik.quote:Op woensdag 13 november 2024 18:50 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Niet mee eens. Denk je echt dat BTC eerder de 190K Euros aantikt dan dat ETH de 6K euros?
Je kunt altijd bijkopen als ie onderuit gaat. Zolang je initieel niet teveel geïnvesteerd zit.quote:Op woensdag 13 november 2024 17:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan dondert het ook genadeloos hard in. ETH is veel veiliger.
Het zou me niet verbazenquote:Op woensdag 13 november 2024 18:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd, vanaf dit punt, acht ik de kans dat BTC een 100%+ deze cycle groter dan dat Eth dat doet.
Als ie gaat dan zie je het vanzelf. Doodzonde om tot die tijd dat geld te laten verstoffen in een stablecoin.quote:Op woensdag 13 november 2024 18:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ooit moet ie gaan
Precies. Zo heb ik dat ook met Kendu gedaan. Begonnen vlak bij de ATH en de hele weg naar beneden bijgekocht. Sta nu op een klein verlies, maar er is niet heel veel nodig om dat om te draaien.quote:Op woensdag 13 november 2024 19:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Je kunt altijd bijkopen als ie onderuit gaat. Zolang je initieel niet teveel geïnvesteerd zit.
Ik vroeg me al af of je verkocht had eerder dit jaar.quote:
Ik vrees dat je dit ooit terug gaat lezen met een 'had ik maar'-gevoel.quote:Op woensdag 13 november 2024 18:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ooit moet ie gaan
Dat heb ik nu al omdat ik nog niet ingekocht had na m'n salaris.quote:Op donderdag 14 november 2024 08:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vrees dat je dit ooit terug gaat lezen met een 'had ik maar'-gevoel.
De helft toen verkocht. Ik heb nu nog 0,2755 BTC.quote:Op donderdag 14 november 2024 08:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of je verkocht had eerder dit jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |