Wat mij betreft bljiven mensen ver weg van memecoins, maar ik moest wel wat gniffelen om @BehoorlijkKritisch . Dit kon je inderdaad zien aankomen.quote:
Ik moet wel echt een totaaldebiel zijn dat ik dat dus niet zag.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat mij betreft bljiven mensen ver weg van memecoins, maar ik moest wel wat gniffelen om @:behoorlijkkritisch . Dit kon je inderdaad zien aankomen.
Ik ben ook niet ingestapt al had ik een stijging wel verwacht, maar de mcap leek me al aardig hoog. Ook houd ik niet van coins die zo hangen aan een persoon (Elon).quote:Op woensdag 13 november 2024 12:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet wel echt een totaaldebiel zijn dat ik dat dus niet zag.
Elon Musk mag doodvallen wat mij betreft, maarja ik verdien ook aan Solana terwijl ik niet begrijp dat een netwerk dat nog nooit stabiel heeft gewerkt zo hoog staat.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:57 schreef viceversa het volgende:
[..]
Ik ben ook niet ingestapt al had ik een stijging wel verwacht, maar de mcap leek me al aardig hoog. Ook houd ik niet van coins die zo hangen aan een persoon (Elon).
In welke, DOGE?quote:Op woensdag 13 november 2024 12:18 schreef Bzzzzt het volgende:
Zit er al vanaf 9 miljoen mc in.. kan bijna met pensioen 😅
We hebben geen van allen een glazen bol.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet wel echt een totaaldebiel zijn dat ik dat dus niet zag.
Ik ook niet. Ik heb ook een hekel aan Elon en Doge. Maar makkelijk geld laten liggen is ook raar.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:57 schreef viceversa het volgende:
[..]
Ik ben ook niet ingestapt al had ik een stijging wel verwacht, maar de mcap leek me al aardig hoog. Ook houd ik niet van coins die zo hangen aan een persoon (Elon).
Is alweer achterhaald, want we zijn de 91k gepasseerd en op weg naar de 92k.quote:
100k dit weekend. Lekker hoor. Kan niet wachten tot dat geld naar beneden druppelt en de lagere mc memes er van gaan profiteren.quote:
Doge outperformed Eth op dit moment nogal. Misschien toch een beetje van je geloof afstappen?quote:Op woensdag 13 november 2024 17:30 schreef Nattekat het volgende:
*schopt nog wat tegen Ethereum aan*
Je moet wel echt een totaaldebiel zijn om nu nog in Doge te stappenquote:Op woensdag 13 november 2024 17:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Doge outperformed Eth op dit moment nogal. Misschien toch een beetje van je geloof afstappen?
NFA natuurlijk. 😉
10% vandaag. Dat doet Eth hem niet na. Maar goed, de groei gaat er een keer uit zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 13 november 2024 17:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet wel echt een totaaldebiel zijn om nu nog in Doge te stappen
En dan dondert het ook genadeloos hard in. ETH is veel veiliger.quote:Op woensdag 13 november 2024 17:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
10% vandaag. Dat doet Eth hem niet na. Maar goed, de groei gaat er een keer uit zijn natuurlijk.
Ik laat VET maar voor wat het isquote:Op woensdag 13 november 2024 17:30 schreef Nattekat het volgende:
*schopt nog wat tegen Ethereum aan*
Een spaarrekening bij de ING is nog veiliger.quote:Op woensdag 13 november 2024 17:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan dondert het ook genadeloos hard in. ETH is veel veiliger.
Een ruime verdubbeling binnen een paar dagen wordt zelden niet gevolgd door een flinke correctie.quote:Op woensdag 13 november 2024 18:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Een spaarrekening bij de ING is nog veiliger.
Het is maar net welke risico's je wilt nemen en hoe nauw je de markt wil volgen. Ik denk dat DOGE nog wel 50% gaat stijgen, zelfs als BTC klaar is zullen memes nog wel even doorgaan, al is het maar de vraag of DOGE de memestatus niet al een beetje ontgroeid is.
Maar goed, ik kan het mis hebben en dan verkoop ik nog altijd met forse winst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |