Meer een kwestie van : zij denkt in een relatie te zitten, hij heeft gewoon een extra speelkameraadje.quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:25 schreef HSG het volgende:
Nog maar een paar weken een relatie en gaat nu al vreemd.
Ik dacht dat jij op zoek was naar een serieuzere man.
Grote kans dat je gelijk hebt.quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:28 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Meer een kwestie van : zij denkt in een relatie te zitten, hij heeft gewoon een extra speelkameraadje.
Maar gewoon een berichtje sturen dat jij dacht een meer exclusieve band met elkaar te hebben, en dat je hier niet op zit te wachten.
Ik dacht dat hij serieus was maar ik heb mij vergist. Geen idee of het een toneelspel allemaal was of niet. Gelukkig heeft het niet al te lang geduurd.quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:25 schreef HSG het volgende:
Nog maar een paar weken een relatie en gaat nu al vreemd.
Ik dacht dat jij op zoek was naar een serieuzere man.
Heb ik nu gedaan ja, wachten op de uitslag.quote:
Is zo iemand het nog waard om iets tegen te zeggen?quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:22 schreef michiel_merk het volgende:
bericht sturen idd en afstand nemen.
Ok.quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:36 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij serieus was maar ik heb mij vergist. Geen idee of het een toneelspel allemaal was of niet. Gelukkig heeft het niet al te lang geduurd.
Hoe dan?quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:21 schreef britneycheers het volgende:
Beste mensen,
Nu ben ik er gister achtergekomen dat hij vreemd gaat.
Ook niet gelet op houding en gedrag, rode vlaggen, bepaalde uitspraken en noem maar op?quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:36 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij serieus was maar ik heb mij vergist. Geen idee of het een toneelspel allemaal was of niet. Gelukkig heeft het niet al te lang geduurd.
zoiets?quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:37 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Is zo iemand het nog waard om iets tegen te zeggen?
Daar horen we vast wel over een paar dagen iets van in een nieuw topicquote:Op dinsdag 12 november 2024 11:01 schreef maily het volgende:
[..]
Ze heeft de uitslag van de soatest nog niet.
quote:Op zondag 10 november 2024 14:11 schreef Origami94 het volgende:
Is het niet tijd voor een nieuw topic
Je hebt twee dagen gedaan om dit verhaal te verzinnen?quote:
Geen piemel tussen te krijgen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:42 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Via via en ik weet dat het klopt.
Mijn reactie daar past als vuist op oogquote:Op dinsdag 12 november 2024 10:28 schreef maily het volgende:
[..]
Oh wacht
R&P / Hoe filter je of iemand serieus is
quote:Op zondag 3 november 2024 10:17 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Gezien je postgeschiedenis:
Als jij de indruk hebt dat het een goede partij is, dan is ie dat niet.
Is ook wel waar.quote:Op dinsdag 12 november 2024 11:58 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Niet mee eens. Het is steeds hetzelfde.
Toch?quote:
Ja oke je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 12 november 2024 12:01 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Toch?
Britney leert een man kennen.
Britney wordt verliefd.
Britney is overtuigd van het ware geluk.
Britney wordt bedrogen, bestolen of een combinatie hiervan.
Britney doet boehoe.
Britney opent een topic hierover.
The End.
Het gaat niet over mijn 'gelijk', noch wil ik jou op je vingers tikken.quote:
Is het ook.quote:Op dinsdag 12 november 2024 12:04 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Het gaat niet over mijn 'gelijk', noch wil ik jou op je vingers tikken.
Negeer dit soort verhaaltjes gewoon.
Ik vind het eerlijk gezegd een soort forumvervuiling.
Dankjewelquote:Op dinsdag 12 november 2024 10:48 schreef Cupfighter het volgende:
Britney echt zeg, dumpen die handel en wees toch niet zo afhankelijk van een relatie en blijf even een jaar alleen of zo , en werk eerst aan jezelf je trekt duidelijk de verkeerde types aan wat een oorzaak heeft , ik heb hetzelfde probleem en probeer voorlopig geen relatie meer aan te gaan tot ik zelf de boel beter op order heb
Sterkte
quote:Op dinsdag 12 november 2024 12:01 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Toch?
Britney wordt verliefd.
Britney doet boehoe.
The End.
Ik denk dat ik mijzelf kwijt benquote:Op dinsdag 12 november 2024 10:49 schreef ReplaR het volgende:
Ik begin een beetje het idee te krijgen dat jijzelf het probleem bent.
Ja er waren al meerdere rode vlaggen. Het enige wat ik nu heb gekregen is bevestiging en een spiegel.quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:44 schreef HSG het volgende:
[..]
Ook niet gelet op houding en gedrag, rode vlaggen, bepaalde uitspraken en noem maar op?
Tientallen keren per jaar..... De gemiddelde soapserie heeft minder drama.....quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:35 schreef britneycheers het volgende:
[..]het erge is dat dit nog waar is ook.
Wordt het niet gewoon eens tijd dat je inziet dat je smaak in kerels ronduit kut is, en je daar eens verandering in moet brengen?quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:39 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ja er waren al meerdere rode vlaggen. Het enige wat ik nu heb gekregen is bevestiging en een spiegel.
Zeker. Daarom zit ik in hetzelfde patroon. Of het ligt aan mij? Misschien doe ik iets verkeerd in het contact met mannen?quote:Op dinsdag 12 november 2024 14:09 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Wordt het niet gewoon eens tijd dat je inziet dat je smaak in kerels ronduit kut is, en je daar eens verandering in moet brengen?
En waarom werden die roden vlaggen genegeerd?quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:39 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ja er waren al meerdere rode vlaggen. Het enige wat ik nu heb gekregen is bevestiging en een spiegel.
Jij die iets verkeerd doet? Welnee, hoe kóm je er bij?quote:Op dinsdag 12 november 2024 14:17 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Zeker. Daarom zit ik in hetzelfde patroon. Of het ligt aan mij? Misschien doe ik iets verkeerd in het contact met mannen?
Ik heb wel gevoel gekregen dus ik heb àlles gebagatelliseerd in mijn hoofd. Diep van binnen wist ik dit.quote:Op dinsdag 12 november 2024 14:29 schreef HSG het volgende:
[..]
En waarom werden die roden vlaggen genegeerd?
Wat zegt je psycholoog hier eigenlijk van?quote:Op dinsdag 12 november 2024 14:55 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik heb wel gevoel gekregen dus ik heb àlles gebagatelliseerd in mijn hoofd. Diep van binnen wist ik dit.
Als je er een topic over kan openen kan je 'm ook even appenquote:Op dinsdag 12 november 2024 10:37 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Is zo iemand het nog waard om iets tegen te zeggen?
Serieus?quote:Op dinsdag 12 november 2024 14:17 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Zeker. Daarom zit ik in hetzelfde patroon. Of het ligt aan mij? Misschien doe ik iets verkeerd in het contact met mannen?
Wat doe ik verkeerd bij deze mannen?quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:18 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Serieus?
Ja!
Of denk je dat er een complot is van sluwe snoodaards die het op je heeft afgezien?
Je valt op de verkeerde types.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:20 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Wat doe ik verkeerd bij deze mannen?
Het probleem is: 'deze mannen '.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:20 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ze zegt niet zoveel hierover. Ze heeft vooral vragen gesteld over de problemen die nu zijn ontstaan door hem.quote:Op dinsdag 12 november 2024 14:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat zegt je psycholoog hier eigenlijk van?
quote:Op dinsdag 12 november 2024 14:36 schreef Luuntje het volgende:
Jij moet wel een pro in skieën zijn zoals jij door de rode vlaggen heen slalomt
Ik denk dat je gelijk heb want ik kom alleen maar in de problemen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:21 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Het probleem is: 'deze mannen '.
Ga op zoek naar een ander type man.
Veel beter nog: zoek minstens een jaartje niet
Kut, mijn iMac zit nu onder de koffiespettersquote:Op dinsdag 12 november 2024 14:36 schreef Luuntje het volgende:
Jij moet wel een pro in skieën zijn zoals jij door de rode vlaggen heen slalomt
Ja natuurlijkquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:22 schreef britneycheers het volgende:
Er is helaas more to the story dan dat ik hier opschrijf.
Even kwoten voor de volgende 10 jaren.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:26 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk heb want ik kom alleen maar in de problemen.
Wat voor problemen?quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:22 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ze zegt niet zoveel hierover. Ze heeft vooral vragen gesteld over de problemen die nu zijn ontstaan door hem.
Je verwacht het niet, van iemand met een strafblad.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:22 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ze zegt niet zoveel hierover. Ze heeft vooral vragen gesteld over de problemen die nu zijn ontstaan door hem.
Ik hoop dat Jeugdzorg al jouw kinderen afneemt en een ieder bij zijn/haar resp. biologische vader plaatst (mochten ze nog leven of in Nederland wonen)quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:26 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk heb want ik kom alleen maar in de problemen.
Ik weet niet waarom je denkt dat die kinderen beter af zijn bij een vader die zich nooit om ze bekommert.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:41 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Ik hoop dat Jeugdzorg al jouw kinderen afneemt en een ieder bij zijn/haar resp. biologische vader plaatst (mochten ze nog leven of in Nederland wonen)
Gezien de kids van TS allemaal van verschillende vaders komen wil ik ze niet allemaal over een kam scheren!quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom je denkt dat die kinderen beter af zijn bij een vader die zich nooit om ze bekommert.
Twee vaders die zich nooit om hun kind bekommeren.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:50 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Gezien de kids van TS allemaal van verschillende vaders komen wil ik ze niet allemaal over een kam scheren!
Ga ik hier niet opschrijven omdat er gewoonlijk word gezegd dat ik alles verzin door een aantal leden hier en ik mijzelf niet kwetsbaar ga opstellen.quote:
Waar lees je dat mijn kinderen in gevaar zijn? Enigste nadeel is dat zij afgelopen tijd meerdere mannen hebben ontmoet die niet serieus waren. Ja, dat is niet goed te praten, maar onthoud wel dat daten in mijn situatie al moeilijk zat is. In het vervolg denk ik erover dan maar minder afspraken te maken en alleen af te spreken indien ik oppas heb.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:41 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Ik hoop dat Jeugdzorg al jouw kinderen afneemt en een ieder bij zijn/haar resp. biologische vader plaatst (mochten ze nog leven of in Nederland wonen)
Ja, geloofwaardigheid is wel een dingetje bij jou.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:58 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ga ik hier niet opschrijven omdat er gewoonlijk word gezegd dat ik alles verzin door een aantal leden hier en ik mijzelf niet kwetsbaar ga opstellen.
Je bagatelliseert de rode vlaggen misschien?quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:20 schreef britneycheers het volgende:
[..]
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------quote:Op dinsdag 12 november 2024 14:55 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik heb wel gevoel gekregen dus ik heb àlles gebagatelliseerd in mijn hoofd. Diep van binnen wist ik dit.
Als je wilt mag je een PM sturen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:58 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ga ik hier niet opschrijven omdat er gewoonlijk word gezegd dat ik alles verzin door een aantal leden hier en ik mijzelf niet kwetsbaar ga opstellen.
quote:Op dinsdag 12 november 2024 12:01 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Toch?
Britney wordt verliefd.
Britney doet boehoe.
The End.
Repeat
FTFYquote:Op dinsdag 12 november 2024 12:01 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Toch?
000010: Britney leert een man kennen.
000020: Britney wordt verliefd.
000030: Britney is overtuigd van het ware geluk.
000040: Britney wordt bedrogen, bestolen of een combinatie hiervan.
000050: Britney doet boehoe.
000060: Britney opent een topic hierover.
000070: GOTO 000010
Er is wel een en ander besproken. Ik denk dat dit een geval is van ik heb een relatie met hem maar hij niet met mij.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:47 schreef VEM2012 het volgende:
Weet hij dat jij een relatie met hem hebt? Is er iets uitdrukkelijk afgesproken over exclusiviteit? Want het kan natuurlijk ook gewoon zo zijn dat jij simpelweg een van de opties bent die hij uitprobeert.
Zoek dan een kerel voor wie je meer bent dan een warm gatquote:Op dinsdag 12 november 2024 16:52 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Er is wel een en ander besproken. Ik denk dat dit een geval is van ik heb een relatie met hem maar hij niet met mij.
Je mag best wat eisen stellen aan een partner. Als iemand niet echt vol voor jou kiest, waarom zou die persoon dan in vredesnaam jouw tijd waard zijn?quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:52 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Er is wel een en ander besproken. Ik denk dat dit een geval is van ik heb een relatie met hem maar hij niet met mij.
Hij liet mij in de illusie dat hij voor mij koos. Hij zei dat ik niet meer met andere mocht afspreken en dat ik een probleem had als ik dat zou doen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je mag best wat eisen stellen aan een partner. Als iemand niet echt vol voor jou kiest, waarom zou die persoon dan in vredesnaam jouw tijd waard zijn?
Prima als je gewoon rond wil neuken. Daar is niets mis mee. Maar als je een relatie wil, dan zul je toch een andere strategie moeten hebben.
Klinkt als een gezellige kerel.quote:Op dinsdag 12 november 2024 17:41 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Hij liet mij in de illusie dat hij voor mij koos. Hij zei dat ik niet meer met andere mocht afspreken en dat ik een probleem had als ik dat zou doen.
Je spreekt af met je date met je kinderen erbij? Een date die je nauwelijks kent, maar waarvan je weet dat die een strafblad heeft, en die je vertelt dat je een probleem hebt als je met iemand anders afspreekt? En dan zeg je dat je kinderen nooit in gevaar zijn? Imo komt dat toch wel in de buurt van iets waar jeugdzorg een keer naar zou moeten kijken.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:02 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Waar lees je dat mijn kinderen in gevaar zijn? Enigste nadeel is dat zij afgelopen tijd meerdere mannen hebben ontmoet die niet serieus waren. Ja, dat is niet goed te praten, maar onthoud wel dat daten in mijn situatie al moeilijk zat is. In het vervolg denk ik erover dan maar minder afspraken te maken en alleen af te spreken indien ik oppas heb.
En dat is voor jou geen rode vlag, dat laatste?quote:Op dinsdag 12 november 2024 17:41 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Hij liet mij in de illusie dat hij voor mij koos. Hij zei dat ik niet meer met andere mocht afspreken en dat ik een probleem had als ik dat zou doen.
Hij zei zeker ook dat hij een condoom zou gebruiken?quote:Op dinsdag 12 november 2024 17:41 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Pas toen hij mij wegtrok toen ik met een man stond te praten en boos werd begon ik mij wel een beetje vreemd te voelen. Hij had ook duidelijk gemaakt aan die man dat ik bezet was en dat hij niks moest proberen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 17:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En dat is voor jou geen rode vlag, dat laatste?
Denk niet dat jeugdzorg hier tijd voor heeft.quote:Op dinsdag 12 november 2024 17:51 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Je spreekt af met je date met je kinderen erbij? Een date die je nauwelijks kent, maar waarvan je weet dat die een strafblad heeft, en die je vertelt dat je een probleem hebt als je met iemand anders afspreekt? En dan zeg je dat je kinderen nooit in gevaar zijn? Imo komt dat toch wel in de buurt van iets waar jeugdzorg een keer naar zou moeten kijken.
Geloof je dit echt allemaal zelf?quote:Op dinsdag 12 november 2024 17:58 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Pas toen hij mij wegtrok toen ik met een man stond te praten en boos werd begon ik mij wel een beetje vreemd te voelen. Hij had ook duidelijk gemaakt aan die man dat ik bezet was en dat hij niks moest proberen.
"Jij spreekt niet meer met andere mannen af, begrepen? Dan ga ik nu naar een vriendin van me."quote:
Jij kan alleen maar zijn bezit zijn als jij je onderwerpt aan hem.quote:Op dinsdag 12 november 2024 17:58 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Pas toen hij mij wegtrok toen ik met een man stond te praten en boos werd begon ik mij wel een beetje vreemd te voelen. Hij had ook duidelijk gemaakt aan die man dat ik bezet was en dat hij niks moest proberen.
Nou wie had dat nou verwacht .......quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:22 schreef britneycheers het volgende:
En dan denk je niet meteen "Joh vent doe normaal of zo......"?quote:
Moeten we wel eerst een Premium abonnement nemen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 22:07 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Nou wie had dat nou verwacht .......
Je hebt het hopelijk toch wel veilig gedaan?quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:36 schreef britneycheers het volgende:
Heb ik nu gedaan ja, wachten op de uitslag.
Misschien moet je gewoon minder snel met een man het bed in duiken en wat langer wachten voordat je sex met hem gaat hebben. Een man die jou alleen maar als een stuk speelgoed ziet, zal dan gauw afhaken, maar een man die echt een serieuze relatie met je wil, zal wel het geduld hebben om nog een tijdje te wachten met sex.quote:Op dinsdag 12 november 2024 14:17 schreef britneycheers het volgende:
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 12 november 2024 22:54 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Je hebt het hopelijk toch wel veilig gedaan?
Aangezien ze een SOA test gedaan heeft.....betwijfel ik het ten zeerstequote:Op dinsdag 12 november 2024 22:54 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik zie dat je hier nieuw bent.quote:Op dinsdag 12 november 2024 23:31 schreef Rozenbloem het volgende:
Het is wel wat vreemd. Hij is je vriend, maar je kent hem nog niet zo lang en je denkt erover na om het nu te laten verwateren zonder iets te zeggen nadat je er bent achtergekomen dat je vriend is vreemdgegaan? Het klinkt niet logisch dit verhaal en je reacties ook niet.
Je zou paar topics van haar terug kunnen lezen als je beetje tijd hebt. Haar overkomt de gekste dingen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 23:31 schreef Rozenbloem het volgende:
Het is wel wat vreemd. Hij is je vriend, maar je kent hem nog niet zo lang en je denkt erover na om het nu te laten verwateren zonder iets te zeggen nadat je er bent achtergekomen dat je vriend is vreemdgegaan? Het klinkt niet logisch dit verhaal en je reacties ook niet.
quote:Op dinsdag 12 november 2024 22:54 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
En dan ook niet 1 keer, maar elke keer weer, tientallen keren per jaarquote:Op woensdag 13 november 2024 00:01 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Je zou paar topics van haar terug kunnen lezen als je beetje tijd hebt. Haar overkomt de gekste dingen.
Dat is de juiste instelling 👍quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:00 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Denk niet dat jeugdzorg hier tijd voor heeft.
Hangt ervan af hoe je dit definieert. Britney komt 9 van de 10 keer een man tegen die, op wat voor manier dan ook, het voor elkaar krijgt dat Britney alles betaalt. Niet alleen de drankjes of etentjes maar ook taxiritten, boodschappen enz.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:43 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
TS zal vast geldproblemen hebben.
Ik ben hier vanuit een ander topic gekomen. Zou je wraak willen nemen door een fwb met mij te beginnen? Ik ben een lieve man van 30 en ik doe precies wat jij wilt. Ik betaal ook voor uiteten gaan, de bioscoop e.d.quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:21 schreef britneycheers het volgende:
Beste mensen,
Zoals de meeste van jullie weten heb ik sinds een aantal weken een nieuwe vriend.
Nu ben ik er gister achtergekomen dat hij vreemd gaat. Ik weet niet goed wat ik met de situatie aanmoet want ik heb zeker wel gevoel voor hem, maar ik voel direct nu een afstand tot hem toe en mij niet meer op mij gemak.
Ik heb hem nog niet geconfronteerd omdat ik twijfel of dat wel zin heeft. Ik ken hem ook niet zo heel lang.
Wat kan ik nu het beste doen? Een bericht sturen dat het klaar is of geen moeite meer insteken en het laten verwateren? Blokkeren zonder enig bericht is ook nog een optie.
Deze act begint nu wel erg treurig te worden hoor.quote:Op woensdag 13 november 2024 16:21 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Ik ben hier vanuit een ander topic gekomen. Zou je wraak willen nemen door een fwb met mij te beginnen? Ik ben een lieve man van 30 en ik doe precies wat jij wilt. Ik betaal ook voor uiteten gaan, de bioscoop e.d.
Ik meen het voor 100%
Hee Ama, als ik nou voor jou de uitjes en eten betaal, wil je dan met mij wraak nemen op mijn ex?quote:Op woensdag 13 november 2024 16:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Deze act begint nu wel erg treurig te worden hoor.
Ga jij maar eerst de telefoon doorzoeken van je vriend, dan ga je mogelijk hetzelfde zien als deze meid.quote:Op woensdag 13 november 2024 16:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Deze act begint nu wel erg treurig te worden hoor.
Met jou altijd toch.quote:Op woensdag 13 november 2024 16:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hee Ama, als ik nou voor jou de uitjes en eten betaal, wil je dan met mij wraak nemen op mijn ex?
Wijquote:
quote:Op woensdag 13 november 2024 16:21 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Ik ben hier vanuit een ander topic gekomen. Zou je wraak willen nemen door een fwb met mij te beginnen? Ik ben een lieve man van 30 en ik doe precies wat jij wilt. Ik betaal ook voor uiteten gaan, de bioscoop e.d.
Ik meen het voor 100%
quote:Op woensdag 13 november 2024 16:21 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Ik meen het voor 100%
Doe nou nietquote:Op woensdag 13 november 2024 16:21 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Ik meen het voor 100%
Ik bied het dubbele wat deze klaploper biedt!!!quote:Op woensdag 13 november 2024 16:21 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Ik meen het voor 100%
Ksst, hou ze nou niet tegen.quote:
je bent een man van 60 en meent het 200%?quote:Op woensdag 13 november 2024 16:33 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik bied het dubbele wat deze klaploper biedt!!!
Nee , dit is niet leuk meer, het wordt zelfs vervelend.quote:Op woensdag 13 november 2024 16:33 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ksst, hou ze nou niet tegen.
Dit kan pareltjes van topics opleveren.
FYI, ik gok dat het een loverboy is... heb je gezien wanneer zijn profiel is aangemaakt?quote:Op woensdag 13 november 2024 16:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee , dit is niet leuk meer, het wordt zelfs vervelend.
Ja daar kijk ik altijd naar. Ik denk eerder een incel.quote:Op woensdag 13 november 2024 16:35 schreef bitch_knoop het volgende:
[..]
FYI, ik gok dat het een loverboy is... heb je gezien wanneer zijn profiel is aangemaakt?
Ik weet het vrijwel zeker gezien zijn agressieve gedram. Zo veel frustraties komen los.quote:Op woensdag 13 november 2024 16:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja daar kijk ik altijd naar. Ik denk eerder een incel.
Je moet wel zorgen dat een topic je niet gaat irriteren.quote:Op woensdag 13 november 2024 16:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee , dit is niet leuk meer, het wordt zelfs vervelend.
Yep!! Dat is wat mij ook opvalt in de User en wat ik vaak heb gezien bij dat soort usersquote:Op woensdag 13 november 2024 16:37 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Ik weet het vrijwel zeker gezien zijn agressieve gedram. Zo veel frustraties komen los.
(ben te oud voor die term, dus ben ik gaan googlen)quote:Op woensdag 13 november 2024 16:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja daar kijk ik altijd naar. Ik denk eerder een incel.
In eerste instantie was het topic in SEX vermakelijk , maar nu slaat het over naar andere topics met de wanhopige vraag aan vrouwen voor seks of FWBquote:Op woensdag 13 november 2024 16:38 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Je moet wel zorgen dat een topic je niet gaat irriteren.
Ik lach er om en denk daar gaat ze weer.
Juist zonde als het je wat doet.
Er zijn ergere dingen om vervelend te vinden in de wereld toch?
Misschien moeten hem voorstellen aan @mickeytt (al zou het best dezelfde user kunnen zijn)quote:Op woensdag 13 november 2024 16:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
In eerste instantie was het topic in SEX vermakelijk , maar nu slaat het over naar andere topics met de wanhopige vraag aan vrouwen voor seks of FWB
niet okay
Nee dat geloof ik nietquote:Op woensdag 13 november 2024 16:42 schreef Document1 het volgende:
[..]
Misschien moeten hem voorstellen aan @:mickeytt (al zou het best dezelfde user kunnen zijn)
Ja oke, het moet geen olievlek worden die zich verspreidt.quote:Op woensdag 13 november 2024 16:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
In eerste instantie was het topic in SEX vermakelijk , maar nu slaat het over naar andere topics met de wanhopige vraag aan vrouwen voor seks of FWB
niet okay
Die.quote:Op woensdag 13 november 2024 16:43 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja oke, het moet geen olievlek worden dat zich verspreidt.
Britney heeft ook wel moves.quote:Op woensdag 13 november 2024 16:39 schreef Document1 het volgende:
@:nederlander1234 goed om te zien dat je moves maakt. Je moet ergens beginnen.
quote:Op woensdag 13 november 2024 16:40 schreef bitch_knoop het volgende:
[..]
(ben te oud voor die term, dus ben ik gaan googlen)
https://nl.wikipedia.org/wiki/Incel
Heu... WTF! da's creepie
Ook Britney wil jou niet, bye byequote:Op woensdag 13 november 2024 16:21 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Ik meen het voor 100%
Jij bent wel heel erg wanhopigquote:Op woensdag 13 november 2024 16:21 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Ik meen het voor 100%
Hee, jij hier?quote:Op woensdag 13 november 2024 18:11 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Jij bent wel heel erg wanhopig
Wie weet een Fok!huwelijk weer
Ik ookquote:Op woensdag 13 november 2024 18:57 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Yep, zat meerendeel op frontpage.
Ik vind het een lullige gedachte van me, maar ik denk dat Nederlander1234 precies het type is waar Britney op valt.quote:Op woensdag 13 november 2024 16:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
niet okay
Dat denk ik nietquote:Op woensdag 13 november 2024 20:43 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik vind het een lullige gedachte van me, maar ik denk dat Nederlander1234 precies het type is waar Britney op valt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |