Uit de berichtgeschiedenis van TS is niet direct gebleken dat het maken van nauwkeurige inschattingen tot haar sterke punten behoort.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:55 schreef CoolGuy het volgende:
Op dezelfde manier als dat je elk verhaaltje dat je te horen krijgt inschat op waarheidsgehalte. Hier zijn ze daar altijd wel goed in.
En daar is ook geen magische manier voor dus het is gokken voor TS.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:59 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Uit de berichtgeschiedenis van TS is niet direct gebleken dat het maken van nauwkeurige inschattingen tot haar sterke punten behoort.
If every instinct you have is wrong, then the opposite would have to be right.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:59 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Uit de berichtgeschiedenis van TS is niet direct gebleken dat het maken van nauwkeurige inschattingen tot haar sterke punten behoort.
Prachtig haha.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 17:15 schreef Evangelion het volgende:
[..]
If every instinct you have is wrong, then the opposite would have to be right.![]()
Ik krijg het idee dat het vooral om jezelf gaat. Dat jij niet alleen wilt zijn en net zolang blijft zoeken totdat je iemand treft die voldoet aan jouw voorwaarden en instemt om met jou een relatie te hebben.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:40 schreef britneycheers het volgende:
Ik heb een nieuw iemand ontmoet en we hebben een aantal keer afgesproken. Op de eerste date is er gezoend maar op de twee dates erna niet. Een volgende afspraak staat al gepland, hij wil graag naar de bioscoop.
In het verleden heb ik weleens meegemaakt dat mannen in eerste instantie zich opstellen alsof ze geïnteresseerd zijn in een relatie en als er eenmaal fysiek contact is geweest het laten afweten.
Hoe kan je van tevoren dit scenario zien aankomen? Want mocht het zo zijn dat dit het doel van hem is, dan wil ik voor mijzelf overwegen of ik bereid ben de consequenties te accepteren.
Niet. We neuken je en vergeten je, that's all. Vat het niet persoonlijk op.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:40 schreef britneycheers het volgende:
Hoe kan je van tevoren dit scenario zien aankomen?
Willen de meeste mensen niet iemand omdat ze alleen zijn? Ik heb nu het gevoel dat het mij minder uitmaakt. Ik stuur minder berichten en laat het op mij afkomen. Ik zoek geen bevestiging meer van die ander.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 17:25 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat het vooral om jezelf gaat. Dat jij niet alleen wilt zijn en net zolang blijft zoeken totdat je iemand treft die voldoet aan jouw voorwaarden en instemt om met jou een relatie te hebben.
Hoe zou jij het zelf vinden als je helemaal ingepalmd wordt door een kerel en er uiteindelijk achterkomt dat hij gewoon een trophy wife zocht, jij bent goed genoeg om mee te pronken, maar verder interesseert je hem niet zoveel.
Andersom binden mannen zich ook niet met de eerste de beste en zeker niet als die vrouwen emotionele issues hebben zoals verlatingsangst. Er bestaan mannen die juist vallen voor vrouwen die de prins op het witte paard zoeken om gelukkig te worden. Ik kan je garanderen dat als je zo'n iemand vindt, je nog veel dieper in de shit komt.
Wat is de meerwaarde van deze informatie?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 17:47 schreef Lienekien het volgende:
Heeft hij geen strafblad? Gebruikt hij geen drugs? Woont hij zelfstandig? Heeft hij geen exen met kinderen achtergelaten?
Je hebt binnen een maand een nieuw slachtofferquote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:01 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Willen de meeste mensen niet iemand omdat ze alleen zijn? Ik heb nu het gevoel dat het mij minder uitmaakt. Ik stuur minder berichten en laat het op mij afkomen. Ik zoek geen bevestiging meer van die ander.
Iemand die gewoon werkt.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:46 schreef Thaddeus het volgende:
Wat voor type persoon is het deze keer?
Die informatie is belangrijk om een juiste inschatting te kunnen maken van de persoon waarmee je date. Aangezien de vorige keren enorme successen waren namelijkquote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:03 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Wat is de meerwaarde van deze informatie?
Een paar dates houd niet meteen een nieuwe relatie in. Bij wijze van kan ik morgen opeens niks meer van hem horen zo fragiel is het.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je hebt binnen een maand een nieuw slachtoffer
Maar je zoekt geen bevestiging
Geloof je jezelf nog ?
Ik zou hem niet de ideale schoonzoon noemen. Maar we hebben een klik en lachen veel.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:05 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Die informatie is belangrijk om een juiste inschatting te kunnen maken van de persoon waarmee je date. Aangezien de vorige keren enorme successen waren namelijk
Dat lachen is mooi maar heeft hij een strafblad?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:09 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik zou hem niet de ideale schoonzoon noemen. Maar we hebben een klik en lachen veel.
Klinkt niet goed. Dit wordt hem niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:40 schreef britneycheers het volgende:
Op de eerste date is er gezoend maar op de twee dates erna niet.
Seriously?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:03 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Wat is de meerwaarde van deze informatie?
Kappen dus. Al is het maar voor je kinderen.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:09 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik zou hem niet de ideale schoonzoon noemen. Maar we hebben een klik en lachen veel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |