Meer een kwestie van : zij denkt in een relatie te zitten, hij heeft gewoon een extra speelkameraadje.quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:25 schreef HSG het volgende:
Nog maar een paar weken een relatie en gaat nu al vreemd.
Ik dacht dat jij op zoek was naar een serieuzere man.
Grote kans dat je gelijk hebt.quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:28 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Meer een kwestie van : zij denkt in een relatie te zitten, hij heeft gewoon een extra speelkameraadje.
Maar gewoon een berichtje sturen dat jij dacht een meer exclusieve band met elkaar te hebben, en dat je hier niet op zit te wachten.
Ik dacht dat hij serieus was maar ik heb mij vergist. Geen idee of het een toneelspel allemaal was of niet. Gelukkig heeft het niet al te lang geduurd.quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:25 schreef HSG het volgende:
Nog maar een paar weken een relatie en gaat nu al vreemd.
Ik dacht dat jij op zoek was naar een serieuzere man.
Heb ik nu gedaan ja, wachten op de uitslag.quote:
Is zo iemand het nog waard om iets tegen te zeggen?quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:22 schreef michiel_merk het volgende:
bericht sturen idd en afstand nemen.
Ok.quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:36 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij serieus was maar ik heb mij vergist. Geen idee of het een toneelspel allemaal was of niet. Gelukkig heeft het niet al te lang geduurd.
Hoe dan?quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:21 schreef britneycheers het volgende:
Beste mensen,
Nu ben ik er gister achtergekomen dat hij vreemd gaat.
Via via en ik weet dat het klopt.quote:
Ook niet gelet op houding en gedrag, rode vlaggen, bepaalde uitspraken en noem maar op?quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:36 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij serieus was maar ik heb mij vergist. Geen idee of het een toneelspel allemaal was of niet. Gelukkig heeft het niet al te lang geduurd.
zoiets?quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:37 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Is zo iemand het nog waard om iets tegen te zeggen?
Alle gezonde mannen, vlucht, en snel!quote:
Daar horen we vast wel over een paar dagen iets van in een nieuw topicquote:Op dinsdag 12 november 2024 11:01 schreef maily het volgende:
[..]
Ze heeft de uitslag van de soatest nog niet.
quote:Op zondag 10 november 2024 14:11 schreef Origami94 het volgende:
Is het niet tijd voor een nieuw topic
Je hebt twee dagen gedaan om dit verhaal te verzinnen?quote:
Geen piemel tussen te krijgen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:42 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Via via en ik weet dat het klopt.
Mijn reactie daar past als vuist op oogquote:Op dinsdag 12 november 2024 10:28 schreef maily het volgende:
[..]
Oh wacht
R&P / Hoe filter je of iemand serieus is
quote:Op zondag 3 november 2024 10:17 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Gezien je postgeschiedenis:
Als jij de indruk hebt dat het een goede partij is, dan is ie dat niet.
Is ook wel waar.quote:Op dinsdag 12 november 2024 11:58 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Niet mee eens. Het is steeds hetzelfde.
Toch?quote:
Ja oke je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 12 november 2024 12:01 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Toch?
Britney leert een man kennen.
Britney wordt verliefd.
Britney is overtuigd van het ware geluk.
Britney wordt bedrogen, bestolen of een combinatie hiervan.
Britney doet boehoe.
Britney opent een topic hierover.
The End.
Het gaat niet over mijn 'gelijk', noch wil ik jou op je vingers tikken.quote:
Is het ook.quote:Op dinsdag 12 november 2024 12:04 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Het gaat niet over mijn 'gelijk', noch wil ik jou op je vingers tikken.
Negeer dit soort verhaaltjes gewoon.
Ik vind het eerlijk gezegd een soort forumvervuiling.
Dankjewelquote:Op dinsdag 12 november 2024 10:48 schreef Cupfighter het volgende:
Britney echt zeg, dumpen die handel en wees toch niet zo afhankelijk van een relatie en blijf even een jaar alleen of zo , en werk eerst aan jezelf je trekt duidelijk de verkeerde types aan wat een oorzaak heeft , ik heb hetzelfde probleem en probeer voorlopig geen relatie meer aan te gaan tot ik zelf de boel beter op order heb
Sterkte
het erge is dat dit nog waar is ook.quote:Op dinsdag 12 november 2024 12:01 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Toch?
Britney leert een man kennen.
Britney wordt verliefd.
Britney is overtuigd van het ware geluk.
Britney wordt bedrogen, bestolen of een combinatie hiervan.
Britney doet boehoe.
Britney opent een topic hierover.
The End.
Ik denk dat ik mijzelf kwijt benquote:Op dinsdag 12 november 2024 10:49 schreef ReplaR het volgende:
Ik begin een beetje het idee te krijgen dat jijzelf het probleem bent.
Ja er waren al meerdere rode vlaggen. Het enige wat ik nu heb gekregen is bevestiging en een spiegel.quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:44 schreef HSG het volgende:
[..]
Ook niet gelet op houding en gedrag, rode vlaggen, bepaalde uitspraken en noem maar op?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |