quote:Op dinsdag 12 november 2024 12:13 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Mannen de straat op om mee te vechten?
AT5.nlquote:Op dinsdag 12 november 2024 12:17 schreef Starhopper het volgende:
HEeft iemand linkje naar spoeddebat?
quote:
Dank!quote:
Zorgt alleen maar weer voor dat een boosaardige groepering zich kan verenigen en als klankkast kan dienen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 11:28 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waarschijnlijk denkt Halsema dat dit verstandig is, dat ze een uitlaatklep biedt aan de mensen die zo boos zijn vanwege Gaza dat ze zich genoodzaakt voelen op jodenjacht te gaan.
Ik niet. De raad is krankzinnig; dat trek ik niet.quote:
Ik had het niet over mijzelfquote:Op dinsdag 12 november 2024 01:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dagen loopt hij hier alles wat Jodenmensen wordt aangedaan te bagatelliseren en te wijzen, maar zodra hij hier op reactie krijgt: 'meeeeh ze schelden me uuuiit, modbreak pleeeeeeeease'.
Dan winnen alleen maar weer de antisemieten.quote:Op dinsdag 12 november 2024 11:33 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dacht even dat de Uefa met de loting had moeten vermijden dat ze in landen met antisemitische groeperingen terecht zouden komen. Maar ja, dat is tegenwoordig vrijwel onmogelijk.
Niet alleen met realiteitszin, óók moreel verheven.quote:Op dinsdag 12 november 2024 12:18 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
De enige partij met realiteitszin in Amsterdam.
Osdorp is best groot, dus lijkt me sterk dat ze heel osdorp overnemen. Alhoewel heel osdorp marokkaans is maar ook turks die zich i.t.t. Marokkanen wel kunnen gedragenquote:Op dinsdag 12 november 2024 12:16 schreef Qarrad het volgende:
[..]
[ x ]
De jochies in elk geval liever niet.
Lokagenten?quote:
https://www.at5.nl/mediaquote:Op dinsdag 12 november 2024 12:17 schreef Starhopper het volgende:
HEeft iemand linkje naar spoeddebat?
Een soort romeo's denk ikquote:Op dinsdag 12 november 2024 12:23 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Lokagenten?Hoe zien ze dat voor zich?
Resultaat van jarenlang pappen en nathouden van dat laffe stadsbestuur.quote:Op dinsdag 12 november 2024 11:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Amsterdam heeft de controle over de stad volledig verloren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |