Oh was dat hetquote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dan wachten er nu vast nog veel mooiere biljetjes op je
Wordt alleen maar meer waardquote:Op maandag 11 november 2024 22:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
![]()
Niet @:billetjes als Fles er blij mee is
Kun je met je billetjesgeld luxe op vakantiequote:
ja over 10 jaar of zoquote:Op maandag 11 november 2024 22:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Kun je met je billetjesgeld luxe op vakantie
En intussen snackenquote:
Nou ja snacken snackenquote:
Begint knap vervelend te worden ook.quote:Op maandag 11 november 2024 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh was dat het![]()
Oh ik had niet eens gezien dat ie op scherp stond. Nou ja krijgen we dit weer he
ja als ik het gezien had had ik er wel een dubbeldwars doorschiettrekstoot aanval tussendoor gefianchetteerdquote:Op maandag 11 november 2024 22:36 schreef Blues het volgende:
[..]
Begint knap vervelend te worden ook.
Traagheid komt met de jarenquote:Op maandag 11 november 2024 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
ja als ik het gezien had had ik er wel een dubbeldwars doorschiettrekstoot aanval tussendoor gefianchetteerd
ja nou ja, heel veel last heb ik er ook niet van. Ik bedoel, culinair gezien ben ik ook geen aanwinst.quote:
Ja maar dat mag je niet zeggen want dan ben je homofoob of zo.quote:Op maandag 11 november 2024 22:36 schreef Blues het volgende:
[..]
Begint knap vervelend te worden ook.
Ik snack niet altijd gratieschquote:Op maandag 11 november 2024 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja snacken snackenikke leuk reisjes maken en jullie gratiesj snacken ja
quote:Op maandag 11 november 2024 22:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik snack niet altijd gratiesch![]()
jehebtechttweekamersgereserveerdhe?!
Nee johquote:Op maandag 11 november 2024 22:44 schreef Blues het volgende:
Ik negeer het ook meestal en had ook de termen flauw en kinderachtig in mn hoofd.
Het zal iets zijn van opkomen voor vriendinnetjes hier in de culsc. vermoed ik.
Bijna geneigd om hierdoor maar ff uit te checken.
Welnee joh laat lekker gaan.quote:Op maandag 11 november 2024 22:44 schreef Blues het volgende:
Ik negeer het ook meestal en had ook de termen flauw en kinderachtig in mn hoofd.
Niet gratiesch, vast wel goeiekoper dan last second een kamer bijboekenquote:
heb je er nog een beetje zin in of zullen we maar gewoon annuleren?quote:Op maandag 11 november 2024 22:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Niet gratiesch, vast wel goeiekoper dan last second een kamer bijboeken![]()
![]()
![]()
En sowieso goede prijsAl mag ik dan wsch nog niet zwemmen
Oh dat zal beslist wel. En dan is het mijn bedoeling om daar verder geen fuck om te geven en door te gaan met ademhalenquote:Op maandag 11 november 2024 22:52 schreef Blues het volgende:
Maar het is toch DP's bedoeling om hier eindeloos over door te gaan?
Dat is toch de hele opzet.
Vind je het nog leuk?quote:Op maandag 11 november 2024 22:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Niet gratiesch, vast wel goeiekoper dan last second een kamer bijboeken![]()
![]()
![]()
En sowieso goede prijsAl mag ik dan wsch nog niet zwemmen
Gezien het gebrek aan reacties van haar, als het besproken wordt, denk ik dat het vooral haar bedoeling is eindeloos vaak deze OP te plaatsen. Wordt een tikje voorspelbaar, irritant, kinderachtig, zonder boodschap.quote:Op maandag 11 november 2024 22:52 schreef Blues het volgende:
Maar het is toch DP's bedoeling om hier eindeloos over door te gaan?
Dat is toch de hele opzet.
Tuulk wel! Zwembad is vooral jouw ding, ik amuseer me prima zonder.quote:
Hoezo? Door iets wat iemand hier zei? Buiten de OP om?quote:
Zo kennen we haar toch? Best zielig.quote:Op maandag 11 november 2024 22:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wordt een tikje voorspelbaar, irritant, kinderachtig, zonder boodschap.
gewoon negeren. Dit is nog LANG niet zo irritant als een bepaald pathlogische leugenaar die we jarenlang in de KSC hadden en waar iedereen nu ECHT wel klaar mee is.quote:Op maandag 11 november 2024 22:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
een tikje voorspelbaar, irritant, kinderachtig, zonder boodschap.
Jij trekt de positieve vibe doorquote:Op maandag 11 november 2024 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gewoon negeren. Dit is nog LANG niet zo irritant als een bepaald pathlogische leugenaar die we jarenlang in de KSC hadden en waar iedereen nu ECHT wel klaar mee is.
Okee scheelde ook dat bekwame mods volkomen afwezig waren en de boel verder versneld verziekt werd door mods die eigenlijk in GC niks te zoeken hebben. Danny neemt maar elke kwartmongool aan. Maar dat is weer een ander verhaal
Je moest eens wetenquote:Op maandag 11 november 2024 23:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jij trekt de positieve vibe door![]()
Eeuwige optimist, jijquote:
Ff snel posten om van pagina 1 af te zijn. Begint wel erg sneu te wordenquote:Op maandag 11 november 2024 22:44 schreef Blues het volgende:
Nee maar SAMEN hebben we een vol glasquote:Op maandag 11 november 2024 23:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Eeuwige optimist, jij
Net als ik.
Onze glazen zijn ALTIJD halfvol![]()
Grgr een ouwe mopperkont
hebben jullie er echt zo'n jeuk aan ja?quote:Op maandag 11 november 2024 23:08 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ff snel posten om van pagina 1 af te zijn. Begint wel erg sneu te worden
Ik snap het niet zo goed maar het kan me weinig schelen hoe het topic heet en wat er door wie in de OP gezet wordt. Allang blij dat ik geen nieuw topic hoef te maken want dat is gedoequote:Op maandag 11 november 2024 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hebben jullie er echt zo'n jeuk aan ja?Ja ik vind er ook wel wat van hoor, maar goed, letters op een scherm weeetje
Boksquote:Op maandag 11 november 2024 23:12 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik snap het niet zo goed maar het kan me weinig schelen hoe het topic heet en wat er door wie in de OP gezet wordt. Allang blij dat ik geen nieuw topic hoef te maken want dat is gedoe
Stil… mooiquote:Op maandag 11 november 2024 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar SAMEN hebben we een vol glas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op maandag 11 november 2024 23:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Stil… mooi![]()
Wat zit erin?Stil jij. Gewoon knuffelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Lapohunten is in deze SC inderdaad geen wedstrijd, met maar één deelnemerquote:Op maandag 11 november 2024 23:12 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik snap het niet zo goed maar het kan me weinig schelen hoe het topic heet en wat er door wie in de OP gezet wordt. Allang blij dat ik geen nieuw topic hoef te maken want dat is gedoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |