Echt hequote:
Jammer dat de Golf niet gelinkt was aan ze, dan waren ze flink se sjaak. Nu leek net gewoon iemand die uitstapte.quote:
Code gekraaktquote:Op maandag 25 november 2024 21:13 schreef GotC het volgende:
Ik heb even gemist hoe de hunters aan de telefoon van Graimie zijn gekomen?
Ze hebben toch geen telefoon, maar gewoon zijn sociale media gelezen? Daar had iemand gevraagd of hij/zij hem ergens had gezien.quote:Op maandag 25 november 2024 21:13 schreef GotC het volgende:
Dit zou dus een reden zijn idd geen voortvluchtigen te helpen, ongeacht of het voor het programma is of nietquote:Op zondag 24 november 2024 12:24 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik werk bijvoorbeeld thuis en heb dus een werklaptop staan, zonder die kan ik mijn werk niet doen en er staat ook veel gevoelige bedrijfsinformatie op. Ik neem aan dat zoiets niet meegenomen of gecontroleerd zal worden?
Ja, dat zou mij wel opvallen. Zeker als het een auto is die normaal niet in de straat staat.quote:Op maandag 25 november 2024 21:15 schreef BillDauterive het volgende:
Het zou toch wel opvallen als er vlak voor je deur ineens een auto weken lang blijft staan?
Sommige mensen zijn niet zo slim.quote:Op maandag 25 november 2024 21:20 schreef StephanL het volgende:
Hoe simpel ben je als je dat niet ziet
Volgens mij zijn geen van de huiszoekingen uitgezondenquote:Op maandag 25 november 2024 21:13 schreef GotC het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |