Maar waar kwamen die camera beelden uit landgraaf waar ze auto leenden ineens vandaan.quote:Op maandag 25 november 2024 21:38 schreef TheVulture het volgende:
Oei ik ben inderdaad bang dat de Limburgse vrienden volgende week recht in de fuik lopen als ze de auto terug gaan brengen. Of ze moeten op tijd getipt worden, maar ik zou niet weten door wie
Uit het nummer wat we kregen waar naartoe was gebeld (volgens mij), het was allemaal wel erg kort door de bocht gemonteerd.quote:Op maandag 25 november 2024 22:29 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Maar waar kwamen die camera beelden uit landgraaf waar ze auto leenden ineens vandaan.
Moet ik het principe echt uitleggen?quote:Op maandag 25 november 2024 22:22 schreef JJ76 het volgende:
Bij moeder staat camera-auto voor de deur die wordt live gevolgd. Daarop zien ze een vluchter op...... vervolgens staan hunters voor deur en is er niemand thuis. Vreemd camera heeft niet gezien dat moeder weg ging?
Er staat natuurlijk geen echte auto.quote:Op maandag 25 november 2024 22:22 schreef JJ76 het volgende:
Bij moeder staat camera-auto voor de deur die wordt live gevolgd. Daarop zien ze een vluchter op...... vervolgens staan hunters voor deur en is er niemand thuis. Vreemd camera heeft niet gezien dat moeder weg ging?
Dat deze camera's fictief zijn en het camera team bij de voortvluchtigen dit doet net als bij bv de pintransacties?quote:Op maandag 25 november 2024 22:35 schreef Selmar het volgende:
[..]
Moet ik het principe echt uitleggen?
Ah dat stukje miste ik even, thanksquote:Op maandag 25 november 2024 22:12 schreef Selmar het volgende:
[..]
Volgens mij zijn geen van de huiszoekingen uitgezonden
Nouja, kan me wel voorstellen dat je de beelden “blijft volgen” als er iets interessants gebeurt. Maar weet niet of dat productieteamtechnisch mogelijk is.quote:Op maandag 25 november 2024 22:35 schreef Selmar het volgende:
[..]
Moet ik het principe echt uitleggen?
Ja, daardoor heeft de rest nu al problemen. Tenzij ze de informatie niet krijgen.quote:Op maandag 25 november 2024 23:19 schreef TheVulture het volgende:
Volgende week zullen onze Limburgse vrienden wel worden gepakt net nadat ze de envelop hebben gekregen. Kunnen de Hunters ook weer verder met puzzelen en Pizza Peppi klem gaan zetten
Ik hoop ergens op een miraculeuze ontsnapping, maar ze zullen hoe dan ook zelf terug moeten naar de eigenaar van de auto omdat hun spullen daar volgens mij nog liggen, die hebben ze niet achterin de auto gegooid. (wat nu wel een behoorlijke fout blijkt te zijn).quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, daardoor heeft de rest nu al problemen. Tenzij ze de informatie niet krijgen.
Nu komen ze altijd wel aan de extractie informatie. Maar dat wil ook niet alles zeggen. Vorig jaar stonden De Hunters ook 'gewoon' op het verkeerde punt..quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, daardoor heeft de rest nu al problemen. Tenzij ze de informatie niet krijgen.
Waarschijnlijk kunnen de hunters nu telefoontjes naar Pizza Peppi gaan tracken.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:25 schreef lars91 het volgende:
[..]
Nu komen ze altijd wel aan de extractie informatie. Maar dat wil ook niet alles zeggen. Vorig jaar stonden De Hunters ook 'gewoon' op het verkeerde punt..
Dus het camerateam van de voortvluchtigen mag de Hunters helpen?quote:Op maandag 25 november 2024 22:39 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Dat deze camera's fictief zijn en het camera team bij de voortvluchtigen dit doet net als bij bv de pintransacties?
Je mag ook best gewoon liegen, wie geloofd er nou een hunter die er aan je deur komt om alle info uit je te trekken?quote:Op woensdag 27 november 2024 18:13 schreef marcel.de het volgende:
zit nu te kijken;
Mevrouw met Mickey Mouse Rembrandt aan de muur gaat hunters helpen omdat zij denkt dat die voortvluchtigen helpen. Althans wil helpen, maar de moeder van Lisa weet niets. Dat was sowieso al mijn eerste indruk
Fijne B en B; nee ik mag niet liegen. Maar zwijgen kan wel he. Je hoeft niet te zeggen dat jij ze in jouw auto naar Landgraaf bij het Streeperskruis hebt gebracht![]()
Die lichtblauwe 500 is te zien vanuit het kantoor van de Hunters
oh nee toch niet![]()
+ paranoja worden van het wuiven naar het kantoor van de hunters waar de hunters niet zitten![]()
Weer wat geleerd vandaagquote:Op maandag 25 november 2024 23:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Wel gelachen om dat zwaaien naar het HQ en de paranoia in het hotel daarna. Iederen weet inmiddels toch wel dat het HQ helemaal niet in Rotterdam zit?
Nee, maar het is toch algemeen bekend hoe het werkt? Er zit in het echt een camera op een pinautomaat, maar een bank gaat natuurlijk nooit beelden vrijgeven ten behoeve van een televisieprogramma, dus simuleert het camerateam de beelden. Dat doen ze alleen als er ook een echte camera is waar een echt opsporingsteam beelden van zou krijgen en in een realistisch tijdsbestek (dus niet live).quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:11 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Dus het camerateam van de voortvluchtigen mag de Hunters helpen?
Ik meen in Amsterdam, maar dat weet ik niet zeker meer. @Selmar heeft het wel eens verteld in een Vraag Wat Je Wil hier op FOK als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 28 november 2024 20:23 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Weer wat geleerd vandaag
Waar zitten ze dan?
Nee, das waarquote:Op donderdag 28 november 2024 21:05 schreef Morgane89 het volgende:
Ah ja, dat van die pinautomaten snap ik wel. Maar ik vind een camera-auto faken toch niet helemaal hetzelfde
Het is toch precies hetzelfde? Hunters geven aan de 'officier' aan wij willen pin transacties, camera-auto, taps etc. Als dan een van die zaken 'gebruikt wordt' worden er beelden gemaakt.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:05 schreef Morgane89 het volgende:
Ah ja, dat van die pinautomaten snap ik wel. Maar ik vind een camera-auto faken toch niet helemaal hetzelfde
Ben benieuwd of er nog meer gepakt gaan worden vandaag.quote:
Inderdaad. Dom gedaan.quote:Op maandag 2 december 2024 20:43 schreef BillDauterive het volgende:
Wat zonde, zeker nu ze de envelop net hebben..
Komen ze elk jaar toch wel achter.quote:Op maandag 2 december 2024 20:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En de Hunters hebben alle info die ze nodig hebben dankzij deze lui.
Helaas wel jaquote:Op maandag 2 december 2024 20:42 schreef DaMart het volgende:
Hunters ook meteen in bezit van de envelop en het kaartje van Pizza Peppi dus.
Die gasten kunnen er weinig aan doen eigenlijkquote:Op maandag 2 december 2024 20:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En de Hunters hebben alle info die ze nodig hebben dankzij deze lui.
Vooral heel dom dat ze dag gewacht hebben. Inner circle moet je zo snel mogelijk heen. Dan hebben Hunters minder tijd om dat ij beeld te brengen.quote:
zwijgrechtquote:Op maandag 2 december 2024 20:48 schreef lars91 het volgende:
Ik vraag mij ook af. Mag je ook helemaal niks zeggen?
Je hoeft niet te bellen, dat scheeltquote:Op maandag 2 december 2024 20:58 schreef lars91 het volgende:
Als je constant in je eigen netwerk zit. Moet je toch wel gepakt worden?
Dat was niet in beeld.quote:Op maandag 2 december 2024 21:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Even gemist, hoe kwamen die chicks erachter dat het om een volkslied ging?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |