SPOILER: Hunters regulier seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedere maandagavond vanaf 1 april om 20.30!
= = =
Woensdag 26 januari 2021 was er een AMA met Selmar Smit van Hunted, lees hier terug:
TV / [Vraag wat je wil] aan Selmar Smit van Hunted: lees hier terug!
Op NOS staat daarnaast nog een backgroundstory
https://nos.nl/op3/artike(...)isieprogramma-hunted
En regelmatig van auto wisselen.quote:Op maandag 11 november 2024 21:08 schreef DaMart het volgende: "Ik heb vertrouwen dat ze ons niet op het spoor zijn..." Volgens mij moet je als je meedoet aan dit programma er altijd vanuit gaan dat de hunters je op de hielen zitten.
Na vandaag gaat ie op zoek.quote:Op maandag 11 november 2024 21:12 schreef MissRelin het volgende:
Zou Tom inmiddels al nieuwe vrienden hebben?
Nou ze hadden niet gedacht dat er mensen uit die groep ze zouden verraden.quote:Op maandag 11 november 2024 21:12 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En regelmatig van auto wisselen.
Ze hebben best wel een tijdje bij die gast in de auto gezeten.
Ja en ook niet je doel (Zeeland in dit geval) te vaak roepen. Gewoon vragen of iemand je 10 of 20 km verderop kan droppen en vanuit daar verder gaan met ander vervoer.quote:Op maandag 11 november 2024 21:12 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En regelmatig van auto wisselen.
Ze hebben best wel een tijdje bij die gast in de auto gezeten.
Dat is blijkbaar nog de enige optie dan alleen drop punten met veel vluchtroutes.quote:Op maandag 11 november 2024 21:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja en ook niet je doel (Zeeland in dit geval) te vaak roepen. Gewoon vragen of iemand je 10 of 20 km verderop kan droppen en vanuit daar verder gaan met ander vervoer.
"Mijn wachtwoord is "geheim"".quote:Op maandag 11 november 2024 21:17 schreef Joop_W het volgende:
Deze digibeten kiezen natuurlijk een mega makkelijk wachtwoord.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 november 2024 21:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze hadden beter "uilskuikens!" kunnen gebruiken.
Nee maar hoe moeilijk is het om de rest te achterhalen? Iemand uit het netwerk.quote:Op maandag 11 november 2024 21:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gelukkig kunnen ze hier nog niks mee.
Hopelijk krijgen die niks meer.quote:Op maandag 11 november 2024 21:20 schreef alpeko het volgende:
[..]
Nee maar hoe moeilijk is het om de rest te achterhalen? Iemand uit het netwerk.
Als dat al gebeurt grijp de redactie in en weten de hunters alsnog de eindlocatie. Zoals met die vrachtwagen toen.quote:Op maandag 11 november 2024 21:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hopelijk krijgen die niks meer.
De redactie is niet van het ingrijpen, zo ver is helder.quote:Op maandag 11 november 2024 21:22 schreef alpeko het volgende:
[..]
Als dat al gebeurt grijp de redactie in en weten de hunters alsnog de eindlocatie. Zoals met die vrachtwagen toen.
Vorig jaar stonden de Hunters ook verkeerd, maar alle kandidaten ook.quote:Op maandag 11 november 2024 21:22 schreef alpeko het volgende:
[..]
Als dat al gebeurt grijp de redactie in en weten de hunters alsnog de eindlocatie. Zoals met die vrachtwagen toen.
Ja, my bad, te snel gereageerd na het lezen van de eerste zin.quote:
Heeft Selmar tijdens de opnames online bekend gemaakt dat ze bezig waren eigenlijk?quote:Op maandag 11 november 2024 21:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat heeft hij wel lekker voor elkaar. Zijn aanwezigheid op de sociale media maakt hem een waardevolle hunter.
Ik heb even in de topicreeks teruggekeken en vond deze post:quote:Op maandag 11 november 2024 21:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heeft Selmar tijdens de opnames online bekend gemaakt dat ze bezig waren eigenlijk?
Ramadan was dit jaar van 10 maart tot 9 april, dus dat overlapt elkaar iig.quote:Op woensdag 10 april 2024 18:42 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Hmm ik vind het lastig er iets uit af te leiden. Het kan betekenen dat je op 14 maart begon met nieuwe opnames en op 9 april klaar was. Of dat je op 14 maart begon met seizoen 1 en op 9 april met seizoen 2.
Tja, ik kan niet geloven dat 1 seizoen 26 dagen duurt dus dan eerder het 2e maar zeker weten doe ik het niet....we gaan het zien!
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:37 schreef Selmar het volgende:
[..]
Klopt, maar wel op Twitter en Instagram
Ok ik neem aan dat ze dat dan voor de komende edities ook aan banden leggen vanaf het begin, want anders is de lol er inderdaad snel af.quote:Op maandag 11 november 2024 22:36 schreef superkimmi het volgende:
Selmar heeft op zijn socials geschreven dat hij na deze dag zijn social media aan de productie gegeven heeft tijdens de opnames. Dus hij/de productie zag zelf ook wel in dat dit verder niet de leukste tv opleverde… dus ik hoop dat er niet teveel kwaad geschied is hiermee, dat de dames in het noorden nog wegkomen. En dat de info bij de inner circle van Wim en Juliette niet aankomt. Wel heel jammer voor hun dat dit zo gelopen is.
Ik wil nog wel even een positieve noot toevoegen: ik vind die Sander echt een verademing na tig jaar Marcel.
Yepquote:Op maandag 11 november 2024 22:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ok ik neem aan dat ze dat dan voor de komende edities ook aan banden leggen vanaf het begin, want anders is de lol er inderdaad snel af.
Gehint in ieder gevalquote:En deze post van @:Selmar zelf dat hij de eerste opnamedag wel op andere social media (dan FOK!) gemeld heeft:
[..]
Sander is er toch ook al jaren bij?quote:Op maandag 11 november 2024 22:36 schreef superkimmi het volgende:
Selmar heeft op zijn socials geschreven dat hij na deze dag zijn social media aan de productie gegeven heeft tijdens de opnames. Dus hij/de productie zag zelf ook wel in dat dit verder niet de leukste tv opleverde… dus ik hoop dat er niet teveel kwaad geschied is hiermee, dat de dames in het noorden nog wegkomen. En dat de info bij de inner circle van Wim en Juliette niet aankomt. Wel heel jammer voor hun dat dit zo gelopen is.
Ik wil nog wel even een positieve noot toevoegen: ik vind die Sander echt een verademing na tig jaar Marcel.
Vorig jaar niet, en daarvoor had hij een andere rolquote:Op maandag 11 november 2024 22:56 schreef lars91 het volgende:
[..]
Sander is er toch ook al jaren bij?
Ja maar niet in deze rol. Heel erg op de achtergrond (op beeld iig). Nu is hij nog steeds de ‘baas’ maar is Marcel er tussenuit gehaald.quote:Op maandag 11 november 2024 22:56 schreef lars91 het volgende:
[..]
Sander is er toch ook al jaren bij?
En dus gebruiken ze mijn kop voor alle snijshots (echt verschrikkelijk)quote:Op dinsdag 12 november 2024 00:08 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ja maar niet in deze rol. Heel erg op de achtergrond (op beeld iig). Nu is hij nog steeds de ‘baas’ maar is Marcel er tussenuit gehaald.
quote:Op dinsdag 12 november 2024 00:29 schreef Selmar het volgende:
[..]
En dus gebruiken ze mijn kop voor alle snijshots (echt verschrikkelijk)
Van mij ook, zeker als de regels daarna zijn aangepastquote:Op dinsdag 12 november 2024 07:38 schreef potjecreme het volgende:
Van mijn mogen vader en dochter een herkansing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |