SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik moet ergens eind feb / begin maart even onderduikenquote:Op maandag 11 november 2024 18:39 schreef UitStraling het volgende:
Het feest van de grote omkering is weer begonnen hoor, hoop dronken aapjes in carnavalskiel overal hier [ afbeelding ]
Vond ik vroeger best leuk.quote:Op maandag 11 november 2024 18:39 schreef UitStraling het volgende:
Het feest van de grote omkering is weer begonnen hoor, hoop dronken aapjes in carnavalskiel overal hier [ afbeelding ]
hihi, je zei ook pijpenquote:Op maandag 11 november 2024 18:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik vermoed wel van diezelfde plas. De pijpen waren ook nat. (had ik pas door toen ik mijn sokken uit ging trekken).
hihi, ik zei trekken
Omdat je er jaren mee doet.quote:Op maandag 11 november 2024 18:41 schreef gianni61 het volgende:
waarom ben ik weer naar matrassen aan het kijken en waarom moeten die krengen zo duur zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Lemphengenquote:Op maandag 11 november 2024 18:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag je nu niet meer aan de lampen hangen?
Carnaval en dus automatisch Pasen Pinksteren en Hemelvaart vallen relatief laat in 2025quote:Op maandag 11 november 2024 18:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet ergens eind feb / begin maart even onderduiken
Ja leuk, maar hier beginnen ze al eind feb.quote:Op maandag 11 november 2024 18:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Carnaval en dus automatisch Pasen Pinksteren en Hemelvaart vallen relatief laat in 2025
Carnaval is pas in het eerste weekend van Maart
Jawel. Maar dan ga ik dronken achter de dansmariekes aan, weet niet of ik dat nog wil.quote:Op maandag 11 november 2024 18:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag je nu niet meer aan de lampen hangen?
quote:Op maandag 11 november 2024 18:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat je er jaren mee doet.Ik doe nu ook al jaren met een relatief goedkope van de ikeaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Of die dansmariekes dat willen, maakt verder niet uitquote:Op maandag 11 november 2024 18:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jawel. Maar dan ga ik dronken achter de dansmariekes aan, weet niet of ik dat nog wil.
en willen die dansmariekes dat zelf ook??quote:Op maandag 11 november 2024 18:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jawel. Maar dan ga ik dronken achter de dansmariekes aan, weet niet of ik dat nog wil.
Ja, dan snap ik ook niet waarom je naar dure matrassen kijkt.quote:Op maandag 11 november 2024 18:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik doe nu ook al jaren met een relatief goedkope van de ikea
Of hulliequote:Op maandag 11 november 2024 18:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja of de verouderde versies daarvan.quote:Op maandag 11 november 2024 18:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of die dansmariekes dat willen, maakt verder niet uit
soms wil je jezelf iets beters kopenquote:Op maandag 11 november 2024 18:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dan snap ik ook niet waarom je naar dure matrassen kijkt.
Proef je ineens Kukident en groentesoep als je aangeschoten staat te snavelenquote:Op maandag 11 november 2024 18:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja of de verouderde versies daarvan.
Met bijbehorende jinglequote:Op maandag 11 november 2024 18:46 schreef Lospedrosa het volgende:
De Windows XP van de dansmariekes.
Nee, echt onbegrijpelijkquote:Op maandag 11 november 2024 18:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
soms wil je jezelf iets beters kopen
Of tweedehands griesmeelpudding.quote:Op maandag 11 november 2024 18:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Proef je ineens Kukident en groentesoep als je aangeschoten staat te snavelen
ohwquote:Op maandag 11 november 2024 18:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met bijbehorende jingle
[..]
Nee, echt onbegrijpelijk
Maar goed.. welk matras zat je te side eyen dan?quote:
quote:Op maandag 11 november 2024 18:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of tweedehands griesmeelpudding.
Yes, gelukt.quote:
...huehue?quote:Op maandag 11 november 2024 18:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 november 2024 18:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 11 november 2024 18:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yes, gelukt.
US los laten kotsen kokhalzen
![]()
nou ja, vanalles een beetje. begon bij emma, maar zo'n hybrid premium is toch al 1200. de hybrid 2 is alweer een stukje goedkoper.quote:Op maandag 11 november 2024 18:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar goed.. welk matras zat je te side eyen dan?
https://www.alpafarmrouveen.nl/alpaca-en-hunk-kalender/quote:Op maandag 11 november 2024 18:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Valt jullie ook op dat de jeugdige pubers van nu allemaal een lama kapsel hebben?
Heb je dan ook bejaarde pubers?quote:Op maandag 11 november 2024 18:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Valt jullie ook op dat de jeugdige pubers van nu allemaal een lama kapsel hebben?
Madonnaquote:Op maandag 11 november 2024 18:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.alpafarmrouveen.nl/alpaca-en-hunk-kalender/
Slechte naam keuze dus los van de taalfoutquote:Op maandag 11 november 2024 19:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Madonna
Dit is Madonna een lichtbruine merrie geboren op 11-06-2019. Madonna houd niet zo van aandacht en loopt daarom graag los in het weiland en gaat niet zo vaak mee op wandelingen. Wel komt ze graag wat brokjes uit je hand eten.
Madonna is de moeder van Tina. (zie hieronder)
Ik denk dat ik een Madonna ben.quote:Op maandag 11 november 2024 19:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Madonna
Dit is Madonna een lichtbruine merrie geboren op 11-06-2019. Madonna houd niet zo van aandacht en loopt daarom graag los in het weiland en gaat niet zo vaak mee op wandelingen. Wel komt ze graag wat brokjes uit je hand eten.
Madonna is de moeder van Tina. (zie hieronder)
Haha onniequote:Op maandag 11 november 2024 18:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je dan ook bejaarde pubers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Moest ook aan jou denkenquote:Op maandag 11 november 2024 19:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een Madonna ben.
quote:Op maandag 11 november 2024 19:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga me aanmelden voor die kalenderIk doe met je mee, als lamme lamaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe maar groene asperges met een bergje kaas eropquote:
quote:Op maandag 11 november 2024 19:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe maar groene asperges met een bergje kaas erop
Ik heb er van het weekend eentje voor een tientje gekochtquote:Op maandag 11 november 2024 18:41 schreef gianni61 het volgende:
waarom ben ik weer naar matrassen aan het kijken en waarom moeten die krengen zo duur zijn?
zo'n prijsfout op een site?quote:Op maandag 11 november 2024 19:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er van het weekend eentje voor een tientje gekochtNu alleen nog maar zien of die geleverd wordt
Jupquote:Op maandag 11 november 2024 19:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo'n prijsfout op een site?
zo probeerden vrienden van mij afgelopen week ook een pallet houtpellets te kopen voor 7 euro
dat was ook via pepper. Maar die kregen al snel een bericht dat er toch echt niet geleverd ging wordenquote:Op maandag 11 november 2024 19:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Juphttps://nl.pepper.com/aan(...)sen-op-veepee-330404
Tot nu toe is die bij mij nog niet geannuleerd, staat zelf op 'voorbereiden voor verzending'quote:Op maandag 11 november 2024 19:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat was ook via pepper. Maar die kregen al snel een bericht dat er toch echt niet geleverd ging worden
De horror.quote:Op maandag 11 november 2024 19:34 schreef Nizno het volgende:
joh kreeg ineens 3 kinderen aan de deur.
Was het een pakketbezorging van de buren?quote:Op maandag 11 november 2024 19:34 schreef Nizno het volgende:
joh kreeg ineens 3 kinderen aan de deur.
ja idd, ineens 6 snoeppies minder!quote:
euh dan gingen ze retour afzenderquote:Op maandag 11 november 2024 19:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was het een pakketbezorging van de buren?
Of in een pakketkluis stoppenquote:
grijze container wordt morgen geleegd. doe er een steen op zodat ze er niet uit kunnen kruipenquote:
Fijn dat die uitgever zich van de domme houdt. Je zou denken dat ze wel een sensitivy reader hadden.quote:Op maandag 11 november 2024 19:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat een mietje, direct dat boek terughalen.
https://www.nu.nl/cultuur(...)a-kritiek.html#nujij
Zal wel een inboorling met botje in de neus tussen hebben gezeten.
Het is ook geen kleine uitgeverij.quote:Op maandag 11 november 2024 19:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Fijn dat die uitgever zich van de domme houdt. Je zou denken dat ze wel een sensitivy reader hadden.
Benedict Cumberbatch is de eigenaar van die uitgeverij?quote:
gezellig... maar het is pas echt kerstmis als Mariah Carey op de radio is.quote:Op maandag 11 november 2024 20:14 schreef Recce het volgende:
Whaha, kijk eens wat er tussen mijn recommendations op YouTube zit:
Bekijk deze YouTube-video
Ik luister echt bijna nooit radio, dus dat moment ga ik missen.quote:Op maandag 11 november 2024 20:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
gezellig... maar het is pas echt kerstmis als Mariah Carey op de radio is.
ja ik denk dat vind ik zielig als je dat gaat missenquote:
Nou, heel erg bedankt dan.quote:Op maandag 11 november 2024 20:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik denk dat vind ik zielig als je dat gaat missen
Klopt het wrekt nog steeds niet echt lekkerquote:Op maandag 11 november 2024 20:21 schreef Ama het volgende:
Eerst zag je die YouTube filmpjes mobiel weer mooi passend in beeld maar hier valt het nu weer grotendeels buiten beeld. Hebben meer mensen dat mobiel?
ik FOK! amper op mobiel. en als ik het een keer doe heb ik de dekstop weergave dus zie ik ook niet wat jij zietquote:Op maandag 11 november 2024 20:21 schreef Ama het volgende:
Eerst zag je die YouTube filmpjes mobiel weer mooi passend in beeld maar hier valt het nu weer grotendeels buiten beeld. Hebben meer mensen dat mobiel?
Ieder kindje 1 snoepje en jij 1 snoepje per kind?quote:
ik 6 snoepjes en de kinderen in de containerquote:Op maandag 11 november 2024 20:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ieder kindje 1 snoepje en jij 1 snoepje per kind?
Desktop weergave is teveel in en uitzoomen naar m'n zinquote:Op maandag 11 november 2024 20:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik FOK! amper op mobiel. en als ik het een keer doe heb ik de dekstop weergave dus zie ik ook niet wat jij ziet
Jaquote:Op maandag 11 november 2024 20:21 schreef Ama het volgende:
Oké bedankt voor dit antwoord waar ik echt helemaal niks aan heb.quote:Op maandag 11 november 2024 20:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik FOK! amper op mobiel. en als ik het een keer doe heb ik de dekstop weergave dus zie ik ook niet wat jij ziet
ik kan niet wennen aan de moderatieknoppen enzo in de mobiele weergavequote:Op maandag 11 november 2024 20:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Desktop weergave is teveel in en uitzoomen naar m'n zin
quote:Op maandag 11 november 2024 20:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt het wrekt nog steeds niet echt lekker
Bedankt voor deze antwoorden waar ik wel iets aan heb.quote:
Graag gedaanquote:Op maandag 11 november 2024 20:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Oké bedankt voor dit antwoord waar ik echt helemaal niks aan heb.
Danny is er nog mee bezigquote:Op zondag 10 november 2024 17:10 schreef Danny het volgende:
[..]
zou nu ook bij autoupdates (vrijwel altijd) goed moeten gaan. Ik ga dat nog omschrijven zodat het altijd werkt, maar niet meer vandaag.
heeft ie aan staanquote:Op maandag 11 november 2024 20:27 schreef Ama het volgende:
Weet niet eens of Danny dat wel aan heeft staan dat je hem kan taggen (en hij ook melding krijgt). Snap het wel als hij dat uit heeft staan.
Nee want dat heb ik mobiel niet.quote:Op maandag 11 november 2024 20:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
Danny is er nog mee bezig
heb je daar meer aan @:ama ?
Echt?quote:Op maandag 11 november 2024 20:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
Graag gedaan
ik kan voortaan de vragen ook gewoon compleet negeren
dingen die je niet verwacht ooit te lezenquote:
ze zijn met essn mee naar Zeelandquote:
Zo zo, die Schoof, durft zomaar te benoemen wat het probleem isquote:
quote:
quote:Op maandag 11 november 2024 20:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo zo, die Schoof, durft zomaar te benoemen wat het probleem is![]()
https://www.nu.nl/politie(...)egratieprobleem.html
praten is 1... actie... wie weetquote:Schoof wijst erop dat op beelden van de aanvallen te zien is dat "jongeren met een migratieachtergrond oververtegenwoordigd zijn". Er is een groep jongeren die "onaangepast gedrag vertoont", is zijn daaropvolgende brede conclusie. En dat "past op geen enkele manier in de open samenleving die Nederland is".
"Ik denk dat we zonder al te veel moeite kunnen stellen dat we een integratieprobleem hebben", aldus Schoof. Volgens de premier zijn "harde maatregelen" nodig, maar hij kon niet verder ingaan op wat die maatregelen dan moeten zijn.
Woord bij daad voegenquote:Op maandag 11 november 2024 20:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Morgen alle Pallie huggers weer gillend de straat opquote:Op maandag 11 november 2024 20:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
*Kijkt wantrouwend naar ouders en broerquote:
We krijgen ook weer grensvuurwerkcontroles.quote:Op maandag 11 november 2024 20:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is het ook hoor.quote:Op maandag 11 november 2024 20:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zeker, maar heb Rutte zulke uitspraken niet zien doen volgens mij. Vond dit al heel wat.
Ja en wat voor actie? Voor je het weet, vergroot je de tegenstellingen in de samenleving, vergroot je het racisme en heb je over een paar jaar een nog groter probleem. Dit soort problemen zijn echt heel complex helaas.quote:Op maandag 11 november 2024 20:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
praten is 1... actie... wie weet
Rutte kon altijd problemen weglachen. Dat lachen is nu wel voorbij.quote:Op maandag 11 november 2024 20:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zeker, maar heb Rutte zulke uitspraken niet zien doen volgens mij. Vond dit al heel wat.
absoluut complex, maar als je de uitspraken van een bepaalde groep jongeren hoort...quote:Op maandag 11 november 2024 20:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja en wat voor actie? Voor je het weet, vergroot je de tegenstellingen in de samenleving, vergroot je het racisme en heb je over een paar jaar een nog groter probleem. Dit soort problemen zijn echt heel complex helaas.
Op dit moment Paracetamol en een warme kruik, maar helpt niet helaasquote:
Ja, wat dan? Bepaalde wijken als de Gazastrook behandelen?quote:Op maandag 11 november 2024 20:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
absoluut complex, maar als je de uitspraken van een bepaalde groep jongeren hoort...
Voorbeeld uit het filmpje dat hier (vanmorgen geloof ik) gedeeld is.
quote:Op maandag 11 november 2024 20:51 schreef Flory- het volgende:
[..]
Op dit moment Paracetamol en een warme kruik, maar helpt niet helaas
ik ben geen politicus dus hoef ook geen besluiten te nemenquote:Op maandag 11 november 2024 20:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, wat dan? Bepaalde wijken als de Gazastrook behandelen?
Injecties op de spoed hielpen wel, maar hoop dat het zover niet meer komt en bij jou ook nietquote:
Oh dat scheelt. Maar veel mensen willen dat er KEIHARD wordt aangepakt, kiezen een populist en vervolgens wordt een geen flikker gedaan aan de oorzaken dit soort ontsporing. Met alleen keihard optreden heb je uiteindelijk alleen maar meer geweld.quote:Op maandag 11 november 2024 20:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben geen politicus dus hoef ook geen besluiten te nemen
quote:Op maandag 11 november 2024 20:54 schreef Flory- het volgende:
[..]
Injecties op de spoed hielpen wel, maar hoop dat het zover niet meer komt en bij jou ook niet
quote:Op maandag 11 november 2024 20:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh dat scheelt. Maar veel mensen willen dat er KEIHARD wordt aangepakt, kiezen een populist en vervolgens wordt een geen flikker gedaan aan de oorzaken dit soort ontsporing. Met alleen keihard optreden heb je uiteindelijk alleen maar meer geweld.
als je dit hoort dan ben je wel geneigd naar keihard, maar het is een kleine groep dat zo denkt en ontspoort.quote:Op maandag 11 november 2024 15:31 schreef datismijnmening het volgende:
[x]https://twitter.com/EenExWokeDocent/status/1855882205148385726[/x]
Wat een vriendelijke jongeman
Mijn god, wat een droeftoeters.quote:Op maandag 11 november 2024 20:58 schreef Nizno het volgende:
oke een tweet in een quote kun je niet als een tweet tonen... jammer
[ x ]
dit is die tweet
ja dat dus. en helaas zijn dit niet de enigen.quote:
Dit. Stuur die maar een enkeltje naar 'zijn' land dan.quote:
Ja, dat kan dus niet.quote:Op maandag 11 november 2024 21:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit. Stuur die maar een enkeltje naar 'zijn' land dan.
Nee, beter laten we dit land/werelddeel naar de kloten helpen door dergelijke liedenquote:
Aan het AH logo op de achtergrond te zien is dit geen heel recent filmpjequote:Op maandag 11 november 2024 20:58 schreef Nizno het volgende:
oke een tweet in een quote kun je niet als een tweet tonen... jammer
[ x ]
dit is die tweet
Ben je al in de zee geweest vandaag?quote:
Ik vermoed dat die pubers gewoon hier zijn geboren. Die kun je het land niet uitzetten.quote:Op maandag 11 november 2024 21:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee, beter laten we dit land/werelddeel naar de kloten helpen door dergelijke lieden
Blijf het een enge vent vinden, heeft een nogal Orwelliaanse uitstralingquote:Op maandag 11 november 2024 20:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Klopt. Dan maar stevig aanpakken.quote:Op maandag 11 november 2024 21:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vermoed dat die pubers gewoon hier zijn geboren. Die kun je het land niet uitzetten.
True, zelfs Wilders ziet er vriendelijker uitquote:Op maandag 11 november 2024 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Blijf het een enge vent vinden, heeft een nogal Orwelliaanse uitstraling
Beetje dit ideequote:Op maandag 11 november 2024 21:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
True, zelfs Wilders ziet er vriendelijker uit
Nee, we waren pas na 4 uur in het huisjequote:Op maandag 11 november 2024 21:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je al in de zee geweest vandaag?
Nog net op tijd om de zon in de zee te zien zakkenquote:Op maandag 11 november 2024 21:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, we waren pas na 4 uur in het huisje
Ja dat gaan we deze week nog wel doeh. Maar vanmiddag regende hetquote:Op maandag 11 november 2024 21:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog net op tijd om de zon in de zee te zien zakken
Begon je al voorzichtig een beetje Duits te praten?quote:Op maandag 11 november 2024 21:30 schreef Koen66 het volgende:
Ik startte afgelopen zaterdag op een verjaardagsfeestje bijna een puntmutsenuurtje, kon me nog net inhouden
Gewoon doen, het is wel een keer klaar met dat nationaal socialistische linkse gepreut in ons mooie landquote:Op maandag 11 november 2024 21:30 schreef Koen66 het volgende:
Ik startte afgelopen zaterdag op een verjaardagsfeestje bijna een puntmutsenuurtje, kon me nog net inhouden
Morgen wordt het geloof ik wel prima weerquote:Op maandag 11 november 2024 21:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat gaan we deze week nog wel doeh. Maar vanmiddag regende het
quote:Op maandag 11 november 2024 21:31 schreef UitStraling het volgende:
Altijd weer die rellende Joden![]()
https://www.nu.nl/binnenl(...)de-met-vuurwerk.html
Wat een pussiesquote:Waarom je niet kunt reageren onder dit bericht
We sluiten de reactiemogelijkheid onder berichten over de onrust in Amsterdam standaard omdat we zien dat NUjij'ers de huisregels overtreden onder deze berichten.
De hevigheid van de discussies maakt goede moderatie lastig. Tot die tijd zien we je graag terug onder onze andere producties.
Jaquote:Op maandag 11 november 2024 21:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Morgen wordt het geloof ik wel prima weer
Precies dat onderwerp zaten er zaterdag een stel te bespreken alsof dat de aanleiding was geweest.quote:Op maandag 11 november 2024 21:31 schreef UitStraling het volgende:
het topic in NWS mag geen jodenjacht meer heten.quote:Op maandag 11 november 2024 21:31 schreef UitStraling het volgende:
'quote:
Ga je van de week ook nog naar de Neeltje Jans?quote:
Oh die is best tof denk ik.quote:Op maandag 11 november 2024 21:36 schreef LTVDK het volgende:
@:Ama https://nl.pepper.com/aan(...)-omschrijving-330830
Moest wel hardop lachen om dit bericht onder een item van vandaag "Het is nog niet bekend of het gaat om hooligans van Maccabi Tel Aviv"quote:Op maandag 11 november 2024 21:38 schreef Haags het volgende:
[..]
het topic in NWS mag geen jodenjacht meer heten.
Stel je voor.
Kun je alleen wel weinig mee bouwenquote:
Dat is wel waar haha.quote:Op maandag 11 november 2024 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je alleen wel weinig mee bouwen
Weet ik niet. Zijn we wel al een paar keer geweest.quote:Op maandag 11 november 2024 21:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je van de week ook nog naar de Neeltje Jans?
Oh dacht dat je er nog nooit was geweestquote:Op maandag 11 november 2024 21:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Weet ik niet. Zijn we wel al een paar keer geweest.
Ik ben wel vaker in Zeeland geweest hoorquote:Op maandag 11 november 2024 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dacht dat je er nog nooit was geweestMaar dan is het niet zo boeiend nee, zeker niet nu je buiten het seizoen bent
Ja die Wadden zijn toch veel verder weg, en daar moet je met een boot heenquote:Op maandag 11 november 2024 22:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben wel vaker in Zeeland geweest hoor
Dat jij nou nog nooit op de Wadden bent geweest..
Die werden vorige week toch al gestuurd?quote:Op maandag 11 november 2024 22:03 schreef UitStraling het volgende:
Stel je voor dat er Joodse doden vallen in Amsterdam, zou Netanyahu dan militaire vliegtuigen met IDF soldaten sturen richting Schiphol? Ik zou dat doen namelijk.
Ik ben wel op de wadden geweest en nooit in de provincie Zeeland.quote:Op maandag 11 november 2024 22:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben wel vaker in Zeeland geweest hoor
Dat jij nou nog nooit op de Wadden bent geweest..
Zwemmen geen optie??quote:Op maandag 11 november 2024 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die Wadden zijn toch veel verder weg, en daar moet je met een boot heen
Weet je hoe koud dat water is johquote:
Misschien vanaf Breda International Airportquote:Op maandag 11 november 2024 22:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Texel heeft een vliegveld btw. Maar ik denk niet dat je daar snel kan komen vanuit een ander vliegveld..
Kan al goed stikken van de Mossad agenten in Amsterdamquote:Op maandag 11 november 2024 22:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die werden vorige week toch al gestuurd?
Ken er wel een paar in Den Haag.quote:Op maandag 11 november 2024 22:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan al goed stikken van de Mossad agenten in Amsterdam
Want Zeeland is om de hoek voor mijquote:Op maandag 11 november 2024 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die Wadden zijn toch veel verder weg, en daar moet je met een boot heen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op maandag 11 november 2024 22:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben wel op de wadden geweest en nooit in de provincie Zeeland.
Die zullen er standaard al best zijnquote:Op maandag 11 november 2024 22:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan al goed stikken van de Mossad agenten in Amsterdam
Truste Bossiequote:Op maandag 11 november 2024 22:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Slaapjestijd hier. Nou ja nog even lezen ofzo. Maar mijn laptop sluit ik af en klap ik dicht..
quote:Op maandag 11 november 2024 22:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Want Zeeland is om de hoek voor mij
Je hoeft alleen niet met de boot..Misschien moet je de volgende keer een cruise van West-Friesland naar Westenschouwen doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ja maar links Nederland is hopeloos verdwaald in het grote spookhuis van terrorisme en fascisme en ze hebben het zelf niet eens in de gaten, een beetje steun voor Joden, homo's en vrouwenrechten mag toch wel?quote:Op maandag 11 november 2024 22:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ken er wel een paar in Den Haag.
Koren op de molen voor de partijen aan de rechterkant toch? We hebben een asielcrisis en gedegen onderbouwing om die uit te roepen maar doen dat toch niet. Lijkt erop dat rechts dit juist wil.quote:Op maandag 11 november 2024 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar links Nederland is hopeloos verdwaald in het grote spookhuis van terrorisme en fascisme en ze hebben het zelf niet eens in de gaten, een beetje steun voor Joden, homo's en vrouwenrechten mag toch wel?
Queers for Palestinequote:Op maandag 11 november 2024 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar links Nederland is hopeloos verdwaald in het grote spookhuis van terrorisme en fascisme en ze hebben het zelf niet eens in de gaten, een beetje steun voor Joden, homo's en vrouwenrechten mag toch wel?
Zou het een complot van rechts zijn?quote:Op maandag 11 november 2024 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Koren op de molen voor de partijen aan de rechterkant toch? We hebben een asielcrisis en gedegen onderbouwing om die uit te roepen maar doen dat toch niet. Lijkt erop dat rechts dit juist wil.
Dat niet. De PVV heeft er baat bij dat het de komende jaren over asiel en immigratie gaat. Netanyahu heeft er baat bij om wat nieuw momentum te genereren. Dat doen ze allebei erg goed.quote:Op maandag 11 november 2024 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou het een complot van rechts zijn?
Je zegt nog net niet dat Netanyahu en Wilders samen trams in de fik staan te steken in Amsterdam, beetje gezellig Joden in elkaar trappen daarnaquote:Op maandag 11 november 2024 22:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat niet. De PVV heeft er baat bij dat het de komende jaren over asiel en immigratie gaat. Netanyahu heeft er baat bij om wat nieuw momentum te genereren. Dat doen ze allebei erg goed.
Staat los van het tuig dat aangepakt moet worden.
Je leest mijn laatste zin niet. Had je wel als een geo-politiek genie ingeschat.quote:Op maandag 11 november 2024 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je zegt nog net niet dat Netanyahu en Wilders samen trams in de fik staan te steken in Amsterdam, beetje gezellig Joden in elkaar trappen daarna
En dat my friend, gaat never nooit gebeurenquote:Op maandag 11 november 2024 22:38 schreef UitStraling het volgende:
Enige oplossing is als Islamitische ouders hun kinderen in Nederland stoppen met hun kinderen aan te leren dat ze neer moeten kijken op vrouwen en dat Joden en homo's vermoord moeten te worden.
Zo simpel zit het.
Eerst maar eens het gezag op straat terugwinnen zodat mensen met een grote neus veilig over straat kunnen lopen in Amsterdamquote:Op maandag 11 november 2024 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En dat my friend, gaat never nooit gebeuren
Joh die acties zijn al dagen/weken vooraf bedacht gepland en gecommuniceerd onderlingquote:Op maandag 11 november 2024 22:46 schreef Nattekat het volgende:
Wel fijn dat er nu zelfs figuren die bij hoog en laag bleven vasthouden aan dat achterlijke standpunt dat het uitgelokt was inmiddels de rode pil geslikt hebben.
Wel fijn dat de groep die ze continu zitten te verdedigen het nu zo moeilijk aan het maken is dat hun bubbel op barsten staat.quote:Op maandag 11 november 2024 22:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Joh die acties zijn al dagen/weken vooraf bedacht gepland en gecommuniceerd onderling
Zolang organisaties van mensen met grote neuzen niet eens de bescherming krijgen als ze een herdenking willen houden is dat moment ver wegquote:Op maandag 11 november 2024 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerst maar eens het gezag op straat terugwinnen zodat mensen met een grote neus veilig over straat kunnen lopen in Amsterdam
Parijs zit er ook vol mee dus zo vreemd is die vrees nietquote:Op maandag 11 november 2024 23:00 schreef UitStraling het volgende:
Parijs zet donderdag 4.000 agenten in voor voetbalduel Frankrijk - Israël uit vrees voor antisemitisch geweld
Nee hoor dit is heel simpel. Als je je zo misdraagt mag je je Nederlandse paspoort inleveren en terug naar Marokkoquote:Op maandag 11 november 2024 20:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja en wat voor actie? Voor je het weet, vergroot je de tegenstellingen in de samenleving, vergroot je het racisme en heb je over een paar jaar een nog groter probleem. Dit soort problemen zijn echt heel complex helaas.
Iewlquote:Op maandag 11 november 2024 23:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
dimmy volgieten met advocaat-slagroom tot ze explodeert
In the ghetto..quote:Op dinsdag 12 november 2024 06:18 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
Matige nacht. Hoorde ineens keihard een explosie dus ze zullen wel weer hebben lopen rellen.
Ga maar een ontbijtje maken
Sorry, mijn telefoon viel uit bed vannacht.quote:Op dinsdag 12 november 2024 06:18 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
Matige nacht. Hoorde ineens keihard een explosie dus ze zullen wel weer hebben lopen rellen.
Ga maar een ontbijtje maken
Km of 5 verderop, ik heb er niets van meegekregen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 06:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waren die rellen bij jou in de buurt?
Ik vrees van niet zolang de oorlog in Gazastrook door blijft gaan.quote:Op dinsdag 12 november 2024 06:48 schreef Koen66 het volgende:
Wat een gedoe allemaal, zal Amsterdam snel tot rust komen
Koop eens een zacht hoesje danquote:Op dinsdag 12 november 2024 06:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sorry, mijn telefoon viel uit bed vannacht.
gaat te ver met die nieuwe Amsterdammersquote:
Daar zou ik me als politie agent in Nederland niet aan wagenquote:
Tot de volgende keer dat ze een excuus hebben om te rellen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 06:48 schreef Koen66 het volgende:
Wat een gedoe allemaal, zal Amsterdam snel tot rust komen
Zodra ik een nieuwe telefoon heb.quote:Op dinsdag 12 november 2024 07:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Koop eens een zacht hoesje dan
quote:Op dinsdag 12 november 2024 08:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
brr, koud op mijn thuiskantoor. Slechts 15,8 graden.
Beter dan de 24 graden die het gisteren bij mij op kantoor wasquote:Op dinsdag 12 november 2024 08:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
brr, koud op mijn thuiskantoor. Slechts 15,8 graden.
lekker in korte broek naar kantoorquote:Op dinsdag 12 november 2024 08:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beter dan de 24 graden die het gisteren bij mij op kantoor was
Dat is wel wat overdreven inderdaad.quote:Op dinsdag 12 november 2024 08:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beter dan de 24 graden die het gisteren bij mij op kantoor was
Ik had dat eens moeten doen als jongere.. Dan waren de rapen gaar geweest thuis.quote:Op dinsdag 12 november 2024 08:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tot de volgende keer dat ze een excuus hebben om te rellen.
Zoals het ook zou moeten.quote:Op dinsdag 12 november 2024 08:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had dat eens moeten doen als jongere.. Dan waren de rapen gaar geweest thuis.
ik vraag me soms wel af wat dit soort jongeren voor thuissituatie hebben.quote:Op dinsdag 12 november 2024 08:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had dat eens moeten doen als jongere.. Dan waren de rapen gaar geweest thuis.
Ali en Mo krijgen een trotse knuffel van besnorde pa en een extra stukje schaap van maquote:Op dinsdag 12 november 2024 08:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af welke ouders het niet interesseert dat hun kind loopt te rellen buiten, of misschien interesseert het ze wel maar zijn ze al lang geleden ergens de mist in gegaan bij de opvoeding en loopt dat kind inmiddels compleet over ze heen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 08:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vraag me soms wel af wat dit soort jongeren voor thuissituatie hebben.
Niet dat dat het goed zou praten ofzo. deze jongeren zijn gewoon criminelen
ik kijk nu naar de chatquote:Op dinsdag 12 november 2024 07:46 schreef mschol het volgende:
@:bitterbal nog aan het snurken?
ze moet eens steam chat checken
Weten die ouders dat uberhaupt? Neem aan dat de jeugd het niet vooraf gaat vertellen. Of achteraf thuis komen met "ik was bij de rellenquote:Op dinsdag 12 november 2024 08:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af welke ouders het niet interesseert dat hun kind loopt te rellen buiten, of misschien interesseert het ze wel maar zijn ze al lang geleden ergens de mist in gegaan bij de opvoeding en loopt dat kind inmiddels compleet over ze heen.
Als mijn zoon of dochter dat zou zeggen wanneer ie thuis zou komen, zou ik hem/haar gelijk naar het politiebureau trekken en daar afleveren.quote:Op dinsdag 12 november 2024 08:25 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Weten die ouders dat uberhaupt? Neem aan dat de jeugd het niet vooraf gaat vertellen. Of achteraf thuis komen met "ik was bij de rellen"
De trams zijn blauw met wit. Net als de Israëlische vlag.quote:
Oh ja, daar had ik niet op gelet. Dan snap ik het wel.quote:Op dinsdag 12 november 2024 08:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De trams zijn blauw met wit. Net als de Israëlische vlag.
Goedemorgen jongedamequote:
Prima, maar nog steeds last van teen en linkervoet.quote:
Totaal schijt. Moeders hebben sws al geen fuck te zeggen over hun zoons en waarschijnlijk staat paps er precies hetzelfde inquote:Op dinsdag 12 november 2024 08:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af welke ouders het niet interesseert dat hun kind loopt te rellen buiten, of misschien interesseert het ze wel maar zijn ze al lang geleden ergens de mist in gegaan bij de opvoeding en loopt dat kind inmiddels compleet over ze heen.
Dat zie ik bij mijn Turkse buren ook. De zoons mogen alles doen wat ze willen. Dochter mag helemaal niks.quote:Op dinsdag 12 november 2024 08:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Totaal schijt. Moeders hebben sws al geen fuck te zeggen over hun zoons en waarschijnlijk staat paps er precies hetzelfde in
Ik heb geen hamsters, maar leuk bedachtquote:Op dinsdag 12 november 2024 04:06 schreef datismijnmening het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
@:4everblackeyed @:cherrylips
Nope, vanaf een jaar of 10 bedekken en binnen blijvenquote:Op dinsdag 12 november 2024 08:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zie ik bij mijn Turkse buren ook. De zoons mogen alles doen wat ze willen. Dochter mag helemaal niks.
Denk dat er wel 1000 hamsters in zo'n kooitje passenquote:Op dinsdag 12 november 2024 08:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb geen hamsters, maar leuk bedacht![]()
Gezelligquote:Op dinsdag 12 november 2024 08:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat er wel 1000 hamsters in zo'n kooitje passen
Zouden ze dat ooit bedacht hebben voor hun erg lelijke dochters maar dat ze dit vergeten zijn?quote:Op dinsdag 12 november 2024 08:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nope, vanaf een jaar of 10 bedekken en binnen blijven
Nu nog in blik of speciaal als babyvoer, Pornstar Martini voor zuigelingen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 08:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Pornstar Martini in een potje![]()
#lekkerRandom
Maar dat bestaat dus
Ik las laatst: gezellie frikandelliequote:
Zou kopenquote:Op dinsdag 12 november 2024 08:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu nog in blik of speciaal als babyvoer, Pornstar Martini voor zuigelingen.
nee, hier mogen ze gooien met papiertjesquote:Op dinsdag 12 november 2024 07:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Daar zou ik me als politie agent in Nederland niet aan wagen
je bent zelf zeikweer, vandaag.quote:
blauwe lucht, zon. Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 12 november 2024 08:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat een zeikweer vandaag
Inb4: je bent zelf zeikweer, vandaag.
Niet te zuipen. Hoef je niet te proberenquote:Op dinsdag 12 november 2024 08:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Pornstar Martini in een potje![]()
#lekkerRandom
Maar dat bestaat dus
hier ook niets te klagenquote:Op dinsdag 12 november 2024 08:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
blauwe lucht, zon. Wat is daar mis mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |