SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik moet ergens eind feb / begin maart even onderduikenquote:Op maandag 11 november 2024 18:39 schreef UitStraling het volgende:
Het feest van de grote omkering is weer begonnen hoor, hoop dronken aapjes in carnavalskiel overal hier [ afbeelding ]
Vond ik vroeger best leuk.quote:Op maandag 11 november 2024 18:39 schreef UitStraling het volgende:
Het feest van de grote omkering is weer begonnen hoor, hoop dronken aapjes in carnavalskiel overal hier [ afbeelding ]
hihi, je zei ook pijpenquote:Op maandag 11 november 2024 18:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik vermoed wel van diezelfde plas. De pijpen waren ook nat. (had ik pas door toen ik mijn sokken uit ging trekken).
hihi, ik zei trekken
Omdat je er jaren mee doet.quote:Op maandag 11 november 2024 18:41 schreef gianni61 het volgende:
waarom ben ik weer naar matrassen aan het kijken en waarom moeten die krengen zo duur zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Lemphengenquote:Op maandag 11 november 2024 18:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag je nu niet meer aan de lampen hangen?
Carnaval en dus automatisch Pasen Pinksteren en Hemelvaart vallen relatief laat in 2025quote:Op maandag 11 november 2024 18:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet ergens eind feb / begin maart even onderduiken
Ja leuk, maar hier beginnen ze al eind feb.quote:Op maandag 11 november 2024 18:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Carnaval en dus automatisch Pasen Pinksteren en Hemelvaart vallen relatief laat in 2025
Carnaval is pas in het eerste weekend van Maart
Jawel. Maar dan ga ik dronken achter de dansmariekes aan, weet niet of ik dat nog wil.quote:Op maandag 11 november 2024 18:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag je nu niet meer aan de lampen hangen?
quote:Op maandag 11 november 2024 18:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat je er jaren mee doet.Ik doe nu ook al jaren met een relatief goedkope van de ikeaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Of die dansmariekes dat willen, maakt verder niet uitquote:Op maandag 11 november 2024 18:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jawel. Maar dan ga ik dronken achter de dansmariekes aan, weet niet of ik dat nog wil.
en willen die dansmariekes dat zelf ook??quote:Op maandag 11 november 2024 18:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jawel. Maar dan ga ik dronken achter de dansmariekes aan, weet niet of ik dat nog wil.
Ja, dan snap ik ook niet waarom je naar dure matrassen kijkt.quote:Op maandag 11 november 2024 18:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik doe nu ook al jaren met een relatief goedkope van de ikea
Of hulliequote:Op maandag 11 november 2024 18:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja of de verouderde versies daarvan.quote:Op maandag 11 november 2024 18:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of die dansmariekes dat willen, maakt verder niet uit
soms wil je jezelf iets beters kopenquote:Op maandag 11 november 2024 18:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dan snap ik ook niet waarom je naar dure matrassen kijkt.
Proef je ineens Kukident en groentesoep als je aangeschoten staat te snavelenquote:Op maandag 11 november 2024 18:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja of de verouderde versies daarvan.
Met bijbehorende jinglequote:Op maandag 11 november 2024 18:46 schreef Lospedrosa het volgende:
De Windows XP van de dansmariekes.
Nee, echt onbegrijpelijkquote:Op maandag 11 november 2024 18:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
soms wil je jezelf iets beters kopen
Of tweedehands griesmeelpudding.quote:Op maandag 11 november 2024 18:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Proef je ineens Kukident en groentesoep als je aangeschoten staat te snavelen
ohwquote:Op maandag 11 november 2024 18:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met bijbehorende jingle
[..]
Nee, echt onbegrijpelijk
Maar goed.. welk matras zat je te side eyen dan?quote:
quote:Op maandag 11 november 2024 18:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of tweedehands griesmeelpudding.
Yes, gelukt.quote:
...huehue?quote:Op maandag 11 november 2024 18:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 november 2024 18:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 11 november 2024 18:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yes, gelukt.
US los laten kotsen kokhalzen
![]()
nou ja, vanalles een beetje. begon bij emma, maar zo'n hybrid premium is toch al 1200. de hybrid 2 is alweer een stukje goedkoper.quote:Op maandag 11 november 2024 18:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar goed.. welk matras zat je te side eyen dan?
https://www.alpafarmrouveen.nl/alpaca-en-hunk-kalender/quote:Op maandag 11 november 2024 18:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Valt jullie ook op dat de jeugdige pubers van nu allemaal een lama kapsel hebben?
Heb je dan ook bejaarde pubers?quote:Op maandag 11 november 2024 18:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Valt jullie ook op dat de jeugdige pubers van nu allemaal een lama kapsel hebben?
Madonnaquote:Op maandag 11 november 2024 18:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.alpafarmrouveen.nl/alpaca-en-hunk-kalender/
Slechte naam keuze dus los van de taalfoutquote:Op maandag 11 november 2024 19:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Madonna
Dit is Madonna een lichtbruine merrie geboren op 11-06-2019. Madonna houd niet zo van aandacht en loopt daarom graag los in het weiland en gaat niet zo vaak mee op wandelingen. Wel komt ze graag wat brokjes uit je hand eten.
Madonna is de moeder van Tina. (zie hieronder)
Ik denk dat ik een Madonna ben.quote:Op maandag 11 november 2024 19:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Madonna
Dit is Madonna een lichtbruine merrie geboren op 11-06-2019. Madonna houd niet zo van aandacht en loopt daarom graag los in het weiland en gaat niet zo vaak mee op wandelingen. Wel komt ze graag wat brokjes uit je hand eten.
Madonna is de moeder van Tina. (zie hieronder)
Haha onniequote:Op maandag 11 november 2024 18:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je dan ook bejaarde pubers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Moest ook aan jou denkenquote:Op maandag 11 november 2024 19:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een Madonna ben.
quote:Op maandag 11 november 2024 19:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga me aanmelden voor die kalenderIk doe met je mee, als lamme lamaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |