abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215549845
quote:
14s.gif Op maandag 11 november 2024 13:58 schreef HowardRoark het volgende:

Nee, hier ben ik eigenlijk niet bekend mee. Waar heb je dit vandaan? Ziet er interessant uit. Het enige wat ik niet begrijp, is dat zelfs in 2002 zullen er al meer moslims dan Joden zijn geweest. Dus dat punt (2) gaat dan niet helemaal op.
Ja goh, Bart Croughs is een begrip onder libertariërs. Hij schreef dit boek:

quote:
'In de naam van de vrouw, de homo en de allochtoon' is een humoristische en felle aanval op het links intellectuele denken in Nederland en legt op zeer leesbare wijze de inconsequenties ervan bloot.
Hier staat een deel van het boek.

[ Bericht 5% gewijzigd door Claudia_x op 11-11-2024 14:09:09 ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_215549851
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 13:42 schreef Claudia_x het volgende:
Ik mis Bolkestein. ;(

[ x ]
22 jaren aan ongestoorde radicalisatie verder en we zien hier moslimtuig dat willens en wetens op jodenjacht gaan in de hoofdstad van Nederland.

En nog steeds, NOG STEEDS, zijn er mensen die menen dit te moeten bagatelliseren, te downplayen, de joden de schuldige wil doen laten lijken, net zoals in 40-45. Het is echt ongelooflijk, ik had niet gedacht dat de antisemieten onder ons zo snel zich zo veilig zouden voelen dat ze naar boven komen en in het openbaar hun kunstje willen flikken.

Maar ja, met al dat pro-hamas volk dat door de straten van Amsterdam heeft mogen lopen afgelopen jaar moet ik eigenlijk niet verbaasd meer zijn.
pi_215549853
quote:
14s.gif Op maandag 11 november 2024 14:01 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De Islamtische gemeenschappen in het Westen zouden eens keihard aangepakt moeten worden via verbeterde regelgeving. Maar ja, dan krijg je dus weer een deel van progressief links die zulke mensen gaat verdedigen. Het lijkt oprecht wel alsof deze mensen willen dat het Westen langzaam steeds meer Islamtische/Arabisch/niet-Westers wordt.
[..]
Nee, ik benoem feiten. Ik zou zeggen, probeer dat ook eens.
Je mening doordrammen door mensen die het niet met je eens zijn continu weg te zetten als goedpraters of wegkijkers is nou niet bepaald 'feiten benoemen'.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_215549854
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 13:55 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Hoe kom ik precies binnen?
Via de magische VBL portal :P
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_215549861
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2024 13:53 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ze kan geen moslims de stad uitjagen dus wat zou ze wel kunnen doen?
Wat zij bijvoorbeeld had kunnen doen is de herdenking op 7 oktober waardig te laten verlopen, door die anti-pallie-huftertjes een beetje te verplaatsen. Maar dat was zoooo ontzettend moeilijk, kon juridisch niet etc. etc. En nu kan opeens zelfs een demonstratieverbod voor meerdere dagen. Tsja.
pi_215549868
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 13:49 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Op mij kwam die post over als cynisch. Dus je kan ook gewoon even normaal doen en die post uitleggen. Misschien snap ik je gewoon verkeerd. Is normaal in communicatie he. Dat kan.
En normaal doen is volgens jou vragen wat ik erger vind? Alle joden in Nederland in doodsangst of de opkomst van Wilders.
pi_215549877
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 14:07 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
En normaal doen is volgens jou vragen wat ik erger vind? Alle joden in Nederland in doodsangst of de opkomst van Wilders.
Antwoord op de vraag heb ik niet gelezen, dus weer een rookgordijn
pi_215549878
quote:
7s.gif Op maandag 11 november 2024 14:04 schreef Scorpie het volgende:
Maar ja, met al dat pro-hamas volk dat door de straten van Amsterdam heeft mogen lopen afgelopen jaar moet ik eigenlijk niet verbaasd meer zijn.
Ik vind dit eigenlijk nog het meest stuitende aan heel het verhaal. Ongekend dat dit zomaar toegestaan en toegelaten wordt.
pi_215549884
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 14:04 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ja goh, Bart Croughs is een begrip onder libertariërs. Hij schreef dit boek:

[ afbeelding ]
[..]

Die ga ik eens aanschaffen, dank voor de tip.
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 14:04 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Je mening doordrammen door mensen die het niet met je eens zijn continu weg te zetten als goedpraters of wegkijkers is nou niet bepaald 'feiten benoemen'.
Ik dram niet, ik benoem dingen. En inderdaad, als er sprake is van overduidelijke Jodenhaat en dit wordt gebagatelliseerd of er wordt in de bres gesprongen voor de daders, dan is er sprake van wegkijken. Dat klopt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215549890
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 14:04 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Zeg je hetzelfde tegen al de antisemieten die constant hetzelfde riedeltje opdreunen?
pi_215549897
quote:
14s.gif Op maandag 11 november 2024 14:08 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Die ga ik eens aanschaffen, dank voor de tip.
Ik heb een link toegevoegd naar een old school-website waar je een groot deel van het boek kunt lezen.
pi_215549898
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 14:09 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Zeg je hetzelfde tegen al de antisemieten die constant hetzelfde riedeltje opdreunen?
Antizionist is niet per se antisemiet.
blablablabla
pi_215549913
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 13:56 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Wat ze wel kan doen is de pro-palli-beweging en hun demonstraties verbieden. Vanaf het moment dat zij universiteiten gingen bezetten hadden alle burgemeesters gewoon moeten besluiten dat dit geen wenselijk gedrag is en had dit gewoon de kop ingedrukt moeten worden. Wil je protesteren? Prima, ga maar op het malieveld staan.

Nee er is bewust gekozen om de fluwelen handschoen aan te trekken in de hoop dat het niet zou escaleren. Heeft prima gewerkt inderdaad.
Ik denk dat zij liever ook geen hatende Palestina demonstraties ziet die enorm kunnen escaleren. Ze is niet op zoek om ontslagen te worden of door de wereld gehaat te worden.
Demonstraties verbieden is erg moeilijk, demonstreren is een recht, ook al bevalt het onderwerp niet. De makkelijkste weg is om te doen wat de meerderheid van de mensen wil.
pi_215549916
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 14:00 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
_O-.
jij vindt haar niet knap? oh
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 11 november 2024 @ 14:12:18 #75
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_215549918
Alex soze zegt dat extremistische Joden uitgeroeid moeten
Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 36% gewijzigd door Paul op 11-11-2024 14:20:20 ]
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_215549938
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 14:12 schreef Paul het volgende:
Alex Soze had 4 jaar geleden al een permanent verblijf in een kliniek moeten krijgen.

[ Bericht 17% gewijzigd door Paul op 11-11-2024 14:19:53 ]
  maandag 11 november 2024 @ 14:17:17 #77
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_215549946
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 13:56 schreef Droopie het volgende:
[ x ]

Amsterdam, Belgie, Zweden en nummer 4, New York, Amerika.
Duitsland ook trouwens.
https://www.nu.nl/buitenl(...)lgd-en-bespuugd.html
pi_215549947
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 14:10 schreef Elan het volgende:

[..]
Antizionist is niet per se antisemiet.
Er is nul reden om een antizionist te zijn. Het is idioot en verdacht. En bespaar me tegenargumenten als 'Ja, maar sommige (ultra)orthodoxe Joden zijn dit ook' .. Ja, vanuit diep religieuze overtuigingen dat een Joodse staat pas gesticht mag worden na de komst van de Messias.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215549948
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 14:12 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Jawel joh.. beetje semantisch gegoochel met woorden maar ieder figuur die ik over 'zionisten' zie of hoor bleren is tevens antisemitisch.
't Is een schaamlap.
pi_215549950
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 14:16 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat onderscheid is er wel degelijk. Al maakt Israël in zijn strijd tegen Hamas en terrorisme ook niet bepaald onderscheid om wie ze kapot schieten en wie niet aangezien 90% burgerslachtoffers betreft en men dat beschouwt als bijkomstige schade.
iets met een menselijk schild...
pi_215549952
quote:
Wow Alex soze zegt dat Joden uitgeroeid moeten :X :X :X
Luister jij wel? Hij zegt dat extremisten kapot moeten. Ongeacht waar ze vandaan komen.
blablablabla
  maandag 11 november 2024 @ 14:18:49 #82
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_215549957
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 14:14 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Alex Soze had 4 jaar geleden al een permanent verblijf in een kliniek moeten krijgen.
Die spoort niet helemaal nee.
pi_215549959
quote:
Wow Alex soze zegt dat Joden uitgeroeid moeten :X :X :X
Flikker op met deze idioot man.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 11 november 2024 @ 14:22:23 #85
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_215549987
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 14:18 schreef Elan het volgende:

[..]
Luister jij wel? Hij zegt dat extremisten kapot moeten. Ongeacht waar ze vandaan komen.
oh dan begreep ik hem verkeerd
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_215550002
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 14:09 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Ik zie users met een andere kijk op de situatie in ieder geval een stuk minder schreeuwen en drammen. Of wegzetten, zoals deze user maar weer eens doet op het moment dat een andere user niet wenst mee te gaan in een bepaald narratief maar ergens nuance aanbrengt.

quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 13:33 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Zoals uit de rest van je posts blijkt, ja, dat ben je blijkbaar ja.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_215550005
quote:

Geef deze man nou geen podium, aandacht en views op zijn video's joh.

Gevalletje, stop making stupid people famous.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_215550011
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 13:35 schreef Caland het volgende:

[..]
Oh zeker, maar ze kregen pas echt de grote meute aan jodenhatend moslimtuig mee toen er filmpjes werden gedeeld van de Joodse hooligans die zich misdroegen. Wat dat betreft is het qua geweld een beetje de perfecte cocktail geweest waarbij letterlijk elke stad in Europa dit ziet aankomen en 'gewoon' zonder uitpubliek speelt behalve Amsterdam.

Ach, Femke.
Ik wil je niet aanvallen hoor, maar geloof en meen je nu echt alles wat je hier in deze topic vermeld? Want ik vind dat soms echt heftig en zeer stuitend.
Of is het puur bedoeld om de boel op te schudden en/of te rellen?

Want met Anne Frank als icon weet je toch iets van geschiedenis. Dat hoop ik tenminste.

En weet je ook dat wat er is gebeurd cq nu nog gebeurd pure Jodenhaat is.
Ja die supporters uit Israël hebben misschien ook dingen gedaan, maar die jacht op Joden was al een paar dagen voor de wedstrijd aangekondigd. Dus heeft niets te maken met het gedrag van de Israëlische supporters. Dit wordt nu alleen gebruikt om het gedrag van de scooterboys te rechtvaardigen.
En die jacht gaat toch elke dag nog door, dus het gedrag van de Israëlische supporters kun je nu niet meer als excuses gebruiken.

Maar weet je deze zgn "zielige" jongens met hun achterban van politici en mensen die alleen protesteren om te protesteren vertegenwoordigen gelukkig niet alle moslims. Want in mijn buurt schamen moslims zich voor het gedrag van dit soort mensen en distantiëren zich hier dan ook van.
pi_215550016
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 14:18 schreef Elan het volgende:

[..]
Het is Paul. Paul kan nooit met normale bronnen komen.
pi_215550017
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2024 13:51 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Heb je meegekregen dat de pogrom al werd georganiseerd voor er een Maccabi-fan voet had gezet in Amsterdam?

Of kies je ervoor dat niet te geloven?
Bewijs aub
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')