Regeren is vooruitzien, maar de vvd is wel captain hindsightquote:Op maandag 11 november 2024 13:45 schreef Caland het volgende:
[..]
De VVD voert blijkbaar nog steeds de act op dat ze de afgelopen 15 jaar helemaal niet in de regering hebben gezeten.
Toen waren het ook al van die zuigende wegkijkers.quote:
Poeh, toen was dus het goedpraten al bezig, schrikbarend.quote:
Ik mis ook zijn manier van spreken. Mensen mompelen tegenwoordig zo.quote:
Op mij kwam die post over als cynisch. Dus je kan ook gewoon even normaal doen en die post uitleggen. Misschien snap ik je gewoon verkeerd. Is normaal in communicatie he. Dat kan.quote:Op maandag 11 november 2024 13:36 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dus dat snap je allemaal en toch was je conclusie: hij was vet lullig tegen Geertje.
Dit inderdaad. Een keurige en beschaafde man.quote:Op maandag 11 november 2024 13:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik mis ook zijn manier van spreken. Mensen mompelen tegenwoordig zo.
quote:Op maandag 11 november 2024 13:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Toen waren het ook al van die zuigende wegkijkers.
Niks veranderd in de media. 22 jaar later.
Niet verrassend dat jullie kritische vragen verwarren met wegkijken of goedpraten. Kritisch zijn is geen eenrichtingsverkeer.quote:Op maandag 11 november 2024 13:48 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Poeh, toen was dus het goedpraten al bezig, schrikbarend.
Wat trekt een bepaald deel van progressief links toch zo aan in de Islam en moslims dat men ALTIJD voor deze groep in de bres moet springen? Het blijft zo ontzettend raar om dat te zien.
Ten slotte is het ook bizar om te zien dat wat Bolkestein hier zegt tegenwoordig als 'extreemrechts' en 'Islamofobie' wordt gezien. Dat toont ook aan hoe erg het publieke discours naar links is verschoven.
Het is dan ook zo jammer dat users met zulk gedachtegoed (want die zijn er hier wel) de discussie over dit onderwerp structureel mijden.
Heb je meegekregen dat de pogrom al werd georganiseerd voor er een Maccabi-fan voet had gezet in Amsterdam?quote:Op maandag 11 november 2024 13:35 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Je kan dit blijven herhalen. Maar feit is dat Maccabi supporters geweld tegen taxichauffeurs hebben gebruikt, eigendommen hebben vernield, antisemitische leuzen hebben geroepen die opriepen tot geweld.
Dat er aan beide kanten onschuldigen slachtoffers zijn gevallen zijn ongetwijfeld waar zijn
Hij had toch een affaire met Soumaya Saha?quote:Op maandag 11 november 2024 13:51 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Een keurige en beschaafde man.
Ze kan geen moslims de stad uitjagen dus wat zou ze wel kunnen doen? Nationaal onderwijssysteem drastisch hervormen is een optie, net zoals moslimscholen verbieden of de media een verbod opleggen om nog langer te schrijven over Gaza of Judea en Samaria alleen dat is respectievelijk aan minister Bruins en de regeringquote:Op maandag 11 november 2024 13:43 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Precies vanwege deze tweet vind ik haar een huichelaar. Oh oh oh wat is zij toch bezorgd voor de joodse inwoners. Ze doet er geen ene moer voor
j hbt wl n btj glk dt vl mnsn tgnwrdg z mmpln....quote:Op maandag 11 november 2024 13:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik mis ook zijn manier van spreken. Mensen mompelen tegenwoordig zo.
Stuk uit 2014: https://www.geenstijl.nl/(...)l-gangsterislam#foldquote:
quote:Op maandag 11 november 2024 13:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
[..]
Niet verrassend dat jullie kritische vragen verwarren met wegkijken of goedpraten. Kritisch zijn is geen eenrichtingsverkeer.
Je kent neem ik aan de wetten van Croughs?quote:Op maandag 11 november 2024 13:48 schreef HowardRoark het volgende:
Wat trekt een bepaald deel van progressief links toch zo aan in de Islam en moslims dat men ALTIJD voor deze groep in de bres moet springen? Het blijft zo ontzettend raar om dat te zien.
quote:1: Bij een conflict tussen westers en niet-westers kiest de progressieve intellectueel voor niet-westers
2: Bij een conflict tussen een minderheid en een meerderheid kiest de progressieve intellectueel voor de minderheid
3: Bij een conflict tussen de wet van het abjecte Westen en de wet van de onderdrukte minderheden laat de progressieve intellectueel zich leiden door de wet van de onderdrukte minderheden
Hoe kom ik precies binnen?quote:Op maandag 11 november 2024 13:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]![]()
Niet verrassend dat jij hier zo ook weer binnenkomt. Lekker zuigen.
Dag ventje
Daar ben ik het geheel mee eens. Denk ik.quote:Op maandag 11 november 2024 13:54 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
j hbt wl n btj glk dt vl mnsn tgnwrdg z mmpln....
We zijn al 19 delen verder wat in deel 1 al bekend was. Maar de usual suspects blijven dit maar vergeten, dus goed dat we het blijven herhalen.quote:Op maandag 11 november 2024 13:51 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Heb je meegekregen dat de pogrom al werd georganiseerd voor er een Maccabi-fan voet had gezet in Amsterdam?
Of kies je ervoor dat niet te geloven?
Wat ze wel kan doen is de pro-palli-beweging en hun demonstraties verbieden. Vanaf het moment dat zij universiteiten gingen bezetten hadden alle burgemeesters gewoon moeten besluiten dat dit geen wenselijk gedrag is en had dit gewoon de kop ingedrukt moeten worden. Wil je protesteren? Prima, ga maar op het malieveld staan.quote:Op maandag 11 november 2024 13:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ze kan geen moslims de stad uitjagen dus wat zou ze wel kunnen doen? Nationaal onderwijssysteem drastisch hervormen is een optie, net zoals moslimscholen verbieden of de media een verbod opleggen om nog langer te schrijven over Gaza of Judea en Samaria alleen dat is respectievelijk aan de minister en de regering
quote:Op maandag 11 november 2024 13:54 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
j hbt wl n btj glk dt vl mnsn tgnwrdg z mmpln....
Kom je vaker tegen bij geweld tegen Jodenmensen.quote:Op maandag 11 november 2024 13:56 schreef Montagui het volgende:
[..]
We zijn al 19 delen verder wat in deel 1 al bekend was. Maar de usual suspects blijven dit maar vergeten, dus goed dat we het blijven herhalen.![]()
Zal wel een soort van (bewuste) selectieve amnesie zijn. Indien 'bewust' dan is dat eigenlijk best wel kwaadaardig. Zouden ze voor behandeld moeten worden.
Vergeet ook niet de enorme geldstromen uit landen als Qatar. Veel journalisten zijn gekocht. Zie ook die knappe Fleur op het NOS journaal, heeft eerder gewerkt bij Al Jazeera.quote:Op maandag 11 november 2024 13:48 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Poeh, toen was dus het goedpraten al bezig, schrikbarend.
Ten slotte is het ook bizar om te zien dat wat Bolkestein hier zegt tegenwoordig als 'extreemrechts' en 'Islamofobie' wordt gezien. Dat toont ook aan hoe erg het publieke discours naar links is verschoven.
Het is dan ook zo jammer dat users met zulk gedachtegoed (want die zijn er hier wel) de discussie over dit onderwerp structureel mijden.
Huh.quote:Op maandag 11 november 2024 13:56 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Wat ze wel kan doen is de pro-palli-beweging en hun demonstraties verbieden.
Wil je protesteren? Prima, ga maar op het malieveld staan.
Zeven seconden zonder enkele context en alle oordelen alweer klaar.quote:Op maandag 11 november 2024 13:56 schreef Droopie het volgende:
[ x ]
Amsterdam, Belgie, Zweden en nummer 4, New York, Amerika.
In die video zijn er geen kritische vragen er wordt geprobeerd een probleem te bagatelliseren vanuit de motivatie om voor de groep die Bolkestein bekritiseerd (moslims), in de bres te springen.quote:Op maandag 11 november 2024 13:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
[..]
Niet verrassend dat jullie kritische vragen verwarren met wegkijken of goedpraten. Kritisch zijn is geen eenrichtingsverkeer.
Ik heb geen idee, dat is voor mijn tijd.quote:Op maandag 11 november 2024 13:53 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hij had toch een affaire met Soumaya Saha?
Nee, hier ben ik eigenlijk niet bekend mee. Waar heb je dit vandaan? Ziet er interessant uit. Het enige wat ik niet begrijp, is dat zelfs in 2002 zullen er al meer moslims dan Joden zijn geweest. Dus dat punt (2) gaat dan niet helemaal op.quote:Op maandag 11 november 2024 13:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je kent neem ik aan de wetten van Croughs?
[..]
Jarenlang fluwelen handschoentjes aanpak werpt vruchten af.quote:Op maandag 11 november 2024 13:56 schreef Droopie het volgende:
[ x ]
Amsterdam, Belgie, Zweden en nummer 4, New York, Amerika.
quote:Op maandag 11 november 2024 13:57 schreef Homey het volgende:
[..]
Vergeet ook niet de enorme geldstromen uit landen als Qatar. Veel journalisten zijn gekocht. Zie ook die knappe Fleur op het NOS journaal, heeft eerder gewerkt bij Al Jazeera.
Dat bedoel ik, je zet kritiek omdat het jou niet bevalt weg als goedpraten of bagatelliseren. Zo werkt het niet natuurlijk.quote:Op maandag 11 november 2024 13:58 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
In die video zijn er geen kritische vragen er wordt geprobeerd een probleem te bagatelliseren vanuit de motivatie om voor de groep die Bolkestein bekritiseerd (moslims), in de bres te springen.
De Islamtische gemeenschappen in het Westen zouden eens keihard aangepakt moeten worden via verbeterde regelgeving. Maar ja, dan krijg je dus weer een deel van progressief links die zulke mensen gaan verdedigen. Het lijkt oprecht wel alsof men wil dat het Westen langzaam steeds meer Islamtische/Arabisch/niet-Westers wordt.quote:Op maandag 11 november 2024 13:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jarenlang fluwelen handschoentjes aanpak werpt vruchten af.
Nee, ik benoem feiten. Ik zou zeggen, probeer dat ook eens.quote:Op maandag 11 november 2024 14:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, je zet kritiek omdat het jou niet bevalt weg als goedpraten of bagatelliseren. Zo werkt het niet natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |