abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215549712
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 13:45 schreef Caland het volgende:

[..]
De VVD voert blijkbaar nog steeds de act op dat ze de afgelopen 15 jaar helemaal niet in de regering hebben gezeten.
Regeren is vooruitzien, maar de vvd is wel captain hindsight
pi_215549716
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 13:42 schreef Claudia_x het volgende:
Ik mis Bolkestein. ;(

[ x ]
Toen waren het ook al van die zuigende wegkijkers.
Niks veranderd in de media. 22 jaar later.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_215549718
quote:
Ik mis Bolkestein. ;(

[ x ]
Poeh, toen was dus het goedpraten al bezig, schrikbarend.

Wat trekt een bepaald deel van progressief links toch zo aan in de Islam en moslims dat men ALTIJD voor deze groep in de bres moet springen? Het blijft zo ontzettend raar om dat te zien.

Ten slotte is het ook bizar om te zien dat wat Bolkestein hier zegt tegenwoordig als 'extreemrechts' en 'Islamofobie' wordt gezien. Dat toont ook aan hoe erg het publieke discours naar links is verschoven.

Het is dan ook zo jammer dat users met zulk gedachtegoed (want die zijn er hier wel) de discussie over dit onderwerp structureel mijden.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215549729
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 13:47 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Ik zijn bekakte r niet.
Ik mis ook zijn manier van spreken. Mensen mompelen tegenwoordig zo.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_215549733
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 13:36 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Dus dat snap je allemaal en toch was je conclusie: hij was vet lullig tegen Geertje.
Op mij kwam die post over als cynisch. Dus je kan ook gewoon even normaal doen en die post uitleggen. Misschien snap ik je gewoon verkeerd. Is normaal in communicatie he. Dat kan.
1947-2016
pi_215549741
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 13:49 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Dit inderdaad. Een keurige en beschaafde man.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215549742
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 13:48 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Toen waren het ook al van die zuigende wegkijkers.
Niks veranderd in de media. 22 jaar later.
quote:
9s.gif Op maandag 11 november 2024 13:48 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Wat trekt een bepaald deel van progressief links toch zo aan in de Islam en moslims dat men ALTIJD voor deze groep in de bres moet springen? Het blijft zo ontzettend raar om dat te zien.

Ten slotte is het ook bizar om te zien dat wat Bolkestein hier zegt tegenwoordig als 'extreemrechts' en 'Islamofobie' wordt gezien. Dat toont ook aan hoe erg het publieke discours naar links is verschoven.

Het is dan ook zo jammer dat users met zulk gedachtegoed (want die zijn er hier wel) de discussie over dit onderwerp structureel mijden.
Niet verrassend dat jullie kritische vragen verwarren met wegkijken of goedpraten. Kritisch zijn is geen eenrichtingsverkeer.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_215549743
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 13:35 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Je kan dit blijven herhalen. Maar feit is dat Maccabi supporters geweld tegen taxichauffeurs hebben gebruikt, eigendommen hebben vernield, antisemitische leuzen hebben geroepen die opriepen tot geweld.

Dat er aan beide kanten onschuldigen slachtoffers zijn gevallen zijn ongetwijfeld waar zijn
Heb je meegekregen dat de pogrom al werd georganiseerd voor er een Maccabi-fan voet had gezet in Amsterdam?

Of kies je ervoor dat niet te geloven?
Intolerant voor intolerantie
  maandag 11 november 2024 @ 13:53:34 #39
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215549757
quote:
14s.gif Op maandag 11 november 2024 13:51 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dit inderdaad. Een keurige en beschaafde man.
Hij had toch een affaire met Soumaya Saha?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_215549758
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 13:43 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Precies vanwege deze tweet vind ik haar een huichelaar. Oh oh oh wat is zij toch bezorgd voor de joodse inwoners. Ze doet er geen ene moer voor
Ze kan geen moslims de stad uitjagen dus wat zou ze wel kunnen doen? Nationaal onderwijssysteem drastisch hervormen is een optie, net zoals moslimscholen verbieden of de media een verbod opleggen om nog langer te schrijven over Gaza of Judea en Samaria alleen dat is respectievelijk aan minister Bruins en de regering
pi_215549763
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 13:49 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
j hbt wl n btj glk dt vl mnsn tgnwrdg z mmpln....
pi_215549764
quote:
Ik mis Bolkestein. ;(

[ x ]
Stuk uit 2014: https://www.geenstijl.nl/(...)l-gangsterislam#fold
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_215549767
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 13:51 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
[..]
Niet verrassend dat jullie kritische vragen verwarren met wegkijken of goedpraten. Kritisch zijn is geen eenrichtingsverkeer.
_O-

Niet verrassend dat jij hier zo ook weer binnenkomt. Lekker zuigen.
Dag ventje :W
1947-2016
pi_215549768
Bekijk deze YouTube-video

Godskolere hoe achterlijk ben je als je het voor die onschuldige Joden gaat opnemen na het zien van deze beelden _O- .
blablablabla
pi_215549771
quote:

Je kent neem ik aan de wetten van Croughs?

quote:
1: Bij een conflict tussen westers en niet-westers kiest de progressieve intellectueel voor niet-westers

2: Bij een conflict tussen een minderheid en een meerderheid kiest de progressieve intellectueel voor de minderheid

3: Bij een conflict tussen de wet van het abjecte Westen en de wet van de onderdrukte minderheden laat de progressieve intellectueel zich leiden door de wet van de onderdrukte minderheden
pi_215549775
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 13:54 schreef Red_85 het volgende:

[..]
_O-

Niet verrassend dat jij hier zo ook weer binnenkomt. Lekker zuigen.
Dag ventje :W
Hoe kom ik precies binnen?
In Southern Sun
pi_215549777
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 13:54 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Daar ben ik het geheel mee eens. Denk ik.
pi_215549784
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2024 13:51 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Heb je meegekregen dat de pogrom al werd georganiseerd voor er een Maccabi-fan voet had gezet in Amsterdam?

Of kies je ervoor dat niet te geloven?
We zijn al 19 delen verder wat in deel 1 al bekend was. Maar de usual suspects blijven dit maar vergeten, dus goed dat we het blijven herhalen. ^O^

Zal wel een soort van (bewuste) selectieve amnesie zijn. Indien 'bewust' dan is dat eigenlijk best wel kwaadaardig. Zouden ze voor behandeld moeten worden.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_215549786
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2024 13:53 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ze kan geen moslims de stad uitjagen dus wat zou ze wel kunnen doen? Nationaal onderwijssysteem drastisch hervormen is een optie, net zoals moslimscholen verbieden of de media een verbod opleggen om nog langer te schrijven over Gaza of Judea en Samaria alleen dat is respectievelijk aan de minister en de regering
Wat ze wel kan doen is de pro-palli-beweging en hun demonstraties verbieden. Vanaf het moment dat zij universiteiten gingen bezetten hadden alle burgemeesters gewoon moeten besluiten dat dit geen wenselijk gedrag is en had dit gewoon de kop ingedrukt moeten worden. Wil je protesteren? Prima, ga maar op het malieveld staan.

Nee er is bewust gekozen om de fluwelen handschoen aan te trekken in de hoop dat het niet zou escaleren. Heeft prima gewerkt inderdaad.
pi_215549787
twitter

Amsterdam, Belgie, Zweden en nummer 4, New York, Amerika.
Hell To The Liars
pi_215549790
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 13:54 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
:D

Hvj elke keer weer O+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2024 13:57:06 ]
pi_215549795
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 13:56 schreef Montagui het volgende:

[..]
We zijn al 19 delen verder wat in deel 1 al bekend was. Maar de usual suspects blijven dit maar vergeten, dus goed dat we het blijven herhalen. ^O^

Zal wel een soort van (bewuste) selectieve amnesie zijn. Indien 'bewust' dan is dat eigenlijk best wel kwaadaardig. Zouden ze voor behandeld moeten worden.
Kom je vaker tegen bij geweld tegen Jodenmensen.
Wat mij betreft komt het te vaak voor dat het niet bewust is. Ligt er nog al zeer dik bovenop.
1947-2016
pi_215549797
quote:

[..]

Vergeet ook niet de enorme geldstromen uit landen als Qatar. Veel journalisten zijn gekocht. Zie ook die knappe Fleur op het NOS journaal, heeft eerder gewerkt bij Al Jazeera.
pi_215549799
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 13:56 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Wat ze wel kan doen is de pro-palli-beweging en hun demonstraties verbieden.
Wil je protesteren? Prima, ga maar op het malieveld staan.
Huh.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215549804
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 13:56 schreef Droopie het volgende:
[ x ]

Zeven seconden zonder enkele context en alle oordelen alweer klaar.
In Southern Sun
pi_215549809
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 13:51 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
[..]
In die video zijn er geen kritische vragen er wordt geprobeerd een probleem te bagatelliseren vanuit de motivatie om voor de groep die Bolkestein bekritiseerd (moslims), in de bres te springen.
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2024 13:53 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Hij had toch een affaire met Soumaya Saha?
Ik heb geen idee, dat is voor mijn tijd.
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 13:55 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Je kent neem ik aan de wetten van Croughs?
[..]

Nee, hier ben ik eigenlijk niet bekend mee. Waar heb je dit vandaan? Ziet er interessant uit. Het enige wat ik niet begrijp, is dat zelfs in 2002 zullen er al meer moslims dan Joden zijn geweest. Dus dat punt (2) gaat dan niet helemaal op.
pi_215549810
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 13:56 schreef Droopie het volgende:
[ x ]

Jarenlang fluwelen handschoentjes aanpak werpt vruchten af.
1947-2016
pi_215549819
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 13:57 schreef Homey het volgende:

[..]
Vergeet ook niet de enorme geldstromen uit landen als Qatar. Veel journalisten zijn gekocht. Zie ook die knappe Fleur op het NOS journaal, heeft eerder gewerkt bij Al Jazeera.
_O-.
In Southern Sun
pi_215549825
quote:
14s.gif Op maandag 11 november 2024 13:58 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
In die video zijn er geen kritische vragen er wordt geprobeerd een probleem te bagatelliseren vanuit de motivatie om voor de groep die Bolkestein bekritiseerd (moslims), in de bres te springen.
Dat bedoel ik, je zet kritiek omdat het jou niet bevalt weg als goedpraten of bagatelliseren. Zo werkt het niet natuurlijk.
In Southern Sun
pi_215549827
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 13:59 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Jarenlang fluwelen handschoentjes aanpak werpt vruchten af.
De Islamtische gemeenschappen in het Westen zouden eens keihard aangepakt moeten worden via verbeterde regelgeving. Maar ja, dan krijg je dus weer een deel van progressief links die zulke mensen gaan verdedigen. Het lijkt oprecht wel alsof men wil dat het Westen langzaam steeds meer Islamtische/Arabisch/niet-Westers wordt.
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 14:01 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Dat bedoel ik, je zet kritiek omdat het jou niet bevalt weg als goedpraten of bagatelliseren. Zo werkt het niet natuurlijk.
Nee, ik benoem feiten. Ik zou zeggen, probeer dat ook eens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')