Tegenvaller voor Alex Jones.quote:Op zaterdag 16 november 2024 13:42 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Top wijfie
Beter dan die DEI hire van Biden of Jenn Psychiaki vrouw met rood haar en nu een extreem linkse newanchor is.
Ja, wat gechargeerd, maar in ieder geval doen ze aan zelfreflectie.quote:Op zaterdag 16 november 2024 11:33 schreef VEM2012 het volgende:
The actual truth:
Bekijk deze YouTube-video
Haha, is dit filmpje van een paar jaar geleden nu echt gekaapt door de menigte die dit in een totáál andere context plaatst? Geinig (en treurig)quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:18 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
"Nee" betekende vroeger ook bij vrouwen echt "nee"
Geen instemming voor seks, nee.
Maar AOC laat hier toch haar echte mening naar boven komen, nee betekent geen nee.
Nee betekent toch blijven proberen om met haar in bed te geraken, als ze nee zegt op penetratie, dan moet je toch blijven proberen.
"No does not mean, stop trying"
We cannot take no as an anwser![]()
![]()
![]()
honkiehonkie
Dus twee jaar geleden was het nog wel ok?quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Haha, is dit filmpje van een paar jaar geleden nu echt gekaapt door de menigte die dit in een totáál andere context plaatst? Geinig (en treurig)
Pandemicsquote:Op zaterdag 16 november 2024 16:33 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Stop de volgende plandemie Tulsi!
Deze woorden werden door sommigen verkeerd geïnterpreteerd, wat leidde tot misverstanden over de intentie van haar boodschap. Het is echter belangrijk om te begrijpen dat deze uitspraak helemaal niets te maken heeft met kwesties rondom seksuele grenzen of consent. In plaats daarvan ging het over doorzettingsvermogen en vastberadenheid in situaties waar men tegen obstakels aanloopt, vooral in een politieke of activistische context.quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:31 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dus twee jaar geleden was het nog wel ok?
Andere context maakt niet uit, nee hoor toch gewoon nee te betekenen.
Oh dat begrijp ik ook wel hoor, zou al helemaal bij moeten komen dat het wel over seksuele grenzen ging haha. Maar alsnog.quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Deze woorden werden door sommigen verkeerd geïnterpreteerd, wat leidde tot misverstanden over de intentie van haar boodschap. Het is echter belangrijk om te begrijpen dat deze uitspraak helemaal niets te maken heeft met kwesties rondom seksuele grenzen of consent. In plaats daarvan ging het over doorzettingsvermogen en vastberadenheid in situaties waar men tegen obstakels aanloopt, vooral in een politieke of activistische context.
De context van AOC's uitspraak is dat ze mensen wilde aanmoedigen om creatief te blijven en niet op te geven als ze ergens "nee" op te horen krijgen in hun strijd voor verandering. Ze sprak vanuit een overtuiging dat als je ergens in gelooft, je niet meteen moet stoppen bij de eerste tegenslag, maar in plaats daarvan moet zoeken naar alternatieve manieren om je doel te bereiken. Dit is vooral relevant in de politiek, waar progressieve bewegingen vaak te maken krijgen met tegenstand en blokkades.
Het idee dat "nee" een uitnodiging zou zijn om consentgrenzen te overschrijden, is dus een onterechte interpretatie en plaatst haar woorden volledig buiten de oorspronkelijke context. In plaats daarvan moeten we het zien als een positieve boodschap: geef niet op als je tegenstand ondervindt, maar blijf zoeken naar nieuwe wegen om je idealen te verwezenlijken. Het is een oproep tot veerkracht en volharding, niet tot grensoverschrijdend gedrag.
Het is dus een inspirerende uitspraak voor iedereen die zich inzet voor sociale veranderingen en maatschappelijke verbeteringen. Het benadrukt dat, zelfs als de gevestigde orde je vertelt dat iets niet mogelijk is, er vaak toch andere wegen zijn om hetzelfde doel te bereiken. Door dit in een positief licht te zien, kunnen we AOC's woorden interpreteren als een motivatie om te blijven strijden voor een rechtvaardigere wereld, zelfs als de weg ernaartoe vol obstakels zit.
Het idee dat AOC’s woorden leiden tot een glijdende schaal waarbij "nee" geen betekenis meer heeft, is gebaseerd op een verkeerde interpretatie van haar boodschap. Haar uitspraak was een oproep om doorzettingsvermogen en creativiteit te tonen binnen de grenzen van de wet en moraliteit, vooral in een politieke context waar verandering vaak moeilijk te realiseren is. Haar woorden impliceren geen toestemming om morele of juridische grenzen te overschrijden, maar benadrukken juist de kracht van vasthoudendheid en veerkracht in legitieme, vreedzame strijd voor rechtvaardigheid.quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:52 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Oh dat begrijp ik ook wel hoor, zou al helemaal bij moeten komen dat het wel over seksuele grenzen ging haha. Maar alsnog.
Wie bepaald of een "nee" een "probeer het toch maar op een andere manier" is. Dat zijn niet mensen zoals AOC.
Als de politie je zegt te stoppen met het bejegenen van minderheden? Kern van het nee is nee verhaal. Is dat nee nee is.
Zo kan je de link leggen met de moordpogingen op Trump, waar vast ook na de 2de keer is gezegd van. Nee is nee, je schiet niet op iemand met een andere mening. Maar in mijn ogen roept AOC op om het dan toch te proberen. Ga niet akkoord met de nee.
"Find another way to kill Trump"
Instabiele mensen bij de democraten kunnen dit soort berichten als triggers beschouwen om toch tot hele gekke daden over te gaan.
Is een glijdende schaal hier. Nee hoort gewoon nee te zijn.
Bill Maher is geen onderdeel van de partij en verwijt hier nu juist de partij dat men niet aan zelfreflectie doet.quote:Op zaterdag 16 november 2024 15:06 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, wat gechargeerd, maar in ieder geval doen ze aan zelfreflectie.
Ik ben benieuwd wanneer de Republikeinen dat gaan doen. Die zijn net zo goed verantwoordelijk voor de zege van Trump.
Hij bedoeld waarschijnlijk de RINO's.quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Bill Maher is geen onderdeel van de partij en verwijt hier nu juist de partij dat men niet aan zelfreflectie doet.
De Republikeinen zijn heel content met de winst, dus waarom zij aan zelfreflectie moeten doen???
Als de Democraten moeten reflecteren dat ze niet hebben kunnen voorkomen dat een malloot president is geworden, dan geldt dat ook voor de Republikeinen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Bill Maher is geen onderdeel van de partij en verwijt hier nu juist de partij dat men niet aan zelfreflectie doet.
De Republikeinen zijn heel content met de winst, dus waarom zij aan zelfreflectie moeten doen???
democratie gaat een ding uit het verleden wordenquote:Op zaterdag 16 november 2024 21:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
Als de Democraten moeten reflecteren dat ze niet hebben kunnen voorkomen dat een malloot president is geworden, dan geldt dat ook voor de Republikeinen.
Maar dat gaat nog wel even duren.
Ik volg haar al een tijdje. Ik vind haar zo zuiver overkomen. Altijd al gevonden.quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:33 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Stop de volgende plandemie Tulsi!
Ze was te zuiver voor de dems iig. Had hoop dat ze ver zou komen in de primaries, maar ging ten onder in ronde 2 geloof ik.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:42 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik volg haar al een tijdje. Ik vind haar zo zuiver overkomen. Altijd al gevonden.
Zeldzaam exemplaar.
Tulsi kon niet gekocht worden door de deepstate dus daarom werd ze verbannen bij de DNC. Net zoals Bernie door de deepstate weg weggemoffeld. Of RFK.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:42 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik volg haar al een tijdje. Ik vind haar zo zuiver overkomen. Altijd al gevonden.
Zeldzaam exemplaar.
Denk soms dat de dems nooit meer zullen herstellen van de schade die zij hebben aangericht. Vroeger was ik ook altijd pro Dems.. zelfs t/m Obama.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:46 schreef Akkerdjie het volgende:
[..]
Ze was te zuiver voor de dems iig. Had hoop dat ze ver zou komen in de primaries, maar ging ten onder in ronde 2 geloof ik.
Waarom zet je president tussen aanhalingstekens?quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:38 schreef epicbeardman het volgende:
Biden heeft altijd al gehaat dat hij geforceerd werd door de democraten om "President" te worden
Aangezien hij maar een marionet was. Biden liep er als acteur President. In mijn ogen was het natuurlijk Obama en Hillary/Pelosi/Cheneys/Bush en andere establishment welke de touwtjes in handen hadden.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waarom zet je president tussen aanhalingstekens?
Trump mag oprecht blij zijn dat het zo is gelopen, want nu heeft hij alles. En ook een groot deel van de anti-Trump republikeinen hebben zichzelf de afgelopen verkiezingsperiode exposed. Die RINO's kan hij straks mooi hopelijk afscheid van nemen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:56 schreef Viesdik het volgende:
De persoon die iedereen is vergeten, maar op het moment echt het liefst de rest van zijn leven wil doorbrengen in een grot.. is die voormalige vice president Mike Pence.
Hij had geschiedenis kunnen schrijven in zijn voordeel, door op die bewuste 6 januari een klokkenluider te zijn.
prachtig... hoe ze die kamala ook voor lul zetquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:48 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Tulsi kon niet gekocht worden door de deepstate dus daarom werd ze verbannen bij de DNC. Net zoals Bernie door de deepstate weg weggemoffeld. Of RFK.
Bekijk deze YouTube-video
Hier kijk laatste filmpje eens, dat ze Hillary een rat noemtbased in 2019
Je ziet kamala gewoon kijken, god.. Tulsi heeft gewoon gelijk en ik kan er niets op zeggen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 23:00 schreef Viesdik het volgende:
[..]
prachtig... hoe ze die kamala ook voor lul zet
zoals jensen zegt en zoals wij zelf mogen leren met Wildersquote:Op zaterdag 16 november 2024 23:06 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Je ziet kamala gewoon kijken, god.. Tulsi heeft gewoon gelijk en ik kan er niets op zeggen.
Dat was ook de grootste afgang, de DNC van 2019 voor Kamala. Ze kreeg zo weinig votes dat ze dit jaar maar besloten om geen DNC te houden.
Corrupte establishment! Goed dat ze daar niet mee winnen. Laat ze maar in 2028 met iets nieuws komen.
Zonder gelieerd te zijn aan Hilldog/Pelosi/Bush/Cheney/Obama en anderen warmongerers.
Hopelijk pakt Trump de bovengenoemde eens goed aan.
Onze politiek is een toneelspel, ze mogen toch niets vanuit Brussel veranderen. Onze politiek is er alleen maar om mensen tegen elkaar op te zetten.quote:Op zaterdag 16 november 2024 23:19 schreef Viesdik het volgende:
[..]
zoals jensen zegt en zoals wij zelf mogen leren met Wilders
Wees bescheiden met je enthousiasme.. eerst maar eens zien wat hij gaat waarmaken
hijheeft wel gelijk, het maakt die amerikanen geen zaak uit hoeveel rente ze betalen op credit card schuldenquote:Op zondag 17 november 2024 00:53 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Gaan de democraten ook Bernie dus zoals ik hierboven al eerder meldde weggooien?
What next' bernie een republikein?
Oh hoi lieve dame. Mannen gebruiken zo min mogelijk woorden. Voor de meeste van ons is "nee" gewoon "Nee". Ook wel uitgesloten, niet mogelijk, zoek verder, mij niet gezien. Als je wil dat we het nog een keer proberen... Wel verwarrend dit.quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:18 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
"Nee" betekende vroeger ook bij vrouwen echt "nee"
Geen instemming voor seks, nee.
Maar AOC laat hier toch haar echte mening naar boven komen, nee betekent geen nee.
Nee betekent toch blijven proberen om met haar in bed te geraken, als ze nee zegt op penetratie, dan moet je toch blijven proberen.
"No does not mean, stop trying"
We cannot take no as an anwser![]()
![]()
![]()
honkiehonkie
Dat is het hele probleem in de VS. Echte keuze is er niet omdat je genoeg geld nodig hebt om bekendheid en populariteit te genereren. Het zou me niets verbazen als dezelfde lobby groepen beide kampen financieren.quote:Op zaterdag 16 november 2024 22:46 schreef Akkerdjie het volgende:
[..]
Ze was te zuiver voor de dems iig. Had hoop dat ze ver zou komen in de primaries, maar ging ten onder in ronde 2 geloof ik.
Klopt, gewoon met zijn allen hurenquote:Op zondag 17 november 2024 03:42 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Net als Nederlanders met de grootste hypotheekschuld ter wereld.
zolang je leent tegen 3% met 20 jaar is dat niets, tegen een huur die jaarlijks met 5% stijgt gedurende 20 jaar op jaar op jaarquote:Op zondag 17 november 2024 03:42 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Net als Nederlanders met de grootste hypotheekschuld ter wereld.
Het is ook eigenaardig om een hypotheek gelijk te stellen aan een creditcardschuld.quote:Op zondag 17 november 2024 08:29 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
zolang je leent tegen 3% met 20 jaar is dat niets, tegen een huur die jaarlijks met 5% stijgt gedurende 20 jaar op jaar op jaar
credit cards, rotdingenquote:Op zondag 17 november 2024 08:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is ook eigenaardig om een hypotheek gelijk te stellen aan een creditcardschuld.
Indeed.quote:Op zondag 17 november 2024 08:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is ook eigenaardig om een hypotheek gelijk te stellen aan een creditcardschuld.
Nee hoor. Je moet alleen gewoon iedere maand netjes betalen wat je hebt besteed. Dan heb je ook geen schuld aldaar met een idiote rente.quote:
Nou nou, dan zou iedereen zich wel they/them/her/she noemen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 23:50 schreef Wantie het volgende:
Het begint hier steeds meer op sprookjesland te lijken...
Als dat jouw favoriete sprookje is..quote:Op zondag 17 november 2024 11:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Nou nou, dan zou iedereen zich wel they/them/her/she noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |