abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215547033
Vandaag is het zover... de Presidentsverkiezingen in de VS van 2024. Wordt het opnieuw Trump of wordt het Harris. Wordt het de eerste vrouw die President zal worden of wordt het opnieuw de man die America nog greater gaat maken. Een keuze die mogelijk verregaande gevolgen gaat/kan krijgen. Voor de Amerikanen zelf, maar ook voor andere 'hete' kwesties zoals bijv de oorlog in Gaza/Libanon/Iran, Oekraïne en bijvoorbeeld de relatie met de EU en de NAVO.

De race om het kampioenschap gaat tot 270 kiesmannen. Elke staat van de VS vertegenwoordigt een aantal kiesmannen en als je in die staat de meeste stemmen haalt krijg je alle kiesmannen van die staat (volgens mij op één of twee uitzonderingen na). Zo kan het dus zelfs voorkomen dat je uiteindelijk meer stemmen hebt dan je tegenstanders, maar toch geen president wordt...

Voor meer informatie rondom het kiessysteem, de kiesmannen, de complexiteit van het stemsysteem verwijs ik jullie graag naar ons subforum POLITIEK waar ze vermoedelijk meer kaas hebben gegeven van dit alles.

Als ik een laatste peiling mag geloven ziet het er nu zo uit:

De donkerblauwe kleuren geven aan dat het vrij zeker is dat de staat naar de Democraten gaat.
De donkerrode kleuren geven aan dat het vrij zeker is dat de staat naar de Republikeinen gaat.
De lichtere kleuren neigen dus ook naar de Democraten en de Republikeinen maar in mindere mate, maar lijkt het vrij zeker dat die staten in de kampen van de Democraten of de Republikeinen terecht komen.

Daarmee zouden de Democraten nu 226 kiesmannen hebben en de Republikeinen 219 kiesmannen. Trump is trouwens een enorme pussy.

De bottleneck zit hem bij de Amerikaanse verkiezingen altijd in de zogenaamde "Swing States". Staten waar veelal door kiezers geswitched wordt tussen Democratisch of Republikeins en veelal worden de verkiezingen door die staten beslist. Ook dit jaar is dat het geval. De Swingstates (ook wel Battlegrounds genoemd) zijn nu:
Arizona, Nevada, Wisconsin, Michigan, Pennsylvania, North Carolina, Georgia,

Als je de polls moet geloven is het daar ook retespannend met zeer kleine verschillen.

Als je de kleine voorsprongen zou hanteren als eindstand dan zou Trump ook winnen in Arizona, Nevada, North Carolina en Georgia. Harris daarentegen zou Michigan en Wisconsin binnenslepen.
Daarmee komen de Democraten op 251 kiesmannen en de Republikeinen op 268 kiesmannen

Wat missen we dan? Juist.. Pennsylvania, met 19 kiesmannen...
Dat lijkt de staat te worden waar nu alles om draait... wie daar wint, wint vermoedelijk het presidentschap.
Maar goed, het is en blijft Amerika en wellicht zitten in sommige staten de peilingen er helemaal naast.
Wie weet heb jij een heel ander beeld over deze peilingen

Alle informatie over de Presidentsverkiezingen kun je natuurlijk ook terugvinden in deze topics -->

Topicreeks: AMV-reeks
POL / Voorspel de nieuwe president van de VS

Ben wel benieuwd wie er voor opblijft, wie er voor gaat zitten?
Warmlopen.
pi_215547046
Die reacties op Youtube van die Demo's zijn ook hilarisch..

Bekijk deze YouTube-video

_O-
pi_215550587
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2024 06:09 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tja, hoe mentaal gestoord ben je als je voor jezelf hebt besloten om het bestaan van een ziekte volledig te ontkennen.
Voorheen heette het de griep.
pi_215550702
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 15:44 schreef QAnonn het volgende:

[..]
Nope, griep wordt veroorzaakt door het influenzavirus.

Ik weet dat het allemaal best verwarrend is.

Maar er is tegenwoordig genoeg informatie over te vinden.
pi_215550770
Moeten we nou Halbe Trump of Donald Zijlstra zeggen nu blijkt dat het contact met Putin verzonnen is.
Gezanik om een "bron" beschouw ik als een gebrek aan eigen algemene ontwikkeling.
pi_215550872
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 16:07 schreef quo_ het volgende:
Moeten we nou Halbe Trump of Donald Zijlstra zeggen nu blijkt dat het contact met Putin verzonnen is.
Wut.

Heeft Trump niet met Poetin gebeld?
  maandag 11 november 2024 @ 16:30:27 #7
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_215550880
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 08:23 schreef Toine51 het volgende:
Die reacties op Youtube van die Demo's zijn ook hilarisch..

Bekijk deze YouTube-video

_O-
Fake reactions :')

alleen boomers tuinen daar in
pi_215550914
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2024 16:29 schreef Wantie het volgende:

[..]
Wut.

Mogelijk heeft hij wel gebeld maar er is niet gesproken over Oekraine volgens het kremlin.

Van nos teletekst:
quote:
Kremlin:Trump en Poetin belden niet

De Amerikaanse aankomend president
Trump en de Russische president Poetin
hebben elkaar helemaal niet gesproken
over de oorlog in Oekraïne.Dat zegt
Kremlin-woorvoerder Peskov.

De Amerikaanse krant The Washington
Post meldde eerder vandaag op basis van
bronnen dat Trump na zijn overwinning
bij de verkiezingen met Poetin heeft
gesproken.Ook persbureau Reuters meldt
het gesprek.Trump zou erop hebben
aangedrongen de oorlog in Oekraïne niet
verder te laten escaleren.

Het Kremlin doet de berichten af als
"pure fictie".Vanuit de entourage van
Donald Trump wordt er niet inhoudelijk
gereageerd op de berichtgeving.
Gezanik om een "bron" beschouw ik als een gebrek aan eigen algemene ontwikkeling.
pi_215550923
twitter

Deze lijst van Trumps gezelfmoorde "best friend" gaat er nooit komen.
  maandag 11 november 2024 @ 16:39:12 #10
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_215550929
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 16:36 schreef quo_ het volgende:

[..]
Mogelijk heeft hij wel gebeld maar er is niet gesproken over Oekraine volgens het kremlin.

Van nos teletekst:
[..]

Hahahaha.

Zou ie dat zelf verzonnen hebben? :D
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_215550935
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 16:36 schreef quo_ het volgende:

[..]

Van nos teletekst:
[..]

Dankjewel voor het uitzoeken 😀
pi_215550942
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2024 16:39 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Hahahaha.

Zou ie dat zelf verzonnen hebben? :D
Misschien had die een imitator aan de telefoon of iemand van de geheime dienst. :'P
Hell To The Liars
pi_215550943
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 16:38 schreef Glazenmaker het volgende:
[ x ]

Klopt, maar daar op aandringen scoort voldoende punten.
De lijst zelf zal ongetwijfeld te belastend zijn voor Trump.
pi_215550983
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2024 16:41 schreef Wantie het volgende:

[..]
Klopt, maar daar op aandringen scoort voldoende punten.
De lijst zelf zal ongetwijfeld te belastend zijn voor Trump.
Probleem van aandringen is dat je in de regering ook moet gaan uitvoeren. De PVV ontdekt dat nu ook. Al doet dat ze nog geen pijn.
pi_215551117
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 16:38 schreef Glazenmaker het volgende:
[ x ]

maandag 11 november 2024 @ 17:09:41 #16
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_215551120
quote:

[..]
corona is een virus
griep is ook een virus
HIV is ook een virus
Herpes is ook een virus
corona is niet griep
marburg virus
Hepatitusvirus
Hondenparvovirus
de een merk je niet de ander ga je absoluut dood aan

er zijn duizenden virussen in de wereld ,

[ Bericht 2% gewijzigd door michaelmoore op 11-11-2024 17:15:20 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_215551146
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2024 16:29 schreef Wantie het volgende:

[..]
Wut.

Hij doet een Zijlstra’tje
Sicker than your average.
  maandag 11 november 2024 @ 17:19:51 #18
323876 michaelmoore
pi_215551221
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 18:04 schreef Akkerdjie het volgende:
Hoe het erg is voor Kamala Harris, ze had volgens mij zeer goede kans om te winnen. Maart goed, het volk is gewoon hersenspoelt door Trump en zijn team, ongeacht de plannen van Trump zowel de invoertarieven zo duur gaan worden, het leven wordt zo duur waar voor veel mensen onbetaalbaar wordt, de belasting voor superrijken wordt verlaagd of helemaal afgeschaft. Trump wil 15 tussen 20 miljoen illegalen deporteren zowel Amerika alleen voor echte Amerikanen wordt.
harris is een lieve vrouw , met een mooie lach , verder niets
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_215551392
Als ze Trump aan een bezoek van het Epstein island hadden kunnen pinnen dan was het de afgelopen 4 jaar echt al wel gebeurt.

Enige wat ze hebben is een fake aanranding verhaal van een lelijk mens dat nog nooit een man heeft gehad.

Trump heeft modellekes. Geile wijven, geen opgedroogde linkse grotten.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  maandag 11 november 2024 @ 17:56:07 #20
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_215551499
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 17:19 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
harris is een lieve vrouw , met een mooie lach , verder niets
Volgens mij denken Amerikanen vooral op de korte termijn. Ze willen het graag snel en nu, de beloftes die zijn gemaakt.
Over 4 jaar dikke kans dat ze weer anders stemmen.
  maandag 11 november 2024 @ 18:00:25 #21
323876 michaelmoore
pi_215551530
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2024 17:56 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Volgens mij denken Amerikanen vooral op de korte termijn. Ze willen het graag snel en nu, de beloftes die zijn gemaakt.
Over 4 jaar dikke kans dat ze weer anders stemmen.
Harris is een schatje die veel over het recht op abortus praat
echt een lieve vrouw , die op een vrouwen clubje pas echt goed uit de verf komt

maandag 11 november 2024 @ 18:02:06 #22
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_215551542
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 18:00 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Harris is een schatje die veel over het recht op abortus praat
echt een lieve vrouw , die op een vrouwen clubje pas echt goed uit de verf komt
Onzin. Tijdens het enige debat tussen haar en Trump kom ze hem makkelijk aan. Het is een slimme vrouw.
Amerikanen houden van mensen die er een show van maken, opscheppen en graag in de belangstelling staan. Wat dat betreft was ze te gewoontjes.
  maandag 11 november 2024 @ 18:02:52 #23
323876 michaelmoore
pi_215551555
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2024 18:02 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Onzin. Tijdens het enige debat tussen haar en Trump kom ze hem makkelijk aan. Het is een slimme vrouw.
Amerikanen houden van mensen die er een show van maken, opscheppen en graag in de belangstelling staan. Wat dat betreft was ze te gewoontjes.
maar ze zegt niets
  maandag 11 november 2024 @ 21:10:16 #24
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_215553529
quote:

[..]
Dit inderdaad.
pi_215553699
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 18:02 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
maar ze zegt niets
Nee Trump heeft inhoud.
Warmlopen.
pi_215553908
quote:
14s.gif Op maandag 11 november 2024 21:10 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
Dit inderdaad.
Grappig, net beweerde je nog dat het niet bestaat..

Dat is het mooie van leugenaars: ze gaan al snel in de fout.
  dinsdag 12 november 2024 @ 00:01:38 #27
pi_215555085
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2024 21:45 schreef Wantie het volgende:

[..]
Grappig, net beweerde je nog dat het niet bestaat..

Dat is het mooie van leugenaars: ze gaan al snel in de fout.
Griep bestaat wel.
Dat werd volgens mij ook gesteld. Mensen kunnen een beetje ziekig worden van de griep.

Covid is echter nep.
En ik sta niet alleen hierin in mijn mening. Verre van zelfs. Zou zomaar kunnen dat nota bene en Kennedy voor tribunalen gaan zorgen vanwege de covid-leugen. Kennedy heeft dit toegezegd. Niet de eerste de beste. De huidige president van Slowakije is ook covid-sceptisch.
  dinsdag 12 november 2024 @ 00:21:58 #28
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215555178
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 november 2024 00:01 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
Griep bestaat wel.
Dat werd volgens mij ook gesteld. Mensen kunnen een beetje ziekig worden van de griep.

Covid is echter nep.
En ik sta niet alleen hierin in mijn mening. Verre van zelfs. Zou zomaar kunnen dat nota bene en Kennedy voor tribunalen gaan zorgen vanwege de covid-leugen. Kennedy heeft dit toegezegd. Niet de eerste de beste. De huidige president van Slowakije is ook covid-sceptisch.
Ja, als je doodleuk gaat stellen dat het nep is en dat het ook nog eens een mening is, komt over als 'ik vind twee plus twee vijf'.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_215555188
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 november 2024 00:01 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
Griep bestaat wel.

Covid is echter nep.
Ik heb nog nooit een griep gezien, een covid evenmin, ook niet met mijn microscoop. Allemaal fear mongering om maar medicijnen aan de man te brengen en het volk te manipuleren :r

Wat een bullcrap :N

Influenza sterfte
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  dinsdag 12 november 2024 @ 00:25:12 #30
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215555191
Heb ik toch per ongeluk op BNW lopen klikken?
pi_215555211
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_215555533
quote:

[..]
Griep bestaat wel.

Covid is echter nep.
Je staat ook niet alleen in de gedachte dat de aarde plat is.
Dat maakt het geen waarheid.

Wat tribunalen betreft: stel dat Covid wel bestaat, vind je het dan redelijk dat jij voor het tribunaal terecht staat?
  dinsdag 12 november 2024 @ 07:08:23 #33
323876 michaelmoore
pi_215555598
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 21:25 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:

[..]
Nee Trump heeft inhoud.
klopt het zijn twee idioten , degene die wel iets zei en musk erbij haalde die heeft gewonnen
pi_215556316

Nee oud vrouwtje, hij gaat dat ook niet ondertekenen.
De President van het volk laat zich niet intimideren door slecht geschreven agREEEEEments van crazyladys.
  dinsdag 12 november 2024 @ 09:58:24 #35
pi_215556393
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2024 05:57 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je staat ook niet alleen in de gedachte dat de aarde plat is.
Dat maakt het geen waarheid.

Wat tribunalen betreft: stel dat Covid wel bestaat, vind je het dan redelijk dat jij voor het tribunaal terecht staat?
Ik heb geen mensen geïnjecteerd met gif. Ik heb niemand vaccins opgedrongen. Er zijn geen mensen gestorven of voor het leven verminkt door mijn toedoen.

De wet dient voor iedereen te gelden. Moord, doodslag, verminking zijn strafbare feiten in het WvSr.
pi_215556431
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 november 2024 09:58 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
of voor het leven verminkt door mijn toedoen.
Nou. Mijn ogen doen aardig pijn van je posts.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_215556459
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 00:25 schreef Vis1980 het volgende:
Heb ik toch per ongeluk op BNW lopen klikken?
Het hele internet is tegenwoordig een open riool van experts en "zelfonderzoekenden" die met hun vele kliks op internet natuurlijk academisch geschoolden die elkaar onder strenge peer-review scherp houden met het grootste gemak overtreffen. :Y

Welkom :7
pi_215557156
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 10:07 schreef Haushofer het volgende:

[..]
Het hele internet is tegenwoordig een open riool van experts en "zelfonderzoekenden" die met hun vele kliks op internet natuurlijk academisch geschoolden die elkaar onder strenge peer-review scherp houden met het grootste gemak overtreffen. :Y

Welkom :7
Beter dan mensen die de MSM napraten en alles voor zoete koek nemen. Complete trance van wat de media portretteert.

Als er geen nieuws gechallenged meer wordt zou dat erg naïef zijn, we weten ondertussen dat merendeel van de journalistiek wordt gedreven door biased activisten met een agenda.

Journalistiek wordt tegenwoordig vanuit zolderkamers uitgevoerd, mensen bij NOS/NPO/RTL/SBS kijken op reddit en Amerikaanse nieuwsoutlets, gooien dit door de google translate en benoemen zichzelf "journalist"

Als je een rechtse mening of afwijkende opinie hebt krijg je geen platform in het nieuws/kranten mee. Je wordt gecanceld, daarom heb je tegenwoordig alleen nog maar copy/paste journalisten.
pi_215557169
quote:
13s.gif Op dinsdag 12 november 2024 11:34 schreef epicbeardman het volgende:
Beter dan mensen die de MSM napraten en alles voor zoete koek nemen.
Ironisch genoeg doe jij precies het zelfde. Je klikt alleen op andere linkjes en video en neemt die voor zoete koek.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_215557177
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 11:35 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Ironisch genoeg doe jij precies het zelfde. Je klikt alleen op andere linkjes en video en neemt die voor zoete koek.
Nee hoor, ik kan daadwerkelijk door beide kanten te bekijken en te beoordelen en non-biased mening creëren. Dat deze mening niet past in de trend van wat de MSM projecteert is iets wat jou en velen triggert.
pi_215557188
quote:

[..]
Beter dan mensen die de MSM napraten en alles voor zoete koek nemen. Complete trance van wat de media portretteert.
Ja, dat is ook niet best natuurlijk. Je moet niks voor zoete koek aannemen. Maar als mijn oncoloog zegt dat ik een bepaald type kanker heb, ga ik haar niet tegenspreken omdat ik op internet heb gelezen dat als je bij volle maan vier keer rond een eikenblad in de modder danst kanker kunt genezen. Dan vertrouw ik op haar expertise en ga ik niet honderden uren op vage websites rondstruinen omdat ik haar mening niet vertrouw.

Snap je?

quote:
Als er geen nieuws gechallenged meer wordt zou dat erg naïef zijn, we weten ondertussen dat merendeel van de journalistiek wordt gedreven door biased activisten met een agenda.
En jij hebt geen bias en of agenda, natuurlijk. *O*

Vrijdenkers ahoy! :7
pi_215557195
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 november 2024 11:37 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Nee hoor, ik kan daadwerkelijk door beide kanten te bekijken en te beoordelen en non-biased mening creëren. Dat deze mening niet past in de trend van wat de MSM projecteert is iets wat jou en velen triggert.
Uiteraard. We worden niet getriggerd omdat crackpots hun feiten niet op orde hebben, maar omdat het niet in de trend van de MSM past.

En zo verklaar je alles weg en heb je altijd gelijk. Veel plezier met je gelijk. Supersceptisch en -kritisch :Y
pi_215557196
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 11:37 schreef Haushofer het volgende:

[..]
Ja, dat is ook niet best natuurlijk. Je moet niks voor zoete koek aannemen. Maar als mijn oncoloog zegt dat ik een bepaald type kanker heb, ga ik haar niet tegenspreken omdat ik op internet heb gelezen dat als je bij volle maan vier keer rond een eikenblad in de modder danst kanker kunt genezen. Dan vertrouw ik op haar expertise en ga ik niet honderden uren op vage websites rondstruinen omdat ik haar mening niet vertrouw.

Snap je?
[..]
En jij hebt geen bias en of agenda, natuurlijk. *O*

Vrijdenkers ahoy! :7
Waarom dacht iedereen op Reddit/FOK/Nederland/Europa dat Kamala zou winnen?
Is dit niet omdat rechtse meningen gecensureerd worden? :) auch. En onze EU media maar copy paste activisten zijn die alles klakkeloos uit USA msm overnemen?
pi_215557215
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 november 2024 11:39 schreef epicbeardman het volgende:
Waarom dacht iedereen op Reddit/FOK/Nederland/Europa dat Kamala zou winnen?
Iedereen? Kun je dat aantonen?

Ik zit op Fok! en Reddit, en woon in Nederland en dus Europa. De uitslag verbaast mij niet. En mensen om mij heen ook niet.

Dus je hebt niet gelijk.

quote:
Journalistiek wordt tegenwoordig vanuit zolderkamers uitgevoerd, mensen bij NOS/NPO/RTL/SBS kijken op reddit en Amerikaanse nieuwsoutlets, gooien dit door de google translate en benoemen zichzelf "journalist"
Hoeveel journalisten spreek jij op regelmatige basis?

Of baseer je dit op bronnen van het intuhrnet?
pi_215557232
quote:

[..]
Triggert? Ik zeg alleen dat het ironisch is omdat je post ook zo overkomen. Nou als je echt objectief bekijkt en dan zelf een mening vormt helemaal prima. Kan alleen niet zeggen dat het zo overkomt.

Wat valt eigenlijk allemaal onder msm? Ik kijk geen tv. En volg al helemaal geen Amerikaanse nieuws sites.
is msm een westers ding. Of is het alleen us
  dinsdag 12 november 2024 @ 11:50:44 #46
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215557298
quote:

[..]
Hahahaha.
pi_215557322
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 11:42 schreef Haushofer het volgende:

[..]
Iedereen? Kun je dat aantonen?

Ik zit op Fok! en Reddit, en woon in Nederland en dus Europa. De uitslag verbaast mij niet. En mensen om mij heen ook niet.

Dus je hebt niet gelijk.
[..]
Hoeveel journalisten spreek jij op regelmatige basis?

Of baseer je dit op bronnen van het intuhrnet?
Dit is gewoon ontkenningsfase vanuit de anti-Trumpers, zeker de normies die helemaal gehersenspoeld zijn omtrent Trump zagen geen kans dat hij zou winnen.

Je moet gewoon kunnen toegeven dat media ons probeert te sturen, geef mij anders 1 positieve berichtingeving over Trump vanuit NOS/RTL of andere media. Die kan je niet vinden.

We worden gebrainwashed om Trump een verkrachter, fraudeur, en andere gekke dingen te noemen. Spreek je boomers aan en vraag je mening over Trump, die generatie die daadwerkelijk hele avonden TV kijkt naar extreem-linkse talkshows. Dan is het alsof je tegen robots praat, NPC's.

Meningen worden gevormd, iets met kuddegedrag en conformistisch denken. Mensen willen niet buitengesloten worden of verbannen zoals ik. Daarom gaan ze maar mee in de stroming.

Ik hoef hier voor geen journalisten te spreken trouwens, want ik weet dat ze zelf geen onderzoek meer doen naar iets. Het nieuws is 1 grote echochamber.

Zegt WaPo iets in, binnen kortste keren gaat het door de google translate door Henk die journalistiek heeft gestudeerd en ze plempt dit op zijn outlet. Het liefst zo gek mogelijk bericht zodat het hits oplevert.

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 11:44 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Triggert? Ik zeg alleen dat het ironisch is omdat je post ook zo overkomen. Nou als je echt objectief bekijkt en dan zelf een mening vormt helemaal prima. Kan alleen niet zeggen dat het zo overkomt.

Wat valt eigenlijk allemaal onder msm? Ik kijk geen tv. En volg al helemaal geen Amerikaanse nieuws sites.
is msm een westers ding. Of is het alleen us
Dat komt gewoon omdat ik met gestrekt been overal in ga, dit is niet voor iedereen weggelegd. Ik snap dat afwijkende mening kan overkomen bij jullie als "triggered".
Maar jullie vragen (nu dan mss) ook nooit verder.

Als de democraten een goede kandidaat hadden gehad, zoals Tulsi die ze hebben weggepest, dan was ik gewoon ook voor de dems geweest.

Maar the establishment bij de dems(Obama/Hilldog/Bush/Cheney) willen alleen hen marionetten. Iemand die koopbaar is, daarom werd Bernie Saunders ook weggemoffeld bij de dems.
pi_215557341
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 november 2024 11:54 schreef epicbeardman het volgende:
Ik hoef hier voor geen journalisten te spreken trouwens, want ik weet dat ze zelf geen onderzoek meer doen naar iets.
Hoe "weet" je dat? Met je glazen bol?

Handig. Doe mij ook zo'n ding.
pi_215557356
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 11:55 schreef Haushofer het volgende:

[..]
Hoe "weet" je dat? Met je glazen bol?

Handig. Doe mij ook zo'n ding.
Omdat als je daadwerkelijk nieuws rapporteert, dat je dan geen platform krijgt. Nieuws is een agenda. Propaganda.

Waar waren de journalisten tijdens de "jodenjacht" in Nederland? waarom was alleen Bender daar? Waar is de journalistieke drang om dit soort dingen te rapporteren. Alleen bender was er!! Een 14 jarig kind.
pi_215557390
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 november 2024 11:54 schreef epicbeardman het volgende:
Maar jullie vragen (nu dan mss) ook nooit verder.
Ik stel net letterlijk vragen over wat msm is :P Want ik heb echt geen idee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')