Hulloquote:
Hullo birdiemanquote:
We komen hier alleen maar voor de vogeltjesquote:Op maandag 11 november 2024 08:35 schreef Dotteke het volgende:
Zo speciaal voor de vogeltjes even terug gegaan naar het vorige topic.
In de vroege morgen wel. Maar meestal ben ik voor de vogels er zijn al hier.quote:Op maandag 11 november 2024 08:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
We komen hier alleen maar voor de vogeltjes
Jij bent ook een vroege vogel.quote:Op maandag 11 november 2024 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In de vroege morgen wel. Maar meestal ben ik voor de vogels er zijn al hier.
De nieuwe van dit jaar pas over 40 jaarquote:Op maandag 11 november 2024 08:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En dan komen ze in 40+ - Memory Lane
Ik heb er zelf geen interesse voor. Maar daar zijn wel liefhebbers voor te vinden.quote:Op maandag 11 november 2024 02:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat heb je over voor een oud Mahjongspel?
quote:
Schminkenquote:Op maandag 11 november 2024 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]inderdaad. Heb alleen niet van die mooie gekleurde veren.
Dat is een optie heb lange haren die kan ik natuurlijk wel felle kleurtjes gevenquote:
Mijn vader had er een in de tuin.Het nachthok zat tegen het kamer raam aan, zo zagen wij altijd vogeltjes als wij binnen zatenquote:Op maandag 11 november 2024 09:10 schreef engine het volgende:
Waar m'n oma woonde hadden ze een volière. Gingen we altijd even langs als we gingen wandelen.
Goed ideequote:Op maandag 11 november 2024 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is een optie heb lange haren die kan ik natuurlijk wel felle kleurtjes geven
Dat is ook leukquote:Op maandag 11 november 2024 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn vader had er een in de tuin.Het nachthok zat tegen het kamer raam aan, zo zagen wij altijd vogeltjes als wij binnen zaten
En in de schuur had hij postduiven. Daar heb ik dus nooit iets aangevonden. Ze krijgen altijd van die brokken druivensuiker, die vond ik dan wel lekkerquote:
Mijn vader had een aardappel bij de keuken deur liggen. Of als het mooi weer was een slang in de aanslag voor de kattenquote:Op maandag 11 november 2024 09:47 schreef drakin het volgende:
Wij hadden katten die soms erg mooie kleurige cadeautjes brachten
Buurman met voliere
Die buurman heeft nooit iets tegen onze katten gedaan. Wel de volière verstevigdquote:Op maandag 11 november 2024 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn vader had een aardappel bij de keuken deur liggen. Of als het mooi weer was een slang in de aanslag voor de katten
Je weet niet of hij nooit wat gedaan heeft, dat zie je natuurlijk niet altijdquote:Op maandag 11 november 2024 09:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Die buurman heeft nooit iets tegen onze katten gedaan. Wel de volière verstevigd
Een aardappelquote:Op maandag 11 november 2024 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn vader had een aardappel bij de keuken deur liggen. Of als het mooi weer was een slang in de aanslag voor de katten
Van deze wisten we het wel hoor.quote:Op maandag 11 november 2024 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je weet niet of hij nooit wat gedaan heeft, dat zie je natuurlijk niet altijd
gooien dan schrokken ze en weg waren zequote:
Hmm okquote:Op maandag 11 november 2024 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
gooien dan schrokken ze en weg waren ze
Er zat een courgette bijquote:Op maandag 11 november 2024 09:59 schreef pullup het volgende:
Kijk een komkommer kan helpen
Bekijk deze YouTube-video
lolquote:Op maandag 11 november 2024 09:59 schreef pullup het volgende:
Valsspelerij! Er zaten ook courgettes tussen.quote:Op maandag 11 november 2024 09:59 schreef pullup het volgende:
Augurken doen het ookquote:Op maandag 11 november 2024 11:47 schreef maily het volgende:
[..]
Valsspelerij! Er zaten ook courgettes tussen.
Dat zei ik alquote:Op maandag 11 november 2024 11:47 schreef maily het volgende:
[..]
Valsspelerij! Er zaten ook courgettes tussen.
Ja, voor je het weet is het alweer tijd om naar bed te gaanquote:Op maandag 11 november 2024 14:36 schreef StevenHyde het volgende:
Middag gaat hier ook wel rap, gelukkig
Ja, dat is geen strafquote:Op maandag 11 november 2024 15:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, voor je het weet is het alweer tijd om naar bed te gaan
Zeker niet. Lag er gisteren ook al heel vroeg in, alleen heeft mij dat geen goed gedaan bijna de hele nacht niet geslapenquote:
Heb alleen een zak pepernoten, die kom ik hier aan niemand kwijt.quote:
Oei, dan val je vanavond waarschijnlijk om van de slaap en slaap je wel goed (hoop ik).quote:Op maandag 11 november 2024 15:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeker niet. Lag er gisteren ook al heel vroeg in, alleen heeft mij dat geen goed gedaan bijna de hele nacht niet geslapen
Ik hoop het ook.quote:Op maandag 11 november 2024 15:29 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Oei, dan val je vanavond waarschijnlijk om van de slaap en slaap je wel goed (hoop ik).
Bellen die kinderen de hele avond aan tijdens Sint Maarten. Dan beter jezelf nog wat extra moe maken en 20u gaan slapenquote:Op maandag 11 november 2024 15:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop het ook.
Als ik nu ga liggen ben ik vertrokken naar dromenland ben ik bang.
Dus blijf maar netjes zitten
Ik hoef niet open te doen heb toch alles dicht zitten.quote:Op maandag 11 november 2024 15:32 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Bellen die kinderen de hele avond aan tijdens Sint Maarten. Dan beter jezelf nog wat extra moe maken en 20u gaan slapen
Hier was dat eerder ook nooit, maar sinds een jaar of 3 ineens wel. Hier gaat mijn dochter zelf lopen.quote:Op maandag 11 november 2024 15:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoef niet open te doen heb toch alles dicht zitten.![]()
Maar hier is nooit iemand in de straat met st maarten dus hoef mij geen zorgen te maken
O dat is wel leuk. Hopelijk haalt ze veel op, en is het droog. Hier regent het nu.quote:Op maandag 11 november 2024 15:54 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hier was dat eerder ook nooit, maar sinds een jaar of 3 ineens wel. Hier gaat mijn dochter zelf lopen.
Ben zelf de grootste snoepkont denk ik. Dus misschien loop ik op mijn knie-en in een onesie wel ff meequote:Op maandag 11 november 2024 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel leuk. Hopelijk haalt ze veel op, en is het droog. Hier regent het nu.
Heksenmuts op.quote:Op maandag 11 november 2024 15:57 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ben zelf de grootste snoepkont denk ik. Dus misschien loop ik op mijn knie-en in een onesie wel ff mee
Je kan het altijd proberenquote:Op maandag 11 november 2024 15:57 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ben zelf de grootste snoepkont denk ik. Dus misschien loop ik op mijn knie-en in een onesie wel ff mee
Is meestal vanaf 1800 uur dat ze gaan lopen met hun lampionquote:Op maandag 11 november 2024 17:31 schreef Lovely het volgende:
Nog niks gezien hier buiten.. lopen ook niet veel meer denk ik
Hier ook wel eens rond 17:00quote:Op maandag 11 november 2024 17:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Is meestal vanaf 1800 uur dat ze gaan lopen met hun lampion
Hebben ze pech.quote:
Ik keek net ook ff naar buiten en zag zowaar, daar aan de overkant, toch wat kinderen lopen met iets dat leek op lampionnenquote:Op maandag 11 november 2024 18:57 schreef Aoibhin het volgende:
Hier zijn heel Fok!style de luxaflex dicht, maar af en toe piep ik er even doorheen en dan zie ik wel kindjes langslopen met lampionnetjes op de stoep.
We hebben wel wat om te geven, maar verwachten niet dat ze ook echt aan komen bellen![]()
Meestal bellen kinderen aan bij huizen die ze kennen.
En heb jij snoepjes in huis?quote:Op maandag 11 november 2024 19:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik keek net ook ff naar buiten en zag zowaar, daar aan de overkant, toch wat kinderen lopen met iets dat leek op lampionnen
De St Maarten aanbieding 3 zakken Twix, Raider, Snickers, Mars etc en Bounties voor 5¤quote:
Maar he, die zakken zijn nu vast wel kleinerquote:Op maandag 11 november 2024 19:12 schreef chufi het volgende:
[..]
De St Maarten aanbieding 3 zakken Twix, Raider, Snickers, Mars etc en Bounties voor 5¤vorig jaar was dat nog voor 4¤
Die zakken zijn handigquote:Op maandag 11 november 2024 19:12 schreef chufi het volgende:
[..]
De St Maarten aanbieding 3 zakken Twix, Raider, Snickers, Mars etc en Bounties voor 5¤vorig jaar was dat nog voor 4¤
Ik was er al aan begonnenquote:Op maandag 11 november 2024 19:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die zakken zijn handig![]()
Vind je het eventueel ook zelf lekker als het overblijft?
Zijn goede zakjes ookquote:
Ik heb alleen mandarijntjes in huisquote:
Heerlijk mandarijntjesquote:Op maandag 11 november 2024 20:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb alleen mandarijntjes in huis![]()
Was net in Utrecht en die kleine stoetjes koters met lampionnen zag er wel schattig uit. Was best druk eigenlijk
Ouwe snoeperdquote:
Dan ben jij de man waar ze over roddelen in de buurtquote:Op maandag 11 november 2024 20:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb alleen mandarijntjes in huis![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sint Maarten is de beschermheilige van Utrechtquote:Op maandag 11 november 2024 20:14 schreef Superbadeendje het volgende:
Laat die onzin toch lekker in het zuiden blijven.
Sint Maarten is een katholiek feest en die wonen voornamelijk in het zuiden.quote:Op maandag 11 november 2024 20:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Sint Maarten is de beschermheilige van UtrechtDat is toch echt Midden
quote:Op maandag 11 november 2024 20:17 schreef D. het volgende:
[..]
Dan ben jij de man waar ze over roddelen in de buurtJaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu bellen ze hier niet aan ook volgens mij. Zo'n trappnhuisje waar je ook nog eerst een hele trap op moet om aan te kunnen bellen bij een gemeenschappelijke voordeur is niet aantrekkelijk
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Het was zeker groter dan in Amsterdam daar jaquote:Op maandag 11 november 2024 20:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Sint Maarten is de beschermheilige van UtrechtDat is toch echt Midden
Carnaval is vandaag begonnen.quote:Op maandag 11 november 2024 20:22 schreef pullup het volgende:
Zag ook allerlei lieden met geel rode dassen op het station uit de trein komen. Die kwamen uit Den Bosch en waren best dronken allemaal
Kan er niet vroeg genoeg mee beginnen blijkbaarquote:
Ja ik bedacht me dat in tweede instantie ook, wist ik ook alleen maar omdat ik wat jaartjes in Maastricht gewerkt hebquote:Op maandag 11 november 2024 20:56 schreef chufi het volgende:
11e van de 11e al eeuwen hetzelfde liedje
Zakken soep heb ik ingeslagen, en die wereldgerechten kan je ook kopen. Je kan altijd er nog vlees door gooienquote:Op maandag 11 november 2024 21:09 schreef chufi het volgende:
Niet vergeten om deze week nog ff langs de Appie te gaan om die 12.50 te gebruiken ... weet nog niet aan wat, maar niet aan vleesvervangers iig
Ik heb al genoeg zakken soep van een andere aanbieding van de Vomar ...quote:Op maandag 11 november 2024 21:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Zakken soep heb ik ingeslagen, en die wereldgerechten kan je ook kopen. Je kan altijd er nog vlees door gooien
Oh ja dat kan ook ik had ook nog saus van knor (maar mijn kaart was al opquote:Op maandag 11 november 2024 21:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg zakken soep van een andere aanbieding van de Vomar ...
Die wereldgerechten doen me niet veel .. moet je altijd tig dingen nog zelf toevoegen ... denk dat ik voor wat conserven ga en mogelijk wat vers .. kom er niet dagelijks, misschien of hoogstens 1 keer in de maand..
Die zag ik daar zaterdag al, dit komt dichtbij zoquote:Op maandag 11 november 2024 20:22 schreef pullup het volgende:
Zag ook allerlei lieden met geel rode dassen op het station uit de trein komen. Die kwamen uit Den Bosch en waren best dronken allemaal
Ja product placing .. 2x te duurquote:Op maandag 11 november 2024 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja dat kan ook ik had ook nog saus van knor (maar mijn kaart was al op) conimex zit er ook bij.
Nou en!! een potje sambal kan je jaren bewaren en is iets wat ik bv altijd in huis heb totdat ik er achter kom dat er bijna niks meer in zit.quote:
Echt ja ...quote:Op maandag 11 november 2024 22:14 schreef tonja het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)d-en-auto-s-bekogeld
Dat is rellen om het rellen, die capuchon gasten die dat doen weten waarschijnlijk niet eens waar Palestina ligt laat staan wat er speelt. Best wel angstig dat het zo uit de hand loopt.quote:Op maandag 11 november 2024 22:14 schreef tonja het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)d-en-auto-s-bekogeld
Yep mee eens.quote:Op maandag 11 november 2024 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is rellen om het rellen, die capuchon gasten die dat doen weten waarschijnlijk niet eens waar Palestina ligt laat staan wat er speelt. Best wel angstig dat het zo uit de hand loopt.
Nee hoor je hebt een punt, die voetbal wedstrijd had hier niet gemoeten, ik heb er verder geen verstand van hoe wat en waarom maar het lag al gevoelig in Amsterdam.quote:Op maandag 11 november 2024 22:43 schreef chufi het volgende:
Israel ligt ver buiten Europa.... dus waarom doen ze mee aan Europese competities in wat dan ook ...??
Net als dat gedoe afgelopen jaar met de Eurovisie ...
maar goed daar laat ik het bij..
ja en dat terwijl Nederland Joodsgezind is .... en dat moet eens goed onder de loep genomen worden want daar maken ze dus gebruik van ... Zielig doen want .. ? Oh ja de Duitsers ...quote:Op maandag 11 november 2024 22:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor je hebt een punt, die voetbal wedstrijd had hier niet gemoeten, ik heb er verder geen verstand van hoe wat en waarom maar het lag al gevoelig in Amsterdam.
Nou ja hij zijn geen jongeren met keppeltjes he die de tram in de fik steken.quote:Op maandag 11 november 2024 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
ja en dat terwijl Nederland Joodsgezind is .... en dat moet eens goed onder de loep genomen worden want daar maken ze dus gebruik van ... Zielig doen want .. ? Oh ja de Duitsers ...
Mensen laat het los ... Iedereen uit die tijd is overleden .... Lang leve Zwarte Piet
Nee dat weet ik .... tenminste .. laat ik het maar geloven .. Maar hier in Amsterdam wordt er wel veel met 1 maat gemeten in deze zaak...quote:Op maandag 11 november 2024 22:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja hij zijn geen jongeren met keppeltjes he die de tram in de fik steken.
Ze zijn lid vd Europese uizendorganisatie ofzo.quote:Op maandag 11 november 2024 22:43 schreef chufi het volgende:
Israel ligt ver buiten Europa.... dus waarom doen ze mee aan Europese competities in wat dan ook ...??
Net als dat gedoe afgelopen jaar met de Eurovisie ...
maar goed daar laat ik het bij..
Randstad ?quote:Op maandag 11 november 2024 23:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze zijn lid vd Europese uizendorganisatie ofzo.
EBU ofzo, zijn wel meer landen van buiten Europa lid van.quote:
Dat denken sommige jaquote:Op maandag 11 november 2024 22:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Onzin,
carnaval stopt nooit namelijk
Ja Ok, maar ik dus dat ze buiten al die organisaties moeten worden gehouden en dat ze gewoon geen Europees land zijn net als hun buurlanden..quote:Op maandag 11 november 2024 23:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
EBU ofzo, zijn wel meer landen van buiten Europa lid van.
Wat denken?quote:
Australië doet toch ook meequote:Op maandag 11 november 2024 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja Ok, maar ik dus dat ze buiten al die organisaties moeten worden gehouden en dat ze gewoon geen Europees land zijn net als hun buurlanden..
Tot februari ofzo?quote:Op maandag 11 november 2024 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Beetje je verblijf verlengen en dan door naar Rio
Ooit een uitnodiging gehad voor carnaval in Rio. Nee dank jequote:Op maandag 11 november 2024 23:57 schreef chufi het volgende:
Kut .. had een heel verhaal ... die nieuwe lay-out helpt ook niet met recovery .![]()
![]()
@:Danny
Ik was dus in 2001 in Rio... Carnaval. maar mn vriendin had geen kaartjes kunnen bemachtigen van de sambadrome .. maar lokaal was er ook feest , maar daar mocht ik niet heen anders zou ik mogelijk in problemen geraken ...
Genoeg gezien daar, maar gemengde gevoelens .. mogelijk dat het nu veiliger is ..
Ik ben onlangs uitgenodigd door een groepje rednecks om een jaarlijks evenement dat ze in de zomer houden, bij te wonen. Tickets en alles wordt voor gezorgd. .quote:Op dinsdag 12 november 2024 00:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ooit een uitnodiging gehad voor carnaval in Rio. Nee dank je
Vond het ook weinig aan .. Was verder wel mooi weerquote:Op dinsdag 12 november 2024 00:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ooit een uitnodiging gehad voor carnaval in Rio. Nee dank je
Mag ik dan ... nee dank je ik zie af en toe streams waar users wapens gebruiken ... meestal ben ik dan wel wegquote:Op dinsdag 12 november 2024 00:35 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ben onlangs uitgenodigd door een groepje rednecks om een jaarlijks evenement dat ze in de zomer houden, bij te wonen. Tickets en alles wordt voor gezorgd. .
De vorige versie hebben ze gestreamd... Allemaal straallazerus en leuk met vuurwerk en vuurwapens spelen.
Ook moesten ze een gast verwijderen die een van de schaars aanwezige vrouwen probeerde aan te randen.
Ik heb vriendelijk edoch beslist geweigerd
Soms zijn dingen ook niet verstandig. Verder ben ik opzich wel nieuwsgierig als ik ooit toevallig in de buurt mocht zijn.quote:Op maandag 11 november 2024 23:57 schreef chufi het volgende:
Kut .. had een heel verhaal ... die nieuwe lay-out helpt ook niet met recovery .![]()
![]()
@:Danny
Ik was dus in 2001 in Rio... Carnaval. maar mn vriendin had geen kaartjes kunnen bemachtigen van de sambadrome .. maar lokaal was er ook feest , maar daar mocht ik niet heen anders zou ik mogelijk in problemen geraken ...
Genoeg gezien daar, maar gemengde gevoelens .. mogelijk dat het nu veiliger is ..
Ik vind het interessant. Ik observeer. Ben benieuwd waarom mensen zijn hoe ze zijn.quote:Op dinsdag 12 november 2024 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Mag ik dan ... nee dank je ik zie af en toe streams waar users wapens gebruiken ... meestal ben ik dan wel weg
Ja dat is aan jou ... OS is er ooit gewest .. geeft soms wel een boost aan zo'n city ..quote:Op dinsdag 12 november 2024 00:48 schreef engine het volgende:
[..]
Soms zijn dingen ook niet verstandig. Verder ben ik opzich wel nieuwsgierig als ik ooit toevallig in de buurt mocht zijn.
Ik lurk ook meestal meequote:Op dinsdag 12 november 2024 01:01 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik vind het interessant. Ik observeer. Ben benieuwd waarom mensen zijn hoe ze zijn.
Sarah is leuk en ik volg haar, maar ben er niet heel vaak.quote:Op dinsdag 12 november 2024 01:23 schreef chufi het volgende:
Maar fietsen in Japan ... Nee daar begin ik niet aan
quote:Op dinsdag 12 november 2024 01:27 schreef chufi het volgende:
ja ik vind die wegen niet leuk ...
muziekje dan maar
Liften is sowieso leuker om naar te kijken vanwege de interactie. Maar ik snap heel goed dat liften voor een mooie jonge vrouw gevaarlijk is.quote:Op dinsdag 12 november 2024 01:27 schreef chufi het volgende:
ja ik vind die wegen niet leuk ...
muziekje dan maar
Hahahaha ja.quote:Op dinsdag 12 november 2024 01:30 schreef chufi het volgende:
Alleen maar ellende als ik die wegen zie ...Ik zou als mamaSarah roepen kom naar huis !!
Ja das een ander verhaal idd... Hitch aan het Hichten?quote:Op dinsdag 12 november 2024 01:30 schreef tonja het volgende:
[..]
Liften is sowieso leuker om naar te kijken vanwege de interactie. Maar ik snap heel goed dat liften voor een mooie jonge vrouw gevaarlijk is.
Volgens mij niet.quote:Op dinsdag 12 november 2024 01:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja das een ander verhaal idd... Hitch aan het Hichten?
Nah.. dat denk ik niet. Sarah redt zich wel en dat weet ie.quote:Op dinsdag 12 november 2024 01:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zit ook met geknepen billen ...
Voor ons Nederlanders is geen enkel land een fiets land.quote:Op dinsdag 12 november 2024 01:42 schreef chufi het volgende:
Das wel weer so... Maar japan is geen fietsland.. maar das wel duidelijk
Dat is Amsterdam ook niet meer.quote:Op dinsdag 12 november 2024 01:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Voor ons Nederlanders is geen enkel land een fiets land.
Dit is een apartequote:
Volgens mij is dat een herhaalvogelquote:Op dinsdag 12 november 2024 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit is een aparte
Thnx again voor de birdies
Een herhaalvogel? Je bedoeld dat hij al eerder geplaatst isquote:Op dinsdag 12 november 2024 09:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een herhaalvogel
Maakt niet uit , ik hou van Birdiesquote:Op dinsdag 12 november 2024 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een herhaalvogel? Je bedoeld dat hij al eerder geplaatst is
Maakt mij ook niet uit hoor. Het is altijd fijn hier te komen kijken naar de vogeltjesquote:Op dinsdag 12 november 2024 11:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maakt niet uit , ik hou van Birdies
Dat heb ik ookquote:Op dinsdag 12 november 2024 11:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maakt mij ook niet uit hoor. Het is altijd fijn hier te komen kijken naar de vogeltjes
Dat is niet te doen. Zijn zoveel vogeltjes en het verveeld nooit om er naar te kijken.quote:Op dinsdag 12 november 2024 11:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook![]()
Anders moet @:Pullup bijna een lijst gaan bijhouden met de Birdies die hij post
Deze kwam uit een serie van dat beestquote:Op dinsdag 12 november 2024 11:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook![]()
Anders moet @:Pullup bijna een lijst gaan bijhouden met de Birdies die hij post
Nee Birdies zijn tofquote:Op dinsdag 12 november 2024 11:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is niet te doen. Zijn zoveel vogeltjes en het verveeld nooit om er naar te kijken.
Maakt ook niets uit Pullup, ze blijven altijd mooi om te zien. Ook al komt die misschien vaker terugquote:Op dinsdag 12 november 2024 11:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze kwam uit een serie van dat beestKan dat het precies dezelfde is maar kan ook niet
Ik onthoud aardig wat ik heb gepost maar heb er nu zoveel geplaatst dat er af en toe wel een dubbele tussen kan zitten ja. Er zitten er ook een paar tussen die blijkbaar goed fotomateriaal zijn want volgens mij komen die vaker terug
Heb er veel hier in de tuin zitten kan daar ook zo van genieten.quote:
Dat vind ik dan wel knap!quote:Op dinsdag 12 november 2024 11:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze kwam uit een serie van dat beestKan dat het precies dezelfde is maar kan ook niet
Ik onthoud aardig wat ik heb gepost maar heb er nu zoveel geplaatst dat er af en toe wel een dubbele tussen kan zitten ja. Er zitten er ook een paar tussen die blijkbaar goed fotomateriaal zijn want volgens mij komen die vaker terug
Ik heb ze bij mij nog niet gezien , komt wel weer , binnenkort wat vetbollen en dan komen ze vast wel weerquote:Op dinsdag 12 november 2024 11:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb er veel hier in de tuin zitten kan daar ook zo van genieten.
Zeker als ze zitten te genieten van de zon. Je ziet ze dan ook steeds een andere houding aannemen.
Dit was 18 oktober, een roodborstje aan het zonnen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 11:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb ze bij mij nog niet gezien , komt wel weer , binnenkort wat vetbollen en dan komen ze vast wel weer
Aww schattigquote:Op dinsdag 12 november 2024 11:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit was 18 oktober, een roodborstje aan het zonnen.
[ afbeelding ]
en even later
[ afbeelding ]
Ik zie het verschil ook niet hoor. Heb ze nu al in de tuin en heel veel mussen. Van de week een keer een bonte spechtquote:Op dinsdag 12 november 2024 12:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Aww schattig![]()
Ik krijg iedere winter Koolmeesjes of Pimpelmeesjes (ik weet het verschil nooit op afstand)
Die zijn ook tof!!quote:Op dinsdag 12 november 2024 12:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie het verschil ook niet hoor. Heb ze nu al in de tuin en heel veel mussen. Van de week een keer een bonte specht
Koolmeesjes heeft meer zwarte kleuren en een Pimpelmeesje meer blauw.quote:
Ik zie alleen het geelquote:Op dinsdag 12 november 2024 14:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Koolmeesjes heeft meer zwarte kleuren en een Pimpelmeesje meer blauw.
Dan is het een Pimpelmees.quote:
Ze hebben allebei geelquote:Op dinsdag 12 november 2024 14:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan is het een Pimpelmees.
Een Pimpelmees heeft meer geel.quote:
Van een afstand kan ik niet goed inschatten hoeveel geel ze hebben, maar ze zijn sowieso schattigquote:Op dinsdag 12 november 2024 14:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een Pimpelmees heeft meer geel.
quote:Op dinsdag 12 november 2024 14:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Van een afstand kan ik niet goed inschatten hoeveel geel ze hebben, maar ze zijn sowieso schattig
quote:Op dinsdag 12 november 2024 14:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Koolmeesjes heeft meer zwarte kleuren en een Pimpelmeesje meer blauw.
Dat sowieso. Wij hadden vroeger een grote tuin en zagen ze veel.quote:
Mooie beestjesquote:Op dinsdag 12 november 2024 14:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat sowieso. Wij hadden vroeger een grote tuin en zagen ze veel.
Wij hadden een nestkastje in een boom en daar werd elk jaar een gezinnetje gesticht.quote:Op dinsdag 12 november 2024 14:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mooie beestjes![]()
Hopelijk komen ze binnenkort weer als ze honger hebben
Dat is wel schattigquote:Op dinsdag 12 november 2024 14:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wij hadden een nestkastje in een boom en daar werd elk jaar een gezinnetje gesticht.
Hoorde je de kleintjes piepen als de ouders voer aan het zoeken waren.quote:
Hopelijk wel op een gezonde afstand?quote:Op dinsdag 12 november 2024 14:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoorde je de kleintjes piepen als de ouders voer aan het zoeken waren.
De ouders hoefden ook niet ver weg, grasveld vol met wormpjes.quote:Op dinsdag 12 november 2024 14:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hopelijk wel op een gezonde afstand?
Dat piepen is best intens soms
Dat scheeltquote:Op dinsdag 12 november 2024 14:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De ouders hoefden ook niet ver weg, grasveld vol met wormpjes.
Idd, dan huppelde ze over het grasveld en als er een wormpje dan bovenkwam...quote:
quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, dan huppelde ze over het grasveld en als er een wormpje dan bovenkwam...
Wij hadden best wel veel dieren in de tuin. Soms zelfs egeltjes.quote:
Ik heb geen tuin maar egels zijn ook tof.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wij hadden best wel veel dieren in de tuin. Soms zelfs egeltjes.
We woonden naast een boerderij en de weilanden lagen achter ons.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb geen tuin maar egels zijn ook tof.
Ik heb ook op een boerderij gewoond, daar had je ook veel vogels . de laatste jaren vooral veel kraaienquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We woonden naast een boerderij en de weilanden lagen achter ons.
Kraaien zitten hier ook best veelquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb ook op een boerderij gewoond, daar had je ook veel vogels . de laatste jaren vooral veel kraaien
Niet te doenquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kraaien zitten hier ook best veel![]()
Probeer ze dan wel weg te jagen
Mwa soms wel soms ook nietquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niet te doenKutbeesten , maar ze zijn beschermd dus je kan er niets tegen doen
Ze zijn intelligent maar als je zo'n hele meute van die beesten in de bomen hebt zitten , vlakbij je huis ,dan ben je niet blij. Maar je mag niets tegen doenquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa soms wel soms ook niet
Stom eigenlijk wel..
Nou een paar minder van die beesten zou wel fijn zijnquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze zijn intelligent maar als je zo'n hele meute van die beesten in de bomen hebt zitten , vlakbij je huis ,dan ben je niet blij. Maar je mag niets tegen doen
Echt welquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou een paar minder van die beesten zou wel fijn zijn
Krauwen, roeken zitten hier heel veel als ik uit het raamkijk zie ik twee bomen die zitten vol met die herriemakers.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kraaien zitten hier ook best veel![]()
Probeer ze dan wel weg te jagen
Dan valt het hier dus wel weer mee.. al zaten er voor een aantal jaren terug ook veel in een boom verder op.. Laatst vlogen er wel veel door de lucht en maakte een kabaal..quote:Op dinsdag 12 november 2024 17:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Krauwen, roeken zitten hier heel veel als ik uit het raamkijk zie ik twee bomen die zitten vol met die herriemakers.
Kan je nu goed zien nu de blaadjes bijna van de bomen zijn.
Laatst was mooi een stel zeemeeuwen kwam aanvliegen en toen ze dicht bij die bomen waren vlogen ze er massaal uit richting die zeewmeeuwen. Dit gelijk omkeerde en het nog een paar keer probeerde. Was een herrie van heb ik jou daar. Maar heel mooi om te zien hoe een enkele zeemeeuw het toch bleef proberen.
het was een prachtig spektakel hier in de luchtquote:Op dinsdag 12 november 2024 17:40 schreef pullup het volgende:
Het zijn mooie ruziemakers
Zie ze ook vaak achter reigers aangaan
Zelfs roofvogels zitten ze te plagen, stomme beestenquote:Op dinsdag 12 november 2024 17:40 schreef pullup het volgende:
Het zijn mooie ruziemakers
Zie ze ook vaak achter reigers aangaan
Duiven is een van de vogelsoorten die ik dus niets aan vind. Stelletje schijtlijstersquote:Op dinsdag 12 november 2024 17:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan valt het hier dus wel weer mee.. al zaten er voor een aantal jaren terug ook veel in een boom verder op.. Laatst vlogen er wel veel door de lucht en maakte een kabaal..
Zeemeeuwen zie je hier heel soms.. duiven dan wel weer meer
Nee ik ook niet.. al zag ik laatst wel een hele mooi, maar ik zie liever kleine vogeltjes of roofvogels en uilen.. maar die zie je hier niet gauwquote:Op dinsdag 12 november 2024 17:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Duiven is een van de vogelsoorten die ik dus niets aan vind. Stelletje schijtlijsters
Uilen zie ik hier nog wel eens, maar ik hoor ze meequote:Op dinsdag 12 november 2024 17:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee ik ook niet.. al zag ik laatst wel een hele mooi, maar ik zie liever kleine vogeltjes of roofvogels en uilen.. maar die zie je hier niet gauw
Ah dat is wel mooi.. Daar voor moet ik wel een stukje lopen of fietsen..quote:Op dinsdag 12 november 2024 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Uilen zie ik hier nog wel eens, maar ik hoor ze mee
Ik woon op nog geen 500 meter van het bos. Veel groen hier in de wijk, dus ook uilen, en ook eekhoorntjes,
Zo leuk als je buiten zit zie je ze soms van de ene naar de ander boom springen
Die jatten zo je haring uit je klauwenquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:02 schreef Superbadeendje het volgende:
Zeemeeuwen zijn hier echt klotebeesten.
quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die jatten zo je haring uit je klauwen
Schreeuwerds zijn het.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:02 schreef Superbadeendje het volgende:
Vliegende ratten. Net als duiven.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:02 schreef Superbadeendje het volgende:
Maar die zie je vooral in de grote steden, en ja als mensen ze blijven voeren komen ze terug en komen er steeds meer..quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Daar moet je idd ook voor oppassen.
Al die bejaarden/allochtonen die zakken brood leeggooien "want ik wil de vogeltjes voeren"quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar die zie je vooral in de grote steden, en ja als mensen ze blijven voeren komen ze terug en komen er steeds meer..
Die hebben er ook een handje van iddquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:12 schreef maily het volgende:
[..]
Al die bejaarden/allochtonen die zakken brood leeggooien "want ik wil de vogeltjes voeren"
Ga weg.
Foei !!! Mag hier niet vogels op straat voeren, eendjes voeren is ook geen goed plan. Staan ook verbodsbordjes langs de waterkant. Ik heb wel altijd een vettaart op het balkon in de winter daar komen wel vogels op af.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Schreeuwerds zijn het.
Maar ik vind ze wel leuk, als ik ze zie, vaak als het begint te vriezen.
Dan gooi ik brood naar buiten en dan duiken ze er massaal op af
Moslims mogen geen eten weggooien dus kieperen ze het op straat, en dan heb je de ratten en muizen die er op afkomen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:12 schreef maily het volgende:
[..]
Al die bejaarden/allochtonen die zakken brood leeggooien "want ik wil de vogeltjes voeren"
Ga weg.
Ach als je op de boot naar Texel staat grijpen ze het ook uit je handen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Foei !!! Mag hier niet vogels op straat voeren, eendjes voeren is ook geen goed plan. Staan ook verbodsbordjes langs de waterkant. Ik heb wel altijd een vettaart op het balkon in de winter daar komen wel vogels op af. [ link | afbeelding ]
Meestal kraaien en eksters? Die komen altijd in paartjes
Daar zijn het zeemeeuwen voor.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach als je op de boot naar Texel staat grijpen ze het ook uit je handen.
Wat schrok ik toen![]()
Ze staan in de ranking nog net boven de waterkippenquote:Op dinsdag 12 november 2024 17:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Duiven is een van de vogelsoorten die ik dus niets aan vind. Stelletje schijtlijsters
Die zijn ook tof trouwensquote:
Pciesquote:
Die zit ook ergens in een ovenquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:02 schreef pullup het volgende:
Dees is toch ergens bruin aan het bakken, die merkt het niet
Die heeft de warme opgezocht?quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:02 schreef pullup het volgende:
Ja die probeerde ons wat jaloers te maken met haar 31 graden van het weekeindequote:
Ik weet dat ze op vakantie is maar het is me even ontgaan waar naartoe.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die probeerde ons wat jaloers te maken met haar 31 graden van het weekeinde
Zat ook te puzzelen alquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet dat ze op vakantie is maar het is me even ontgaan waar naartoe.
Lekker warm welquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die probeerde ons wat jaloers te maken met haar 31 graden van het weekeinde
* Aoibhin hoort in de verte een paar Italianen huilenquote:
Niet verkeerd idd, maar wat kou heeft ook wel wat. Ik kan soms wel genieten van kou icm met zon. Vanmorgen ook even op balkon gezeten.quote:
Oh dat zeker weten..hier scheen de zon in de ochtend maar in de middag steeds meer grijze wolken..quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet verkeerd idd, maar wat kou heeft ook wel wat. Ik kan soms wel genieten van kou icm met zon. Vanmorgen ook even op balkon gezeten.
Pyjama'squote:Op dinsdag 12 november 2024 19:17 schreef Soury het volgende:
En weer de truien uit de kast, weer eens wat anders aan
Ik was bij de Xenos en heb deze meegenomenquote:
quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:25 schreef Soury het volgende:
Verhip @:mascara-klodder
[ link | afbeelding ]
Ik heb vloerverwarming in dit huis. En daar moest ik echt aan wennen. Het duurt wat langer voordat het warm is dus doe ik het maar niet aan overdag (nu) en 's avonds wel even maar dan zet ik het ook weer uit als het behagelijk is.quote:
Hawaii?quote:
Nee echt nooit.quote:
Ik wil die stoelquote:
Even gastmoddenquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:02 schreef pullup het volgende:
Heerlijk, truien.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:17 schreef Soury het volgende:
En weer de truien uit de kast, weer eens wat anders aan
Nog een nieuwe gekocht voor de verzameling nog niet aangehad.quote:
quote:Op dinsdag 12 november 2024 21:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog een nieuwe gekocht voor de verzameling nog niet aangehad. [ link | afbeelding ]
Past mooi bij die stoel op engine's foto dan zie je me niet![]()
Gaaf!quote:Op dinsdag 12 november 2024 21:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog een nieuwe gekocht voor de verzameling nog niet aangehad. [ link | afbeelding ]
Past mooi bij die stoel op engine's foto dan zie je me niet![]()
Ik zocht een cadeautje voor mijn moeder (93) en tja planten, luchtjes, chocola enzo. Dus ik dacht ik bestel deze voor haar en poef toen zaten er twee in mijn mandjequote:
Iig leuk voor de kerst.quote:Op dinsdag 12 november 2024 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zocht een cadeautje voor mijn moeder (93) en tja planten, luchtjes, chocola enzo. Dus ik dacht ik bestel deze voor haar en poef toen zaten er twee in mijn mandje
Hulloquote:
Ja tochquote:
Als het je maar warm houdt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op dinsdag 12 november 2024 23:16 schreef Treehut362 het volgende:
Dordtse kersthanger nu al een hit: 'Zeker 175 verkocht in nog geen week tijd'SpamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ja, ban hem.quote:
Ik heb al een TR gezetquote:
Dat zal hem leren.quote:
Precies tuigquote:
Hulloquote:
quote:
Hello Drakinquote:
Morguhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |