SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat is natuurlijk een optiequote:Op zondag 10 november 2024 19:40 schreef AardappelSchotel het volgende: Of @:MizzezAmy neemt gewoon haar persoonlijke AardappelSchotel mee
![]()
En als er dan een enge man komt jaag je hem weg
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Denk dat je drukker bent de vrouwen van zijn lijf te meppenquote:Op zondag 10 november 2024 19:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een optie
En als er dan een enge man komt jaag je hem weg
Lach met een schone bips![]()
Sowieso, er kan maar één rare man tegelijk bij jou in de buurt zijnquote:Op zondag 10 november 2024 19:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een optie
En als er dan een enge man komt jaag je hem weg![]()
Nou, in Bali voelde ik me wel weer even de jonge god van weleerquote:Op zondag 10 november 2024 19:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Denk dat je drukker bent de vrouwen van zijn lijf te meppen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2024 19:46:08 ]![]()
Ja die kans acht ik ook wel aanwezigquote:Op zondag 10 november 2024 19:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Denk dat je drukker bent de vrouwen van zijn lijf te meppen
Ik kies er voor om dit niet als een belediging op te vatten
Daar ben ik dan nog nooit geweest. Ja 2 dagen omdat kapot vliegtuig.quote:Op zondag 10 november 2024 19:45 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nou, in Bali voelde ik me wel weer even de jonge god van weleerLach met een schone bips![]()
Geen DTS meet dusquote:Op zondag 10 november 2024 19:45 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Sowieso, er kan maar één rare man tegelijk bij jou in de buurt zijn
Hoezo alle vrouwen komen op hem af, niet op jouquote:Op zondag 10 november 2024 19:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja die kans acht ik ook wel aanwezig
Ik kies er voor om dit niet als een belediging op te vatten
Die vrouwen pest ik schijnbaar toch gewoon wegquote:Op zondag 10 november 2024 19:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hoezo alle vrouwen komen op hem af, niet op jou![]()
![]()
Geef me die gave!quote:Op zondag 10 november 2024 19:49 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Die vrouwen pest ik schijnbaar toch gewoon wegLach met een schone bips![]()
Whut? Da's voor het eerst.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Of wil je ook aan de excluded_users tabel worden toegevoegd?quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja hallo, ik had het over die ggbolk he!quote:Op zondag 10 november 2024 19:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of wil je ook aan de excluded_users tabel worden toegevoegd?![]()
![]()
Die van alles x 0,5quote:Op zondag 10 november 2024 19:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of wil je ook aan de excluded_users tabel worden toegevoegd?![]()
![]()
Ooo. Nee dan is het goed.quote:Op zondag 10 november 2024 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hallo, ik had het over die ggbolk he!
Dan voeg ik je toe aan de extra_punten tabel
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oja, het EK. Daar denkt nu niemand meer aan toch?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wedstrijden
11
Doelpunten
5
Assists
1They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Gewoon op de baan laten zien, daar kan zelfs Johnny niet tegenaan straffenquote:Op zondag 10 november 2024 19:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik teken protest aan, en heb Johnny Herbert als steward achter me staan![]()
Ik ga met oud en nieuw denk ik maar een hotel oid boeken waar ze geen vuurwerk afstekenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik dacht er net aanquote:Op zondag 10 november 2024 19:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oja, het EK. Daar denkt nu niemand meer aan toch?![]()
![]()
Meh, jij bent een goeie klootzakquote:Op zondag 10 november 2024 19:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gewoon aanwezig zijn wordt al als pesten gezien
quote:Op zondag 10 november 2024 19:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Meh, jij bent een goeie klootzak![]()
![]()
Ja, dat was niet zoals ik jouw opmerking las.quote:Op zondag 10 november 2024 19:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hoezo alle vrouwen komen op hem af, niet op jou
Maar snap het wel, want @AardappelSchotel god
Het geknal is hier vandaag ook begonnen.quote:Op zondag 10 november 2024 19:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga met oud en nieuw denk ik maar een hotel oid boeken waar ze geen vuurwerk afstekenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Dit bedoelde ik dusquote:Op zondag 10 november 2024 19:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat was niet zoals ik jouw opmerking las.
Maar snap het wel, want @:AardappelSchotel god
In de meeste hotels steken ze geen vuurwerk afquote:Op zondag 10 november 2024 19:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga met oud en nieuw denk ik maar een hotel oid boeken waar ze geen vuurwerk afsteken
Wageningse berg? Heb je iig aan een kant het water en wat ik me ervan kan herinneren lag het in een rustige wijk.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Het begon hier vorige week al. Ik was even vergeten hoeveel lawaai het maakt en hoe lekker het bounced vanaf alle flats hier.quote:Op zondag 10 november 2024 19:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het geknal is hier vandaag ook begonnen.Trotste mama van Ambar
Nog verder weg. Ik wil gewoon op een normaal tijdstip naar bed en door kunnen slapenquote:Op zondag 10 november 2024 20:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
In de meeste hotels steken ze geen vuurwerk af
Wageningse berg? Heb je iig aan een kant het water en wat ik me ervan kan herinneren lag het in een rustige wijk.Trotste mama van Ambar
Misschien naar het buitenland? https://www.grootvuurwerk(...)e-europese-landen-21quote:Op zondag 10 november 2024 20:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nog verder weg. Ik wil gewoon op een normaal tijdstip naar bed en door kunnen slapen![]()
Beetje overdreven hè?quote:Op zondag 10 november 2024 20:02 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien naar het buitenland? https://www.grootvuurwerk(...)e-europese-landen-21
Ze moeten die tering bende gewoon verbiedenTrotste mama van Ambar
Dat laatste ben ik hartgrondig met je eens.quote:Op zondag 10 november 2024 20:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Beetje overdreven hè?
Ze moeten die tering bende gewoon verbieden
Succes.![]()
Maakt nog steeds geluid.quote:Op zondag 10 november 2024 20:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
Knalvuurwerk verbieden, siervuurwerkTrotste mama van Ambar
Mijn oren doen nog steeds pijn en mijn hart klopt ook nog steeds harder dan normaal. Bleh.Trotste mama van Ambar
quote:Op zondag 10 november 2024 20:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
Knalvuurwerk verbieden, siervuurwerk![]()
En gewoon mensen die nu vuurwerk afsteken aanpakken. Die ene avond per jaar is wel prima, ik hou er wel van, maar het is eigenlijk maandenlang wel dat er regelmatig geknald wordt, kan me voorstellen dat mensen zich er dan extra aan gaan ergeren.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Valt hier aardig mee, af en toe een harde knal.. maar zal misschien begin december wel erger worden"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Kijk met oud en nieuw kan ik mij ook soort van voorbereiden. Maar als ze steeds zo onverwacht afsteken? Ik vind het vreselijkTrotste mama van Ambar
Voor muis vooralquote:Op zondag 10 november 2024 20:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik vind het vooral zielig voor dieren![]()
![]()
Ja dit welquote:Op zondag 10 november 2024 20:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik vind het vooral zielig voor dieren
Ik vind vuurwerk echt wel mooi, alleen dat geknal hoeft voor mij dan weer niet steeds.Lach met een schone bips![]()
Net weer 2 elektrische radiatoren besteldVanaf morgen is behalve het koken het hele huis gas vrij
quote:Op zondag 10 november 2024 20:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
Net weer 2 elektrische radiatoren besteldVanaf morgen is behalve het koken het hele huis gas vrij
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Beter!quote:Op zondag 10 november 2024 20:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
Convector, of infrarood?![]()
quote:Op zondag 10 november 2024 20:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
![]()
Ook gastvrij?![]()
![]()
quote:Op zondag 10 november 2024 20:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Deze laatste 2 keramisch want voor kleine kamertjes.![]()
![]()
quote:Op zondag 10 november 2024 20:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ich hab immer platz im keller![]()
![]()
Het schijnt bij het zalencentrum voor bruiloften bij elke bruiloft gezellig weer vuurwerk afgestoken te worden.Trotste mama van Ambar
Ik nog op gas en dat zal ook wel zo blijven voorlopig"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat is serieus voor mij een big NEE. Ik wil op gas blijven koken. De reden dat ik alles elektrisch wil verwarmen is ook puur uit kosten omdat mijn CV ketel weer de geest gafquote:En ben er wel klaar mee, de zooi komt toch te koop. Waarom nog weer dat investeren als dit goedkoper is.
Bij wie hier ging de fijnstof-alarm ook al weer af tijdens het koken op gas?quote:Op zondag 10 november 2024 20:25 schreef Lovely het volgende:
Ik nog op gas en dat zal ook wel zo blijven voorlopig
Iemand had het er laatst over.![]()
![]()
Het kookt gewoon ook fijnerquote:Op zondag 10 november 2024 20:25 schreef Lovely het volgende:
Ik nog op gas en dat zal ook wel zo blijven voorlopig
Een volledig gasloos huis is meer waard bij de verkoop.quote:Op zondag 10 november 2024 20:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat is serieus voor mij een big NEE. Ik wil op gas blijven koken. De reden dat ik alles elektrisch wil verwarmen is ook puur uit kosten omdat mijn CV ketel weer de geest gafEn ben er wel klaar mee, de zooi komt toch te koop. Waarom nog weer dat investeren als dit goedkoper is.
![]()
![]()
Pannen blijven mooier en beter. Het fornuis an sich is veel beter schoon te houden en geen open vuur meer in huis.quote:Op zondag 10 november 2024 20:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat is serieus voor mij een big NEE. Ik wil op gas blijven koken. De reden dat ik alles elektrisch wil verwarmen is ook puur uit kosten omdat mijn CV ketel weer de geest gafEn ben er wel klaar mee, de zooi komt toch te koop. Waarom nog weer dat investeren als dit goedkoper is.
Trotste mama van Ambar
Niet bij mijquote:Op zondag 10 november 2024 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij wie hier ging de fijnstof-alarm ook al weer af tijdens het koken op gas?
Iemand had het er laatst over.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik vind inductie prima hoor, en het is lekker makkelijk schoon te maken.quote:Op zondag 10 november 2024 20:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het kookt gewoon ook fijner![]()
![]()
Nee hoor. Goed inductie kookt beterquote:Op zondag 10 november 2024 20:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het kookt gewoon ook fijnerTrotste mama van Ambar
Lekker voor de volgendequote:Op zondag 10 november 2024 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Een volledig gasloos huis is meer waard bij de verkoop.Dan douwen ze zelf maar stekker in stopcontact voor het fornuis. Ik blijf koken op gas
Nja is ook wat je gewend bentquote:Op zondag 10 november 2024 20:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het kookt gewoon ook fijner
Elektrische kookplaat oogt wel mooier vind ik"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Persoonlijke voorkeur, maar ik vind inductie idd ook fijner.quote:Op zondag 10 november 2024 20:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee hoor. Goed inductie kookt beter
En wat je over pannen zei, valt me ook op, dat ze schoner blijven.![]()
Dit klopt, en toch ga ik dat niet doenquote:Op zondag 10 november 2024 20:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nja is ook wat je gewend bent
Elektrische kookplaat oogt wel mooier vind ik
quote:Op zondag 10 november 2024 20:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lekker voor de volgendeDan douwen ze zelf maar stekker in stopcontact voor het fornuis. Ik blijf koken op gas
![]()
Je zou het vlak voor de verkoop kunnen aanpassen? Kleine investering, grote winst.![]()
![]()
Hoeft ook niet toch..quote:Op zondag 10 november 2024 20:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dit klopt, en toch ga ik dat niet doen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Mee eens, hoewel die op gas ook wel mooier worden.quote:Op zondag 10 november 2024 20:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nja is ook wat je gewend bent
Elektrische kookplaat oogt wel mooier vind ik![]()
Inductie is ook efficiënter verwarmen van je pannen en etenTrotste mama van Ambar
Nee man, ik heb marmeren aanrecht waar de kookplaat in zit. Als ik dezelfde maat inductie zou moeten laten maken is het geen kleine investering meerquote:Op zondag 10 november 2024 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Je zou het vlak voor de verkoop kunnen aanpassen? Kleine investering, grote winst.
Haha okee dan!quote:Op zondag 10 november 2024 20:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee man, ik heb marmeren aanrecht waar de kookplaat in zit. Als ik dezelfde maat inductie zou moeten laten maken is het geen kleine investering meerJa nee dan heb je natuurlijk gewoon gelijk.
Of je flikekrt dat marmer er uit en neemt een aanrechtblad van de Lidl met ingebouwde inductiekookplaat!![]()
![]()
![]()
Ja of niet, want vind het nu lekker koken zoquote:Op zondag 10 november 2024 20:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha okee dan!Ja nee dan heb je natuurlijk gewoon gelijk.
Of je flikekrt dat marmer er uit en neemt een aanrechtblad van de Lidl met ingebouwde inductiekookplaat!![]()
quote:Op zondag 10 november 2024 20:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja of niet, want vind het nu lekker koken zo![]()
![]()
![]()
Die heb ik dus ook. Fantastisch!quote:Op zondag 10 november 2024 20:33 schreef hemarookworst het volgende:
Gelukkig kan ik lekker wokken op dikke wokbrander
Je kookt toch op gas? Dan zit je toch aan het gas?quote:Trotste mama van Ambar
Ow ik dacht dat je bedoelde dat ik aan het gas kon.quote:Op zondag 10 november 2024 20:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kookt toch op gas? Dan zit je toch aan het gas?Lach met een schone bips![]()
quote:Op zondag 10 november 2024 20:36 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Morgenavond op dit tijdstip lig ik met een bal in m'n mond in een sling.
Veel plezierquote:Op zondag 10 november 2024 20:36 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Morgenavond op dit tijdstip lig ik met een bal in m'n mond in een sling.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Waar kan @ToT zich inschrijven?quote:Op zondag 10 november 2024 20:36 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Morgenavond op dit tijdstip lig ik met een bal in m'n mond in een sling.Lach met een schone bips![]()
quote:Op zondag 10 november 2024 20:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Waar kan @:ToT zich inschrijven?!
![]()
![]()
Maak ik ook vaak spiegelei meequote:Op zondag 10 november 2024 20:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ook echt ideaal om ff snel roerei te maken in de ochtendUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Het kan her en der.quote:Op zondag 10 november 2024 20:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Waar kan @:ToT zich inschrijven?Yea, she's on crack.![]()
Met de goeie pan en al dat gas pumping is het wel echt ideaal.quote:Op zondag 10 november 2024 20:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maak ik ook vaak spiegelei meeLach met een schone bips![]()
quote:Op zondag 10 november 2024 20:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
@:ToT her en der dus. hvj![]()
Fix ik ff voor je.![]()
![]()
![]()
Maar dat zat ie toch al?quote:Op zondag 10 november 2024 20:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kookt toch op gas? Dan zit je toch aan het gas?![]()
![]()
Zal dat iemand wat boeien?quote:Op zondag 10 november 2024 20:42 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
@:ieniminimuis bevalt het al wat beter in je nieuwe huis?Trotste mama van Ambar
Mensen vragen ook wel iets om een andere redenquote:Op zondag 10 november 2024 20:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Blijkbaar wel anders vraagt ie het nietTrotste mama van Ambar
En ik heb geen zin om het te vertellenquote:Op zondag 10 november 2024 20:45 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ja, ik wil het graag van je weten.Trotste mama van Ambar
quote:Op zondag 10 november 2024 20:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mensen vragen ook wel iets om een andere redenquote:Op zondag 10 november 2024 20:45 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ja, ik wil het graag van je weten.![]()
Is dat ienieminiquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nog niet beter dus.quote:Op zondag 10 november 2024 20:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En ik heb geen zin om het te vertellen![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dan is het amyquote:Op zondag 10 november 2024 20:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat laat ik aan je fantasie overThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dit! is echt een bazenseriequote:Op zondag 10 november 2024 20:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's de prequel van "All of us are dead"?![]()
Heel eerlijk 1 van de beste zombie shit ooit gezien
Nee de mishandeling stoptequote:Op zondag 10 november 2024 20:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's de prequel van "All of us are dead"?♡♡♡♡![]()
Echt goed, maar Kingdom vond ik nog veel beter!quote:Op zondag 10 november 2024 20:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dit! is echt een bazenserie![]()
Heel eerlijk 1 van de beste zombie shit ooit gezien![]()
![]()
Het lijkt me niet mijn soort film, heb net ff op IMDB gekeken. Denk die sla ik dan weer over.quote:Lach met een schone bips![]()
Denk meer vrouwenfilmquote:Op zondag 10 november 2024 20:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het lijkt me niet mijn soort film, heb net ff op IMDB gekeken. Denk die sla ik dan weer over.♡♡♡♡![]()
Ik niet, die heb ik niet eens afgekeken na 2 afleveringen.quote:Op zondag 10 november 2024 20:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt goed, maar Kingdom vond ik nog veel beter!Lach met een schone bips![]()
Jezus wat engquote:Op zondag 10 november 2024 20:49 schreef ToT het volgende:
[..]
All of us are dead, zombie-serie. Erg goed!♡♡♡♡![]()
quote:Op zondag 10 november 2024 20:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik niet, die heb ik niet eens afgekeken na 2 afleveringen.Okee dan!
Je bent meer van verhaallijnen in de tegenwoordige tijd of zo?![]()
![]()
In het geheel niet mijn waarde, beste serie de afgelopen 20 jaar die ik gezien heb was Vikings.quote:Op zondag 10 november 2024 20:49 schreef ToT het volgende:
[..]Okee dan!
Je bent meer van verhaallijnen in de tegenwoordige tijd of zo?Lach met een schone bips![]()
Haha okee dan!quote:Op zondag 10 november 2024 20:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
In het geheel niet mijn waarde, beste serie de afgelopen 20 jaar die ik gezien heb was Vikings.![]()
![]()
![]()
Ik kwam vorige week een klein winkeltje tegen in Seoul genaamd Mini Tot.quote:Op zondag 10 november 2024 20:49 schreef ToT het volgende:
[..]Okee dan!
Je bent meer van verhaallijnen in de tegenwoordige tijd of zo?
Helaas vergeten foto te maken, maar het is echt waar !!Yea, she's on crack.![]()
quote:Op zondag 10 november 2024 20:51 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik kwam vorige week een klein winkeltje tegen in Seoul genaamd Mini Tot.
Helaas vergeten foto te maken, maar het is echt waar !!! Geinig! Ja jammer dan idd zeg!
![]()
![]()
quote:Op zondag 10 november 2024 20:51 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik kwam vorige week een klein winkeltje tegen in Seoul genaamd Mini Tot.
Helaas vergeten foto te maken, maar het is echt waar !!![]()
![]()
Mwah vond vikings snel minder worden toen Ragnak dood was.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik stuur je zo m'n PayPal door dan boek ik een nieuwe vlucht en probeer ik het opnieuw..quote:Yea, she's on crack.![]()
Ja dat klopt wel, maar nog steeds beter dan game of thrones op het einde.quote:Op zondag 10 november 2024 20:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mwah vond vikings snel minder worden toen Ragnak dood was.Lach met een schone bips![]()
Klopt, maar toch bleef het wel boeiend genoeg!quote:Op zondag 10 november 2024 20:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mwah vond vikings snel minder worden toen Ragnak dood was.![]()
![]()
quote:Op zondag 10 november 2024 20:52 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik stuur je zo m'n PayPal door dan boek ik een nieuwe vlucht en probeer ik het opnieuw..![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 10 november 2024 20:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel, maar nog steeds beter dan game of thrones op het einde.Eens maar beste serie in afgelopen 20 jaar nee.quote:Op zondag 10 november 2024 20:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, maar toch bleef het wel boeiend genoeg!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bloody fucking hell, ik vond het vanaf de dood van Tywin al snel slechter worden, ook al zaten er nog genoeg geweldige momenten in.quote:Op zondag 10 november 2024 20:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel, maar nog steeds beter dan game of thrones op het einde.![]()
Welke was beter dan?quote:Op zondag 10 november 2024 20:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Eens maar beste serie in afgelopen 20 jaar nee.Lach met een schone bips![]()
Ik heb die na s1 wel redelijk links laten liggen. Kon er niet echt inkomen.quote:Op zondag 10 november 2024 20:54 schreef ToT het volgende:
Ik moet weer eens aan House of the dragon beginnen.Lach met een schone bips![]()
Same, er zaten echt goede momenten in, maar in het geheel kon het me te weinig boeien.quote:Op zondag 10 november 2024 20:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb die na s1 wel redelijk links laten liggen. Kon er niet echt inkomen.
Kwam ook vanwege een situatie die niets met de serie te maken had, if you know what I mean.
Maar ik wil nu wel seizoen 1 & 2 gaan bingen.![]()
Samequote:Op zondag 10 november 2024 20:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mwah vond vikings snel minder worden toen Ragnak dood was.♡♡♡♡![]()
Verhaal lijnen werden wel flink uitgemolken na seizoen 3 idd.quote:Op zondag 10 november 2024 20:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel, maar nog steeds beter dan game of thrones op het einde.
Dat hele Floki verhaal na zijn eerste vertrek had niet gehoeven voor mij.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Klopt ja, en hoe heeft die bakkes van 'm een fucking VULKAANUITBARSTING overleefd?!?quote:Op zondag 10 november 2024 20:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Verhaal lijnen werden wel flink uitgemolken na seizoen 3 idd.
Dat hele Floki verhaal na zijn eerste vertrek had niet gehoeven voor mij.
Maar veel momenten werden sowieso erg uitgerekt.![]()
Wel geinig als je die acteur in andere rollen ziet; je blijft hem daarmee vergelijken!quote:(Komt ook door zijn stijl van acteren.)
![]()
Ja klopt ook, ze hadden Floki meer moeten vervangen voor Lagartha. Dat had iedereen veel mee aan de serie gebonden. En nee niet omdat ze een lekker wijf is, maar die had veel meer verhaal in haar.quote:Op zondag 10 november 2024 20:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Verhaal lijnen werden wel flink uitgemolken na seizoen 3 idd.
Dat hele Floki verhaal na zijn eerste vertrek had niet gehoeven voor mij.Lach met een schone bips![]()
Squid Games, Cobra Kai, Skins, Black Mirror.quote:
Dan heb je nog de series die net als Vikings sterk begonnen maar minder werden Lost, Prison Break, The Walking Dead etc.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Black mirror 1 was top. Seizoen 2 wat een aanfluiting.quote:Op zondag 10 november 2024 20:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Squid Games, Cobra Kai, Skins, Black Mirror.
Dan heb je nog de series die net als Vikings sterk begonnen maar minder werden Lost, Prison Break, The Walking Dead etc.Lach met een schone bips![]()
Ik vond Floki echt helemaal geweldig in het begin!quote:Op zondag 10 november 2024 20:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja klopt ook, ze hadden Floki meer moeten vervangen voor Lagartha. Dat had iedereen veel mee aan de serie gebonden. En nee niet omdat ze een lekker wijf is, maar die had veel meer verhaal in haar.
Maar hij werd steeds minder interessant.![]()
Het moment in die grot waar hij dat kruis vond had wat mij betreft een passender einde voor zijn karakter geweest.quote:Op zondag 10 november 2024 20:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt ja, en hoe heeft die bakkes van 'm een fucking VULKAANUITBARSTING overleefd?!?
Maar veel momenten werden sowieso erg uitgerekt.
Hij was imo het voorbeeld van de oude goden en manieren terwijl de serie over ging naar karakters die over gingen naar een nieuwe, veranderende wereld. Dan was het wel passend geweest om Floki en de 'oude goden en manieren' daar te laten eindigen op die manier.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja gewoon alleen in Vikings kijkenquote:Op zondag 10 november 2024 20:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel geinig als je die acteur in andere rollen ziet; je blijft hem daarmee vergelijken!(Komt ook door zijn stijl van acteren.)
♡♡♡♡![]()
Hij bleef teveel hangen in zijn karakter terwijl de rest wel mee veranderde.quote:Op zondag 10 november 2024 21:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vond Floki echt helemaal geweldig in het begin!
Maar hij werd steeds minder interessant.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja eens en die Rollo verdween terwijl die heel tof was.quote:Op zondag 10 november 2024 21:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vond Floki echt helemaal geweldig in het begin!
Maar hij werd steeds minder interessant.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je hebt wel een dingetje voor hem he?quote:Op zondag 10 november 2024 21:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja gewoon alleen in Vikings kijken
The Walking Dead heb ik gekeken tot dat punt waarin dat ene blondje gedwongen werd in dat ziekenhuis te werken en de leider daar vermoordde en toen zelf vermoord werd.quote:Op zondag 10 november 2024 20:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Squid Games, Cobra Kai, Skins, Black Mirror.
Dan heb je nog de series die net als Vikings sterk begonnen maar minder werden Lost, Prison Break, The Walking Dead etc.
Veel dingen in die serie waren me serieus echt veel te akelig, en de focus ging steeds meer van de zombies weg.
Later nog Z Nation geprobeerd. Heerlijk debiel, maar na die kernbom vond ik ik het ook snel minder interessant worden.
Sowieso achterlijk dat in veel tv-series een kernexplosie gewoon ff als iets lastigs wordt afgebeeld waarna het leven weer gewoon verder gaat.![]()
Ik heb afgelopen jaar House M.D. nog eens terug gekeken, daar zat Lagatha in en ik kon niks anders denken dan 'tering, wat ziet Lagatha er daar jong uit'quote:Op zondag 10 november 2024 20:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel geinig als je die acteur in andere rollen ziet; je blijft hem daarmee vergelijken!(Komt ook door zijn stijl van acteren.)
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik heb het gekeken, en vermakelijk. Maar vond Fear the Walking dead eigenlijk gewoon leuker om te kijken.quote:Op zondag 10 november 2024 21:03 schreef ToT het volgende:
[..]
The Walking Dead heb ik gekeken tot dat punt waarin dat ene blondje gedwongen werd in dat ziekenhuis te werken en de leider daar vermoordde en toen zelf vermoord werd.
Veel dingen in die serie waren me serieus echt veel te akelig, en de focus ging steeds meer van de zombies weg.
Later nog Z Nation geprobeerd. Heerlijk debiel, maar na die kernbom vond ik ik het ook snel minder interessant worden.
Sowieso achterlijk dat in veel tv-series een kernexplosie gewoon ff als iets lastigs wordt afgebeeld waarna het leven weer gewoon verder gaat.Lach met een schone bips![]()
Het is gewoon wel echt een hele mooie vrouw en dat zeg ik niet snel bij blanke vrouwen.quote:Op zondag 10 november 2024 21:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen jaar House M.D. nog eens terug gekeken, daar zat Lagatha in en ik kon niks anders denken dan 'tering, wat ziet Lagatha er daar jong uit'Lach met een schone bips![]()
Rollo had niet veel meerwaarde meer als rol na Hvitserk de antichrist werd.quote:Op zondag 10 november 2024 21:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja eens en die Rollo verdween terwijl die heel tof was.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
DIT!quote:Op zondag 10 november 2024 21:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het moment in die grot waar hij dat kruis vond had wat mij betreft een passender einde voor zijn karakter geweest.
Hij was imo het voorbeeld van de oude goden en manieren terwijl de serie over ging naar karakters die over gingen naar een nieuwe, veranderende wereld. Dan was het wel passend geweest om Floki en de 'oude goden en manieren' daar te laten eindigen op die manier.
Het was zo sneu en kut dat hij toen dood leek te zijn gegaan, maar dat hij terug gekomen was, vond ik echt slecht.
Deed me denken aan een personage in de Deathgate boeken; een enorme gigant die onstopbaar en onverslaanbaar lijkt te zijn, komt op een gegeven moment toch om het leven.
Ik sprong bij het lezen ervan serieus op de bank en schreeuwde "NEEEEEEE!!!!" uit!
En 2 boeken later komt hij toch ineens terug.....maar door necromancy geloof ik en hij is een zeer zwakke huls van zichzelf, verborgen voor de mensheid. Hij ademt, hij eet en hij slaapt, maar hij is verder niets meer.
Dat vond ik dan wel weer passend eigenlijk. Dat hij terug zou komen van " 't is but a scratch!" zou ik waardeloos gevonden hebben.![]()
Bethquote:Op zondag 10 november 2024 21:03 schreef ToT het volgende:
[..]
The Walking Dead heb ik gekeken tot dat punt waarin dat ene blondje gedwongen werd in dat ziekenhuis te werken en de leider daar vermoordde en toen zelf vermoord werd.
Sowieso achterlijk dat in veel tv-series een kernexplosie gewoon ff als iets lastigs wordt afgebeeld waarna het leven weer gewoon verder gaat.toen ze dood ging vond ik het ook minder, Ook altijd jammer gevonden dat ze gezien de leeftijd van de rol haar en die Daryl niet voluit hebben laten gaan in die bar de actrice was gewoon 34 en beide acteurs waren er ook positief over maar de makers waren bang voor de reacties bij het Amerikaanse publiek.
Toen kreeg je nog die scene dat die Negan er een paar met een honkbal knuppel kapot sloeg episch maar daarna kakte de serie heel lang in gelukkig was het laatste seizoen wel weer beter.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Op zich wel, maar ook weer niet. Hij verslapte als personage. Werd een treurig figuur in plaats van die leipkees die hij eerst was, uiteraard sowieso nadat zijn vrouw stierf.quote:Op zondag 10 november 2024 21:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij bleef teveel hangen in zijn karakter terwijl de rest wel mee veranderde.![]()
Klopt ja! Dat was zo zonde!quote:Op zondag 10 november 2024 21:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja eens en die Rollo verdween terwijl die heel tof was.![]()
quote:Op zondag 10 november 2024 21:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen jaar House M.D. nog eens terug gekeken, daar zat Lagatha in en ik kon niks anders denken dan 'tering, wat ziet Lagatha er daar jong uit'!
![]()
Girlcrushquote:Op zondag 10 november 2024 21:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Denk niet dat een ander die rol zo goed gespeeld had kunnen doen.
♡♡♡♡![]()
Ik heb de boeken nooit gelezen, maar dat was dan een betere verklaring geweest dan de tv serie.quote:Op zondag 10 november 2024 21:06 schreef ToT het volgende:
[..]
DIT!
Het was zo sneu en kut dat hij toen dood leek te zijn gegaan, maar dat hij terug gekomen was, vond ik echt slecht.
Deed me denken aan een personage in de Deathgate boeken; een enorme gigant die onstopbaar en onverslaanbaar lijkt te zijn, komt op een gegeven moment toch om het leven.
Ik sprong bij het lezen ervan serieus op de bank en schreeuwde "NEEEEEEE!!!!" uit!
En 2 boeken later komt hij toch ineens terug.....maar door necromancy geloof ik en hij is een zeer zwakke huls van zichzelf, verborgen voor de mensheid. Hij ademt, hij eet en hij slaapt, maar hij is verder niets meer.
Dat vond ik dan wel weer passend eigenlijk. Dat hij terug zou komen van " 't is but a scratch!" zou ik waardeloos gevonden hebben.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Oh nee dat is een heel ander verhaal hoor!quote:Op zondag 10 november 2024 21:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb de boeken nooit gelezen, maar dat was dan een betere verklaring geweest dan de tv serie.![]()
![]()
Die tweede Vikings serie vond ik pas interessant worden in het laatste seizoen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ben gelijk afgehaakt toen ik zag dat een historisch blanke kerel vervangen was door een donkere vrouw.quote:Op zondag 10 november 2024 21:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die tweede Vikings serie vond ik pas interessant worden in het laatste seizoen.
Die woke shit trek ik gewoon niet. En voor dat moment kon het me ook al niet echt grijpen.![]()
Ah, dan heb ik weer te vlug gelezenquote:Op zondag 10 november 2024 21:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh nee dat is een heel ander verhaal hoor!
[ afbeelding ]
Net als die andere serie van George R.R. Martin, toen hij de middelvinger opstak naar Game Of Thrones. Ben ff de naam kwijt, maar dat kon me ook niet echt boeien.![]()
Die rol verdwijnt vrij snel maar snap je wel.quote:Op zondag 10 november 2024 21:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben gelijk afgehaakt toen ik zag dat een historisch blanke kerel vervangen was door een donkere vrouw.
Die woke shit trek ik gewoon niet. En voor dat moment kon het me ook al niet echt grijpen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Historisch gezien klopt van de hele reeks geen ene flikker. Rollo en Ragnar zijn door de kortst bij elkaar liggende bijschrijvingen 80 jaar na elkaar geboren dus dat hadden no way broers kunnen zijn.quote:Op zondag 10 november 2024 21:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben gelijk afgehaakt toen ik zag dat een historisch blanke kerel vervangen was door een donkere vrouw.
Die woke shit trek ik gewoon niet. En voor dat moment kon het me ook al niet echt grijpen.
Haha ja sowieso hebben ze een tijdspanne van 570 jaar of zo in 2 generaties gepropt!quote:Op zondag 10 november 2024 21:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Historisch gezien klopt van de hele reeks geen ene flikker. Rollo en Ragnar zijn door de korst bij elkaar liggende bijschrijvingen 80 jaar na elkaar geboren dus dat hadden no way broers kunnen zijn.![]()
![]()
En een van die broers die eigenlijk koning van Noorwegen had moeten worden werd door broer Ivar als jongeling al vermoord.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Historisch klopte er al geen reet aan die serie. Dus geen idee waarom je je iets aantrok van een donkere vrouw die meespeelde.quote:Op zondag 10 november 2024 21:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Die woke shit trek ik gewoon niet. En voor dat moment kon het me ook al niet echt grijpen.![]()
Dit dusquote:Op zondag 10 november 2024 21:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Historisch gezien klopt van de hele reeks geen ene flikker. Rollo en Ragnar zijn door de kortst bij elkaar liggende bijschrijvingen 80 jaar na elkaar geboren dus dat hadden no way broers kunnen zijn.![]()
![]()
Klopt maar niet afgezien helaas.quote:Op zondag 10 november 2024 21:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
Owwww Spartacus was ook wel echt bazen serie.
De hoofdrolspeler is overleden aan kanker en die werd gerecast maar tijdens die overbrugging hadden ze opeens een heel seizoen over een side character toen dacht ik wat is dit voor shit en ben ik afgehaakt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wokeness vind ik erger dan dat dingen historisch wat minder correct zijn.quote:Op zondag 10 november 2024 21:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Historisch klopte er al geen reet aan die serie. Dus geen idee waarom je je iets aantrok van een donkere vrouw die meespeelde.![]()
Ze hebben dik 500 jaar aan historie in een 6 tot 9 seizoenen (afhankelijk of je Valhalla meerekent) in een serie proberen te proppen, dat is ze relatief goed gelukt.quote:Op zondag 10 november 2024 21:14 schreef ToT het volgende:
Maar diverse dingen er in zijn wel zeer historisch accuraat.
Voor het verhaal binnen de serie hebben ze dingen laten overlappen en dat vind ik prima. Maar sommige dingen maken zelfs in die context geen goed verhaal.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja er zaten wel genoeg WTF-momenten in.quote:Op zondag 10 november 2024 21:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze hebben dik 500 jaar aan historie in een 6 tot 9 seizoenen (afhankelijk of je Valhalla meerekent) in een serie proberen te proppen, dat is ze relatief goed gelukt.
Voor het verhaal binnen de serie hebben ze dingen laten overlappen en dat vind ik prima. Maar sommige dingen maken zelfs in die context geen goed verhaal.![]()
En hebben ze dan die surfplanken ook niet uitgevonden?quote:Op zondag 10 november 2024 21:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Historisch gezien klopt van de hele reeks geen ene flikker. Rollo en Ragnar zijn door de kortst bij elkaar liggende bijschrijvingen 80 jaar na elkaar geboren dus dat hadden no way broers kunnen zijn.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Klopt, en ik moest er echt weer in komen daarna en de nieuwe Spartacus weer leren accepterenquote:Op zondag 10 november 2024 21:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt maar niet afgezien helaas.
De hoofdrolspeler is overleden aan kanker en die werd gerecast maar tijdens die overbrugging hadden ze opeens een heel seizoen over een side character toen dacht ik wat is dit voor shit en ben ik afgehaakt.Maar wel echt top serie geworden.
Dit vind je niet ergquote:Op zondag 10 november 2024 21:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Wokeness vind ik erger dan dat dingen historisch wat minder correct zijn.maar o wee als er een blanke man door een vrouw wordt vervangen... Als ze een goede actrice was, who cares.quote:Op zondag 10 november 2024 21:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze hebben dik 500 jaar aan historie in een 6 tot 9 seizoenen (afhankelijk of je Valhalla meerekent) in een serie proberen te proppen, dat is ze relatief goed gelukt.
Voor het verhaal binnen de serie hebben ze dingen laten overlappen en dat vind ik prima. Maar sommige dingen maken zelfs in die context geen goed verhaal.![]()
Die hadden de romeinen ontwikkeld nadat ze iemand die Je Zus werd genoemd over water zagen lopen en dachten 'dat willen wij ook'quote:Op zondag 10 november 2024 21:18 schreef drakin het volgende:
[..]
En hebben ze dan die surfplanken ook niet uitgevonden?
Ik weet nog dat ik het opgezocht had van waarom ze het zo deden en ik best wel geschrokken was van de reden.quote:Op zondag 10 november 2024 21:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt, en ik moest er echt weer in komen daarna en de nieuwe Spartacus weer leren accepterenMaar wel echt top serie geworden.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En rock 'n' rol.. Elvis was een viking! Niet chuck berry, want die heeft een kleurtjequote:Op zondag 10 november 2024 21:18 schreef drakin het volgende:
[..]
En hebben ze dan die surfplanken ook niet uitgevonden?![]()
Met Game Of Thrones vond ik het in het begin echt een 10+ waard wat snel een 9, 8, 7 en 6 waard werd, waarna het echt zeer rap kelderde.
Vikings vond ik over het geheel een 7 - 8 waard.
Dat gedoe van Ivar en die Russische tsaar......kweenie wat ik daar van moet denken. Was allemaal niet zo nodig geweest.![]()
Meningen verschillen.quote:Op zondag 10 november 2024 21:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit vind je niet erg
[..]
maar o wee als er een blanke man door een vrouw wordt vervangen... Als ze een goede actrice was, who cares.
Ik hou niet zo van die vervangingstactieken van filmmaatschappijen enzo.
John Wayne als Ghengis Khan wordt als problematisch gezien, maar dit soort shit moeten we allemaal maar prima vinden.![]()
Wil je nu zeggen dat een transgender GTBHQ+-56^@*#@!XXCW plus plus vrouw niet kan wat een blanke mannelijke acteur kanquote:Op zondag 10 november 2024 21:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit vind je niet erg
[..]
maar o wee als er een blanke man door een vrouw wordt vervangen... Als ze een goede actrice was, who cares.
Ik vond de eerste acteur die Spartacus speelde ook meer dat uitstralen. Maar door die kutziekte moesten ze door en kregen andere rollen ook een wat prominente plaats in de serie. Dat heeft wel goed uitgepakt hoe kut ook.quote:Op zondag 10 november 2024 21:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik het opgezocht had van waarom ze het zo deden en ik best wel geschrokken was van de reden.Lach met een schone bips![]()
Beide zouden netnix kijkers voor waar aannemenquote:Op zondag 10 november 2024 21:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die hadden de romeinen ontwikkeld nadat ze iemand die Je Zus werd genoemd over water zagen lopen en dachten 'dat willen wij ook'Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Allemaal woke geneuzelquote:Op zondag 10 november 2024 21:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat een transgender GTBHQ+-56^@*#@!XXCW plus plus vrouw niet kan wat een blanke mannelijke acteur kan![]()
Zolang "jezus" maar niet gespeeld zou worden door een zwarte vrouwquote:Op zondag 10 november 2024 21:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Beide zouden netnix kijkers voor waar aannemen![]()
Vikingen hielden slaven en we weten toch dat slaven allemaal een kleurtje hebben?quote:Op zondag 10 november 2024 21:20 schreef devzero het volgende:
[..]
En rock 'n' rol.. Elvis was een viking! Niet chuck berry, want die heeft een kleurtje
Stel je voor, een witte slaafDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Kan primaquote:Op zondag 10 november 2024 21:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Zolang "jezus" maar niet gespeeld zou worden door een zwarte vrouw![]()
Woke je zusquote:Op zondag 10 november 2024 21:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Zolang "jezus" maar niet gespeeld zou worden door een zwarte vrouw
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Maar o wee als ze het omdraaien dezelfde die voor zijn wat jij zegt schreeuwen moord en brand als Johnny Depp een indiaan speelt.quote:Op zondag 10 november 2024 21:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit vind je niet erg
[..]
maar o wee als er een blanke man door een vrouw wordt vervangen... Als ze een goede actrice was, who cares.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
inb4: pics van je zusquote:Op zondag 10 november 2024 21:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
Me Zus is nog single, of beter "weer" single. Blijft toch JE ZUS he?`
I know. Ik snap die ophef ook niet. Die serie is gemaakt voor TV en niemand boeit het ook maar iets hoe vikingen echt leefden. Dus wat maakt het uit dat niet ieder personage "historisch verantwoord" is. Zeuren over woke is wokequote:![]()
![]()
Maakt het iets uit? Laat de schreeuwers schreeuwen en fok ze.quote:Op zondag 10 november 2024 21:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar o wee als ze het omdraaien dezelfde die voor zijn wat jij zegt schreeuwen moord en brand als Johnny Depp een indiaan speelt.Lach met een schone bips![]()
Ja je mag geen mening hebben over raciale vervanging idd. Gewoon braafjes ondergaan anders ben je te mainstream.quote:Op zondag 10 november 2024 21:26 schreef devzero het volgende:
[..]
I know. Ik snap die ophef ook niet. Die serie is gemaakt voor TV en niemand boeit het ook maar iets hoe vikingen echt leefden. Dus wat maakt het uit dat niet ieder personage "historisch verantwoord" is. Zeuren over woke is woke![]()
Mij boeit het anders wel.quote:Op zondag 10 november 2024 21:26 schreef devzero het volgende:
[..]
I know. Ik snap die ophef ook niet. Die serie is gemaakt voor TV en niemand boeit het ook maar iets hoe vikingen echt leefden. Dus wat maakt het uit dat niet ieder personage "historisch verantwoord" is. Zeuren over woke is wokeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Staan er genoeg van op internetquote:Al ga ik geen naam noemen. Blijft toch JEZUSJE he?
Dat is die hele woke kliek zie nu weer wonderman opeens is een blank personage in de mcu donker gemaakt staan ze allemaal te juichen. net als het random gay maken van personages in reboots maar als het andersom gebeurd is het zogenaamd schandalig en kan het allemaal niet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zou kijkenquote:Op zondag 10 november 2024 21:27 schreef ToT het volgende:
Enige wat ik wel gaaf vond is dat dit de nieuwe professor Xavier zou kunnen worden:
[ afbeelding ]![]()
Hij was wel goedquote:Op zondag 10 november 2024 21:27 schreef ToT het volgende:
Enige wat ik wel gaaf vond is dat dit de nieuwe professor Xavier zou kunnen worden:
[ afbeelding ]
Het hangt van de context af. Ja, het zou raar zijn als ze een documentaire film over het leven van Ghandi zouden maken en bv John Goodman wordt gecast als Ghandi.quote:Op zondag 10 november 2024 21:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar o wee als ze het omdraaien dezelfde die voor zijn wat jij zegt schreeuwen moord en brand als Johnny Depp een indiaan speelt.![]()
Het hele 'zwarte vrouw als heerser over Katagatt' gedoe was volgens mij gewoon om de verhaal lijn goed te houden.quote:Op zondag 10 november 2024 21:26 schreef devzero het volgende:
[..]
I know. Ik snap die ophef ook niet. Die serie is gemaakt voor TV en niemand boeit het ook maar iets hoe vikingen echt leefden. Dus wat maakt het uit dat niet ieder personage "historisch verantwoord" is. Zeuren over woke is woke
Lagatha heeft in de serie alleen geregeerd als plaatsvervanger voor Bjorn, maar is nooit de echte heerser geweest. Terwijl de Seerer wel heeft gezegd in de OG serie dat er ooit een vrouw over Katagatt ging heersen. Dus ze wilden consistent met hun eigen verhaal blijven.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 10-11-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1722 / +181 / +168 / 4481 / 4882
2. KillemWieft / 434 / +48 / +22 / 253 / 434
3. Dr.Mikey / 394 / +62 / +66 / 551 / 745
4. aeque / 328 / +0 / +0 / 450 / 509
5. AardappelSchotel / 307 / +9 / +7 / 1463 / 1682
6. Rob / 247 / +9 / +53 / 205 / 266
7. Lovely / 236 / +18 / +27 / 1446 / 1618
8. Pinnenmutske / 200 / +41 / +18 / 777 / 988
9. ToT / 180 / +20 / +41 / 1264 / 1419
10. hemarookworst / 162 / +36 / +7 / 473 / 600
11. Bally-b / 160 / +26 / +41 / 37 / 57
12. loveyoulongtime / 153 / +22 / +10 / 596 / 691
13. HappyCharly / 144 / +4 / +11 / 404 / 478
14. mascara-klodder / 143 / +3 / +49 / 209 / 285
15. mario390 / 132 / +5 / +0 / 85 / 140
16. gebrokenglas / 126 / +31 / +8 / 665 / 771
17. devzero / 124 / +7 / +1 / 293 / 370
18. sp3c / 110 / +0 / +0 / 222 / 270
19. kree / 100 / +99 / +0 / 34 / 75
20. MizzezAmy / 95 / +8 / +6 / 934 / 1054SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: