SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook wel, maakt het niet minder hilarischquote:Op zondag 10 november 2024 13:07 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik dacht eerlijk gezegd ook dat de scheidsrechter al begon met affluiten hoor. Snap zijn fout in dit geval wel.
Die gaat mee met het niveauquote:Op zondag 10 november 2024 13:07 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik dacht eerlijk gezegd ook dat de scheidsrechter al begon met affluiten hoor. Snap zijn fout in dit geval wel.
ja ik dacht ook dat het afgefloten was, maar dat is geen reden om een ziekenhuisbal te trappenquote:Op zondag 10 november 2024 13:07 schreef Tomatenboer het volgende:
Dit ja, oliedom.quote:Op zondag 10 november 2024 13:11 schreef snabbi het volgende:
[..]
ja ik dacht ook dat het afgefloten was, maar dat is geen reden om een ziekenhuisbal te trappen
ik zie inderdaad alleen maar posts voorbij komen dat hij de man van de wedstrijd isquote:Op zondag 10 november 2024 13:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het helpt anders wel in dit topic.
Oh, zo bedoelde ik het niet eens.quote:Op zondag 10 november 2024 13:24 schreef snabbi het volgende:
[..]
ik zie inderdaad alleen maar posts voorbij komen dat hij de man van de wedstrijd is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |